Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Maestre,

cum ma'sa nu am pus link in primul post?

http://roadstercycle.com - de aici e de comandat din US

eu am comandat produsul Crimp & Go

cand comanzi sa le specifici in note ca vrei SH775 (se mai intampla sa trimita FH020 care nu e ok)

ce e fain ca de aici poti sa comanzi si cele 2 mufe care merg pe noul regulator si mufele vin lipite cu 15 cm de cablu lungime.

tai mufele de pe moto si le lipesti prin cositorire pe astea noi.

 

 

 

de la polaris romania - trebuie vazut cine e dealer polaris in ro, pe un site apar ei:

http://www.polarisdealers.ro/dealeri/?judet=B

eventual da-le un telefon si vezi daca aduc la un pret mai ok (si daca da, ramane sa rezolvi problema cu conectorii).

 

scuze ca ai mai pierdut un pic de timp.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca m-ai bagat in ceata....tu ai montat pe Vstrom-ul tau produsul Crimp & Go, care-i diferenta intre asta si SH775, pe care mi l-ai recomandat?

SH775 vine cu mufele bune, ca sa nu mai fie nevoie de ajustari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca m-ai bagat in ceata....

crimp and go contine sh775 sau sh020 si cele 2 mufe pentru regulatoarele mentionate - mufele sunt identice. Mufele vin cu cabluri lipite intr-o parte de mufe cam de 15 cm.

o mufa are 3 cabluri galbene pentru fazele statorului si una are 2 cabluri - plus si minus.

!tu daca comanzi de acolo sa specifici in note ca vrei SH775.

Mufele de pe mobra de la regulatorul OEM nu se potrivesc cu cele pentru regulatoarele shindengen/SH dar tu vei taia mufele OEM si lipesti cele 5 bucati de cablurile taiate.

3 galbene la mufa de la stator - 3 la 3

2 merg la mufa de incarcare/alimentare - 2 la 4 - (in mufa oem ai 2 cabluri negre cu dunga alba - ambele sunt minus si inca 2 cabluri care sunt +)

 

La lipire eu am folosit conectorii aceia tubulari ce vin in kit - se vad chiar si in poza pe site si apoi cositorire pentru un contact cat mai bun.

 

E mult mai simplu decat am descris eu mai sus.

(evident ca ne putem auzi oricand la un telefon - 0730713875)

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva de vanzare un electromotor sau macar platoul cu carbuni

salut,

vezi eventual aici:

http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-v-strom-dl-650-IDJ4GF.html#359529ad9c

cred ca merita investigat si daca merge cel de sv650:

http://olx.ro/oferte/q-dezmembrez-sv-650/

 

bafta,

paul

» Post actualizat in 19 Aug 2015 11:46

PS - merge si cel de SV650.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc chiar la ei am dat comanda si am cumparat . Multumesc mult !


» Post actualizat in 21 Aug 2015 13:19

am luat de SV650


» Post actualizat in 21 Aug 2015 13:22

stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000

nu cred. radiatoarele sunt diferite si lateralele au prinderi diferite. poate doar cu ceva modificari dar cred ca te complici.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multumesc

» Post actualizat in 22 Aug 2015 09:51

... spre surprindrea mea nu a fost din electromotor ci din butonul de pornire asa ca m-am facut cu un electromotor de rezerva

:) - nu pot sa nu zambesc.

am fost tentat sa te intreb pentru ce iti trebuie electromotor dar in general evit sa iau oamenii la intrebari pe principiul ca "fiecare cu pasarica lui".

te trecusem ca fiind primul cu probleme de electromotor la dl650 apoi la profil am vazut ca ai honda si te-am lasat a doua oara in pace :).

pana la urma e important ca s-a rezolvat problema.

daca s-a manifestat problema cu butonul de pornire - cand dai cutia filtrului jos sa verifici si mufa aceea galben/verde ce e prinsa pe plasticul din fata cilindrului - mari sanse sa gasesti urme de oxidare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect acum detin un vstrom650

» Post actualizat in 22 Aug 2015 12:13

asa am gasit urme de oxidare si la butonul de pornire.Acum cand merge cand nu.in principiu enervanta problema.

sa-ti traiasca!

