Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

DL650 beneficiaza de toata puterea motorului doar in treapta a IV-a. Celelalte trepte sunt restrictionate. Vazusem ceva despre modalitatea de de-restrictionare, ceva cu o rezistenta si un intrerupator, insa nu mi-am bagat degetelele pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL650 beneficiaza de toata puterea motorului doar in treapta a IV-a. Celelalte trepte sunt restrictionate. Vazusem ceva despre modalitatea de de-restrictionare, ceva cu o rezistenta si un intrerupator, insa nu mi-am bagat degetelele pe acolo.

Salut,

 

DL650 nu imi amintesc sa fie restrictionat in nici o viteza.

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=10828.0

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10921.0.html

 

spor,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahaaaa, in cazul acesta am facut eu confuzie. Mea culpa. Aveam impresia ca e limitat in toate treptele DL650, mai putin in IV. In cazul acesta se explica de ce nu simt pierderi de putere la accelerare. In acest caz, as fi interesat de un indicator de treapta si schema de montaj. Cand am desfacut bordul (nu ceasurile, de alea nu m-am atins), nu am observat modificari la instalatie, deci e stock.

 

Daca am timp, azi m-as preocupa un pic de problema cu releele sufletului, care nu-mi dau posibilitatea sa dau flash. Are cineva vreo idee care ar fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pune si tu un link de pe net de unde ai cumparat sa incerc sa ma prind de schema.

Eu l-am avut pe acesta: http://easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/H4_Kits/h4_kits.html#h4dual si functiona corect.

Cele 2 relee sunt fiecare pentru ambele becuri - unul pentru faza scurta si unul pentru faza lunga. Comanda se ia dintr-una din cele 2 mufe H4 existente.

 

 

 

Daca am timp, azi m-as preocupa un pic de problema cu releele sufletului, care nu-mi dau posibilitatea sa dau flash. Are cineva vreo idee care ar fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pune si tu un link de pe net de unde ai cumparat sa incerc sa ma prind de schema.

Eu l-am avut pe acesta: http://easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/H4_Kits/h4_kits.html#h4dual si functiona corect.

Cele 2 relee sunt fiecare pentru ambele becuri - unul pentru faza scurta si unul pentru faza lunga. Comanda se ia dintr-una din cele 2 mufe H4 existente.

 

Asta si verifica sa nu fie firele instalate gresit intre mufa de pe motocicleta -relee -mufele noi pt becuri. Poti sa arzi ceva daca este asa.

Verifica planul de masa si alimentarea in primul rand ( folosind testul de continuitate al multimetrului) fara sa alimentezi nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acesta e cablajul (hamul) https://www.aliexpress.com/snapshot/8485074153.html?orderId=80497836147956&productId=32660666544 . Fazele se aprind fiecare la randul ei, luma e mai puternica, dar nu vrea deloc sa faca flash. Azi nu cred ca mai pot investiga (a trebuit sa plec de acasa cateva ore), insa maine mi-as baga un pic nasul prin instalatie, am multimetru.


» Post actualizat in 23 Jan 2017 17:11

Precizare: cele doua fire albastre cu conector au fost unite si tras cablu pana la baterie. In rest- nicio modificare. Nu le pot lega la masa, stim cu totii ca nu se recomanda a se face masa pe cadru, care este din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand dai flash, merg ambele faze de pe becuri. E posibil sa fie cumva legate incat releul de faza lunga sa mearga doar daca e stins releul de faza scurta. Linkul postat nu mere, asta in schimb da https://www.aliexpress.com/item/H4-Headlight-Wire-Harness-Connector-Fuse-Socket-Energy-saving-High-Quality-P12-0-5/32660666544.html :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, mi-a trecut si mie prin cap ca asta ar fi un motiv (nu merge flash ca e deja faza scurta activa). E cumva posibil ca legaturile sa nu fie facute chiar corect, caz in care ar trebui ca un electrician sa-si bage nasul, eu la relee nu prea ma pricep. Totusi tacane releele atunci cand dau flash. Dar de ce se aprind martorii avariilor cand iau degetul de pe buton? Oare daca e pornit motorul sa functioneze corect? Ca in perioada asta nu am vrut sa il pornesc.


» Post actualizat in 23 Jan 2017 19:00

Mda, eram logat pe aliexpress si cred ca de aia nu mi-a mers. Link-ul dat de tine e corect.


