Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ciao Andrei,

 

...despre moto cel mai bine ar fi sa te inscrii pe www.strommers.it si

gasesti toate informatiile(bune si rele)poti sa scrii si in engleza comunitatea

"v-strommers" nu are limite,suntem in jur de 1500 de inscrisi din toata lumea,din est-Europa

e un tip din Croatia si un altul din Turcia(asa ca fati curaj) cu care ne vom intilni anul asta

pe 4 Iunie la Campo Imperatore(al 2-lea "Raduno v-strom"),anul trecut am fost cca 120 de moto(anul asta

trebuie sa "sarim" de 200).

 

P.s.

...vezi pe forum,topic-ul "gruppo d'acquisto" e posibilitatea sa cumperi pt.moto

varii accesorii la preturi f.bune(top-case,protectii motor,parbriz "variotouring"etc) :cheers:

post-4274-1141803600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao Andrei,

 

...despre moto cel mai bine ar fi sa te inscrii pe www.strommers.it si

gasesti toate informatiile(bune si rele)poti sa scrii si in engleza comunitatea

"v-strommers" nu are limite,suntem in jur de 1500 de inscrisi din toata lumea,din est-Europa

e un tip din Croatia si un altul din Turcia(asa ca fati curaj) cu care ne vom intilni anul asta

pe 4 Iunie la Campo Imperatore(al 2-lea "Raduno v-strom"),anul trecut am fost cca 120 de moto(anul asta

trebuie sa "sarim" de 200).

 

P.s.

...vezi pe forum,topic-ul "gruppo d'acquisto" e posibilitatea sa cumperi pt.moto

varii accesorii la preturi f.bune(top-case,protectii motor,parbriz "variotouring"etc) :D

 

Merci. Mi-am facut cont. O sa incerc sa ma obisnuiesc cu limba. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://11109.rapidforum.com/topic=102483398550

 

Pe dealuri nu poti sa te dai, presupun ca nici nu l-ai luat pentru asta, dar pe drumuri naspa da.

Vreau sa-mi iau si eu unul peste vreo doi ani, pentru drumuri lungi cu partener.

 

Super pozele. Astia da adevarati. Vreu sa iti spun ca e foarte manevrabil motorul, chiar am fost placut surprins. Nu e facut pt. dealuri sau hard enduro, dar pe drumuri de munte merge super OK, ideea e sa fie cit de cit uscat pe jos. Bafta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut Strom-isti!

 

Mai intii. De ce am ales v-strom. Greu de rezumat. Probabil ca de vina au fost calitatea si, mai ales, cantitatea mesajelor de pe:

http://autos.groups.yahoo.com/group/DL650/ - grupul de discutii yahoo.

http://11109.rapidforum.com/ - s-a mai discutat ceva, desi este un grup orientat mai degraba pe v-strom 1000

Adventure Rider - foarte bun pentru pareri comparative

Mi-am zis ca, cu atatia motociclisti "vorbareti" despre stroamele lor nu o sa am niciodata vreo problema sau nevoie de vreun sfat si sa nu gasesc ceva util in aceste grupuri de discutii.

 

Intrucat in afara de minsk-ul de la scoala si un dr350 nu am mai utilizat alte motoare e greu sa fac un comparativ, asa ca iata cum mi se pare motorul dupa (numai) 1300km:

- aspect (cel mai controversat ... aspect al acestei motociclete): nu ma incanta in mod deosebit, ma deranjeaza fata de musca uriasa, dar... la testul la public a batut, intr-o parcare, o mazda 6 tunata cu aripa deportante WRC, fuste si culoare verde praz (3 casca-gura la strom 0 la mazda)

- putere motor: suficienta pentru depasiri rapide si nu prea mare incat sa o pierzi din mina

- manevrabilitate: buna, desi datorita centrului de greutate foarte sus trebuie inclinata mult pe viraje

- utilizare in oras:... cu DR-ul era foarte usor sa te strecori printre masini, strom-ul este mult mai lat si din pacate retrovizoarele sint la nivelul oglinzilor SUV-urilor iar semnalizatoarele sint la nivelul oglinzilor masinilor "normale" (din aceasta cauza nici nu mai am semnalizatorul stinga)

