Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

E o chestie cunoscuta la vstrom, de care de regula afli abia dupa ce se intampla. Se pare ca tot curentul pentru faruri trece prin starter switch-ul ala rosu din dreapta, iar acel switch nu e suficient de rezistent pentru toata tensiunea aia. In timp, din cauza arcurilor electrice, nu mai face contact cum trebuie acolo.

 

Vezi aici mai multe detalii: http://advrider.com/index.php?threads/v-strom-headlight-problem.668950/

 

Aici fix temporar: http://blacklabadventures.com/2012/02/19/start-switch-maintenance/

 

Aici fix de tot: http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html#h4dual

 

Daca vrei sa comanzi fix-ul de tot (kitul de pe easternbeaver), da-mi de stire, ca vreau sa-mi pun si eu asa ceva pe al meu.

Sau... poate stie cineva un electrician pe la noi care poate face acelasi lucru?

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.Este o problema sa zic mai generala.Nu sau aprins din cauza contactului din partea dreapta ,cel cu pornirea .Demonteaza acolo,curata ,dai cu spray de contacte si va merge.

Nu stiam k fac si modelele mai noi aceasta problema.din cate vad al tau ii din 2012.dar mergem inainte.poate ne vedem la kronstadt rasnov

» Post actualizat in 04 Aug 2015 15:33

Asta ce zice xtx cred k a facut ivan p din timisoara,el este maestru in modificari de tot felul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca e o chestie de contact,dar nu stiam de unde sa incep. Maine ma apuc sa desfac contactul ala.

 

@xtx

As vrea si eu sa rezolv problema definitiv asa ca daca comanzi spune-mi si mie si ne cuplam.

 

Mersi.

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiam k fac si modelele mai noi aceasta problema.din cate vad al tau ii din 2012.dar mergem inainte.poate ne vedem la kronstadt rasnov

» Post actualizat in 04 Aug 2015 15:33

Asta ce zice xtx cred k a facut ivan p din timisoara,el este maestru in modificari de tot felul.

Nope, se pare ca si la astea noi e la fel... :(

 

Ma gandeam eu ca e o chestie de contact,dar nu stiam de unde sa incep. Maine ma apuc sa desfac contactul ala.

 

@xtx

As vrea si eu sa rezolv problema definitiv asa ca daca comanzi spune-mi si mie si ne cuplam.

 

Mersi.

Iti spun, dar nu-s sigur ca intra pe salariul de luna asta. Trebuie sa-mi revin un pic cu banii si in afara de schimb de ulei nu as vrea sa ii mai fac altceva prea curand.

Si mie mi-ar conveni sa impart banii de livrare, asa ca sa-mi spui daca te grabesti si gasesc eu de undeva (desi mai degraba mi-ar placea sa bag bani in plimbari, 'oi mai sta un weekend si pe-acasa :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul de la easternbeaver este simplu de facut daca cineva are vreun amic electronist...1 releu pt faza lunga si unul pt faza scurta, doua mufe care intra la becuri h4 si una mama pt mufa h4-aici se comanda cu mufa veche faza lunga/faza scurta si cabluri de alimentare de la baterie...pretul de adus in ro e cam piperat si.i usor de manufacturat cu un pic de timp/talent...

 

stima,

paul

 

ps. cand ma intorc va povestesc cum e cu 1200gs pe curbe, autostrada, macadam ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, nu va jucati la instalatia electrica mai ales daca nu va pricepeti.

Am patit si eu treaba asta. Se rezolva pe loc cu surubelnita din dotarea trusei de sub sa. Se curata contactu de oxidul format si cum mai toata lumea are la el o picatura de ulei fie el si de lant se unge acolo in zona arcurilor care apasa in jos lamela aia mica. Dureaza 5 minute maxim. La nevoie daca nu aveti la voi nici un fel de unsoare mere si cu un strop de motorina din prima benzinarie care are un strop pe unu din pistoale.

Acasa apoi un pic de vaselina, de preferabil dielectrica sau in alti temeni siliconica si/sau spray cu unsoare cu silicon si gata problema e rezolvata pt o perioada lunga de vreme. (in functie de cata ploaie indura poate dura mai multi ani sau mai putini)

64 de $ pe acel kit este foarte mult. Sunt 4 mufe si 2 relee care ca si piese costa nici 50 de lei.

 

In manualul de mentenanta pe langa vaselina de la suspensia spate ce tre pusa o data la cativa ani, ar trebui trecut si vaselina din contactu de pornire.

