Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

pai e simplu de calculat. suma finala e nasola :)))

conductele vreo 150euro minim :)

tobele sh vreo 200e

power commander sh 200-250e

suport+forkbrace+inaltator vreo 150e

 

deci pregateste vreo 700 -750 euroi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Anul acesta am decis sa-mi vind motorul (DL650).

Daca stiti pe cineva cine ar fi interesat, gasiti toate detaliile in urmatorul google spreadsheet: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NByIAvIYFaKqkaDbUMu1IToH8eK_i-5bUUyhXvQy2eA/edit?usp=sharing

Poze pe care le-am facut azi: https://goo.gl/photos/Cgpanvdd57hFbTmw8

Anuntul de pe bikeshop: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl650%20vstrom-din-2005-620529.html valabil 2 saptamani.

Daca nimeni nu se intereseaza, schimb kitul de lant, bujiile si uleiul si reactivez anuntul dar cu 200 eur mai mult.

 

Multumesc, si scuze de deranj pentru cei neinteresati.

Hunor

Editat de csotany
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu.

Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000?

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu.

Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000?

 

Sanatate!

nu stiu unde este discutia dar in principiu daca este vorba despre vibratia de la givi - prin strangerea surubului din fata dispare. La un moment dat pe distantierul acela dintre cele 2 jumatati au pus 2 oringuri dar nu cred ca influenteaza cu ceva prezenta sau lipsa lor - surubul sa fie bine strans(pe surub este un distantier/limitaror).

Penntru antigel - orice antigel pentru motoare din aluminiu.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi stiti unde este discutia despre vibratia de crash-bar la 5000 rpm? As vrea sa o rezolv si search-ul nu ma duce unde vreau eu.

Si inca o intrebare: ce antigel folositi si la 650 si la 1000?

 

Sanatate!

 

La mine nu s-a rezolvat nici prin strangerea surubului nici prin adaugarea de oringuri, silicon sau alte chestii, le-am incercat pe toate - solutia a fost confectionarea la strung a altei parti de legatura (alt distantier) care a intrat la fix in cele doua jumatati - cel original avea joc f mare si cu tot stransul incepea sa vibreze de pe la 4700 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut V-stromisti sau viitori posesori, am vazut ca in sectiunea asta sunt cele mai multe mesaje asa ca am ales sa postez aici. Sper sa nu gresesc.

Una peste alta nu vreau sa denigrez sau sa influentez pe nimeni doar vreau sa va scutesc poate, de un drum in plus pana pe plaiurile Timisoarei. Am facut ieri un mic tur cu o problema la Oradea (nu pentru a vedea un motor) si am zis sa imbin utilul cu placutul si sa mai bat inca aprox. 200 km si cateva ore pe drum ca sa vad un V-strom 650, in speranta in care poate urma sa il achizitionez daca imi place. Toate bune si frumoase, vorbesc cu doua zile inainte cu vanzatorul dar si de dimineata in ziua cu pricina. Il intreb despre starea mobrei si el imi raspunde ca e "super ok", singurul defect e farul putin crapat. Trec peste acest amanaunt si ajung sa vad mobra si am constatat, spre neplacerea mea, ca zacea praful de doua degete pe ea, ca farul era destul de bine crapat si lipit cu scotch, carenele legate cu fasete, placute varza, cauciucurile toate coapte, si furca plangea pe la toate imbinaturile.

Am intrebat proprietarul daca o putem porni si el imi raspunde foarte senin ca nu are cheia la el ca e acasa si ca sa mai vin inca odata duminica ca sa o porneaca. Spuneti si voi ce obordare e asta ca eu nu inteleg. Trec si peste asta astept sa aduca cheia ii dam curent de la masina si dupa indelungi slujbe porneste si aici deznodamantul: Scoate Stroama asta un fum de zici ca e un diesel de pe vremea lui bunicu.

Nu vreau sa zic mai multe si repet nu vreau sa supar pe nimeni, insa daca doriti sa vedeti mobra asta si nu vreti sa bateti un drum degeaba vorbiti foarte clar cu proprietarul. Link-ul cu anuntul: http://olx.ro/oferta/suzuki-dl-v-strom-650-v-strom-vstrom-ID4epro.html#29a80002b8 pozele din anunt nu sunt de actualitate!!!

O zi buna tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi rascolit putin netul, poate gaseai informatii .

Tin minte ca am mai citit despre acea mobra pe undeva, mai ales acele cutii de aluminiu

Tin minte ca facuse un targ cu cineva, le-a luat pe 2 lei si voia sa le vand scump.. :)

Pe langa, mobra sta de mult timp la vanzare, are Vizualizari:2152 , nu te-ai gandit ca a fost nitel ocolita ? :)

Editat de TrekOut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu unde este discutia dar in principiu daca este vorba despre vibratia de la givi - prin strangerea surubului din fata dispare. La un moment dat pe distantierul acela dintre cele 2 jumatati au pus 2 oringuri dar nu cred ca influenteaza cu ceva prezenta sau lipsa lor - surubul sa fie bine strans(pe surub este un distantier/limitaror).

Penntru antigel - orice antigel pentru motoare din aluminiu.

 

numai bine,

paul

 

 

O sa incerc cu surubul intai sa vad daca are vre-o influenta!

 

Multam fain!