- utilizare pe sosea: foarte comoda la drum lung, autonomie mare 400km, din pacate parbrizul, desi reglabil pe inaltime nu ajuta cu nimic (este cel mai discutat "defect" als stromului) sau din contra, capul fiind exact in turbionul creat de parbriz care e mult mai greu de suportat decat vintul "curat"

- utilizare off-road: complicata si periculoasa datorita centrului de greutate situat sus, a greutatii mari a agregatului (peste 200kg) si a cauciucurilor de strata cu care vine incaltata din fabrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat in afara de minsk-ul de la scoala si un dr350 nu am mai utilizat alte motoare e greu sa fac un comparativ, asa ca iata cum mi se pare motorul dupa (numai) 1300km:

- aspect (cel mai controversat ... aspect al acestei motociclete): nu ma incanta in mod deosebit, ma deranjeaza fata de musca uriasa, dar... la testul la public a batut, intr-o parcare, o mazda 6 tunata cu aripa deportante WRC, fuste si culoare verde praz (3 casca-gura la strom 0 la mazda)

- putere motor: suficienta pentru depasiri rapide si nu prea mare incat sa o pierzi din mina

- manevrabilitate: buna, desi datorita centrului de greutate foarte sus trebuie inclinata mult pe viraje

- utilizare in oras:... cu DR-ul era foarte usor sa te strecori printre masini, strom-ul este mult mai lat si din pacate retrovizoarele sint la nivelul oglinzilor SUV-urilor iar semnalizatoarele sint la nivelul oglinzilor masinilor "normale" (din aceasta cauza nici nu mai am semnalizatorul stinga)

- utilizare pe sosea: foarte comoda la drum lung, autonomie mare 400km, din pacate parbrizul, desi reglabil pe inaltime nu ajuta cu nimic (este cel mai discutat "defect" als stromului) sau din contra, capul fiind exact in turbionul creat de parbriz care e mult mai greu de suportat decat vintul "curat"

- utilizare off-road: complicata si periculoasa datorita centrului de greutate situat sus, a greutatii mari a agregatului (peste 200kg) si a cauciucurilor de strata cu care vine incaltata din fabrica

 

Intrebare: de unde l-ai luat? Si pe unde locuiesti?

In legatura cu parbrizul ai dreptate, e neplacuta senzatia, eu mi-am comandat pe Auner un parbriz facut de Givi cu 20 cm mai inalt ca cel din fabrica.

Sa stii ca sunt super incintat de el, eu neavand DR inainte.

 

BAFTA

 

O alta poza

downloadfree.asp.jpg

post-5575-1144171323_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit in catalog e pus la ...soft enduro..deci in concluzie e si si el din clasa enduro numai sa mergi cu mai mult da un drum de tara..cam asta e..daca nu e pacat de el..pentru tura e un motor genial zic eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: de unde l-ai luat? Si pe unde locuiesti?

In legatura cu parbrizul ai dreptate, e neplacuta senzatia, eu mi-am comandat pe Auner un parbriz facut de Givi cu 20 cm mai inalt ca cel din fabrica.

 

L-am luat de la Actionland pt ca era cu vreo 500 de euro mai ieftin ca la BS.

Deocamdata stau in zona Pantelimon-Ritmului.

Probabil ca tre sa imi comand si eu unul, desi nu prea imi place sa ma uit prin parbriz pt ca daca se va zgaria asa de usor ca cel original o sa trebuiasca schimbat anual (sau puse folii ca la formula 1)

 

PS: O sa incerc sa ajung azi la Arc cu el desi programul de la servici s-ar putea sa se prelungeasca si nici nu am plecat de dimineata cu el din cauze de ploi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stiu ca noi, cei cu v-strom, nu suntem foarte multi

Putini dar ne inmultim repede!

 

Nic, V-strom argintiu (n'are inca nume, deocamdata alintat, simplu, Vaca, pentru diferentiere de caprita DR350)

3000km in primavara asta, cel mai lung traseu 470km.