 

iar pt cine chiar insista nu uitati sa cititi din urma :) /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-529&do=findComment&comment=3675670

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cu toata nepriceperea ...eliminarea unui/doua relee din circuitul de alimentare faruri (10A) au gandit.o cu poponeata (daca au gandit.o!)

pe mine m.o deranjat nu nefunctionarea din cauza oxidarii ci luminozitatea scazuta/becuri cu lumina galbena ...la drac or mai pus 2 becuri?...

sa.i frec la faza asta oricum! (si mai vre.o cateva...)

» Post actualizat in 05 Aug 2015 00:06

ps. acelasi curent mare (10A) trece si prin butonul stanga faza scurta/lunga ...deci daca "igiena electrica" la bumbul de pornit atunci e de desfacut si cel din stanga...

avantaj pt modelele la care nu se taie farurile la actionare electromotor ca e de desfacut doar cel din stanga...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme cu farurile din cauza oxidarii contactelor de la mufa mare din spatele radiatorului.. posibil sa fie si de acolo daca nu se rezolva cu contactul de la pornire. La altcineva am vazut probleme de la mufa din spatele farurilor(cea acoperita cu un manson mare de cauciuc).

Si prin februarie (dupa ce a stat motorul vreo luna juma in garaj la caldura) am avut ceva prb cu semnalizarea si s-a dovedit a fi tot de la mufa vietii din spatele radiatorului.

 

Un kit gen eastern beaver mi-as pune si eu sa nu mai am stres cu astea.. daca face figuri pe langa casa nu-i stres asa mare, dar sa te apuci sa dezmembrezi jumate mobra pe coclauri ca sa ajungi in spatele radiatorului nu suna asa fun.. Nu stie nimeni un electrician care s-ar baga sa faca o comanda mai mare, banuiesc ca ne-am aduna vreo 10-15 doritori?

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut contactul respectic(cel di partea dreapta),l-am curatat,gresat si acum merge!😊

Partea proasta este ca e putin prajit contactul respectiv,asta din cauza ca trece prea mult curent prin el? Trebuie schimbat oricum.

In alta ordine de idei as vrea sa-mi schimb toba,nu ma impac deloc cu sunetul asta de masina de cusut.

Criteriile ar fi : sa sune bine(nu foarte zgomotoasa) si sa se pupe cu cricul central.

Stiti careva vreo sursa,a mai schimbat cineva toba la modelul nou?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca stroamele nu se strica nici o data : ) legenda continua si ar fi cazul ca si toamana asta sa ne intalnim ca sa nu fim imprastiati : )

 

deci va invit pe forumul dedicat noua, vstromistilor, (atat cei noi cat si cei vechi, atat cei tineri cat si cei batrani, atat pe cei activi sau pasivi :) etc.) pt a putea purcede mai departe in organziarea Vstromaniei de toamnda de anul acesta.

 

Nu voi pune link, dar daca nu folositi functia "arata ultimele raspunsuri" va pot spune ca discutia este la sectiunea intalnirilor anuale pe anul in curs.

 

Iar pt cine nu are inca cont pe vstromania.ro (ups am pus un link) il invit sa isi faca. :) nu dureaza mult si este o procedura neinvaziva si nedureroasa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu am reusit sa citesc tot pe aici, dar am vazut ca s'a mai discutat. Mi'am luat un v-strom 650 k9 de vreo luna si acum am problema cu pompa de benzina.

 

Zicea cineva aici ca modelele incepand cu 2007 nu mai au acel filtru de inalta presiune, cele pana in 2007 aveau un filtru normal si unul de inalta presiune. Asta de 2009 are doar "normal", am inteles bine?

 

E cineva in Timisoara care a facut modificarea cu filtru extern?

 

Pompa de benzina de pe un k5 s'ar potrivi la k9?

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum se manifesta problema amintita de tine? Vezi ca ezista un test cu 3 contacte si masurat canyitatea de benzina scoasa de pompa.

Ai si tu filtru de inalta presiune. Pompele s.ar potrivi dar tinand cont de anul tau nu cred ca ai prob cu filtrul de inalta presiune. Desfa pompa si verifica sa nu fie ombacsit filtrul de joasa presiune.

Pe de alta parte mu merita pus filtru extern...mai povestim...

 

sgima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat mecanicul cu rezervor de pe alt v-strom si mergea normal motorul. Filtrul de joasa presiune era murdar, dar a fost curatat si tot degeaba. Are cam 28.000 km motocicleta.

 

Problema se manifesta in felul urmator: pe la 3000rpm nu mai trage, de parca s'ar ineca. Daca tin acceleratia intr'un anumit punct, mentine viteza...daca dau mai mult gaz, cade'n bot.

