Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Gata prieteni :) piesele pt Bucuresti au ajuns la mine (ieri... dar nah.. cu timpul stau mai prost).

 

0754 040 932. Astept sa ma contactati.

:)

azi pleaca si ultimele 2 chestii (forkbrace si kit scarite) la cluj.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Daca se vede cineva cu "kr3at0r" si ajunge la Fabio la garaj zilele astea, il rog sa imi ridice si mie placa de bord. Cu multumiri anticipate.

 

Daca nu, vad eu cum fac sa ajung in zona.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au ajuns si mie jucariile de la Vasile :D (multumesc Paul :) ) !!

 

Sunt foarte incantat de calitatea lor: solide si bine finisate.

 

Scutul: foarte zdravan (cantareste 4,4 kg), facut din otel de 2,5mm grosime + iar suportul de prinderea, tot otel 5mm.

Protectia de radiator: arata foarte bine, facuta din otel de 1,5mm.

Forkbrace-ul: facut din duraluminiu, finisat foarte bine si destul de solid.

 

Si cateva poze:

post-21538-0-68628200-1430755371_thumb.jpg

post-21538-0-46500000-1430755373_thumb.jpg

post-21538-0-95992800-1430755374_thumb.jpg

Editat de addy2all
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

eu unul merci de poze.

faci si niste poze la prinderi te rog cand le pui pe mobra?

m-ar interesa de exemplu in mod special distanta ramasa in zona inferioara intre galeria de evacuare fata si scut (in zona de sub motor unde galeria merge paralel cu solul).

m-ar mai interesa si prinderile la protectia de radiator daca pushca la fix sau trebuie sa mai tragi de urechea aia de prindere in surubul lateral de la radiator.

:D

 

merci si bafta cu ele!

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

eu unul merci de poze.

faci si niste poze la prinderi te rog cand le pui pe mobra?

m-ar interesa de exemplu in mod special distanta ramasa in zona inferioara intre galeria de evacuare fata si scut (in zona de sub motor unde galeria merge paralel cu solul).

m-ar mai interesa si prinderile la protectia de radiator daca pushca la fix sau trebuie sa mai tragi de urechea aia de prindere in surubul lateral de la radiator.

:D

 

merci si bafta cu ele!

paul

 

Probabil in weekend o sa montez toate cele :D !

Bineinteles, o sa fac si poze din toate ungiurile (prinderi, distante, etc) si apoi impresiile generale despre montaj, potrivire la gauri.

 

Merci si numai bine,

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto grila, misto si forkbrace-ul, da scutul ala dupa ce ca e greu pare demontat de pe o raba! sper sa nu ia multa garda la sol ca nu are decupaj pentru galerie si asta inseamna ca o sa coboare nitel mai mult decat ala original. Spor la montat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto grila, misto si forkbrace-ul, da scutul ala dupa ce ca e greu pare demontat de pe o raba! sper sa nu ia multa garda la sol ca nu are decupaj pentru galerie si asta inseamna ca o sa coboare nitel mai mult decat ala original. Spor la montat!

Tocmai asta am vrut :). Un scut solid, fara decupaje si alte gauri pe dedesubt. Astfel galeria e protejata si motorul aluneca mai usor peste eventualele obstacole.

Dupa ce il montez, va anunt si cat am pierdut din garda la sol ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce il montez, va anunt si cat am pierdut din garda la sol ;).

pe mine unul m-ar interesa daca incape peste galeria aftermarket (arrow) care nu mai este turtita ca si aia originala si este mai jos cam cu 1-2cm(max).

deci daca scutul trece cu cel putin 1cm sub galeria OEM in zona orizontala ...m-ar cam coafa si pe mine un scut.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

All good si in Cluj, primit coletul, livrat si la colegu csotany forkbrace-ul, eu mi-am montat deja kitul de scarite - f bine facut, cu toate piesele necesare pentru prelungirea tijelor - am facut cateva ture prin oras, mult imbunatatit confortul iar la mers in picioare e alt motor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pagina asta s-a transformat in ''pagina de vanzari a lui Vasile'' . si livrari de colete.....detalii repetate la nesfarsit,confirmari peste confirmari....spam spam spam. degeaba cauta omul cate o discutie ''in tema'', ca inafara de detalii plati si confirmari de 100 de ori despre trimitere/primire colete.....nu mai gasesti.

cred ca o sa sterg pagina din bara de marcaje, oricum aici a deviat lumea, iar cand si cum primesc unii pachete.....chiar nu ma intereseaza.