 

Cred ca ne-am vazut acu ceva timp la intersectia Ferdinand cu Mihai Bravu. Culmea e ca in timp ce asteptam la stop pe MB a trecut un v-strom albastru cu top case (as25?)

 

 

 

Aaaa!

Si nu sint de acord ca e motocicleta de strada!

Sigur nu e nici enduro-enduro...

Nu e vitezana!

 

Cred ca trebuie facut un director pentru motociclete multi-clasa :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Novix. Eu, Alex, motor negru. Nume...inca nu are...dar gasim noi ceva.

Deocamdata, doar 2500 km, pana acum, nici un fel de probleme cu el. Poate decat faptul ca am crezut ca e hard enduro:D si am intrat pe niste pante cu nisip si am alunecat...dar nimic serios....un semnal spart si atat.

Da, cred ca as25 era cu top case. Din ce observ de pe aici el e cel mai plimbaret. Nu e sapt sa nu plece pe undeva. Bravo lui.

Poate reusim o data sa ne intalnim cu totii si sa schimbam niste impresii despre ale noastre motoare.

Pana atunci, asfelt uscat si ne vedem in trafic.

 

Sal Novix. Eu, Alex, motor negru. Nume...inca nu are...dar gasim noi ceva.

Deocamdata, doar 2500 km, pana acum, nici un fel de probleme cu el. Poate decat faptul ca am crezut ca e hard enduro:D si am intrat pe niste pante cu nisip si am alunecat...dar nimic serios....un semnal spart si atat.

Da, cred ca as25 era cu top case. Din ce observ de pe aici el e cel mai plimbaret. Nu e sapt sa nu plece pe undeva. Bravo lui.

Poate reusim o data sa ne intalnim cu totii si sa schimbam niste impresii despre ale noastre motoare.

Pana atunci, asfelt uscat si ne vedem in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor ........ trebuie sa fac o cortectie ..... in bucuresti sunt 2 VStromuri albastre cu topcase ... el meu si cel al lui as

 

incantat de cunostinta .... poate nevedem toti 4 la un arc

post-9606-1148049482_thumb.jpg

post-9606-1148049537_thumb.jpg

post-9606-1148049580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Levap. De acord cu intalnirea de la Arc. Poate reusim sapt. viitoare sa ne intalnim cu totii. Oricum, mai vorbim si vedem cine poate sa vina.

Concluzionand...suntem 4 (pana acum ): Levap, As25, Novix si eu, plus XXL dar.....e plecat pe meleaguri indepartate. Oare, mai exista cineva? Daca da, va asteptam pe toti aici.

Salutare tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo mai era si acest thread deschis de As la sectiunea enduro.

Ar trebui sa votam ce e V-strom enduro sau strada ;) si apoi sa le unim!

 

Tin minte ca la mitingul pentru Alex era un strom albastru cu semnalizatoare de Oltcit (sau ma rog, similar). Poate o fi Jordan dar care zice ca nu are timp sa intre pe forum :lol:

 

 

Ma uit pe pozele de la iesirile HW si vad ca si As si Levap aveti semnale aftermarket pe fata. Nu v-a ramas vreunul original intreg de vinzare?

Editat de Novix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo mai era si acest thread deschis de As la sectiunea enduro.

Ar trebui sa votam ce e V-strom enduro sau strada :lol: si apoi sa le unim!

 

Tin minte ca la mitingul pentru Alex era un strom albastru cu semnalizatoare de Oltcit (sau ma rog, similar). Poate o fi Jordan dar care zice ca nu are timp sa intre pe forum :ok:

Ma uit pe pozele de la iesirile HW si vad ca si As si Levap aveti semnale aftermarket pe fata. Nu v-a ramas vreunul original intreg de vinzare?

 

 

salut,

 

VStromul albastru cu semnalizatoare de Oltcit era al meu, dar le-am schimbat intre timp :P cautam ceva mai mic si aia a fost singura solutie pe moment.