daca ai dat jos mizeria de acolo cu ce ai la indemana si dat cu un pic de vaselina (dielectrica) ar trebuie sa fie ok.

daca contactele sunt ok dar tot mai face cand da cand nu - vezi sa nu fie depusa o mizerie "mica" la microintrerupatorul de la maneta de ambreiaj.

poti verifica asta scurtcircuitand cele 2 contacte cu o sarma subtire in mufa mama. (acel intrerupator inchide un circuit cu maneta trasa - daca nu este inchis circuitul resp ECU nu iti va da curent spre demaror cand dai la bumb)

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am fost la o tura si la prima pornire am efectuat vreo 5 apasari apna a pornit dar pe urma din prima.

m-am gandit si la asta. am dat insa doar cu spray de la exterior gindindu-ma sa nu fii intrat apa si sa apara oxid.

multam pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am plecat intr-o plimbare cu motoru pana prin norvegia. Cauciucu fata Tourance Next a rezistat de cand l-am pus 16700 km. Ar trebui schimbat dar mai tre sa merg pana acas vreo 2 mii de km. Cauciucu spate a rezistat 13800 km, inca nu a ajuns la limita si ajunge fara probleme la 15 mii de km.

Uleiul Bel Ray 10 40 a rezistat de la un schimb la altu, mai exact 5554 km. Am plecat cu el la linia de full si l-am schimbat la linia de low. Ar fi fost deasupra de linia de low dar in una din zile am avut de gonit dupa barca care m-a dus in danemarca si efectiv s-a terminat pe 300 de km intre 3 sfer si linia de low. Apoi nu a scazut sub linia de low cand am traversat danemarca si am gonit cata pe autostrazile germane. Concluzia care o trag, cum treci de 7-8 mii de ture cu turatiile si il ti in ture incepe sa mance ulei.

Concluzia a 2 a. Asfaltu norvegian mananca cauciucurile. Vedeam in fiecare zi cum se duce din ele. Nu mai pot spune asta dupa ce am parasit norvegia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare stimati colegi!

Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat.

daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270.

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare stimati colegi!

Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat.

daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270.

va multumesc! Domnul Harea are ceva parbrize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

 

 

Multumesc

 

Daca vrei sa vezi pozitia pe ea, te poti urca pe V-Strom-ul meu cand ai timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

Multumesc

Salut,

Cel mai ok e sa te urci pe unul si sa vezi cum ajungi jos cu picioarele.

Am mers pe dl 1000 dar acum ceva ani si nu imi mai amintesc cum ajungeam jos.

Eu am 177 si fara picioare de primadona - la dl650 ajung cu jumate de talpa jos. Din cauza aceasta tot mai ajunge mobra pe jos in diverse momente de neatentie - gen teren denivelat, oboseala, bagaje.

DL1000 tot din specificatii e un pic mai greu cu vre-o 16kg, inaltimea la sa mai mare cu 20 mm dar pot sa iti spun ca shaua este mai lata la vstrom 1000.

Variante de coborat inaltimea ar fi - kit de coborare (oase) + coborat jugul pe telescoape fata vre-o 2 cm + taiat tampoanele de la sa pe jumatate.

Dar oricum - ca sa nu ai suprize dupa cred ca cel mai ok este sa te urci pe unul nemodificat si sa dai cateva ture sa verifici un pic inaltimea, suspensiile, franele, cuplul (zic asta ca vad ca vii de pe R6 si or sa fie ceva diferente).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul..

 

 

Multumesc

eu am 1.66 deci nu e imposibil :) . stau pe varfuri sau pe toata talpa cu un singur picior. cu bagaje si cu pasager stau cu ambele picioare ok.

am seaua de dl650 care e mai joasa cu 2 cm si putin mai ingusta. evit sa ma bag prin zone naspa si totul e in regula :D. n-am luat trante din cauza inaltimii ci din cauza neatentie :). acum as vrea sa revin la inaltimea originala ca sa ma obisnuiesc cu 84cm la sea ca sa imi fie trecerea mai usoara la o motoreta mai inalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Cu ce se curata usor si bine galeriile de la evacuarea otiginala?

 

Suna mult prea tare evacuarea SBK LeoVince la ture lungi asa ca pun inapoi cea originala. :)

 

Daca e cineva interesat de LeoVince sa dea un semn.

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...