Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare. Am scapat mobra pe off, trebuie sa schimb partea stanga a crash-ului Givi. Cine stie unde pot gasi, poate nu e nevoie sa cumpar tot setul, il rog sa ma ajute.

 

 

 

Am mers cu un mare nebun, de la Petrosani la Herculane, via Valea Cernei. In perioada nu chiar uscata. A fost cel mai dificil traseu pe care l-am facut cu Stroama, vreo 60km.

 

Am mers cu viziera ridicata ca sa nu se abureasca, si pot sa spun ca parbrizul Stroamei este f rezistent la impact cu nasul.

 

De asemenea furca Stroamei este foarte rezistenta cand te infigi in mare sant, adanc cat roata fata. Dar Stroama e smechera, si nu ramai cu roata fata in gaura, nici nu te da peste cap sa cada peste tine. Nu stiu cum, dar te tine in scarite, insa te invata sa nu mai mergi cu nimic de la gat in sus descoperit.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:)))

simpatica intamplarea (pentru cititori)!

 

nu cred ca poti sa cumperi jumate de crash bar (doar dezmembrari/ebay) insa dupa cum arata eu zic ca se poate indrepta al tau. Zona polishata se slefuiesti pana arata bine si apoi vopsit.

Scapi si de o cheltuiala in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu as cumpara alt crash-bar. Se indreapta si se vopseste. Imi pare rau de intamplare.

 

Si eu trebuie sa vorbesc cu un omulet, sa imi faca niste bare, am pe cineva in zona, ma duc la el sa vad ce si cum m-ar putea rezolva. Vreau sa aiba protectie sporita, cu niste intarituri laterale, unde sa pot baga niste proiectoare.

 

Referitor la oglinzile mele, am o vizibilitate fantastica acum, comparativ cu porcariile alea "sport". Am impresia ca formeaza un unghi/punct situat la cca 4 m in spatele motorului, efectiv VAD mai bine ca din masina. Nu am observat sa produca turbulente suplimentare. Din ce am inteles de la Adyficus, ar fi pentru Aprilia Cube. Arata ca oglinzi de autobuz, dar pe mine nu ma deranjeaza deloc. Trebuie insa un pic mai multa atentie cand bag motorul pe poarta, e cam la limita. In rest- foarte multumit de investitia facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Trebuie insa un pic mai multa atentie cand bag motorul pe poarta, e cam la limita. In rest- foarte multumit de investitia facuta.

Trebuie schimbata poarta ...

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dracu' o mai schimba, are stalpi de metal de 14 cm, bagati adanc in beton. Mai e o varianta: deschiderea portii mari, dar cum am pretentia ca detin oarece experienta, o bag finut pe poarta mica, ca meseriasii.

 

Ca idee: a incercat sa puna cineva becuri LED pe Vstrom? Daca da, ce model de H4? Am gasit unele chestii pe la vecinii nostri chinezi, as lua unul, de proba (vreo 12$).

 

Horia, poti pune o poza mai indeaproape cu placuta de aliaj in care ai montat priza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee: a incercat sa puna cineva becuri LED pe Vstrom? Daca da, ce model de H4? Am gasit unele chestii pe la vecinii nostri chinezi, as lua unul, de proba (vreo 12$).

Cel mai mult la produsele chinezesti in general (becuri cu led nu erau asa dezvoltate cand am avut eu vstrom) ca se beleau cand ti-era lumea mai draga si departe de casa. In general trebuiau comandate 3 bucati din start ca sa fii sigur ca functioneaza sigur 2.

Daca tot ai chef de modificari (din cate imi amintesc din posturile tale - tensiune scazuta in zona bordului si becuri cu lumina galbuie) vstromul are o slabiciune ca curentul farurilor (10A) este trecut prin butonul de pornire (contact mobil de suprafata mica) si prin niste conectori care din cauza umezelii se oxideaza. Puteau sa foloseasca relee comadate cu curenti mici.

O modificare necesara ar fi alimentarea farurilor prin acel kit de relee alimentate direct de la baterie si comandate de o mufa de la becul existent. As mai verifica acea mufa verde de pe panoul de plastic din spatele radiatorului (are tendinta sa se oxideze acel pin care alimenteaza farurile).

Dupa modificarea asta vei avea tensiune mult mai buna la faruri si prin urmare o lumina mult mai buna. Eu l-am luat de la Eastern Beaver (gasesti pe net link si info) dar se poate manufactura cu cateva componente pe care le gasesti pe piata.