» Post actualizat in 23 Jan 2017 19:06

Asa arata releele.

post-92464-0-76102100-1485198363_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau cu parerea caci nu stiu ce e acolo, dar daca spui ca asa face atunci schema e ceva de genu
1
Daca chinezu o fost batut in cam probabil
releu stanga cand pui contactu de pe alimentarea de faza scurta si faza lunga vine curent in bobina releului pe contactele 85 86. Firu de plus de la baterie vine pe contactu 30. Cand se alimenteaza bobina(cheie invartita, respectiv una din faze pornite) pleaca curentul pe contactu 87. De acolo se duce in releu dreapta contact 30. Deci daca ai un cablu rosu destul de gros si scurt intre cele 2 relee intre 87 stanga si 30 dreapta atunci fix asa functioneaza. De aici curentu din baterie mere pe contactu 87a care e faza scurta. Cand pui faza lunga alimentezi bobina 85 86 releu dreapta. Curentu se muta pe contactu 87 si se aprinde faza lunga. Pare simplu :) dar tot nu pusca cu logiica caci atunci cand dai flash ar trebui sa se mute releu din dreapta pe faza lunga.
2

releul din stanga se ocupa de faza scurta, releul din dreapta de faza lunga. Curentu vine de la baterie pe 30 pe ambele relee. Bobina din stanga(faza scurta sa zicem) se alimenteaza bobina din +ul care vine pe faza scurta. Bobina din dreapta se alimenteaza de pe faza lunga. Din nou in aces caz trebuie sa mearga obligatoriu flashul. Aceasta e cea mai simpla si logica schema, detailata pe net in jde mii de desene http://i620.photobucket.com/albums/tt282/strang3majik/9004toh4RelayHarnessDiagram_zps89e97bf8.jpg

orice alta combinatie nu prea are sens. Circuitul de becuri si mufele cele doua care le bagi pe faruri nu au nici o treaba cu avariile. Singuru numitor comun la toate este minusul comun teoretic la toate releele de pe motoreta.

Chiar nu imi dau seama ce or inginerit chinezii aia de nu iese o treaba asa de simpla. Daca ai multimetru fai schema de alimentare a cablajului. Cu tot harnasamentul dat jos "suni" fiecare fir de unde vine si unde se duce in releu si desenezi in paint. Mai facut tare curios ce o reusit sa inginereasca chinezu de nu iese o chestie simpla :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bunavoie si nesiliti de nimeni declar (cu mana pe inima) ca m-ai pierdut! :D

 

Singura varianta pe care o vad este sa desfac izolatia de langa relee si sa pozez totul in amanunt. Si eu cred ca virgula :D chinezoiu' a pus aiurea niste pini, altfel nu imi explic de ce nu functioneaza flash-ul. Zilele urmatoare voi face operatiunea asta, sunt curios care va fi finalitatea.

 

Foarte multumesc pentru rabdare si amabilitate! Is dator c-o bere si apoi cu un bax daca iese pasenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bunavoie si nesiliti de nimeni declar (cu mana pe inima) ca m-ai pierdut! :D

 

Singura varianta pe care o vad este sa desfac izolatia de langa relee si sa pozez totul in amanunt. Si eu cred ca virgula :D chinezoiu' a pus aiurea niste pini, altfel nu imi explic de ce nu functioneaza flash-ul. Zilele urmatoare voi face operatiunea asta, sunt curios care va fi finalitatea.

 

Foarte multumesc pentru rabdare si amabilitate! Is dator c-o bere si apoi cu un bax daca iese pasenta.

Lucian, dar de ce a trebuit sa pui relee chinezesti? Alea originale nu sunt bune? Te intreb pentru ca nu ma pricep deloc la electronica.

Eu am patit o chestie similara cu semnalele. Dupe ce am pus pe fata semnale pe carena, noi, care au altfel de becuri, cu halogen se pare, nu mai merg avariile. Pe spate a ramas cu semnalele originale, cu bec cu filament. Inainte sa le montez, mergea functia de avarii, acum nu, doar clipesc o data si gata. Nu mi=am batut capul, ca oricum nu o foloseam. Ma gandesc ca daca le schmb si pe spate, tot cu halogen, o sa mearga. Habar n-am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea incerca sa cumpar alte relee, din tara. Nu stiu care ar fi sansele sa fie treaba in regula, dar le pot testa la fata locului (presupune sa merg cu motorul la magazin, pentru teste). Inca un releu simplu, de claxon auto, am pe acasa, l-as putea testa si pe ala (daca inscriptiile corespund). Oricum, majoritatea releelor tot din ceaina vin, asa ca si daca imi faceam singur hamul, tot vreo branza iesea. Poate chiar scantei.

 

Despre ce relee originale vorbesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nui nici o treaba cu "sunatul" . Inseamna sa verific continuitatea, adica sa vezi de unde pana unde merg firele. In spate la relee pare ca ai acces fara sa desfaci izolatia. Ideea e sa vezi fiecare pin din fiecare mufa in ce pin de la releu se duce. Cam asta i teoria. Dupa ce desenezi o sa iasa o schita cam ca cea postata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea incerca sa cumpar alte relee, din tara. Nu stiu care ar fi sansele sa fie treaba in regula, dar le pot testa la fata locului (presupune sa merg cu motorul la magazin, pentru teste). Inca un releu simplu, de claxon auto, am pe acasa, l-as putea testa si pe ala (daca inscriptiile corespund). Oricum, majoritatea releelor tot din ceaina vin, asa ca si daca imi faceam singur hamul, tot vreo branza iesea. Poate chiar scantei.

