Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Văleu, și i-am promis soției cască... Nu am încotro, mai las lanțul, i-am promis cască.

Mulțumesc pentru sfaturi!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 08:57

Gata, i-am dat comandă de cască, pe portocaliu. Dacă nu îi place, am pus-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Vezi ca WD40 nu prea este ok de gresat cablurile. Este doar de degripat si pt curatat.

Se evapora de la caldura si o sa iti mearga mai prost ca la inceput.

Incearca cu un sprai de lanț.

Super LOL... :)))))

Da, da, încearcă cu niște superglue...

@bigboy:

Din categoria "părerile sunt pe atât de bune pe cât plătești pentru ele" pregătește-te sa ii ai pe conștiința mâine-poimâine pe cei care îți citesc și îți iau de bune postarile.

 

Ca să fiu mai elegant, tu ce spray de lanț folosești? Ești sigur ca este spray de lanț?

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super LOL... :)))))

Da, da, încearcă cu niște superglue...

@bigboy:

Din categoria "părerile sunt pe atât de bune pe cât plătești pentru ele" pregătește-te sa ii ai pe conștiința mâine-poimâine pe cei care îți citesc și îți iau de bune postarile.

 

Ca să fiu mai elegant, tu ce spray de lanț folosești? Ești sigur ca este spray de lanț?

 

 

Sa ii am pe coonstiinta? Te rog detalieaza

Da, folosesc un spray de lant.

Ce este drept ma gandeam sa cumpar asta: http://motodiscount.ro/Bel-Ray_6_in_1_spray_175ml

Te rog, daca sti ceva ce nu stiu eu, sunt deschis la a cunoaste chestii noi

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu sa n-aud de spray de lant!!! Uleiul de transmisie e sfant pentru mine (referitor la uns lantul). Mai zic unii de ulei de drujba, dar ala de transmisie, pe langa ca-i mai ieftin, e si mai usor de gasit, practic in orice peco, iar pretul, repet, e derizoriu. Un un litru de ulei ung lantul un sezon (si mai ramane). 11 lei, nici cat un sandwich.

 

Cum am mai zis, voi cumpara alt spray de vaselina, ca i-am pierdut tispocul la asta de-l am acum. Oilerul de la Louis.de face minuni, e usor de folosit, mai are pierderi, insa se rezolva treaba fara nervi, ca in cazul in care as folosi ceva artizanal.

 

Superglue e sfant, dar mi-e ca merg cu CVT dupa aia :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dacă trebuie sa îți explic de ce sa nu ungi cabluri de ambreiaj cu spray de lanț atunci, ($%*), cum ar zice Tetelu, unul dintre noi este sigur în plus pe forum.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:19

In cel mai fericit caz ai cumpărat o făcătură de spray de lanț.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:23

Și înainte sa va uitați la hipsterul ala fardat poate găsiți și topicul de pe advrider cu toate tipurile de ringuri testate în toate tipurile de chimicale folosite vreodată pentru uns lanțuri. Atât de catolici cât și de civili.

Pace!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:29

Cablurile eu le curat în/cu motorina și le ung cu ulei. De motor, fiindca din acela este cel mai mult la îndemână, nou. Măcar o data pe sezon.

Ma rog, exista ei și mecanici vedeta pe aici pe forum care te vor sfătui sa schimbi cablul când da semne de gripare :)). Trăită, nu povestita.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii scump uleiul de motor. Ala de la Socar, de transmisie, e 11 lei. Can't beat that! :D I-am dat si eu la inceput cu M20 (sau ceva de halul asta), oloi la bidon de 10 litri, romanesc, cel mai jeg de pe piata, il foloseste tata la uns lama de la drujba, e grosut, n-am stricat nicio lama pana acum.