Daca as fi hotarat sa tin mobra multa vreme o alta modificare pe care as face-o in secunda 2 ar fi releul de incarcare pe care l-as schimba cu Shindengen SH775 (http://roadstercycle.com/) ca sa nu am batai de cap asa in genereal.

Pentru priza de bricheta si voltmetru in zona ghidonului cred ca cea mai potrivita placa este aceasta: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html - evident este suficient un voltmetru si o priza.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info!

Cred ca o sa pun si eu releu pentru faruri (nu stiu exact amperajul, dar 10A ar trebuie (teoretic) sa fie suficient, dar va avea si buton de over-ride (sa activez eu farurile cand doresc, adica DUPA pornire). Faza e ca am luat curent pentru voltmetru direct din mufa aflata sub carena stanga, acolo am voltaj scazut. Suspectez oaresce contacte semi-oxidate pe la baterie, sigurante, relee, mufe. Dar este timp sa le controlez/curat/gresez (acusi vine sezonul rece). O mufa pentru bricheta va fi sub sa (ca sa incarc diverse chestii fara sa pun contactul, cand nu conduc), alta o sa fie pe bord, activata prin releu.

 

Placa aia e in plan pentru urmatoarea perioada, foarte posibil sa o fac cu manutele mele (imi trebuie un burghiu conic mai mare, am eu ceva, dar nu are un diametru suficient), nu e chiar greu de manufacturat din dural (mai am niste bucati prin atelier). Tot pe acolo e posibil sa fie montat si butonul pentru faruri (las loc si pentru proiectoare si termometru).

 

Ca un sfat pentru cei care aveti garaj sau stati la casa (ca mine): pentru a va pastra parbrizul cat mai nezgariat, folositi metoda "carpa inmuiata". Cum vine asta? In loc sa cureti parbrizul cu diverse solutii si sa-l freci ca sa iasa curat, se ia un tricou (de bumbac), se inmoaie in apa (rezultate mai rapide se obtin adaugand sampon auto, nu degresant de vase sau alte minuni), se pune pe parbriz si se tamponeaza usor, ca sa faca un contact total. Il uitati acolo o jumatate de ora, dupa care se sterge (de preferat cu alt tricou ud, dar eu l-am intors invers si n-am avut probleme). La sfarsit sterg parbrizul cu o microfibra curata. Iese stock! O sa adopt aceeasi metoda pentru casca, dupa o iesire e pictata de muste zborsite, nu vreau sa o mai curat rapid cu Clin si servetel de hartie, ca sa lungesc durata de viata a vizierei.

Poate stiati metoda, insa eu abia de o saptamana am aflat-o si merge la fix (vazut pe youtube la un vstrom-ist).

 

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa pun si eu releu pentru faruri (nu stiu exact amperajul, dar 10A ar trebuie (teoretic) sa fie suficient, dar va avea si buton de over-ride (sa activez eu farurile cand doresc, adica DUPA pornire). Faza e ca am luat curent pentru voltmetru direct din mufa aflata sub carena stanga, acolo am voltaj scazut. Suspectez oaresce contacte semi-oxidate pe la baterie, sigurante, relee, mufe. Dar este timp sa le controlez/curat/gresez (acusi vine sezonul rece). O mufa pentru bricheta va fi sub sa (ca sa incarc diverse chestii fara sa pun contactul, cand nu conduc), alta o sa fie pe bord, activata prin releu.

Ai nevoie de 2 relee ca sa alimentezi cele 2 faruri - un releu pentru faza scurta (la ambele faruri) si un releu si pentru faza lunga (la ambele faruri).

Poti folosi microrelee- sunt un pic mai mici decat cele clasice.

Orice releu de pe piata 12v va fi bun.

Acel buton nu prea are sens daca reusesti sa iti alimentezi si farurile si priza de bord printr-un releu cu intarziere comandat de exemplu de semnalul de la pompa de benzina - ai 12 volti doar cand merge motorul. Din acea intarziere trebuie sa intarzii activare cat timp ti se alimenteaza pompa imediat ce pui contactul.

Mie asa mi s-a parut cea mai buna solutie.

Legat de acea placuta - sigur se poate manufactura dar la sfarsit tot pe acolo o sa iesi cu banii - voltmetru+priza+material+vopsea si calitatea nu va fi mai buna. Doar satisfactia ca e facuta de tine.

