ivanp Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Multumesc mult. O sa vin eu cred saptamana viitoare in timi. E orasul meu favorit Da-mi un semn cand ajungi pe aici (730713875). ei lucrez prin zona centrala si il iau cu mine la lucru. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Dragi Vstromisti vreau sa va anunt ca incepand din aceasta luna nu ma mai gasiti la garajul din sos. Viilor ci la cel vechi din Timpuri noi. Pentru detalii nu ezitati sa ma contactati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 o intrebare pentru cei care si-au schimbat etrierii cu dinaia mai smecheri ....trebuiesc schimbate si conductele de frana sau toate au aceleasi capete ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 o intrebare pentru cei care si-au schimbat etrierii cu dinaia mai smecheri ....trebuiesc schimbate si conductele de frana sau toate au aceleasi capete ??? la 650 merg conductele vechi sigur. nu am citit sa fie o problema la 1000. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Adica etrieri de SV ? Eu n'am avut problema cu etrierii originali , bine eu nici nu merg 'racing' . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 Cred k etrieri de SRAD 98-2000 . parca am inteles.Dar cel mai bn stie Ivan p. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 a facut cineva in romania adaptorii astia ? http://www.svracingparts.com/store/#!/DL1000-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/1632836/category=8824417 sau tre sa ma indur de 100$ pe doua bucati de aluminiu frezat + cateva suruburi ? de cativa ani ma tot gandesc sa imi pun conducte mai bune si sa schimb si etrierii cu unii cu 4 pistonase. dar de fiecare data m-am linistit cand am calculat suma totala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 Sergiu, eu am montat exact adaptorii astia de la sv parts,in 2012, dar sunt cam 75 $ nu 100 si am comandat tot la el placutele de frana compatibile cu etrierii tokico etrierii tokico sunt cu 4 pistonase de la un gsx r 600 cc - userul florin.radu din ploiesti , mi-a facut rost de etrieri si a montat tot ansamblul,,, sa traiasca, sa-nfloreasca ! nu a fost nevoie de modificarea pompei frana / furtune etc doar la stroama de 650 trebuie o modificare la pompa, dar nu cunosc detaliile tehnice Sergiule, nu te juca cu adaptorii aia, fa economii la altceva, gandeste-te ce s-ar intampla daca-ti cedeaza vreun adaptor sau ambii la o franare de urgenta,,,,doar frana spate nu te va scoate din belea oricum, ansamblul etrieri 4 pistonase- adaptori - placute frana isi merita toti banii, franele sunt foarte eficiente acum , nu se compara cu ce a fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Care ar fi costul total pt. imbunatatirea franei fata (adaptori, etrieri, pompa frana, conducte, etc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Niste adaptori ptr etrieri cu 4 pistonase vindea la un moment dat userul # pstefan# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Care ar fi costul total pt. imbunatatirea franei fata (adaptori, etrieri, pompa frana, conducte, etc)? adaptoarele cu transport - 400 lei, etrieri - intre 100 -150 in functie de stare, placute frana -200(care nu ar trebui neaparat bagate in costul modificarii), conducte metalice - 200 (dar eu zic ca nu trebuie neaparat schimbate cat mai degraba aerisite bine alea existente) pstefan isi vindea adaptorii cu 200 de lei (eu am pus anuntul lui de vre-o 2 ori aci intre noi dar nu a reactionat nimeni atunci). Avantajul celor 4 pistonase din punctul meu de vedere nu este adus in zona de "racing" (cel putin in cazul meu sunt departe de asta) ci mai degraba este pentru momentele cand mergi incarcat full cu bagaj si pasager si vrei sa te opresti in siguranta. PS - adaptoarele lui pstefan cel putin pe site apar inca la vanzare! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Are cineva la vanzare un set de Genti laterale? Ma intereseaza sa cumpar!! Suporti am de la givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Sergiu, eu am montat exact adaptorii astia de la sv parts,in 2012, dar sunt cam 75 $ nu 100 si am comandat tot la el placutele de frana compatibile cu etrierii tokico etrierii tokico sunt cu 4 pistonase de la un gsx r 600 cc - userul florin.radu din ploiesti , mi-a facut rost de etrieri si a montat tot ansamblul,,, sa traiasca, sa-nfloreasca ! nu a fost nevoie de modificarea pompei frana / furtune etc doar la stroama de 650 trebuie o modificare la pompa, dar nu cunosc detaliile tehnice Sergiule, nu te juca cu adaptorii aia, fa economii la altceva, gandeste-te ce s-ar intampla daca-ti cedeaza vreun adaptor sau ambii la o franare de urgenta,,,,doar frana spate nu te va scoate din belea oricum, ansamblul etrieri 4 pistonase- adaptori - placute frana isi merita toti banii, franele sunt foarte eficiente acum , nu se compara cu ce a fost 75$+transport ajungi la 100$ eu tocmai la siguranta m-am gandit ca am dat de un nene caruia i s-a rupt un adaptor dinasta si de asta ma gandeam ca poate daca il fac din material mai dur nu ma doare capul calculul meu era ceva de genul : -400 lei adaptorii -etrierii 100e (gasesc si la 200lei dar daca mai poun servisarea lor tot la 100e ajung) -conducte de frana minim 100e -placute noi 200lei deci cam iau in calcul 1000 lei cu toata treaba. poate 1000 nu pare o suma mare...dar ia mai adauga 700e ambreiajul....150e kitul de lant. schimbul de ulei aproape ca nici nu mai conteaza pe langa toate astea . trec de 1000e si eu nici nu am apucat sa ma bucur prea multe mototoreta anul asta. nah...pasiunea costa. Ivan a punctat foarte bine. nu e vorba ca ne-am da noi racing cu v-stromul dar nu o data mi s-au dilatat pupillele cand am vazut ca franam si nu se mai oprea . cand mers singur nu e nici o problema dar cu juma de casa + pasagera se cam schimba situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 da numai io nu am problemele astea la franari ? Etrieri tokico, acum cu placute brembo albastre si evident abs, pe fata franeaza placutele astea albastre ceva mai bine fata de placutele tokico care au stat la mine 30 de mii de km si cine stie cati la fostu propietar, mie teama sa nu se roada discu prea repede. Cei drept din 2010 de cand ii el, a fost schimbat lichidu de frana de 3 ori, sa fie asta oare secretu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 sa stii ca in timp ce scriam postarea anterioara si imi amintisem niste episoade in care simteam ca nu mai franeaza calumea si mi-am amintit si de niste poze cu tine cu sotia ta si cu 2 cauciucuri ..si cu o gramada de bagaje. si ma gandeam asa...ba...dar oare Caius cum naiba frana cu toate alea pe motoreta ?!? eu am placute CL destul de bune si lichidul de frana il schimb la 2 ani ..deci n-as zice ca am vreo problema din cauza sistemului . pur si simplu simt ca e subdimensionat pentru greutate mare . o sa-i dau mai putina mancare iubitei mele....poate franez mai bine in sezonul 2016 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 de regula franam/franez cu 2 degete, iar daca e o frana usoara si cu 1 dejet ca mi lene sa imi mut mai multe O data chiar miam prins restu de dejete libere intre maneta si manson Era mega comic, ce aleg intre durere sau oprire Sper sa nu nasc monstrii cu discutia 1-2-3 sau 5 degete pe maneta de frana, caci e un topic intreg pe aci pe tema asta (parca).Revendind la lucruri serioase cel mai mult ma enerveaza suspensiile, mai ales prin gropi cand la o frana sanatoasa se declanseaza absu, si nu isi da drumu pana nu aproape ca lasi frana libera ca apoi sa refranezi. Cred ca te refereai la postu asta unde ai vazut gumele pe motor, sa vezi ce fata faceau nemtii pe autostrada : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 da da asta motoreta incarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Cum schimbati lichidul de frana la modelul cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Ii pui la mecanic cutia noua de lichid de frana la dispozitie si il rogi frumos sa faca ce stie el mai bine Chiar e vreo diferenta intre aerisirea franelor la modelu cu ABS fata de cele fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 nope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Pai și lichidul din centrala ABS cum îl scot.așa știam cum să fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 acu ne-ai pus pe ganduri, intrebarea e daca atunci cand urmezi procedura standard de aerisire a franelor, evident prin completarea continua de lichid, nu se goleste lichidul din "centrala abs" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Auzisem de un aparat cu ceva presiune,dar nu stiu inca.Poate fabio ne lamureste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Sa traiti. Asta nu e bemve cu ABS cu 6 cai diferite. Se face la fel ca la cel fara, bagi pe sus scoti pe jos. Incerca sa nu bagi aer ca te chinui ca dracu sa il scoti fara pompa de vid. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.