Ca degresant, mai bun ca motorina nu cred ca fie, poate doar kerosenul (dar se gaseste mai greu). Deci suntem pe aceeasi lungime de unda. Am avut de insistat cu vreo 5-700 ml de motorina sa scot toata zmacolina de pe lant, dar la final arata impecabil. Zilele urmatoare ii mai fac o baie, ca saptamana viitoare trebuie sa merg cu vaca la ITP si vreu sa fie cat de cat prezentabila. Dupa aia o duc sa-i puna George kitul de rulmenti de la roata spate si, daca am bani, si rulmentii de la jug, ca aia chiar is pilaf (nu am joc, dar ii simt la manevre pe loc).

 

In concluzie, unii sunt cu spray de lant (curatat + uns), altii sunt mai... old-school, cu motorina si ulei (motor, transmisie, lama drujba). Cablurile o sa le ung cu vaselina la spray, cred ca iau maine alt tub.Dar inainte o sa bag oleaca de WD40, sa curata ce o mai fi pe dinauntru. Am senzatia ca n-au fost gresate pana acum (ala de la ambreiaj sigur nu a vazut asa ceva pana la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă trebuie sa îți explic de ce sa nu ungi cabluri de ambreiaj cu spray de lanț atunci, ($%*), cum ar zice Tetelu, unul dintre noi este sigur în plus pe forum.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:19

In cel mai fericit caz ai cumpărat o făcătură de spray de lanț.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:23

Și înainte sa va uitați la hipsterul ala fardat poate găsiți și topicul de pe advrider cu toate tipurile de ringuri testate în toate tipurile de chimicale folosite vreodată pentru uns lanțuri. Atât de catolici cât și de civili.

Pace!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:29

Cablurile eu le curat în/cu motorina și le ung cu ulei. De motor, fiindca din acela este cel mai mult la îndemână, nou. Măcar o data pe sezon.

Ma rog, exista ei și mecanici vedeta pe aici pe forum care te vor sfătui sa schimbi cablul când da semne de gripare :)). Trăită, nu povestita.

 

Inafara de modul agresiv de a iti impune punctul de vedere, neargumentat pana acum, eu nu vad nimic util in mesajele tale.

 

concluzia mea este simpla:

De curatat cablurile: WD40

De dat dupa ce le-ai curatat: Sprai de lant, valesina lichida (etc)

 

Uleiul are forta superficiala mai mica decat spraiul si nu stiu cat de bine "sta acolo" dar este mai simplu de gresat cablul cu el.

 

Din respect pentru oamenii de aici si forumul asta, eu nu mai continui discutia asta, daca mai vrei sa dezbatem subiectul vorbim in privat.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nais! Cât o fo crash-bar-ul?

cumparat din Plonia cu 500 ron transport inclus

» Post actualizat in 07 Mar 2017 06:27

Unde ai modificat saua si la ce bani?

La GeoSeats din Iasi ...pret 400 ron cu tot cu broderie (cauti pe fb si dai de ei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam as arata noul crash bar de la HEEAD si saua modificata la GeoSeats care se pare ca e foarte confortabila ,,,dupa 250 km

 

Foarte fain.

Am un singur comentariu (sper sa nu te deranjeze): schimba pozitia la proiectoare. La orice tranta mai usoara o sa iti intre in carena si o sparge. Si tot scopul crashbar-ului se duce pe apa sambetei.

Stiu cum cade un V-Strom si estimarea mea e ca asa o sa se intample. Mai bine inlocuiesti un proiector decat sa refaci o carena.

» Post actualizat in 07 Mar 2017 13:04

V-Stromania deschidere de sezon 2017 a pornit inscrierile.

Care vreti sa vedeti ce si cum si unde: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=58&id=10669

Asteptam inscrierile. Vom anunta si unde se face plata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain.

Am un singur comentariu (sper sa nu te deranjeze): schimba pozitia la proiectoare. La orice tranta mai usoara o sa iti intre in carena si o sparge. Si tot scopul crashbar-ului se duce pe apa sambetei.

Stiu cum cade un V-Strom si estimarea mea e ca asa o sa se intample. Mai bine inlocuiesti un proiector decat sa refaci o carena.

» Post actualizat in 07 Mar 2017 13:04

V-Stromania deschidere de sezon 2017 a pornit inscrierile.

