big_boy Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Eu am dat 2050ron pe far cand aveam 650. Nu stiu de ce au preturile astea, dar astea sunt. Cred ca sunt piese mai rar schimbate si de asta pretul ridicat. Editat Noiembrie 28, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 E luat de la Suzuki cu 135 euro. Mai recupera omu din paguba. Zilele astea o sa fac ordine printre tiganii. O sa postez aici tot ce am de DL. Spre exemplu o aripa spate de 1000, pentru cine vrea sa o adapteze la 650 sa monteze toba falsa sa fie simetric, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Salut! Poate gasesti o pedala de frana (DL1000/2004) ca sa nu fac eu o tiganie cu sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Mai bine incerci tigania . In alta dezordine de idei: uleiul de la kronau http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2435.html este luat din stocul louis sau e aceeasi treaba care se gaseste si la noi in tara? Ma bate gandul sa iau de un schimb, sa-l am pe primavara. Pot sa-l tin si la cald, nu ar fi problema. As fi luat un bidon de 4 + doua de 1 litru, sa ma asigur pe tot anul viitor, eventual caut in Italia, cand voi merge acolo (prin iulie). Dar oricum nu plec cu uleiul ramas acum in motor, sigur fac pana in iulie macar 2-3000 km. » Post actualizat in 28 Nov 2016 20:36Care spuneai, bai, ca nu se poate face touring cu DL650, in doi, cu tot cu bagaje?! Na, poftim dovada! http://www.digi24.ro/magazin/timp-liber/divertisment/60-000-de-kilometri-pe-doua-roti-motociclistii-care-au-promovat-ia-romaneasca-in-lume-351360 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Mai bine incerci tigania . In alta dezordine de idei: uleiul de la kronau http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2435.html este luat din stocul louis sau e aceeasi treaba care se gaseste si la noi in tara? Ma bate gandul sa iau de un schimb, sa-l am pe primavara. Pot sa-l tin si la cald, nu ar fi problema. As fi luat un bidon de 4 + doua de 1 litru, sa ma asigur pe tot anul viitor, eventual caut in Italia, cand voi merge acolo (prin iulie). Dar oricum nu plec cu uleiul ramas acum in motor, sigur fac pana in iulie macar 2-3000 km. Si ce legatura are de unde e luat? Ca oricum Motul nu se fabrica in Romania. In alta ordine de idei, eu am trecut pe Bel-Ray si se simte o mare diferenta in bine. E un pic mai scump, dar face toti banii. http://www.uleiurimotociclete.com/5-ulei-moto/producator-bel_ray#/tip_motor-4_timpi/vascozitate-10w40/prezentare-bidon_4_litri/producator-motorex-motul-bel_ray-repsol-yacco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) In alta ordine de idei, eu am trecut pe Bel-Ray si se simte o mare diferenta in bine. E un pic mai scump, dar face toti banii. http://www.uleiurimotociclete.com/5-ulei-moto/producator-bel_ray#/tip_motor-4_timpi/vascozitate-10w40/prezentare-bidon_4_litri/producator-motorex-motul-bel_ray-repsol-yacco Sunt multe discutii despre uleiuri - depinde cu ce compari. si la unii si la altii sunt uleiuri bune si uleiuri mai putin bune. Eu cu transalp si vstrom am fost foarte multumit de 7100 (10w40 primavara/toamna si 10w60 vara). Din diverse motive faceam macar 3 schimburi pe an la 5-6k. foarte multumit de 7100. am testat si belray si motorex si Ipone - gamele sintetice, 10w40 sau 10w60. Cel mai oki simteam sunetul/cutia cu 7100. Am avut un fix cu bardhal sa testez dar nu am mai apucat. La bmw pana acum cel mai oki se simte cu liquimoly insa am schimbat de la motul doar din moft ca nu am avut motive si nu simt diferente. Oricare ulei e bun atata timp cat e sintetic si il schimbi pe la 5-6k. bafta, paul Editat Noiembrie 28, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Sunt multe discutii despre uleiuri - depinde cu ce compari. si la unii si la altii sunt uleiuri bune si uleiuri mai putin bune. Eu cu transalp si vstrom am fost foarte multumit de 7100 (10w40 primavara/toamna si 10w60 vara). Din diverse motive faceam macar 3 schimburi pe an la 5-6k. foarte multumit de 7100. am testat si belray si motorex si Ipone - gamele sintetice, 10w40 sau 10w60. Cel mai oki simteam sunetul/cutia cu 7100. Am avut un fix cu bardhal sa testez dar nu am mai apucat. La bmw pana acum cel mai oki se simte cu liquimoly insa am schimbat de la motul doar din moft ca nu am avut motive si nu simt diferente. Oricare ulei e bun atata timp cat e sintetic si il schimbi pe la 5-6k. bafta, paul Da, tu vorbesti de 7100, el zicea de 5100. Anyway, ideea sa il schimbi, asa cum ziceai si tu. M-am uitat acum pe Louis.de si ei n-au Motul la vanzare. Deci ala de la Kronau nu e de la Louis. