igi Postat Decembrie 21, 2016 Share Postat Decembrie 21, 2016 Am eu! Vad ca esti din Buzau, o sa ajung pe 3 ianuarie pe acolo. Daca vrei ti le aduc atunci, sper sa nu uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Am eu! Vad ca esti din Buzau, o sa ajung pe 3 ianuarie pe acolo. Daca vrei ti le aduc atunci, sper sa nu uit. salutare,,,daca ajungi da-mi de stire,,,0766452135 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 Acum aproape toti produc in China. in europa se produc doar pista si topiu de gama. TKC70 e produs in Germania, Anakee2 in Spania, Continental auto in Romania, Pirelli auto in Italia (din experienta personala). Se produc destule anvelope in Europa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 Cineva pe aici cu v-strom 650 2012 abs? » Post actualizat in 26 Dec 2016 19:17 O întrebare dacă se poate!!! Ce consum aveți voi, cei cu 650? Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 26, 2016 Share Postat Decembrie 26, 2016 650 K4, deci cu un consum mai mare decat varianta din 2012- haleste intre 3,9 si 4,5%. Bujii, ulei si filtre noi. Altii scot si mai putin. Benzina- de pe unde apuc, insa la penultimul plin de la rompetrol porneste mai usor si parca se accelereaza o idee mai frumos. Nu i-am facut consumul cu efix, dar cu petrom cam atat imi lua. S-a vedea in primavara cu toba sport cat o lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 eu nu inteleg cum scoteti voi consum de sub 4 litrii (nu vb de >L2). Eu anu asta pe frigurile astea am reusit sa trec de 9 in oras la ultimul plin.... Imi mananca intre 4.5-5 vara si creste cum se raceste afara pana la o medie de 7,5 pe luna. Media la toate stroamele de sprimonitor e intre 4,5 si 5. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?fueltype=2&page=24 iar la modelele de dupa 2012 cele cu facelift normalu e intre 4 si 4,5. La modelel 2004-2007 normalu pare sa fie intre 4,4 si 5,3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Stai, ca eu n-am zis ca am scos consumurile ACUM, ci prin septembrie, cand INCA mai era cald . Pe la jumatatea lui octombrie si pana pe 5 noiembrie (cand am facut ultima iesire pe anul asta), cu friguri zdravene, sunt SIGUR ca a sarit peste 4,5% consumul (poate chiar vreun 5). Mai depinde si cum si pe unde mergi. Spre exemplu, la vale de regula nu accelerez, decat daca vreau viteza mai mare. Folosesc mult frana de motor, nu trag ca disperatul de maneta sau pedala. Si la masina scot consumuri bune, tot prin tehnica asta (bine, recunosc, folosesc mult si CC-ul). Iar 3,9 a fost cel mai mic consum scos de mine, cred ca normalul e undeva in jurul lui 4,5%, functie de incarcare si de cum se merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Eu scoteam in jur de 3,7 cu L2-ul (model nou - 2012).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Cu vstromul de 650 nu scoti sub 4,5 decat daca mergi 60-80kmh constant. Altfel orice stil de condus ai adopta de invarte in jur de 4,5-5,2 la mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Eu tot in jur de 4.5% ma invarteam cu 650. Am scos si 3,8% dar si 7%. Depinde de mai multi factori, inclusiv de starea lantului, cauciucuri si presiunea lor. Lant: Daca nu este uns iti poate creste consumul chiar si cu 1l/100km Cauciucuri: Cu cat ai mai putina aderenta, forta de inaintare scade si automat scade si consumul. Ai cauciucuri mai aderente si si consumul mai ridicat automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Eu de la inceputul lui 2015 am inceput sa notez toate bonurile de benzina. De atunci am facut 14391km cu 590,5 litri de benzina, consumul iasa 4,1. Ce-i drept ca am mers usor, si doar drumuri lungi. Al meu e K8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Eu de la inceputul lui 2015 am inceput sa notez toate bonurile de benzina. De atunci am facut 14391km cu 590,5 litri de benzina, consumul iasa 4,1.Ce-i drept ca am mers usor, si doar drumuri lungi. Al meu e K8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Gata cu protectia de faruri. E montata si functionala! Mi-a ramas 1 mp de sarma otelita galvanizata de tipul celei din poza. Daca are cineva nevoie, a lui e. Hai, sa traim, La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 A incercat cineva uleiul 4t de la Ravenol? http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-motobike-4-t-ester-10w-40-1l La masina bag de cativa ani, ma bate gandul sa pun si la motocicleta. E doar o idee. Macar as sti sigur unde e fabricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 A incercat cineva uleiul 4t de la Ravenol? http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-motobike-4-t-ester-10w-40-1l La masina bag de cativa ani, ma bate gandul sa pun si la motocicleta. E doar o idee. Macar as sti sigur unde e fabricat. Lucian, specificatiile sunt clare, "Use an API classification of SF or SG with SAE 10W-40 viscosity". Uleiul tau e SM. https://stromtrooper.wikispaces.com/oil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 27, 2016 Share Postat Decembrie 27, 2016 Nu e uleiul meu . Dacă nu e conform cerințelor, nu bag. Am zis sa pun aceeasi marca in ambele motoare. Nu bun, nu