Sergiu_Q Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Cine e Dan? probabil Demetrescu http://www.motorteam.ro/ » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:05 guys , ce spatar se potriveste la topcase-ul original de V-strom ? » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23 si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute. » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23 si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute. Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine. Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat? Mobra are "teoretic" 24.000 de Km, an fabricatie 2010, DL650. Multam mult pentru sfaturi si scuze pentru detaliile in limbaj de neprofesionist . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 ca sa risipesti orice mister ai putea sa faci un filmulet. asa ne-am prinde mai repede despre ce e vorba. poate se aude cumva pompa de benzina din rezervor. eu cand am probleme de genul asta caut sursa zomotului cu urechea . incearca deci sa localizezi sursa zgomotului suspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 daca suna ca si cum ai avea butonul apasat si dupa ce nu mai este si a pornit -- in teorie e de la bendix. Nu decupleaza la timp si il trage motorul cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 daca suna ca si cum ai avea butonul apasat si dupa ce nu mai este si a pornit -- in teorie e de la bendix. Nu decupleaza la timp si il trage motorul cu el! Dap, fix asa suna - o sa fac si o inregistrare dar fix asa se aude. Bun, e cazul sa-mi fac griji? Ce trebuie schimbat si/sau verificat/reglat? PS - dupa cum se vede cunostintele mele tehnice is cam limitate... Multam de ajutor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat? salut, eu as verifica mai degraba butonul stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 dar are un buton si un levier, ala de ambreaj doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua pe patite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,, Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc. Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii. Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii? PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 vstromania de deschidere de sezon a fost prea tarziu, iar cea de vara prea devreme nar fi rau sa incercam cea de deschidere sa fie in aprilie, chiar daca de la an la an putem avea surprize, iar cea de vara in primu sau al doilea wend din iulie. Atunci ar fi aproape 3 luni intre cele 2 vstromanii, nu una juma. Dar evident ca astea le vom discutam in delta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 dar are un buton si un levier, ala de ambreaj doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua pe patite. Farurile se aprind normal dupa start. Am tot practicat metoda de start cu tinut butonul apasat, pus contactul si apoi tras de ambreaj ca sa pornesc, in asa fel farurile raman stinse pana dupa pornirea motorului. Poate fi asta o cauza? Fac un filmulet deseara cu toti pasii, sa vedem ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 nu poate fi, eu asa pornesc in 90 % din situatii motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare...daca ma puteti ajuta cu un sfat...am cumparat baterie noua de circa 2 saptamani ,,,toate bune si frumoase ,,, dupa un mers la defilarea de la Constanta cu avariile pornite am oprit motorul pt cateva poze ,,si surpriza ,,,,am ramas fara curent. problema rezolvata cu cabluri din dotare de la un auto,dupa aceeia a functionat normal dar ajungand acasa ,am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)?? Multumesc si astept un raspuns de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)?? Multumesc si astept un raspuns de la voi da. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 12, 2016 Autor Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare...daca ma puteti ajuta cu un sfat...am cumparat baterie noua de circa 2 saptamani ,,,toate bune si frumoase ,,, dupa un mers la defilarea de la Constanta cu avariile pornite am oprit motorul pt cateva poze ,,si surpriza ,,,,am ramas fara curent. problema rezolvata cu cabluri din dotare de la un auto,dupa aceeia a functionat normal dar ajungand acasa ,am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)?? Multumesc si astept un raspuns de la voi te am vazut la parada, erai mai in spate in dreapta mea pana la un moment dat. Problema cu incarcatul e releul, nu trebuie sa bage mai mult de 14 V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc. Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii. Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii? PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam. Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede. M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 13, 2016 Autor Share Postat Iunie 13, 2016 M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram. Vraji grija mare la palinca aia buna de Sibiu. Vad ca preotul a cam uitat de vinul ala de spovedanie + eu nu mai aduc tuica ca nu va place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 te am vazut la parada, erai mai in spate in dreapta mea pana la un moment dat. Problema cu incarcatul e releul, nu trebuie sa bage mai mult de 14 V ok,multumesc,,,,deci e clar ca trebuie altul,,,,ce sa faci mai se strica si ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 13, 2016 Autor Share Postat Iunie 13, 2016 ok,multumesc,,,,deci e clar ca trebuie altul,,,,ce sa faci mai se strica si ele Nimic nu e pe vesnicie. Cum nici la mine nu a fost Vstromul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 (editat) Asta se intampla cand faci 4 pe an. Lumea se plictiseste. Repede. M-am uitat acum. Locatia principala e plina, Alea secundare acum incep sa se umple. Pana la urma e bine. Si daca suntem mai putini tot asa ne distram. Putem povesti la nesfarsit, tot