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Madalin, vrei un link cu uleiuri contrafacute la rusi? Caut si il gasesc, daca vrei. Multi spun, inclusiv Fabio, ca Motul din Italia, desi mai scump ca la noi, e mai bun calitativ decat ce se gaseste pe piata noastra. De aia intrebam daca cei de la Kronau iau uleiul de la Louis sau din tara. Ai postat intre timp. Mda, deci tot cam aceeasi treaba. O sa iau de pe unde gasesc, dar cred ca un schimb o sa-l pupe de la broscari, macar sa am si eu habar de ulei strainez . Editat Noiembrie 28, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Sa inceapa cumparaturile la louis. Avem 25 de euro rabat la 100 cheltuiti. Scartari mai sunt si nemtii astia, 2 ani la rand au avut la final de noiembrie 30 %, acu au doar 25.... cu codu 283 pana in 7 saptamana viitoare. Pt cine doreste protectie (scut termic) toba finala, gri aluminiu, am una "prin pod" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Salut! Poate gasesti o pedala de frana (DL1000/2004) ca sa nu fac eu o tiganie cu sudura. ))) Aia e prima care a plecat. Mai bine incerci tigania . In alta dezordine de idei: uleiul de la kronau http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2435.html este luat din stocul louis sau e aceeasi treaba care se gaseste si la noi in tara? Ma bate gandul sa iau de un schimb, sa-l am pe primavara. Pot sa-l tin si la cald, nu ar fi problema. As fi luat un bidon de 4 + doua de 1 litru, sa ma asigur pe tot anul viitor, eventual caut in Italia, cand voi merge acolo (prin iulie). Dar oricum nu plec cu uleiul ramas acum in motor, sigur fac pana in iulie macar 2-3000 km. » Post actualizat in 28 Nov 2016 20:36 Care spuneai, bai, ca nu se poate face touring cu DL650, in doi, cu tot cu bagaje?! Na, poftim dovada! http://www.digi24.ro/magazin/timp-liber/divertisment/60-000-de-kilometri-pe-doua-roti-motociclistii-care-au-promovat-ia-romaneasca-in-lume-351360 Si ce legatura are de unde e luat? Ca oricum Motul nu se fabrica in Romania. In alta ordine de idei, eu am trecut pe Bel-Ray si se simte o mare diferenta in bine. E un pic mai scump, dar face toti banii. http://www.uleiurimotociclete.com/5-ulei-moto/producator-bel_ray#/tip_motor-4_timpi/vascozitate-10w40/prezentare-bidon_4_litri/producator-motorex-motul-bel_ray-repsol-yacco Treaba cu Motul-ul e cam asa: https://www.motul.com/us/en-us/about/11 Se vede clar imparteala pe tari si specificatii: Italia are piate ei cu specificatii specifice ). La fel de bun e si ala de Spania. Probabile din cauza faptului ca acolo se merge 12 luni pe am si au alte temperaturi. Noi suntem la gramada cu estul europei. Probabil si calitatea e aia care e desi Germania e in acelasi grup. Vestul are piata lui (dar sunt 3-4 tari) impreuna cu toata Africa. Ciudata combinatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Îmi fac cumva loc în bagaje și pentru 3 bidoane de ulei. Chiar dacă o să mă coste mai mult. Deci știam eu ceva, însă lămuririle sunt oricând binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Îmi fac cumva loc în bagaje și pentru 3 bidoane de ulei. Chiar dacă o să mă coste mai mult. Deci știam eu ceva, însă lămuririle sunt oricând binevenite. chiar iti place sa te chinui ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nu o fi mare chinul, dar sunt chiar foarte curios să văd și eu cum e un ulei luat din altă țară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 (editat) Vezi ca Motul-il facut pentru ei costa in jur de 10 euro la litru. Eu am vazut si cu 6 euro dar e de import (germania, adica ce avem si noi pe piata). Ala pentru ei il gasesti la dealerii de moto sau magazinele de piese. La astia care au si site-uri mari (ex. motorstock.it) e de import. Cred ca mai am vreo 3 litri adus de acolo. Editat Noiembrie 29, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Care spuneai, bai, ca nu se poate face touring cu DL650, in doi, cu tot cu bagaje?! Na, poftim dovada! http://www.digi24.ro/magazin/timp-liber/divertisment/60-000-de-kilometri-pe-doua-roti-motociclistii-care-au-promovat-ia-romaneasca-in-lume-351360 De vii pe la intrunirile V-Stromania o sa ai ocazia