Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal

Am eu un semnal, cred ca-i original. Daca-ti trebuie, al tau e!

Am luat-o cu semnale diferite pe fata, tot din cauza unei trante, si le-am schimbat cu altele de pe Louis.de.

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2114

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar e diferit. Si nu pot sa pun unul de un fel si altul de alt fel. Mie mai exact imi trebuia sticla de la semnal ca s-a spart. Semnalul merge doar ca nu mai are sticla. O sa caut ori unul identic ori o sa iau doua si gata.

Multumesc inca o data.

Eu mai exact am asta:

http://adalmotorsservice.allshops.ro/produs/12505010/Lampa+semnal+stanga+spate+pentru+motocicleta+DL+V+Strom+650+(04-08),+DL+VStrom+1000+(02-08),GSF+650+Bandit+(S,A),SV+650+(S),SV+1000+(S)+K2,K3,K4,K5K6,K7,K8,+ref+cod+OEM+35604-27G00.html

Editat de vishu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar e diferit. Si nu pot sa pun unul de un fel si altul de alt fel. Mie mai exact imi trebuia sticla de la semnal ca s-a spart. Semnalul merge doar ca nu mai are sticla. O sa caut ori unul identic ori o sa iau doua si gata.

Multumesc inca o data.

Eu mai exact am asta:

http://adalmotorsservice.allshops.ro/produs/12505010/Lampa+semnal+stanga+spate+pentru+motocicleta+DL+V+Strom+650+(04-08),+DL+VStrom+1000+(02-08),GSF+650+Bandit+(S,A),SV+650+(S),SV+1000+(S)+K2,K3,K4,K5K6,K7,K8,+ref+cod+OEM+35604-27G00.html

Fix d-asta mi-a ramas si mie unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu sa fac cabana Ciucas sambata. Panta 45 de grade daca nu mai mult, pietris + dale+ ploicica. In consecinta am lasato pe lateral de nu m-am vazut. Acum caut scarite si semnal

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

 

Adică ăia de la cabană au voie să facă ture cu gipurile pline de turiști (contra cost) și alții nu?

 

http://www.cabana-ciucas.ro/localizare/

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am luat de aici:

http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom

 

Am facut direct transfer in contul lor bancar si totul a fost ok. Au si magazin pe eBay unde poti efectua plata prin PayPal.

 

Pana acum nu am avut contact cu asfaltul, dar pare facut sa reziste. Poti sa mai cauti pe net review-uri.

 

O seara buna.

Am comandat crash bar + scut motor. Astept cu nerabdare sa vina, multumesc pt pont. Daca vii vreodata spre Bistrita lasa un mesaj, ne intalnim , mergem la o tura pe coclauri. O zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa cauciuc :)

 

PS. Vezi ca se dau amenzi pt traseul asta.....

Intradevar anvelopele sunt cam pe duca, trebuie sa le schimb, dar au fost mai multe lucruri care au dus la asta. Bagaje, ploaie. Seara cei de la cabana au plecat cu buldozerul sa refaca drumul ca deja incepusera si ei sa alunece cu masinile 4x4 ale lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

 

Eu nu inteleg altceva: de ce au problemele astea modelele care au si radiator de ulei, adica teoretic temperaturi

in ulei mai scazute si nu am auzit de asa ceva la SV-urile vechi? Si mai ales ca Vstromul nou si de 650 si de 1000

cat si Gladius si SV-ul nou nu mai au radiatoare de ulei.

 

Sanatate!

 

Cred ca nici TL-ul nu avea buba asta, nu sunt sigur.

 

la taraboanta mea vad foarte rara 3 linii la temperatura. toate drumurile in afara orasului le fac cu doua liniute. doar in oras mi-a crescut de cateva ori la 3 liniute. daca mai punem la socoteala si zgarcenia producatorului ...atunci se justifica scoaterea lui.

 

Apropos de faptul ca tot povesteam aseara cu Magarusulmarius despre una, despre alta: cine mai iese pe coclauri cu V-Strom-ul? Nu zice nimeni de hard-off-road! Doar drumuri desfundate, forestiere, cu sleauri, iarba etc.

Pentru ca, sincer, recent achizitionatul V-Strom 1000, mi s-a parut absolut superb in ceea ce priveste manevrabilitatea. Si aici il compar strict cu BMW 1200 GS. Nu rupe aderenta la acceleratie in pante cu pietris, trage mult mai bine in viteza I si a II-a, aproape ca nu ai nevoie sa folosesti ambreiajul.

Pe de alta parte, ghidonul se misca mult mai usor si facil fata de BMW.

Elasticitatea lantului e incomparabila cu rigiditatea cardanului.

Garda la sol e aproape la fel, iar pe unde a intrat GS-ul, a intrat si Suzuki, fara sa atinga vreodata.

Anyway, daca mai sunt doritori, poate ne strangem sa facem un gratar pe undeva.

attachicon.gifvs1.JPGattachicon.gifvs2.JPG

 

n-am mers cu GS-ul pe coclauri dar la test drive pe sosea mi s-a parut foarte fain GS-ul LC. are si ala bubele lui dar cred ca setarile alea de offroad nu-s chiar degeaba. eu cu DL-ul cam merg cu morcovul pe coclauri din cauza ca trage motorul prea de jos iar cutia nu este prea bine proportionata pentru offroad. suspensia e vai mama ei iar garda la sol de asemenea este in favoarea GS-ului.

din punctul meu de vedere, V-stromul e ok pe forestiere usoare, fara sleauri , pietre mari sau gropi.