nu-i dam de cap! Asta cu intrunirea e din ciclul povestilor cu uleiul si cu anvelopele si pana la urma fiecare pune de care vrea. Asa si la intrunire, vine cine vrea. Ca vrea la una sau la mai multe, e o optiune personala. N-am vazut prea multi sa renunte la nunta lor, la concediu in strainatate sau la chemarea soacrei ca sa vina la UNICA intrunire a MIRIFICILOR posesori de Vstrom si apoi sa nu dea jos un an de zile tricoul cu mareata isprava ANUALA. De ce se fac mai multe? Pentru ca de fiecare data participantii au vrut sa se vada mai des. E una din ocaziile in care de fapt ne strangem bikeri si consoarte si petrecem impreuna. Asa ne cunoastem si legam prietenii mai trainice. Daca ne vedem odata pe an, o sa ne stim si atat. Pentru ca de fiecare data citiva o sa rateze intalnirea unica din varii motive ...si daca ai 3 pe an, sunt sanse mai mari sa prinda una. Daca nu prinde niciuna, asta e GHINION ! Insa prinde la anul mai multe, daca nu e destul de dezinteresat sa vina si gaseste motive (servici, pus ceapa, varuit etc)..si dupa sa se planga ca nu s-a facut una pe an, DA' EXACT CAND PUTEA SI VROIA EL! Pentru ca nu conteaza daca vii cu Vstromul, BMW, Ducatti, B-TWIN, Merida, Duster sau orice altceva cu roti (pana la urma avem si participanti la intruniri care au venit cu trenul) important e sa ne vedem, sa ne strangem mainile, sa stam impreuna la masa, la foc, in cerc, sa vorbim, sa radem, sa povestim despre motor/caise/palinca/fete/baieti si inapoi la bujii/ulei/anvelope. Daca oftam ca sa terminat duminica dimineata, asta inseamna ca vrem sa ne revedem. Mai sunt si povestile despre intalnirile monomarca...NO' daca se face VSTROM OWNERS ONLY, poate ma duc si eu, da nu' renunt la prietenii de la vstromania pt asta! VStromania o fi aparut ca intalnire monomarca, dar a ajuns o marca inregistrata pentru o forma de prietenie aparte la care biletul de intrare este un vstrom sau prietenia cu unul atins de fenomen. Ziceam de prietenia asta ca e aparte si pentru ca nu o gasesti la celelalte intruniri moto (si sunt fan Seawolves party si Transilvania Bikers). Am zis ce am avut pe suflet...asa ca sa ne vedem cu bine la Vstromania (de vara/primavara/toamna/luni/marti/) si pt cine poate bea mai mult si la aia de iarna! Sau nu...si tot amici ramanem! Editat Iunie 13, 2016 de Edutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Cred ca acum, pe vara, ar trebui sa ne orientam de un vin de Murfatlar pentru spritz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 adevarul ca in dobrogea exista cateva DOC-CMD si DOCC, asa ca ai de unde alege.Cateva branduri "Murfatlar Balada" "Murfatlar Golden Cellar" "Royal Classic" "Tomis" "Valea Dacilor" "Sunny Hills" "Rustic" as sta deoparte de vinurile produse de murfatlar SA chiar daca sunt catalogate ca atare "Ferma noua" "Rai de murfatlar" "Mugur de vita" "Zestrea" "lacrima lu Ovidiu" fiind o crama mare si culegand totul industrial pt a putea face fata unei productii asa de mari din pacate pe partea de sulfiti vinul are de suferit si unele au cu mult peste limita legala admisa. Spor la cumparaturi Fiecare brand enumerat are vinuri rosii,rose sau albe de diferite tipuri. Unele sunt DOC CMD iar altele DOCC uri. Scrie pe eticheta. Ca regula generala cu cat se productia e mai mica cu atat calitatea e mai mare. Dar pt spritz o fi bun si Murfatlar La Racoare. Bag in a box la 3 litri. Cica ar fi doc cmd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 14, 2016 Autor Share Postat Iunie 14, 2016 Putem povesti la nesfarsit, tot nu-i dam de cap! Asta cu intrunirea e din ciclul povestilor cu uleiul si cu anvelopele si pana la urma fiecare pune de care vrea. Asa si la intrunire, vine cine vrea. Ca vrea la una sau la mai multe, e o optiune personala. N-am vazut prea multi sa renunte la nunta lor, la concediu in strainatate sau la chemarea soacrei ca sa vina la UNICA intrunire a MIRIFICILOR posesori de Vstrom si apoi sa nu dea jos un an de zile tricoul cu mareata isprava ANUALA. De ce se fac mai multe? Pentru ca de fiecare data participantii au vrut sa se vada mai des. E una din ocaziile in care de fapt ne strangem bikeri si consoarte si petrecem impreuna. Asa ne cunoastem si legam prietenii mai trainice. Daca ne vedem odata pe an, o sa ne stim si atat. Pentru ca de fiecare data citiva o sa rateze intalnirea unica din varii motive ...si daca ai 3 pe an, sunt sanse mai mari sa prinda una. Daca nu prinde niciuna, asta e GHINION ! Insa prinde la anul mai multe, daca nu e destul de dezinteresat sa vina si gaseste motive (servici, pus ceapa, varuit etc)..si dupa sa se planga ca nu s-a facut una pe an, DA' EXACT CAND PUTEA SI VROIA EL! Pentru ca nu conteaza daca vii cu Vstromul, BMW, Ducatti, B-TWIN, Merida, Duster sau orice altceva cu roti (pana la urma avem si participanti la intruniri care au venit cu trenul) important e sa ne vedem, sa ne strangem mainile, sa stam impreuna la masa, la foc, in cerc, sa vorbim, sa radem, sa povestim despre motor/caise/palinca/fete/baieti si inapoi la bujii/ulei/anvelope. Daca oftam ca sa terminat duminica dimineata, asta inseamna ca vrem sa ne revedem. Mai sunt si povestile despre intalnirile monomarca...NO' daca se face VSTROM OWNERS ONLY, poate ma duc si eu, da nu' renunt la prietenii de la vstromania pt asta! VStromania o fi aparut ca intalnire monomarca, dar a ajuns o marca inregistrata pentru o forma de prietenie aparte la care biletul de intrare este un vstrom sau prietenia cu unul atins de fenomen. Ziceam de prietenia asta ca e aparte si pentru ca nu o gasesti la celelalte intruniri moto (si sunt fan Seawolves party si Transilvania Bikers). Am zis ce am avut pe suflet...asa ca sa ne vedem cu bine la Vstromania (de vara/primavara/toamna/luni/marti/) si pt cine poate bea mai mult si la aia de iarna! Sau nu...si tot amici ramanem! » Post actualizat in 14 Jun 2016 07:42 Selectie scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.