Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La Zuza nu ai programul de diagnoza? Ca stiu ca si astia au unu'!

nu am. suzi avea modul acela "dealer" care era suficient pentru electronica de acolo.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dicutii cu cat si depsre suspensia spate. Frane si consum

 

Dupa studiul pietei si experientelor personale ale unor colegi de pe aici m-am decis sa nu invetesc o avere intr-un telescop wilbers sau unu hyperpro, cu tot felu de reglaje mai mult sau mai putin folositoare. Asa ca dupa recomandari am ales sa investesc 105,9 euro aici http://store.so-products.com/ . Usor neseriosi oamenii in sensu ca l-am platit in 19 decembrie, iar ei au emis factura in 8 ianuarie si a ajuns la adresa in germania in 12 ianuarie, in conditiile in care eu am parasit germania in 10 ianuarie. Asa ca am asteptat sa vina careva de pe acolo cu ocazia pastelor catolice cu cutia mea de carton cu un arc mov in ea.

 

Discutia e simpla, cica tine cu ceva kg in plus per centimetru de compresie si in total parca are peste 20 si de kg in plus fata de cel din fabrica si cel mai important lucru este un arc progresiv nu unul liniar ca cel din fabrica. O data montat movulica l-am scos la o tura cu pasager. E cu totul alta viata. In primul rand cand se suie pasageru din doatare nu se mai lasa asa tare spatele. Cand te lasi in scarite si sari ca bezmeticu pe ele nu simti nici o data ca vei ajunge la capatul telescopului, iar miscarea lui e minima. Dupa primele curbe cu denivelari, impresia este pozitiva. Apoi parasesc asfaltu pt un drum pietruit. Pai inainte pe acolo daca aveam 40 la ora, acum meream cu 50-60. A aparut o senzatie de siguranta care nu exista inainte. Apoi iar asfalt iar curbe si curbe, incredibil cat de bine inchegata se simtea mototoreta. Asa ca am parasit din nou asfaltu pt un drum cu mai putina piatra, mai mult pamant, dar uscat. Apare primu hop mai sanatos, imi zic ca acu dau cu scutu de pamant, strang tare din buci surpriza, nu avea nici pe draq, parca mai aveam cativa centimetri de joaca. Bun. Urmeaza o urcare draceasca de vreo 24% nu ceva pietre si evident inevitabilele fagase. De vreo 3 ori am zis ca voi da cu burta de pamant si ca acolo raman, in timp ce ma gandeam bine bine cum naiba plec mai departe si cum va ajunge mobra n vale. Surpriza dupa primu fagas nimic, dupa al 2 lea nimic, dupa al 3 lea nimic, deja am prins curaj si am ajuns sus fara nici o problema. Deci fratilor, Nici singur nu am avut asa o senzatie de siguranta cum a reusit acest nou arc sa imi ofere. Eu am setata suspensia spate cu preloadul la maxim, iar reboundul undeva usor dupa jumate. Furca fata are preloadul la maxim pe ambele brate. Impreuna, eu pasageru si rucsacul meu din fatza, imbracati si cu ceva bagaje minime avem usor peste 185 de kg. Apai cand mai punem si bagajele sau echipamentul de camping sarim de 210 kg. Daca stiam ca se poate sa se modifice asa de radical suspensia cu un pic peste 600 de lei (daca calculam si manopera) o faceam din momentul in care am cumparat vstromul.

 

Recomand la toata lumea care merge cu pasager sa investeasca o suma modica pt confortul si de ce nu siguranta echipajului. Este pt prima oara cand simt mobra inchegata si toata la locu ei asa cum ar trebui sa fie.