 

un traseu de genul asta e destul e imputit pentru V-strom:

 

pe balastru e iar aiurea :

 

cum zicea si cu pietroaiele nu prea se impaca.ajungi unde trebuie dar risti sa ajungi cu comenzile rupte sau carenele sparte. problema e ca ajungi uneori in niste zone in care chiar nu vrei sa ai probleme. cine naiba m-ar fi recuperat le mine din pasul Curmatura cand nici semnal la telefon nu am si nici nu poti sa ajungi pana acolo fara 4x4 sau alt utilaj de teren.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la taraboanta mea vad foarte rara 3 linii la temperatura. toate drumurile in afara orasului le fac cu doua liniute. doar in oras mi-a crescut de cateva ori la 3 liniute. daca mai punem la socoteala si zgarcenia producatorului ...atunci se justifica scoaterea lui.

 

 

n-am mers cu GS-ul pe coclauri dar la test drive pe sosea mi s-a parut foarte fain GS-ul LC. are si ala bubele lui dar cred ca setarile alea de offroad nu-s chiar degeaba. eu cu DL-ul cam merg cu morcovul pe coclauri din cauza ca trage motorul prea de jos iar cutia nu este prea bine proportionata pentru offroad. suspensia e vai mama ei iar garda la sol de asemenea este in favoarea GS-ului.

din punctul meu de vedere, V-stromul e ok pe forestiere usoare, fara sleauri , pietre mari sau gropi.

 

un traseu de genul asta e destul e imputit pentru V-strom:

 

pe balastru e iar aiurea :

 

cum zicea si cu pietroaiele nu prea se impaca.ajungi unde trebuie dar risti sa ajungi cu comenzile rupte sau carenele sparte. problema e ca ajungi uneori in niste zone in care chiar nu vrei sa ai probleme. cine naiba m-ar fi recuperat le mine din pasul Curmatura cand nici semnal la telefon nu am si nici nu poti sa ajungi pana acolo fara 4x4 sau alt utilaj de teren.

 

 

Da, foarte faine filmuletele si plimbarile, implicit.

Nu stiu ce sa zic de LC, eu am doar GS-ul normal, din 2007. Cu el l-am comparat. Iar de suspensii, iar nu ma plang la V-Strom care are aceleasi setari pe spate, si preload si surubelul de pe amortizor, fix ca GS-ul. Un plus la Suzuki este reglarea suspensiei fata. BMW n-are la modelul meu.

In ceea ce priveste drumurile cu noroaie, nici una nu sta pe traiectorie fara cauciucuri cramponate. Eu am pus acum pe amandoua, si pe BMW, si pe Suzuki, Continental TKC 70. Sunt geniale si le recomand cu incredere. Cand stiu ca ma duc pe coclauri, pun celelalte gume, Conti TKC 80. Am un baiat la o vulcanizare auto care le schimba cu 25 de lei. Merita pentru o excursie "la iarba verde".

Sper sa ne vedem la un gratar! Sotia vine cu BMW-ul, asa ca se poate compara la fata locului. :)

» Post actualizat in 07 Jul 2016 08:57

Pai ce cautati ma fratilor cu Vst pe acele drumuri?Ia de cross si gata,nu mai rupeti nimic.

Pai iti raspund eu, din punctul meu de vedere: vreau sa fiu sigur ca japonezul s-a tinut de cuvant! Zice japonezul ca e sport-enduro-touring? Zice! Asa ca il folosesc si pe zona enduro. Ca pe zona sport este simplu. Orice cocalar cu slapi si pantaloni scurti, care a ciordit 500 de euro, isi ia o cazatura de vitezana, ii gaureste tobele si o tureaza pana ii scoate pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Incearca sa ii faci un polish.Va iesi matuiala,dar dupa o perioada se va matui iarasi.Ca sa il protejezi,dupa ploish,aplica-i o folie peste.Gasesti lucru asta la baietii care aplica folii pe geamuri/faruri auto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa imi bat capul cu polishuri pt parbriz, a avut cineva succes? Sau sa imi caut altul.. Originalul e cam matuit si am si ceva zgarieturi/pete pe el

Salut,

Eu zic ca merita sa iti cauti altul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smirglu de 1500 manuit cu apa, apoi smirglu de 2000 manuit cu apa si apoi teoria zice smirglu de 4000, dar io nu am gasit la hornbach/dedeman asa ca am folosit 2miiul mai mult. Apoi un aparat de polisat si polish si gata. In juma de ora nu ai ce face si vei vedea mult mai bine prin el. Sau meri la aia cu farurile le dai 50 de lei si il fac ei. Matuirea vine de la soare, chimicale la spalare si nu in ultimu rand conditiile de drum.

Eu mi-am polisat 2 parblize, nu la vstrom, nu erau mate, aveau niste zgarieturi si ma enervau. Inclusiv am mai polisat viziere de casca, nu ies ca noi, dar sunt mai folosibile dupa operatiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incercat pe un parbriz si nu mi-a iesit. daca zici ca fac unii cu 50 lei, nici nu se merita efortul sa incerci acasa. eu am dat 20lei numai pe pasta de polish :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam astai pretu la doua faruri 50 de lei. Daca dai jos parblizu si meri cu el in brate la un atelier de asta nu vad de ce tear taxa mai mult ca pe faruri. In principiu suprafata e mai mare dar are mai putin de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am polishat pe al meu de la MT si a iesit mai bine decat a fost cand era nou :) A fost 50 ron cu tot cu protectia ceramica aplicata dupa polish.

La Strom am polishat superficial cu ce aveam prin casa (pasta de polish de la masina) si a iesit bine, desi nu am insistat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...