sa ii si cunosti! Sunt oameni faini de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Nici nu ma indoiesc de faptul ca sunt niste oameni de isprava. Si da, vreau sa vin si la intalneala jenerala , iarna asta pun motorul la punct, poate o punem de vreo adunare, sa venim pe doo roti. Fabio, cu actualul ulei am facut vreo mie-doua de km, sta asta peste iarna, iar prin primavara- s-a mai vedea. Intrebare: ce material pun intre cotul tobei si galeria finala (colector), ca sa strang fix, sa nu scape gaze? Am cam 1-2 mm diametru care trebuie acoperit cumva. Cotul e din inox, are un colier heavy-duty (strangi de rupe teava, nu e de ala de tabla chioara), am alternative: garnitura de clingherit sau ceva tabla de aluminiu/zincata. Eventual niste panglica de aia cu azbest? Intreb si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salutare, Are cineva manere incalzite Daytona ca cele de la linkul de mai jos? Ma tenteaza si niste pareri ar fi utile despre ele. https://www.louis.de/en/artikel/daytona-heated-grips-for-metric-handlebars/10032048?filter_article_number=10032048&ref=memo Vreau sa-mi iau si niste saibe de cupru pentru surubul de golire ulei tot de la Louis. Stie cineva care e marimea pentru stroama? https://www.louis.de/en/artikel/copper-ring-set-for-oil-drain-plugs-set-of-5/10002915?filter_article_number=10002915&ref=memo Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salutare.O recomandare de cruise control pentru manere incalzite. Ma bate gandul sa-mi pun unul.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salutare, Are cineva manere incalzite Daytona ca cele de la linkul de mai jos? Ma tenteaza si niste pareri ar fi utile despre ele. https://www.louis.de/en/artikel/daytona-heated-grips-for-metric-handlebars/10032048?filter_article_number=10032048&ref=memo Vreau sa-mi iau si niste saibe de cupru pentru surubul de golire ulei tot de la Louis. Stie cineva care e marimea pentru stroama? https://www.louis.de/en/artikel/copper-ring-set-for-oil-drain-plugs-set-of-5/10002915?filter_article_number=10002915&ref=memo Multumesc, Mihai Salut, Sper sa nu te superi ca ma bag - uita-te si la astea inainte de a te decide - http://motodiscount.ro/Manere-incalzite-Hot-Grips-Oxford-Premium-Touring- Daytona sunt mai butucanoase si trebuie sa le pui releu ca sa nu le uiti alimentate. Oxford au sistemul ala de protectie si daca uiti sa le pui pe off - se opresc singure nu mai stiu pe la ce tensiune sa nu iti goleasca bateria. Singurul lucru care nu mi-a placut la Oxford e ca cablurile pleaca din maner in forma de L (zona intarita cu plastic), la daytona pleaca in forma de I (zona intarita). La Oxford ai mai multe trepte de viteze - 5, la daytona doar 2 pozitii si una e cam slaba si una cam prea puternica. sper sa intelegi ce am vrut sa zic, Surubul de la ulei e M12x1.25. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salut, Sper sa nu te superi ca ma bag - uita-te si la astea inainte de a te decide - http://motodiscount.ro/Manere-incalzite-Hot-Grips-Oxford-Premium-Touring- Daytona sunt mai butucanoase si trebuie sa le pui releu ca sa nu le uiti alimentate. Oxford au sistemul ala de protectie si daca uiti sa le pui pe off - se opresc singure nu mai stiu pe la ce tensiune sa nu iti goleasca bateria. Singurul lucru care nu mi-a placut la Oxford e ca cablurile pleaca din maner in forma de L (zona intarita cu plastic), la daytona pleaca in forma de I (zona intarita). La Oxford ai mai multe trepte de viteze - 5, la daytona doar 2 pozitii si una e cam slaba si una cam prea puternica. sper sa intelegi ce am vrut sa zic, Surubul de la ulei e M12x1.25. bafta, paul Salut Paul, Ai dreptate..Oxford par mai ok. Dupa ce m-am uitat pe Louis mi-am amintit de Oxford si am gasit modelul de mai jos la achimoto. Ce mi-ai trimis tu e OF691, iar ce este la achimoto e OF 693...ceva diferenta o fi intre ele, dar nus tiu care. http://achimoto.ro/manere-incalzite-oxford-of693-heat.html Ai idee ce lungime au?...manerele originale au 12cm, iar pentru acestea Oxford inca nu am gasit lungimea lor. » Post actualizat in 30 Nov 2016 18:19 Am gasit si lungimea. Au 132 mm si se pot taia pana la 12 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salut Paul, Ai dreptate..Oxford par mai ok. Dupa ce m-am uitat pe Louis mi-am amintit de Oxford si am gasit modelul de mai jos la achimoto. Ce mi-ai trimis tu e