 

Despre ce relee originale vorbesti?

 

Sfatul meu:

Scoti mufele din bec-uri si verifici cu multimetru:

 

- ce se intampla cand dai faza lunga/scurta si se da flash.

- Verifici daca masa este ok, verifici daca "+" este unde trebuie( aranjarea firelor in mufa adica)

- verifici sa nu fie ceva in scurt si ca releele decupleaza ok.

- verifici continuitatea pe firele de masa de la mufa din soclu pana la baterie

- scoti mufa de alimentare de la relee de pe baterie si verifici continuitatea( de pe mufa din aer) spre cele doua contacte din mufa pentru faza scurta/lunga

 

Toate testele astea le-as face fara sa pornesc motorul!

Eu nu as merge cu motocicleta asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domilor am terminat/montat senzorul "delimitator".

Totul merge ca la carte.

In parcarea subterana nu am cum sesiza vreo diferenta. O sa aflu luna viitoare cel tarziu

 

Poze:

 

post-32596-0-63978900-1485770403_thumb.jpeg

 

post-32596-0-40477600-1485770414_thumb.jpeg


» Post actualizat in 02 Feb 2017 07:41

Acum astept inaltatoarele de ghidon si pistonul de lipit cu baterii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce înălțătoare îți iei?

 

Ieri am luat și eu din vamă deflectorul de parbriz. Fain lucrat suportul. Chinezul a pus 10 usd pe colet, așa că nu am plătit nimic suplimentar. Prețul era de 27 sau 28 usd, dar in PS se pot face multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, le-am vazut si eu acum ceva vreme pe aliexpress. Parca as prefera insa ceva ori fix (2-3 cm inaltime), ori un pic "adus" spre mine. Mi-ar placea sa testez inainte, totusi. Mai investighez.

 

Cam in halul asta arata deflectorul meu. Sunt curios cum se comporta la drum. Daca mi-ar asigura mai putina vajaiala pana pe la 120-130, ar fi superb.

E montat provizoriu, in orice caz (nu am strans suruburile din spate).


» Post actualizat in 02 Feb 2017 17:09

LE: aceea este setarea "cea mai inalta". E reglabil pe doua axe (fata-spate si sus-jos).

post-92464-0-61692800-1486053993_thumb.jpg

post-92464-0-50086800-1486053998_thumb.jpg

post-92464-0-96248500-1486054002_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL 650 are intre 62 si 64 de cai in toate treptele inafara de a 4-a unde ii are pe toti 67. Exista de vanzare pe net niste delimitatoare care costa vreo 2 euro. Eu il aveam inclus in indicatorul de treapta, adica facea computerul sa creada ca e mereu intr-a 4-a si aveam mereu 67 de cai. De asta si la plecarea de pe loc eram mereu primul. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Pe langa job, seara protest si altele pot sa mesteresc la mobra in garaj cum s-a mai incalzit vremea.

 

La noua mea mobra (DL650 din 2008 cu ABS si 27k km) inca de cand am cumaprat-o de la fostul si unicul proprietar mi-a spus ca nu prinde bine frana spate. Intr-adevar cursa tijei de la pompa de frana are o cursa destul de lunga si nu se opreste ferm in capat. Am inca mobra veche (DL650 din 2006 fara ABS cu 64k km care apropo e de vanzare aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-v-strom-dl650-ID6FzmG.html ) asa ca am putut sa compar: la mobra veche cursa este mult mai scurta si ferma in capat. Mobra noua e cu lichidul de frana din fabrica pe cand la cea veche l-am schimbat eu acum 2 ani.

Fostul proprietar la mobra noua zice ca probabil e dus O ringul sau ceva in pompa. La ITP cand am fost a testat baiatul de acolo si a zis ca prinde bine frana spate. Si in mers daca apas hotarat prinde bine,dar tot e senzatia ca nu e ferma.

Altceva ce am observat: am desfacut contrapiulita de la tija la ambele sa reglez pozitia pedalei si am observat ca la cea veche nu pot sa rotesc tija ca se stranjuleaza cauciucul din capatul pompei pe cand la cea noua se roteste tija usor cu mana si cauciucul ramene pe loc.

 

Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana?

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana?

 

Multumesc,

Mihai

Lasa prostiile - du-te la protest!

Schimba lichidul si aeriseste. Dupa aia mai povestim.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...