Care vreti sa vedeti ce si cum si unde: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=58&id=10669

Asteptam inscrierile. Vom anunta si unde se face plata.

ai foarte mare dreptate cu pozitia proiectoarelor,,,,chiar ma gandesc serios cu pozitia lor din acelasi puct de vedere mentionat de tine....sunt convins ca va face daune mari acele proiectoare ,,tre sa vad unde ar sta mai bine ,,,,si nu e cu suparare ...o ideie buna e bine venita .

Cu respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lucian_M: Faci confuzie intre V-Stromania mare (la care te-ai inscris) si cea de deschidere de sezon (la care am facut acum anunt). Asta e acum in aprilie.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Sunt nou pe acest forum desi urmaresc acest topic de ceva vreme. De aproximativ un an detin un VStrom 650 din 2006 cu 35000 km la bord. Dintre acesti km eu am parcurs aprox. 5000 fara probleme deosebite in afara de releul de incarcare pe care l-am inlocuit la finalul sezonului trecut. Pe parcursul anului trecut am montat un crush bar Givi, baterie noua, hand guarduri SW Motech, proiectoare ADV Monster si zilele acestea urmeaza sa montez anvelope Metzeler Tourance Next. Totusi am o problema cu proiectoarele la care sper sa gasesc raspuns aici...

 

Este vorba despre doua proiectoare ADV Monster Model 60 (http://stores.advmonster.com/model-60-led-off-road-flood-light/) de 28W fiecare deci in total 56W montate impreuna cu un dimmer (http://stores.advmonster.com/rotary-led-dimmer-with-high-beam-bypass/). Problema este ca atunci cand proiectoarele sunt aprinse si motorul este la relanti alternatorul pare sa "nu faca fata" si tensiunea masurata la baterie scade constant, practic se descarca bateria. Intrebarea mea este urmatoarea: consumul suplimentar de 56W este "prea mare" pentru alternatorul unui DL650?

 

Imi cer scuze daca a mai fost dezbatut acest subiect si eu il in readuc in discutie. Inainte de aceasta postare am cautat in cadrul topicului, dar sincer sa fiu nu am citit chiar toate cele 700-si-ceva de pagini.

 

Multumesc!

post-96435-0-60487700-1488923240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit.

Din cate tin minte alternatorul de V-Strom are undeva peste 150 W rezerva.

Eu tind sa cred ca e din releul de incarcare. Ai pus OEM sau SH775?

Eu am pus la mine SH775 de la roadstercycle si tensiunea sta constant intre 13.8 si 14.0 indiferent cati consumatori sunt (drept e ca nu am prea multi)

Daca stingi proiectoarele care e tensiunea de incarcare?

Sa nu fie si altceva. Nu ar trebui sa iti faca asemenea probleme la 56W.

Ca sa testezi daca nu e si altceva poti masura tensiunea de incarcare cand dai flash. Tinand butonul de flash apasat iti merge si faza lunga si faza scurta. Deci vei mai adauga 120W la consum (2x60W).

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit.

Din cate tin minte alternatorul de V-Strom are undeva peste 150 W rezerva.

Eu tind sa cred ca e din releul de incarcare. Ai pus OEM sau SH775?

Eu am pus la mine SH775 de la roadstercycle si tensiunea sta constant intre 13.8 si 14.0 indiferent cati consumatori sunt (drept e ca nu am prea multi)

Daca stingi proiectoarele care e tensiunea de incarcare?

Sa nu fie si altceva. Nu ar trebui sa iti faca asemenea probleme la 56W.

Ca sa testezi daca nu e si altceva poti masura tensiunea de incarcare cand dai flash. Tinand butonul de flash apasat iti merge si faza lunga si faza scurta. Deci vei mai adauga 120W la consum (2x60W).

 

Foarte bun sfatul, si pe langa asta sa mergi la un mecanic sa iti verifice cat scoate statorul. Trebuie sa iti scoata o anumita temsiune alternativa relativ egala pe toate cele 3 faze.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...