OF691, iar ce este la achimoto e OF 693...ceva diferenta o fi intre ele, dar nus tiu care. http://achimoto.ro/manere-incalzite-oxford-of693-heat.html Ai idee ce lungime au?...manerele originale au 12cm, iar pentru acestea Oxford inca nu am gasit lungimea lor. » Post actualizat in 30 Nov 2016 18:19 Am gasit si lungimea. Au 132 mm si se pot taia pana la 12 mm. Bravo! Stiu ca mi-am batut si eu capul cu diferentele dintre diversele modele. Una dintre diferente era parca modelul in relief de pe suprafata. Eu mi-am luat OF691 (Premium Touring) pentru scuter (pe dl aveam daytona de ceva ani). bafta, paul Salutare.O recomandare de cruise control pentru manere incalzite. Ma bate gandul sa-mi pun unul.Multumesc http://www.oxfordmoto.ro/cumpara/control-acceleratie-pentru-touring-negru-153 eu am avut unul din asta. fata de alte modele pe care le vei gasi mai ieftine este mai flexibil plasticul (nu casant ca cele ieftine) si este latit in zona in care apesi cu podul palmei (alea mai ieftine au latimea la fel pe toata lungimea). Daca te referi la cruise control pe filet - mie cel mai mult mi-a placut cel de la Kaoko: bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Mutam fain de raspuns. Am deja clapeta de la Scottoiler care-si face treaba foarte bine. Doresc unul care sa blocheze acceleratia fara sa apas,,pe filet sau cum s-o numi. Si asta e ok insa are un pret destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Mutam fain de raspuns. Am deja clapeta de la Scottoiler care-si face treaba foarte bine. Doresc unul care sa blocheze acceleratia fara sa apas,,pe filet sau cum s-o numi. Si asta e ok insa are un pret destul de mare. mda, interesant. nu am stat sa caut pretul dar cred ca e mare pentru ca e mult de munca ca sa il produci. in plus fare foarte foarte fain finisat. Dar ca funcționalitate cred ca ar incomoda ca iti ocupa foarte mult loc pe manson si mi se pare PREA complex pentru ce face. Oricum nu il folosesti atat de mult - mie cel mai util imi era cand mergeam pe autostrada si stai cu mana in aceeasi pozitie pana intzepenesteste. De multe ori pe cel de la scottoiler il tineam in tankrucsac chiar daca bagam autostrada - de comoditate. Eu cred ca mai mult de ala pe filet nu m-as fi bagat sa instalez din motivele de mai sus. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) Ar fi in regula rulmentii urmatori (dar si preturile) pentru 650? Stiu, s-a mai discutat, insa ma gandeam sa iau totul "de-a gata", daca e posibil... Jug: http://motodiscount.ro/Kit_rulmenti_de_jug_All_Balls_22-1003_ Roata fata: http://motodiscount.ro/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1211 Roata spate: http://motodiscount.ro/spd/25-1393/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1393 Vad ca au un mic discount si ma... manca (nu, nu acolo, ci mana) sa fac o paguba in buget, asta daca merita intr-adevar sa cumpar kit versus cautare prin magazine. Mai vazusem si un kit de lant http://motodiscount.ro/spd/123-905/KIT-LANT-DID-525VX-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2006 , dar nu stiu daca e chiar ok. LE: la Achimoto is mai ieftine unele repere... Editat Noiembrie 30, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) ... iesi mai ieftin daca iei repere separat de prin magazine de rulmenti/simeringuri. daca ai magazin la tine in oras si cu un pic de timp...cotele sunt uzuale. Doar simeringurile de praf de la ghidon nu o sa le gasesti... kitul did vx cu pinioane jt este mai mult decat ok...conteaza mult mai mult intretinerea lui. bafta, paul Ar fi in regula rulmentii urmatori (dar si preturile) pentru 650? Stiu, s-a mai discutat, insa ma gandeam sa iau totul "de-a gata", daca e posibil... Jug: http://motodiscount.ro/Kit_rulmenti_de_jug_All_Balls_22-1003_ Roata fata: http://motodiscount.ro/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1211 Roata spate: http://motodiscount.ro/spd/25-1393/KIT-RULMENTI-ROATA-SPATE-ALL-BALLS-25-1393 Vad ca au un mic discount si ma... manca (nu, nu acolo, ci mana) sa fac o paguba in buget, asta daca merita intr-adevar sa cumpar kit versus cautare prin magazine. Mai vazusem si un kit de lant http://motodiscount.ro/spd/123-905/KIT-LANT-DID-525VX-SUZUKI-DL650-V-STROM-2004-2006 , dar nu stiu daca e chiar ok. LE: la Achimoto is mai ieftine unele repere... Editat Noiembrie 30, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.