 

ma intreb eu,dupa ce ati facut o comanda comuna, nu era mai frumos (pt ceilalti) sa va tineti discutiile despre toate detaliile IN PRIVAT ???chiar tre sa stie toata lumea ca X a platit pt ceva lui Y ? apoi Y sa confirme si sa reconfirme de 100 de ori ca a primit/nu a primit bani/pachete de la X,Q,W,E,R,T,Y,U,P,C,V,B,N,.......etc(ati prins ideea). aaa....era sa uit de multumirile lui ,X,Y,Z,C,V,B,W,R ....lui L,P,M,U... ca i-a luat pachetul,sau ca a cumparat, sau ca a pierdut avionul...sau ca i-a murit capra/vaca/oaia...

70% din discutiile alea le puteti tine prin mesaje private / mail / telefon......

 

sper ca nu vor fi prea multi iritati de acest mesaj ( sigur nu vor fi la fel de multi ca cei deranjati de spamurile astea aiurea) .

 

respectele mele,

Sergiu

Editat de sergiulik22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu vor fi prea multi iritati de acest mesaj ( sigur nu vor fi la fel de multi ca cei deranjati de spamurile astea aiurea) .

 

respectele mele,

Sergiu

 

Salut Sergiu,

 

Imi pare rau ca te-au iritat discutiile cu vasile. M-am gandit la un moment dat ca e neinteresant pentru cei neimplicati in asta si ca ar trebui trecuta comunicarea pe aceasta tema pe "privat" - pm, mail sau telefon dar mi-a fost mai usor sa o gestionez in public asumand ca lumea poate usor sa ignore posturile neinteresante.

Oricum s-a discutat mult mai mult si pe pm.

 

Nu cred ca au fost intrebari tehnice pierdute printre postarile mele "comerciale" si topicul din diverse motive (bune - ca nu sunt probleme) cam stagna.

Daca cauti o informatie anume cred ca cel mai rapid este sa intrebi - si cineva de pe aici va raspunde fara sa se supere ca raspunde la aceeasi intrebare a doua oara sau a treia oara.

...Cel putin cand am avut eu nevoie de o informatie.

 

On topic:

Saptamana trecuta am curatit/uns lagarele de la clapetele primare/secundare si rotitele interne de la motorasul pas cu pas. curatit injectoarele (deschis la 12v si trecut spray de curatit injectoare prin ele). curatit si uns o-ringuri.

Pus inapoi, reglat diverse si merge brici (la fel ca inainte :D). Motivul pentru care am desfacut zona asta a fost un oarecare mers sacadat la motorasul pas cu pas ce se simtea cand il invarteai cu mana libera - era de la mizeria adunata in timp pe rotita de transmisie de la motorasul pas cu pas la surubul fara sfarsit ce actioneaza valvele secundare/cama de la cold idle.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am curatit/uns lagarele de la clapetele primare/secundare si rotitele interne de la motorasul pas cu pas. curatit injectoarele (deschis la 12v si trecut spray de curatit injectoare prin ele). curatit si uns o-ringuri.

Pus inapoi, reglat diverse si merge brici (la fel ca inainte :D). Motivul pentru care am desfacut zona asta a fost un oarecare mers sacadat la motorasul pas cu pas ce se simtea cand il invarteai cu mana libera - era de la mizeria adunata in timp pe rotita de transmisie de la motorasul pas cu pas la surubul fara sfarsit ce actioneaza valvele secundare/cama de la cold idle.

 

numai bine,

paul

 

Pai si nu ne descrii operatiunea aia de desfacere a motorasului? e vb de piesa care sta pe carburatorul de pe cilindru 2, prins in 2 suruburi, care are o mufa mare in partea de jos si una un pic mai mica in partea de sus, accesibila doar de pe partea stanga a mototoretei, care da in axul de sus de la clapetele de sus din carburator?La mine piesa asta e nituita, si mai are ceva senzor cred in partea aia de sus care e prinsa cu un surub, car ela mine e si insemnat cu vopsea locul. Deci ce ai desfacut defapt si ce ai curatat ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu ne descrii ...

:)))

pe corpul injectoarelor eu am senzor de pozitie de la clapetele primare, senzor de pozitie de la clapetele secundare (STP) si motorasul pas cu pas. din fericire nu e nici unul capsat ca ar mai fi luat tip si datul capselor jos.

au fost 2 seri de lego ca s-a desfacut totul, chiar totul.

nu e nimic interesant de povestit in afara de centrat rotita cu ax ce misca clapetele secundare pe surubul fara sfarsit ce o antreneaza.

dar acolo nu prea ai ce sa povestesti in afara de ca trebuie marcata pozitia exacta de un capat de cursa (mai usor e de marcat aia cu clapetele secundare inchise).

pot doar sa spun ca eu nu am marcat :D si una dintre seri a fost mai palpitanta decat am estimat.