Legat de mufe oxidate nu ai ce sa verifici prea mult - singurele contacte oxidate cu risc - clasicul buton de pornire (daca ai model care taie alimentarea la faruri cand dai bumb), mufa mare de sub carena stanga, mufa verde din spatele radiatorului si minusul care ajunge pe baterie (negru cu o dunga alba - conectorul este cam la 20cm de borna bateriei pe acel cablu). Evident pp ca contactele la borne sunt ok.

Evident daca desfaci conectori cand lucrezi ajuta foarte mult sa le dai o urma de vaselina dielectrica indiferent de tipul mufei - ajuta si la deconectare mai usoara si la protejarea contactelor impotriva umezelii/oxidarii.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

Am nevoie de o mana de ajutor. As dori sa achizitionez un V-Strom 650 dupa 2008. Buget 3000-4000 euro.

~4000 pentru variant cu ABS dar si in functie de echipare. Majoritatea anunturilor de pe Bikeshop-OLX vazute...:)

 

Multumesc!!!

Editat de nicolae_catalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai de unde alege, gasesti motoare bune in gama aia de pret. Eu l-am luat cu aproape jumatate din suma ta, doar cu coburi laterale din plastic si cateva defecte (furca de servisat, cauciucuri de inlocuit, pe viitor si kit de lant). Sa te astepti si la o revizie generala (ulei, filtre, bujii, antigel, lichid frana- daca are alta culoare decat transparent- schimba-l).

Pentru verificari amanuntite, ia legatura cu @bozoro (Fabio), din ce am inteles, el e doctorul de Vstrom prin tara noastra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cumperi un motor care are istorircul de service de la km 0 pana in prezent, indiferent de numarul de prorpietari, nu e nevoie de nici o revizie generala. E drept, multi proprietari vand utilajele atunci cand stiu cati bani urmeaza sa bage in urmatoarea revizie sau in anul care urmeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbim de preturi, ma gandesc sa-mi vand motorul, cam care ar fi pretul corect?

 

An 2008, inmatriculat in primavara 2009, fara ABS, apoape 75oookm - toti facuti de mine, kit lant de vreo 3oookm, placute fata noi - nemontate, anvelope Anakee 2 cu vreo 11-12oookm facuti.

La aspect e ok doar cateva zgarieturi minore. Toate carenele, plasticele intregi, l-am scapat de cateva ori de pe loc si crash-bar-ul si-a facut treaba.

Dotari: scut Al, crashbar Givi, suport bagaje Givi, ungator lant electronic, indicator treapta, aparatori maini, manere incalzite, cric central, top-case, arc spate hyperpro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca am da noi cu parerea de pret ai spune k suntem invidiosi sau nu stiu cum.asta il faci tu ,nu noi.tu ceri oamenii dau.eu am dat 2010 ,abs,indict tr cric central anakee 2 fata 500km spate 3000km toate coburile givi keyless etc.4400 e. asa k sa iti faci o impresie k tot ne ai intrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta este problema...eu nu cred ca am pus un pret aiurea,cred ca este rezonabil. Multi vor sa obtina pretul de achizitie,desi nu au investit mai nimic in el.

Si nu este neaparat vorba de investitie cat este vorba de intretinere...


» Post actualizat in 06 Oct 2016 11:30

Stiu motorul care l.ai dat si merita...dar sunt alti colegi care au model '07--'08 fara ABS, la vanzare si nu au nici pe jumatate achiparea pe care ai avut-o si cer cu mult peste 4000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asa e .am ramas f surprins la unii colegi cum spui tu k cer exagerat.am vz undeva un anunt ceva din 2008, 2009 la 4950 euro cu nimic in plus fata de standard si fara abs.dar nu este problema mea ,fiecare cere cat doreste{este prost cine plateste}.glumesc.numai bine tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu atatia bani am dat pe intretinere si anvelope in aproape 40 de mii de km cat m-am plimbat cu al meu .... fostu proprietar a mai bagat vreo 4 5 mii in primii 30 de mii, calculasem o data. Un motor pe piata cu ABS 2008-2011 in functie de dotari este intre 4000-5000 euro. Km sunt irelevanti, conteaza doar cum a fost intretinut.

 

in alta ordine de idei.