 

 

 

La mine nu s-a rezolvat nici prin strangerea surubului nici prin adaugarea de oringuri, silicon sau alte chestii, le-am incercat pe toate - solutia a fost confectionarea la strung a altei parti de legatura (alt distantier) care a intrat la fix in cele doua jumatati - cel original avea joc f mare si cu tot stransul incepea sa vibreze de pe la 4700 rpm

 

 

Sa inteleg ca acel distantier trebuie sa-l copieze pe cel al crash-ului dar cu o cota nitel mai mare?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un v strom 1000 k7.

De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea. Mergea bine in ture dar la relanti sau cand reduceam mai dadea cate un rateu. Am schimbat bujii, acelasi lucru. A parut ca nu mai are probleme cu benzina de afara.

Am masurat pipe, bobine pare totul ok. Filtre ok.

Nu am sincronizat clapete dar nu vad legatura.

Nu am nici o eroare pe bord in modul diagnoza.

A patit cineva asa ceva?

 

Ps cum dau de baietii de la tng, ca nu vad rubrica de contact :)).

Editat de panther_cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am si eu un v strom 1000 k7.

De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea.

Salut,

Eu unul nu am intalnit - dar probabil daca isi baga cineva mainile rezolva problema fara prea mult stres.

 

In alta ordine de idei au ramas prin garaj o pereche de burdufuri din cauciuc de foarte buna calitate pentru jambe si un corpul injector (de pe o motoreta cu 30k km si folosit foarte putin de mine - functioneaza perfect).

 

Daca si le doreste cineva (100lei burdufele si 500lei corpul) - dati-mi un semn.

post-18136-0-34723200-1458426250_thumb.jpgpost-18136-0-87956000-1458426294_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 19 Mar 2016 23:51

Ah - si o cheie pentru jug (150lei):

post-18136-0-41025700-1458431478_thumb.jpg

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca , ce e drept la viteze mai mari , zgomotul se auzea foarte accentuat , la gropi sau borduri la fel , ori a intervenit obisnuita si am eu impresia ori ceva este in neregula , am inteles ca ar putea fii rulmentii de la juguri slabiti...oare ? a mai avut cineva probleme similare in intervalul 30.000 si 37.000 km ? capra este 2008 si are 37.000 km , necesita o interventie mai complexa ?

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , problema , mergand cu stroama un numar de km am inceput sa sesizez ceva dubios la actionarea franei fata , o trosnitura puternica in furca ,

salut, este clanc-ul clasic de la furca fata de vstrom, inca nu am gasit o explicatie decenta legata de ce produce acel clank.

evident nu strica sa verifici jocul la rulmentii roti si rulmentii de la jug.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel sunet nu este produs pana in 2007 , daca nu ma insel ? sau e loterie la cum le prinzi ?

parerile sunt impartite. unii zic ca s-a rezolvat din 2008 iar altii ca l-au mai intalnit.

cum ca s-ar fi folosit arcuri care nu au atata joc lateral in jambe, ca au inlocuit surubul acela lung care tine rezervorul ...

idee e ca cum se produce acel clanc la tine? Oricum este un sunet inconfundabil.

ca sa izolezi daca este de la jug - cu frana fata pusa - faci balans fata spate si cu degetul sa ai contact pe ambele zone (cadru si jug) sus si jos - vei simti jocul daca este (eu personal nu cred :D )

ce pot sa iti spun - cu arcuri sonic spring se reduce dar nu se elimina, cu valve ricor se reduce si mai mult dar tot mai apare cand dai grav in gropi.

eu sincer la vstromul fost nu l-am mai auzit de tare demult ... probabil ca nu am mai dat in gropi din alea grave.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude in 80% din furcile de vstrom. Face asa din cauza saibei din supapa jambei. au modidficat-o din 2007 dar tot mai face cand dai in gropi sau denivelari foarte bruste. Eroare de proiectare a jambei. Se reduce cand e uleiul proaspat sau cu alte valve inauntru. Ai grija sa schimbi la timp uleiul in furca si o sa il auzi foarte rar. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi rascolit putin netul, poate gaseai informatii .

Tin minte ca am mai citit despre acea mobra pe undeva, mai ales acele cutii de aluminiu

Tin minte ca facuse un targ cu cineva, le-a luat pe 2 lei si voia sa le vand scump.. :)

Pe langa, mobra sta de mult timp la vanzare, are Vizualizari:2152 , nu te-ai gandit ca a fost nitel ocolita ? :)

/index.php?/topic/722254-sidecaseuri-aluminiu-40-litri-konvoi-100e/

 

Asta e

» Post actualizat in 21 Mar 2016 09:30

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-set+sidecase+topcase+suzuki+vstrom+coburi+v+strom+650+set+2x+sidecase+aluminiu+4+-231145.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai daca sti tot de ce ai nevoie de un specialist? dar ghinion. apeleaza un specialist! nimeni nu se naste mecanic a.......... cauta unul adevarat nu mecanic din tastatura! ai masurat jocul la supape? de exemplu! sau poate a sarit admisia la cilindrul din spate! suces. la cautari

» Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14

Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut.

Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap.

O sa vedem.

» Post actualizat in 21 Mar 2016 10:14

Pai nu sunt specialist dar am un pic habar si m am bagat cat am stiut.

Mobra a ajuns la cineva si sper sa ii dea de cap.

O sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...