Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ba da, el e.

Acum am vorbit cu el, e la spital în Brașov.

Motorul e dauna totala iar el destul de bine.

Mizeria aia de om a întors efectiv masina de pe banda 1 sa se intoarca spre București, după ce s-a terminat parapetul despărțitor.

Sa-I ținem pumnii pt mâine, va avea o intervenție chirurgicala la genunchi, care e destul de spart.

Noi am vrea sa-i facem o vizita spre sfârșitul săptămânii când va fi acasă, sa-i mai ridicam moralul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recupera usoara Ovidiu!

Leule sa anunti cand mergeti ca daca sunt in Bucuresti vin si eu cu voi.

 

pentru cei care au ajuns la fundul sacului si au nevoie de cauciucuri la pret redus am vazut un anunt cu un set de Anakee2 cu 2500km

ttp://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/737489-anakee-2-1108019-1507017/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recuperare grabnica iti dorim Ovidiu, ce nasol cand pica un Vstromist asa din vina de bizoni.

 

Intrebare catre domniile voastre: daca a facut cineva swap-ul de handguards de 1000 pe 650?

Daca merge, cum?

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recuperare grabnica iti dorim Ovidiu, ce nasol cand pica un Vstromist asa din vina de bizoni.

 

Intrebare catre domniile voastre: daca a facut cineva swap-ul de handguards de 1000 pe 650?

Daca merge, cum?

 

Va multumesc!

handguard-ul de pe partea dreapta e identic doar la cel de pe stanga trebuiesc facute niste prinderi,nu e mare lucru,te poate ajuta cineva cu un garaj si niste scule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi,

 

ma gandesc sa-mi cumpar un Suzuki VStrom 650. pana acum am avut (si am) pegas 650 pe carburatie.

 

forumul vostru e destul de mare (700+ pagini) asa ca, inainte sa-l iau la citit, m-ar interesa un rezumat de la voi, niste pareri personale despre cum vi se pare aceasta motocicleta, care sunt principalele probleme care apar (de exemplu: "sta prost la partea electrica") consum, etc si ce modele deosebite sunt (de exemplu "modelele dupa 2005 au ABS" sau "injectia apare la modelele dupa 2000").

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti m-au indrumat spre abs, nu am avut bafta sa gasesc, am luat fara, sunt foarte multumit, oscilam intre transalp si v-strom, evident sunt incantat si multumit de alegere.

Costuri mici de intretinere, merge super jucaria.

Am vazut o mobra la vanzare, foarte bine echipata si pret mic ( te-am vazut postand la anunt)

Are cam multi km (sunt doar gargaunii mei), dar daca mobra merge si a fost intretinuta, nu ar fi problema!

Daca ai parele, eu zic sa profiti de ocazie. Daca socotesti accesoriile + anul fabricatiei, esti destul de avantajat!

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt sunt 3 revizii mari de stroame, daca e sa vb de cele de 650

 

2004-2007 cele mai ieftine pe piata, cu cate 1 bujie pe cilindru, furca fata cloncanitoare, unii se plang de frane, buton de faza scurta

 

2007-2012 imbunatatiri la aprindere, 2 bujii pe cilindru, modele cu ABS adica DL650A, frana mult imbunatatita si suspensie care numai cloncane tot timpu, faza scurta aprinsa tot timpu iar la pornire se intrerupe (design care vine cu mici probleme, dar remediabile foarte usor)

 

2012-prezent imbunatariri la aprindere, consuma cu minim juma de litru mai putin la 100km, face lift, alte carene alt rezervor cica ciclistica mai buna

 

Modelele dupa 2012 au o problema cu partea de incarcare, caci au proiectat gresit releul de incarcare si poate strica statoru cand se strica.

Toate au probleme cu rulmentii, se duc pe la 50 de mii de km in functie de spalari ploi macadame, etc.

Nu sufera nici care de vreo boala anume. Parblizele originale sunt mici pt marea majoritate, dupa preferinte o șa retapitata e mai confortabila, iar suspensia spate e de rahat cand meri cu pasager si bagaje, dar se rezolva cu 100 si un pic de euro.

 

Sunt cateva povesti cu oameni care or traversat continete intregi cu vstroamele, doar schiimband consumabile, dar exista si multe exceptii. Dar in principiu nu e ceva anume cu bube cum e cloncanitul oalei de ambreaj la modelu de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi,

 

ma gandesc sa-mi cumpar un Suzuki VStrom 650. pana acum am avut (si am) pegas 650 pe carburatie.