 

imi place ca ai face orice numai sa nu slabesti :P

glumesc :D

si eu ma incadrez la categoria celor care duc amortizorul pana la capat in anumite conditii asa ca o sa aplic si eu solutia ta. chiar mi se parea arcul prea moale desi eu cu pasager si bagaje nu trec de 150-160kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiam ce inseamna aceste B7/B8 dar mie mi-a venit oferta de la broker ptr ASIROM 193.8 ron 6 luni cu B7 si 334.2 ron 12luni cu B8. cea mai mica. cea mai de sus a fost allianz-tiriac 1156 si 1527.

a venit vremea sa imi fac din nou rcaul. Sa imi pice fata. 410 lei pe un an. In conditiile in care anu trecut platisem vreo 190 lei si nu am avut vreo dauna vreodata. Asa ca recent am auzit ca iti poti muta clasa de bonus/malux de pe un vehicul vandut pe altu, daca e din aceasi categorie. Am trimis brokerului de asigurari un set de acte, CV, polita veche de la motociclul vechi, copie CI, dovada de radiere (de la primarie) si declaratia pe propria rapsundere ca pe vechea polita nu au fost incidente. Si uite asa din B4 am B6 desi conform actelor trebuia sa am B7 si de la 410 am de plata 363 lei. Cata vreme era asigurarea 100-200 de lei nu ma interesa daca e cu 10/20 de lei mai scumpa si oricum nu stiam de artificiul asta cu mutarea clasei de bonus/malux, dar uite ca se poate. Deci Vraji, ivanp si ceilalti care ati mai facut upgrade la mototorete si nu ati rezolvat inca cu asigurarea o puteti face, daca nu acum la urmatoarea asigurare, e pacat sa le dati bani aiurea asiguratorilor. din pacate operatiunea aceasta necesita un broker si nu se poate face online via emag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Ma puteti ajuta, va rog cu un sfat? Vreau sa vopsesc aparatoarea tobei in negru. Am achizitionat un spray cu vopsea ce rezista la temperatura. E ok daca o vopsesc asa?

Ps: trebuie luata la smirghel fin?

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul acela argintiu din cate am observat pare de aluminiu, de ce nu il vopsesti electrostatic ? :) cred ca e nevoie de o tura de smirgel fin, nu de alta dar pare lacuit.


Sergiu, te contrazic un pic, cica anu asta e la moda datu cu bicicleta, multi vstromisti se dau mai nou sau mai demult cu bicicletele, drept urmare va pregatesc un VstroBike sau VstrMTB sau WeeBike, dar trebuie sa mai stabilesc niste detalii inainte sa ii dau drumu la topic pe alalalt forum :) Printre altele tre sai gasesc/im un nume potrivit.

PS solutia cu arcu nu e a mea, am preluat o de la Zece ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan_fazer, nu mai bine ii dai o sablare la aparatoarea aia, in loc sa te chinui cu smirghelul ? De unde esti ? Da-mi un telefon : 0748222134

Salut. Sunt din Sinaia. Dau un telefon maine,,,acum cred ca e tarziu.

» Post actualizat in 07 Apr 2016 18:30

Si eu banuiam ca e de plastic . Cred ca o sa incerc zilele astea cu un spray. Multumesc tuturor de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

restul m-au lovit in ochi :D

... esti tu sensibil!

:D

pace tie,

paul

» Post actualizat in 09 Apr 2016 17:46

PS - a mai aparut in TM un vstrom la dezmembrat 2004/35k k ...

http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-dl-650-vstrom-ID62RR0.html

 

... poate vreti una alta de pe acolo.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am postat si pe vstromania.

 

"Hai weekendul viitor la o tura pe undeva.

Vedem unde voteaza majoritatea, ori ceva gen cheia-siriu ori veliko"

 

As prefera sambata si pe Cheia- Siriu


» Post actualizat in 12 Apr 2016 11:17

Cica au inceput sa trimita bulgarii amenzile rutiere catre romania:

 

/index.php?/topic/736127-mitul-fara-amenzi-in-bulgaria-cu-moto/page-3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt deacord cu viteza excesiva sau cu condusul deam-p..boulea dar daca monteaza camera fix la intrarea in sat, imediat dupa panoul de intrare, risc sa ma prinda cu o viteza putin peste viteza maxima( de acolo incep sa decelerez eu).