Sincer iti recomand si tie ceva after market (in pasaj la romana cumperi cu 30RON setul de 2buc). Cu cele originale o sa ai mereu probleme pe fata, fie cu oblinzile masinilor fie cu asfaltul, fara sa pun la socoteala faptul ca sunt mult mai scumpe. Si eu si as am reusit sa rupem cate un semnalizator pe fata la cazaturi super usoare, practic de pe loc.

 

Eu pe spate inca le am pe cele originale si nu cred ca o sa le schimb (top-casul le protejeaza la orice cazatura)... deci daca vrei unul original putem discuta. sunt convins ca si as iti poate vinde unul sau poate pe toate 3.

 

Tu cum ai reusit sa-l rupi ?

 

 

Salut Levap. De acord cu intalnirea de la Arc. Poate reusim sapt. viitoare sa ne intalnim cu totii. Oricum, mai vorbim si vedem cine poate sa vina.

Concluzionand...suntem 4 (pana acum ): Levap, As25, Novix si eu, plus XXL dar.....e plecat pe meleaguri indepartate. Oare, mai exista cineva? Daca da, va asteptam pe toti aici.

Salutare tuturor.

 

cred ca astia 4 suntem toti ... posesorii de asa ceva din bucuresti.

 

eu miercuri nu pot sa ajung pentru ca o sa fiu in sinaia, dar poate ne vedem in alta zi sa stam linistiti la un pahar de vorba.

Voi prin ce zone ale bucurestiului stati ? poate facem o intalnire in alt loc ... sau poate veniti si voi la o iesiri cu cei de la HOT WEELS. se merge super ok si sunt oameni cu capul pe umeri nu se tin de prostii.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tu cum ai reusit sa-l rupi ?

A! Pai a fost in rate!

Proma data l-am faultat usor (crapat carcasa si geam) la Romana cind un binevoitor in fata la KFC a ridicat lantul care bloca urcatul pe trotuar exact cind trecusem cu roata fata peste el. Practic nu am putut sa tin greutatatea motorului si l-am lasat incet pe jos dar ...

 

L-am morfolit rau cind am iesit pe un cimp si am blocat roata fata cu noroi si paie (intre roata si aripa, cu ocazia asta am aflat si eu de ce are DR-ul aripa asa de sus :lol: )

 

L-am definitivat cind am luat o curba pe nisip ultra fin ;)

Editat de Novix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi prin ce zone ale bucurestiului stati ?

 

;)

In Drumul Taberei. Si mersi pt informatia cu semnalele. Am fost la service la Suzuki si....aproape 50 Euro fara TVA semnal stanga fata. :ok:

 

Novix, tot in rate :P mi-am rupt si eu semnalul stanga fata. Prima data cand am incercat sa urc o panta si era pietrisul prea adanc si..... :P , a doua oara, intorc in mijlocul drumului, motorul nu era pornit, fac stanga prea mult si.... :lol: nu am mai putut sa-l tin si i-am dat drumul.

Asta e, sunt fraier :rose:

Editat de EricDraven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi prin ce zone ale bucurestiului stati ?

Pantilimon catre Obor in afara orelor de program.

Dacia, Eminescu in rest. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Drumul Taberei. Si mersi pt informatia cu semnalele. Am fost la service la Suzuki si....aproape 50 Euro fara TVA semnal stanga fata. :lol:

 

Novix, tot in rate :rose: mi-am rupt si eu semnalul stanga fata. Prima data cand am incercat sa urc o panta si era pietrisul prea adanc si..... :ok: , a doua oara, intorc in mijlocul drumului, motorul nu era pornit, fac stanga prea mult si.... ;) nu am mai putut sa-l tin si i-am dat drumul.

Asta e, sunt fraier :rose:

 

unde in drumul taberei ca eu tot acolo stau .... :P eu, pe langa valea ialomitei, tu ?

 

referitor la semnale .. vezi ca sunt unele cu brat mai lung si unele cu brat mai scurt ...pe fata merg mai bine cele cu brat scurt ...... nu se mai rup la "caderea laterala" de pe loc.... iti spun din proprie experienta :P

Editat de Levap
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...