Ce ar mai fi important de zis - surubelele de la clapete (dintr-un material foarte moale - bronz?) sunt infiletate cu loctite albastru. Pentru dat jos trebuie incalzit la flacara sa se duca pasta. Daca nu - se va beli capul cruce de la surubele (iar in caz ca se intampla asta - poate fi dat un sant orizontal cu o pila subtire, incalzit si desfacut cu o surubelnita dreapta).

:)

Oricum sistemul este foarte ok gandit (axele de la clapete stau in bucsi de bronz si protejate la exterior de simeringuri) iar senzorii au o-ringuri si nu intra nimic acolo.

Singurul care ipotetic ar putea fi afectat de mizerii (si blocat) este axul de la valva secundara de la cilindrul fata (in situatia in care cutia filtrului nu este prinsa bine pe corp injector si sare de la locul ei). dar si in acest caz (ax sec fata blocat) nu se strica nimic ci doar este inregistrata eroarea C028 - stva error. Se curata si totul merge linistit mai departe.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut chestia aia incercuita cu albastru de la scarite ca tot dadeam cu ea pe jos si acum frec cu cricul central.Are arcul ok, nu se lasa in jos si totusi ating cu el pe curbe. Exista vreo remediere?

post-68410-0-18885900-1430908534_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut chestia aia incercuita cu albastru de la scarite ca tot dadeam cu ea pe jos si acum frec cu cricul central.Are arcul ok, nu se lasa in jos si totusi ating cu el pe curbe. Exista vreo remediere?

exista.

poti da cricul central jos :D ca oricum nu il folosesti daca ai ungator.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut chestia aia incercuita cu albastru de la scarite ca tot dadeam cu ea pe jos si acum frec cu cricul central.Are arcul ok, nu se lasa in jos si totusi ating cu el pe curbe. Exista vreo remediere?

iti pui un kit de inaltare si gata :)

suruburile alea de asta sunt puse, sa atingi cu ele mai intai ca sa nu culci prea tare motoreta. daca le scoti si pe ale si dai si cricul jos iti mai ramane sa schimbi motoreta sau sa accepti ca daca o inclini prea tare o sa ajungi sa dai si cu cutiile laterale de pamant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut chestia aia incercuita cu albastru de la scarite ca tot dadeam cu ea pe jos si acum frec cu cricul central.Are arcul ok, nu se lasa in jos si totusi ating cu el pe curbe. Exista vreo remediere?

 

Da' ce cauciucuri ai de-o apleci atata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandati-mi va rog o aplicatie GPS, offline (pt telefon cu Android).

io folosesc igo (primo)...

daca doresti pot sa gasesc si linkul cu aplicatia/hartile ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista.

poti da cricul central jos :D ca oricum nu il folosesti daca ai ungator.

Si dupa aia pe cum mai dorm pe motor? :))

 

iti pui un kit de inaltare si gata

suruburile alea de asta sunt puse, sa atingi cu ele mai intai ca sa nu culci prea tare motoreta. daca le scoti si pe ale si dai si cricul jos iti mai ramane sa schimbi motoreta sau sa accepti ca daca o inclini prea tare o sa ajungi sa dai si cu cutiile laterale de pamant

Mobra nu o schimb, e exact ce vreau pentru moment, o sa trebuiasca sa tin minte cand sunt cu cutiile montate :)

 

Da' ce cauciucuri ai de-o apleci atata?

Anakee 3

 

Recomandati-mi va rog o aplicatie GPS, offline (pt telefon cu Android).

 

Ma intereseaza partea de Romania, si eventual restul Europei...

Am incercat tot felul de GPS-uri si am ajuns la concluzia ca Sygic e cel mai bun. Anul trecut in Italia m-a prins noaptea pe plaja si a trebuit sa merg 200 km pana unde eram cazat. Fara sygic probabil ajungeam dimineata, daca o curba o poti lua cu 80 si tu vii mai tare te atentioneaza si iti arata cu cat poti sa o iei. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca imi arata o viteza prea safe si mergeam cu 20-25 peste ce imi arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi.

 

O sa incerc prima oara iGo (cine imi poate trimite un link pt 1280 X 720, si harti Europa, ii multumesc mult).

 

Am avut un GPS Navon cu iGo, softul era bun, dar build quality dezastru si nu recomand firma.

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...