 

Oricum este bine de stiut si tinut seama, vine sezonul turelor de grecia :))

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

De la Vstromul 650(2004) pe care l-am dat anul trecut am ramas cu urmatoarele piese :

Disc frana spate (nou), Conducta frana spate metalica (nou)

- Filtru ulei HF 138 RC (nou) - are piulita sudata pt montaj

  • Carena frontala sparta cu o mica bucatica lipsa( vezi foto)
  • Protectie motor SW Motech

- Sticker mare Vstrom parte stanga( model 2010)

  • 2 stickere vstrom ( model 2004)

- Protectii maini ( 1 set in stare buna)

- Buson ulei cu indicatie temperature

- Proptectie cadru – 1 set


» Post actualizat in 22 Apr 2016 09:15

Salutare,

Am incercat sa editez postarea anterioara dar nu ma lasa.

Deci :

De la Vstromul 650(2004) pe care l-am dat anul trecut am ramas cu urmatoarele piese( care ma cam incurca in garaj) :

Disc frana spate BREMBO (nou), conducta frana spate metalica (noua), filtru ulei HF 138 RC (nou) ,carena frontala sparta cu o mica bucatica lipsa, engine crash-bar SW Motech sticker mare Vstrom parte stanga( model 2010), 2 stickere vstrom ( model 2004), Protectii maini 2 seturi ( 1 set in stare buna),buson ulei cu indicatie temperatura, protectie cadru – 1 set

Daca se hotaraste cineva,astept mesaj pe PM.

(Le pot aduce maine la SMAEB)

Stima,

P.S. Scuze daca acest mesaj nu trebuia postat aici.


» Post actualizat in 22 Apr 2016 09:44

http://imgur.com/y6DrCWk

http://imgur.com/fXieDNe

http://imgur.com/LmvXkq7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-a zburat de pe motocicleta ( si in Dunare dupa) plasticul de la parbriz care se prinde cu un surub cruce. cel din stanga.

Are cineva unul in plus?

 

 

$_35.JPG

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trist, dar e bine sa invatam din patanii si tocmai de asta e bine ca suruburile sa fie stranse la cuplu, una din metode fiind folosirea unei infiletante daca ii cunoastem cat de cat cuplu pe care il dezvolta. Eu folosesc pt unele suruburi mai mari ce au filetele (in partea de infilatare de metal) 7, pt marea majoritate a suruburilor 5, iar pt ce se infileteaza in plastic 3 sau 2. Infiletanta fiind de lidl un model mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-a zburat de pe motocicleta ( si in Dunare dupa) plasticul de la parbriz care se prinde cu un surub cruce. cel din stanga.

Are cineva unul in plus?

aici ca era un vstrom la dezmembrat - http://paulmoto.ro/.

sa verifici ca plasticul in care este facut filetul pentru surubul respectiv este ok si nu e crapat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De la Vstromul 650(2004) pe care l-am dat anul trecut am ramas cu urmatoarele piese :

Disc frana spate (nou), Conducta frana spate metalica (nou)

- Filtru ulei HF 138 RC (nou) - are piulita sudata pt montaj

  • Carena frontala sparta cu o mica bucatica lipsa( vezi foto)
  • Protectie motor SW Motech

- Sticker mare Vstrom parte stanga( model 2010)

  • 2 stickere vstrom ( model 2004)

- Protectii maini ( 1 set in stare buna)

- Buson ulei cu indicatie temperature

- Proptectie cadru – 1 set

» Post actualizat in 22 Apr 2016 09:15

Salutare,

Am incercat sa editez postarea anterioara dar nu ma lasa.

Deci :

De la Vstromul 650(2004) pe care l-am dat anul trecut am ramas cu urmatoarele piese( care ma cam incurca in garaj) :

Disc frana spate BREMBO (nou), conducta frana spate metalica (noua), filtru ulei HF 138 RC (nou) ,carena frontala sparta cu o mica bucatica lipsa, engine crash-bar SW Motech sticker mare Vstrom parte stanga( model 2010), 2 stickere vstrom ( model 2004), Protectii maini 2 seturi ( 1 set in stare buna),buson ulei cu indicatie temperatura, protectie cadru – 1 set

Daca se hotaraste cineva,astept mesaj pe PM.

(Le pot aduce maine la SMAEB)

Stima,

P.S. Scuze daca acest mesaj nu trebuia postat aici.

» Post actualizat in 22 Apr 2016 09:44

http://imgur.com/y6DrCWk

http://imgur.com/fXieDNe

http://imgur.com/LmvXkq7

ai pm ptr aparatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...