mihai.ch Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 daca aveai doua mi-ar fi placut nu ai silencer sau chiar si cu el se aude tare Se aude tare si cu silencer, doar ca nu e asa gros sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 daca aveai doua mi-ar fi placut nu ai silencer sau chiar si cu el se aude tare Am eu de vanzare doua tobe Roads, daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 preturi la cele doua modele de tobe scoase la mezat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 preturi la cele doua modele de tobe scoase la mezat??? Salut Fabio, Linkul catre anunt: http://olx.ro/oferta/vand-evacuarefinal-galerii-leovince-sbk-evo2-oval-suzuki-v-strom-650-ID4lRF4.html Pretul este usor negociabil. Numai bine, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Nu se deschide pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 impecabile, silence-uri demontabile, 1000 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Nu se deschide pagina. Acesta ar trebui sa mearga: http://olx.ro/oferta/vand-evacuarefinal-galerii-leovince-sbk-evo2-oval-suzuki-v-strom-650-ID4lRF4.html#0d300e345d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ieri am rămas fără semnalizare pe stânga. Siguranțe ok, releu ok așa ca am trecut la demontat. Am desfăcut switch-ul, ca un fir am făcut contact și făcea scurt doar când atingeam contactele pentru partea stângă. Problema a fost sub codiță,câteva fire s-au frecat de țeavă prin care trece cablul de la încuietoarea şeii.Am tăiat firele, le-am cositor și izolat. Am dat cu banda și peste smocul de fire și peste acea țeavă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Interesant.Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Au mai avut si altii aceeasi problema, acum am descoperit pe net http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/39642-turn-signal-problem.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul... Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand... Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi. Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat. Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei. Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul... Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand... Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi. Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat. Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei. Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi. ce an e mobra? (pp ca e k7 sau mai nou) pentru prima problema as verifica contactul de ambreiaj ca inchide/deschide corect circuitul si apoi TPS. Pt verificat TPS pui mobra in dealer mode si vezi daca liniutza respectiva sta la mijloc (si o verificare secundara as face ca se muta pe pozitia de sus sub 2000 rpm, cat mai aproape de 1500 - vezi ca are latenta adica trebuie sa ai rabdare ). Pentru problema a doua - ciudat ca ai gasit C23. Daca este activ C23 in user mode ori ti se taie scanteia daca se intampla in mers ori nu iti porneste mobra daca ti se intampla la pus contact. Probleme de conexiune catre TOS - sunt waterproof si nu vad cum ar putea genera o eroare. S-a aprins ledul rosu continuu sau intermitent? Dimineata cand ai pus contact mai aveai ledul rosu aprins?(pp ca nu din moment ce ai pornit ok mobra) Cand te-ai gandit sa verifici in dealer mode eroarea si ai pus agrafa in mufa - ai scos TOS din clemele respective si l-ai rasucit? Daca l-ai rasucit posibil sa fi ramas "pendula" intr-o alta pozitie decat aia de verticala si atunci cand ai pus contactul ti-a dat C23 dar nu de peste noapte ci de la rasucit pozitia senzorului TOS (era suficient sa il ciocanesti usor sa se reaseze pendula). Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra. as mai verifica si bateria/incarcarea ca sunt in parametri ca sa evit o cauza care ar putea induce comportament ciudat. ai alimentat de la vre-o benzinarie mai ciudata? daca mai face acelasi lucru - opresti - pui in dealer mode si ii dai bice mai departe cu mobra in dealer mode si vezi ce iti afiseaza cand se mai aprinde FI. . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Maestre ne bagi in ceata de tot.pff doamne fereste sa nu se intimple la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Acum am auzit si eu de asta... greu cand e vb de electica si coade. https://www.youtube.com/watch?v=aaRXusqcfTc Ma uitam pe acolo cum se face in caz de ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Acum am auzit si eu de asta... greu cand e vb de electica si coade. nu e asa complicat pe cum suna. descris aici mai detaliat: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7061.0.html nu strica de listat un patratzel de hartie si tinut sub sha alaturi de paper clip (mi se pare util pentru iesirile lungi unde nu ai gsm). mi s-a parut si mai interesant de pus un intrerupator intre cei 2 pini si intrerupatorul prins pe plasticul de sub sa - intri in dealer mode cu un click. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra. eroarea se sterge doar cand a disparut sursa erorii nu la intreruperea alimentarii. poti sa-i scoti si bateria ca nu se sterge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) eroarea se sterge doar cand a disparut sursa erorii nu la intreruperea alimentarii. poti sa-i scoti si bateria ca nu se sterge Ai si tu dreptatea ta - insa eroarile stocate se sterg din ECU cand scoti bateria. Evident reapare la contact/pornit motorul daca sursa a ramas. Punctual in postul meu am avut in vedere si cazul ca a fost o eroare intermitenta care se sterge cand iei contactul. (dar cele de mai sus sunt detalii nesemnficative oricum) numai bine, paul Editat August 28, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Salutare. Ati mers careva de la Azuga pana la Sacele, pe 129A. Daca da, e practicabil pt o Stroama de 650, 2008, cu Tourance clasic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 vechea problema a ambreiajului la DL1000 doar timpul ne va spune daca e vreo diferenta intre cel vechi si cel nou. oala pare 99% la fel ca cea veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 vechea problema a ambreiajului la DL1000 din citite se manifesta problema si la modelul nou... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 » Post actualizat in 28 Aug 2015 20:52da. pai nemernicii astia de la suzuki nici nu au fost curiosi sa vada cum au rezolvat oamenii acasa problema asta si s-o corecteze macar la modelul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) ce an e mobra? (pp ca e k7 sau mai nou) 2004 pentru prima problema as verifica contactul de ambreiaj ca inchide/deschide corect circuitul si apoi TPS. Pt verificat TPS pui mobra in dealer mode si vezi daca liniutza respectiva sta la mijloc (si o verificare secundara as face ca se muta pe pozitia de sus sub 2000 rpm, cat mai aproape de 1500 - vezi ca are latenta adica trebuie sa ai rabdare ). Se pare ca liniuta este la mijloc Pentru problema a doua - ciudat ca ai gasit C23. Daca este activ C23 in user mode ori ti se taie scanteia daca se intampla in mers ori nu iti porneste mobra daca ti se intampla la pus contact. Probleme de conexiune catre TOS - sunt waterproof si nu vad cum ar putea genera o eroare. S-a aprins ledul rosu continuu sau intermitent? Led-ul rosu statea aprins. Din cate am citit in manual daca se aprinde intermitent mobra nu mai porneste (intr-adevar cand am demontat TOS-ul, led-ul lumina intermitent si nu a vrut sa mai porneasca pana nu l-am montat). In cazul meu pornea dar trebuia tinuta accelerata sa nu "moara" motorul. Dimineata cand ai pus contact mai aveai ledul rosu aprins?(pp ca nu din moment ce ai pornit ok mobra) Nu mai era aprins, dar ea pornea si cu acea eroare, doar ca murea daca lasam aceeleratia. Cand te-ai gandit sa verifici in dealer mode eroarea si ai pus agrafa in mufa - ai scos TOS din clemele respective si l-ai rasucit? Daca l-ai rasucit posibil sa fi ramas "pendula" intr-o alta pozitie decat aia de verticala si atunci cand ai pus contactul ti-a dat C23 dar nu de peste noapte ci de la rasucit pozitia senzorului TOS (era suficient sa il ciocanesti usor sa se reaseze pendula). Sincer, aici nu mai stiu cum am procedat. Stiu ca am scos senzorul din pozitia lui cand am facut puntea pentru a o pune in Dealer Mode, dar nu stiu in ce pozitie l-am lasat, fiindca la acel moment nici macar nu stiam ce face senzorul ala. In urma erorii si cautarii in manual am aflat care e rolul lui. Dupa ce l-am desfacut, am pus pendula in pozitia ei, avand niste santuri in care nu ai cum gresi la montare. Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra. as mai verifica si bateria/incarcarea ca sunt in parametri ca sa evit o cauza care ar putea induce comportament ciudat. O sa verific si bateria/incarcare. ai alimentat de la vre-o benzinarie mai ciudata? Alimentez in proportie de 90% de la Petrom, MOL, in niciun caz LukOil si altele asemenea... Chiar cu aproximativ 10 minute inainte alimentasem de la Petrom-ul de la Fantana Miorita, dar nu cred ca are legatura. daca mai face acelasi lucru - opresti - pui in dealer mode si ii dai bice mai departe cu mobra in dealer mode si vezi ce iti afiseaza cand se mai aprinde FI. . Multumesc mult pentru sfaturi Editat August 28, 2015 de bbaarrbbooss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Chiar am citit acum cateva zile pe aici cu mari probleme cu benzina de la F Miorita,petromul de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Salutare. Ati mers careva de la Azuga pana la Sacele, pe 129A. Daca da, e practicabil pt o Stroama de 650, 2008, cu Tourance clasic? Posteaza pe forumul local, sigur sunt baieti pe acolo care fac traseele alea des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Va salut! Am tot cautat discutia despre indicatorul de nivel combustibil, nu am gasit. Nedumerirea mea: fac plinul si prima liniuta dispare dupa 5 km, a doua dupa 200 km. Ar fi evident ca am o problema cu sonda, nu? Motorul din 2004, care ati intervenit la pompa imi puteti sugera cum sa procedez? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.