 

forumul vostru e destul de mare (700+ pagini) asa ca, inainte sa-l iau la citit, m-ar interesa un rezumat de la voi, niste pareri personale despre cum vi se pare aceasta motocicleta, care sunt principalele probleme care apar (de exemplu: "sta prost la partea electrica") consum, etc si ce modele deosebite sunt (de exemplu "modelele dupa 2005 au ABS" sau "injectia apare la modelele dupa 2000").

 

multumesc

 

Am trecut de pe Pegaso 650 IE pe VStrom 650 din 2012. Iti recomand (daca nu ai facut asta deja) sa incerci sa faci o tura cu unul inainte. Eu asa am decis sa iau stroama dupa ce bagasem caruta de bani in pegaso la inceput de sezon (service complet, cauciucuri noi, kit de lant nou, d-astea). :P

 

Daca duci mobra des pe cocaluri, Pegaso e mai bun decat VStrom. Daca vrei asfalt (in orice stare s-ar afla el) si distante lungi, VStrom e mai bun decat Pegaso.

 

Am vrut neaparat modelul 2007+, cel cu doua bujii pe cilindru si ABS. Neaparat ABS. S-au aliniat planetele dpdv financiar si mi-am luat unul din 2012. Il am de anul trecut, am facut vreo 15.000 de km pe el, si nu regret deloc alegerea facuta.

 

Tehnic, se aplica ce a spus cooldeep. In plus, au o problema de proiectare care, in timp, duce la prajirea unui intrerupator prin care trece tot curentul necesar farurilor, intrerupator care nu e facut sa reziste prea mult la respectiva tensiune. Nu am avut problema asta dar, preventiv, i-am instalat in primavara asta releuri pentru faruri. Problema e descrisa aici http://www.stromtrooper.com/northwest/63798-headlights-out.html iar harnasamentul cu releuri l-am facut la un electrician folosindu-l pe cel de aici ca exemplu: http://easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html#h4dual

 

Avantajul stroamelor e ca problemele pe care le au sunt cunoscute, putine si au toate rezolvare.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi,

 

ma gandesc sa-mi cumpar un Suzuki VStrom 650. pana acum am avut (si am) pegas 650 pe carburatie.

 

forumul vostru e destul de mare (700+ pagini) asa ca, inainte sa-l iau la citit, m-ar interesa un rezumat de la voi, niste pareri personale despre cum vi se pare aceasta motocicleta, care sunt principalele probleme care apar (de exemplu: "sta prost la partea electrica") consum, etc si ce modele deosebite sunt (de exemplu "modelele dupa 2005 au ABS" sau "injectia apare la modelele dupa 2000").

 

multumesc

Ca un Vstromist provenit de pe un Pegaso...nu mai pune intrebari doar fa-o. E timpul sa te bucuri de motocicleta si nu de electrica/mecanica. No other comments

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si am luat-o.

primele impresii sunt bune. multumesc pt sfaturile de mai sus care au contribuit la alegerea mea.

e vorba despre un V-strom 2008, fara ABS dar dotat cu sidecase uri, protectii laterale si manere incalzite (moto din anunt /index.php?/topic/737551-vand-suzuki-dl650-v-strom-2008-73000-km/ )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun. Si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem in sa pe drumuri.

Apropo, esti binevenit la urmatoarele intruniri vstromania, sa cunosti si restul baietilor din tara.

 

Mergi pe www.vstromania.ro , fa repede un cont sa fii inregistrat.

 

Ai acces la doua intruniri la care merita sa te uiti prin buzunare si sa te inscrii urgent.

Una este la Durau peste 2 saptamani si cealalta in delta la sfarsitul lui Iunie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alpen Master doi ani la rând....Deci e ce trebuie.Eu am avut miarul si chiar si acum îmi pare rău că l-am vândut.

» Post actualizat in 03 May 2016 17:55

Care ai un power commander de "miar"(DL1000) de donat( glumesc) sau la vanzare? :D

Am mappingul de la vechiul miar.Configurație:PC3,filtru aer KN,evacuare LeoVince SBK2,emulator Lambda.Banc dinamometric Ungaria,VeghTechRacing.98cp.reali la roata,cuplu nu mai rețin fiindcă cel care a cumpărat motorul a vrut si diagrama.Ia-ți un PC3 si fac eu cinste cu un mapping profi.Consum în ritm când,cum,dar în nici un caz gen pensionari,plus pasager fix 6% în afară.Nu e compatibil cu PC5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...