bag. Mulțumesc de precizare. Mâine merg să ridic de la vama o parte din jucăriile de la chinezi. Sunt curios ce a ajuns, am 3 pachețele din 6 sau 7. Ne apucăm de lucru la motor, ce naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 (editat) SM nu e peste SF si SG? http://www.oilspecifications.org/api_eolcs.php Editat Decembrie 28, 2016 de steph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 A incercat cineva uleiul 4t de la Ravenol? http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-motobike-4-t-ester-10w-40-1l La masina bag de cativa ani, ma bate gandul sa pun si la motocicleta. E doar o idee. Macar as sti sigur unde e fabricat. Suna a lotiune de masaj de sale!!!! Astia pe site nu au fost in stare nici macar specificatiile sa le traduca ca lumea. Le-au facut cu goagalu. Si am mari indoieli ca e facut in Germania. Poate e doar ambalat acolo. http://www.automarket.ro/stiri/se-intampla-in-mama-rusie-fabrica-de-uleiuri-auto-contrafacute-cu-o-reteta-68433.html Si asta e doar varful iceberg-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Pentru auto, Ravenol face ulei bun. Nu fantastic, dar bun. Îl folosesc de 3 ani la mașină, peste 6 schimburi, tata la a lui sigur minim 3. Am mai multă încredere in așa ceva decât in castrol, mobil, shell etc, care sunt contrafăcute la ruși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 http://www.motorcyclistonline.com/suzuki-recalls-2012-2016-dl650-v-strom-adv-motorcycles?src=SOC&dom=fb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Ai dreq, pentru K4 nu este recall?! In alta dezordine de idei, dupa 80 km si o ora si jumatate de asteptat la orificiul vamal, am primit jucarii. Din poza lipsesc cele doua LED-uri pentru pozitie/frana (montate deja) si alte doua LED-uri pentru pozitie fata (care vor trebui vopsite negru- la soclu ma refer). Doua chei sunt de vanzare (negru si albastru, 20 lei bucata, dar e posibil sa le dau pe plan local, nu se stie). POR15 e de la Hondoco (dupa o saptamana si jumatate a ajuns, multumita fancurier, natia lor de lenesi...). » Post actualizat in 28 Dec 2016 17:39Cheia neagra e vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Scumpetea aia mica si blanoasa din poza tot de la chinezi e luata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Kitty? Salbateca aia? Nu, e autohtona, s-a bagat ea in cadru, sa se joace in aparatoare (inainte de asta avea treaba cu LED-urile). N-ai vazut obraznicatura mai mare ca ea. 800 de grame de nervi, dinti si gheare. Dar si al tau e frumos de numa-numa. Sa-ti traiasca! Chestie interesanta observata de mine: LED-urile pentru pozitie fata nu se aprind decat daca au polaritate corecta. Bine ca nu se ard daca le pun invers . Dar ce ma scoate din sanatati e felul in care se scoate/pune soclul becurilor, injuri din toate testamentele pana le scoti, apoi reiei si imbunatatesti pana le pui inapoi. Cel din dreapta e cuplat, cel din stanga nu am reusit. Oricum vreau sa le dau jos ca sa trag soclul in termostringent. Ramane sa ajunga si hamul H4 si ce mai e de la chinezi. Cheile sunt vandute amandoua. De-ar mai fi fost... » Post actualizat in 28 Dec 2016 20:59As vrea sa imi montez risere pentru ghidon. Sunt doua variante: reglabile https://www.aliexpress.com/item/New-7-8-22mm-Bars-Clamp-Universal-Anodized-2-Inch-Pivoting-Motorcycle-Handlebar-Riser-for/32784587778.html?spm=2114.01010208.3.384.HDZMYN&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10065_117_10068_114_115_113_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10099_10078_10079_427_426_10103_10073_10102_10096_10052_10107_10050_10106_10051,searchweb201603_3,afswitch_2&btsid=9ba27450-f007-4e5d-be4f-513566921b3b sau fixe https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Racing-Street-Bike-Aluminum-7-8-22mm-Handlebar-Risers-For-Honda-Hornet-250-CB400-VTEC/32576095707.html?spm=2114.10010108.1000013.25.lQfi0p&scm=1007.13339.60109.0&pvid=d710de35-a3d7-40c7-af03-16c3e2fc0a53&tpp=1 si https://www.aliexpress.com/item/New-Style-Black-Universal-7-8-22mm-Fit-For-Motorcycle-Bike-Handlebar-Riser-Clamp-Taper/32424547022.html?spm=2114.10010108.1000014.9.VcvvhW&scm=1007.13338.46806.0&pvid=c7f75cf6-15a2-4ac3-ac00-e64caf971047&tpp=1, eventual cele clasice, mici (care nu stiu cat m-ar ajuta). Ma bate gandul ori la cele orientabile negre, ori la cel inclinate (tot varianta neagra). Sublerul spune ca s-ar potrivi, nu stiu in realitate cum o fi. Ar merge si cu pozitia standard, dar stau un pic aplecat spre inainte si mainile cam intinse. Sa le iau din tara- costa mult mai mult, sa le comand din Gresia sau SUA- oho, multi bani. Vreo parere?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Cele "reglabile"( de fapt pivotante este termenul mai inspirat) sunt de vreo 2 saptamani in drum spre mine. Din cate am citit de ele sunt f misto.O sa adaug poze daca sunteti curiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Mă gândesc la furtunul de frână, că nu ajunge. Dar am în plan furtune metalice. Riserele negre oblice mi-ar fi plăcut pentru că nu ar "încărca" priveliștea. Încă vreo 500 lei băgați în motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.