 

Am schimbat si eu filtru acela de benzina din pompa de benzina, care nu scrie in nici un manual ca ar trebui schimbat sau la cati km se schimba. Evident si garnitura noua intre pompa si rezervor ca asa mi se pare normal, dupa 7 ani mai imbtraneste cauciucu si am vazut cum arata guma din pompa de la masina dupa 15 ani si nu as fi vrust sa ajunga si asta la fel. Cum mesteream altceva la motor am ratat momentu sa fac poza cu filtrele unu langa altu nemontate. Dar se poate intelege diferenta intre ele si asa. La ce a fost in filtru vechi, categoric trebuie schimbat mult mai des de 70 de mii de km cat a avut la mine.

Nu pot intelege de ce in manual zice sa inlocuiesti furtunele de apa si frana la 4 ani, dar nu zice un cuvant de filtru din pompa de benzina.

Evident ca a primit si o noua sincronizare de clapete si deja e mai bine, sa vedem maine dimineata pe frig cum sta la relanti si apoi la primu drum cum o fi cu consumu :) dar ceva ma face sa cred ca va scadea, nu de alta dar la peste 7 mii de ture incepea sa sune aiurea, acu chiar ii place :)




post-69607-0-87404300-1475783660_thumb.jpg post-69607-0-13866500-1475783662_thumb.jpg

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact nu stiu sa iti spun, dar undeva la 15-20 de euro si vreo 10 garnitura. Am luat la gramada mai multe piese si nu stiu cat fu exact, dar pe acolo. Se da jos rezervoru, de preferabil cu cat mai putina benzina :) se desface pompa din curu rezervorului, se desface pompa, se schimba filtru si se asambleaza totu la loc. Treaba de catve minute cand ai deja desfacute/date jos caranele din fata :)

 

La sincronizare efectiv am umblat la 4 suruburi, dar am invartit de ele vreo 2 ore, fara sa pun timpu de dezmembrat la socoata, iar manualul de service e cum e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ai dat pe filtru si cam care e procedura de inlocuire?

Filtrul cred ca era 120-140-160 in functie de sursa.

Se intoarce rezervorul invers, se desfac cele 5 suruburi inbus si se scoate pompa cu grija (fara sa fortezi) cu atentie la tija cu plutior.

Se desface pompa si se inlocuieste filtrul. Totul este extrem de simplu si intuitiv.

La reinstalare a se unge cu vaselina siliconica tot ce este de cauciuc (inclusiv oringurile de pe conducta externe de presiune).

2004 fost al meu iar in 2016 garniturile erau ca noi.

Urmatoarea verificare dupa 2 ani.

 

 

...Dar se poate intelege diferenta intre ele si asa. La ce a fost in filtru vechi, categoric trebuie schimbat mult mai des de 70 de mii de km cat a avut la mine.

La cum arata filtrul de joasa presiune cred ca curand te asteapta si o schimbare de filtrul de inalta presiune.

Trebuie verificat si interiorul rezervorului prin gaura pompei de benzina sa nu aibe rugina imediat sub gulerul acela de la busonul de alimentare.

 

Bafta,

paul

» Post actualizat in 06 Oct 2016 20:49

exact nu stiu sa iti spun, dar undeva la 15-20 de euro si vreo 10 garnitura.

120 de lei filtrul de joasa presiune si 450 filtrul de inalta presiune. Nu am inteles niciodata de ce au inclus aici si valva de suprapresiune in acest filru si il cumperi cu valva cu tot.

La 2004 filtrul de inalta presiune este muuult mai mare (triplu cred). Avantaj ca se murdareste muuult mai greu dar si pret pe masura - 1400 de lei.

Din aceste motive de pret - bypass-ul de filtru de inalta presiune este mai mult mai des practicat la modelele pana in 2006. In functie de stresul stapanului se pune sau nu un filtru extern - MAhle KL145 merge la fix.

post-18136-0-94499800-1475786962_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 06 Oct 2016 20:57

are 140 mm zona de furtun lunga si 50mm zona scurta pentru cei care doresc sa isi manufactureze. Furtunul folosit trebuie sa reziste fie special pentru benzina si sa fie pentru conducte cu presiune (cu insertie) macar 3atm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba extra, ca de fabrica, a iesit cum trebuie. Sa ma bag si eu la o inlocuire, chiar daca are nici 30k km?

Cum ziceau si colegii mai sus...depinde foarte mult de cine a exploatat.o si in ce conditii.

Eu unul as verifica sigur starea interioara a rezervorului si a filtrului.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...