 

De ce spui ca nu merita pus filtru extern? Pare o solutie mai practica si daca se intampla sa bagi benzina proasta, rezolvi mai simplu problema, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita pentru ca alte conducte externe care vor crapa in timp, filtru extern cu coliere...alte puncte de slabiciune pt viitor. Daca nu ai rugina in rezervor - curatat bine bine filtrul existent/inlocuit daca imbacsit si gaurit filtrul de inalta presiune (am pus mai demult poze cu unde se da gaura, gasesti si pe net daca cauti dupa dl650 high pressure filter bypass). La ce mecanic ai fost in tm (de curiozitate). La mine au fost probleme de rugina si am vopsit pe interior rezervorul cu por15. Eu as face si verificarea aceea de debit desi din ce zici e prob de filtru infundat. Sapt viitoare sunt in tm si putem povesti mai multe pe viu...

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat mecanicul cu rezervor de pe alt v-strom si mergea normal motorul. Filtrul de joasa presiune era murdar, dar a fost curatat si tot degeaba. Are cam 28.000 km motocicleta.

 

Problema se manifesta in felul urmator: pe la 3000rpm nu mai trage, de parca s'ar ineca. Daca tin acceleratia intr'un anumit punct, mentine viteza...daca dau mai mult gaz, cade'n bot.

 

De ce spui ca nu merita pus filtru extern? Pare o solutie mai practica si daca se intampla sa bagi benzina proasta, rezolvi mai simplu problema, nu?

salut. filtrul de benzina de la modelele dupa 2007 nu se poate curata. e din hartie filtranta. trebuie schimbat. daca nici dupa ce il schimbi nu merge vezi ca mai este un filtru din sita prin pompa ce trebuie gaurit ca nu se poate schimba decat cu toata pompa. da verifica si TPS-ul. si ala mai da simptomele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anunt vanzare rapida

 

Suzuki V Strom DL 650

Fabricata 2007 , 30 000 km , rulata 2000 km in Ro in 2014 exclusiv pe asfalt, nerulata in 2015

Primul proprietar in Romania

Dotari suplimentare :

  • Deflector parbriz MRA
  • Manere incalzite Oxford
  • Priza 12 V
  • Handguards originale Suzuki
  • Topcase Givi
  • Forkbrace
  • Cric central Bogdan Harea
  • Crashbar Drenaline Portugalia
  • Scut aluminiu 4 mm Drenaline Portugalia
  • Ungator lant Loobman
  • Anvelope Tourance noi
  • Kit lant nou
  • Placute Brembo albastre noi
  • Topcase Givi

Fiscal imediat

Servisata la Fabio ( ulei Motul , placute , montare accesorii , verificari )

Motivul vanzarii : mutare in strainatate

Stare tehnica impecabila , fara probleme , porneste si merge exceptional .

Mici zgarieturi pe carena dreapta si handguard drept datorate unei cazaturi usoare la 10 km/ora.

PRET : 4000 Euro

Tel 0749 550 821

-


» Post actualizat in 08 Aug 2015 15:52

Later edit :

 

Motocicleta are in dotare si un kit de coborare scarite nou - nemontat .

 

In plus cumparatorul va primi CADOU o pereche de anvelope Metzeler Karoo aproape noi , DOT 2008 , cumparate de mine dar nemontate niciodata .

post-59520-0-17742900-1439048014_thumb.jpg

post-59520-0-86107900-1439048052_thumb.jpg

post-59520-0-29243100-1439048143_thumb.jpg

post-59520-0-01477700-1439048157_thumb.jpg

post-59520-0-98261800-1439048343_thumb.jpg

post-59520-0-47595600-1439049139_thumb.jpg

post-59520-0-60154400-1439049151_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De cateva saptamani aud un ticait in zona superioara a motorului (nu stiu sa zic exact de unde vine). Acesta se aude mai accentuat o data cu accelerarea.

Anul trecut aveam un CBR 600 F4i si se manifesta la inceput, relativ la fel, dupa care s-a accentuat acest ticait. Intr-un final am schimbat lantul de distributie si intinzatorul de lant si problema s-a remediat.

Credeti ca ar putea exista aceeasi problema si la V-Strom sau nu sunt cunoscute pentru astfel de probleme?

 

Moto: V-Strom 650 - 2004

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km?

Si da, tind sa cred ce zici si tu - lanturi de distributie intinse (din cate imi amintesc se poate diagnostica prin masurare).

Cati km are mobra pe bord si daca ai un istoric de service de la inceputuri?

Nu e o problema uzuala la vstrom se poate manifesta chiar si la vstrom - parca mai era o persoana pe aici care a schimbat lanturile de distributie si era singurul cu operatia asta facuta.

 

Numai bine,

Paul


» Post actualizat in 11 Aug 2015 19:54

PS - vezi ce zice si Fabio - poate el a mai intalnit acel zgomot de zornait.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...