Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ?

 

Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva.

 

Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok.

Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ.

 

In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa.

 

Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 20:30. Restul pleaca mai devreme. :))))))))))))))


» Post actualizat in 23 Jun 2017 09:33


Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ?

Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva.

Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok.
Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ.

In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa.

Mulțumesc

Daca statorul scoate cat spui tu la 5000 de ture e cam mult. Cat ai la baterie? Ca altceva nu prea poate sa fie. Ori statorul ori releul. Daca nu o fi cumva bateria in scurt.


» Post actualizat in 23 Jun 2017 09:35

Maine pe la ce oră ajung cei mai rapizi? Ca noi am vrea să semnăm condica în jur de 12.

Pe la 20:30. Restul pleaca mai devreme. :))))))))))))))

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 23 Jun 2017 09:33

Daca statorul scoate cat spui tu la 5000 de ture e cam mult. Cat ai la baterie? Ca altceva nu prea poate sa fie. Ori statorul ori releul. Daca nu o fi cumva bateria in scurt.

Am cumparat o baterie noua, avea 12.8v. am verificat daca am vreun consumator... si nu am: 0.02A/h este consumul motorului oprit.

Apropo cu motorul pornit imi incarca doar 12v la terminalele bateriei.

 

Bateria initiala cred a facut scurt pentru ca dupa cateva ore avea 12v dar cand dadeam la automat se oprea tot.

 

De ce zici ca e mult la stator? in manualul de service zice ca toate fazele ar trebuii sa aibe cel putin 75v

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc.

 

 

Are cineva link-uri stoc de vanzare sau schimb cu ceva accesorii ? Am mansoane incalzite, sistemul de ungere pentru lant, engine guard ... orice pentru link-urile stoc.

 

Dezmembreaza cineva VStrom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ?

 

Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva.

 

Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok.

Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ.

 

In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa.

 

Mulțumesc

Salutare ,,,inainte sa faci investitii ....verifica daca nu cumva ai dezlipiti magneti la magnetou,,,,am patit si eu la fel

Am cumparat si releu de incarcare da rnu a fost nevoie ca sa-l mai montez ca problema era la magneti pe care am rezolvat-o cu alt magnetou....0740250645

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca avea magnetii dezlipiti nu cred ar fi avut valorile ok cand masura statorul :what:

 

ar trebui sa testeze cu alt releu inainte sa se apuce sa umble la stator, oricum.

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am observat ca mi se opreste semnalizare cand sunt in mers, in schimb la relanti si cu motorul oprit nu e nici o problema.

Problema mai nasoala e ca sunt in concediu si mi.e sa nu fie ceva grav, cum ar fi probleme de incarcare...

Aveti idee de la ce ar putea fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici un sistem de oprire automata.

Ca si simptome :semnalul/avaria "clipoceste" de cateva ori normal, apoi rapid, apoi se opreste si nu o mai pot porni.

O sa ma uit pe la sigurante si releu poate se vede ceva.

De curiozitate, cam cat timp ar putea merge motorul doar pe baterie daca nu ar functiona incarcarea ?

Mersi !

» Post actualizat in 30 Jun 2017 16:06

Cred ca s.a rezolvat. M-am jucat un pic cu siguranta si acum vad ca nu mai face :)

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati de ungator pentru V-strom (si nu numai), asta e varianta pentru comercializare. La V-strom se livreaza cu brat pentru bobina (prindere cu surub, intre bobina si suport). Dau copy-paste anuntului:

 

 

Vand ungatoare ulei pentru lant, home-made. Ungatorul e la a treia varianta, a fost testat si imbunatatit pe parcursul a 16.000 km, pe doua motoare (Kawasaki ER5 si Suzuki V-strom). Sistemul este manual, are foarte putine componente, deci fiabilitate ridicata (nu prea are ce sa cedeze). Se poate adapta cam pe orice tip de motor, prinderea picuratorului se face cu fasete (soricei) sau pe suportul bobinei de stander. Rezervorul se umple usor, are o capacitate de 100 ml (veti folosi ulei de transmisie, are cel mai bun raport calitate/pret). Furtunele sunt siliconice (foarte greu de rupt in conditii de utilizare normala), materialul pentru prinderea pompei si a picuratorului este aluminiu de 2 si 3 mm (am folosit aluminiu ca sa nu necesite vopsire- deci zero rugina). Pretul este de 50 lei- predare personala (montaj inclus) sau se poate trimite prin posta (plata pe card, in avans). In functie de cati kilometri se fac anual, un litru de ulei (cca 11-19 lei) ajunge pentru 10-12.000 km. La cerere se poate livra cu recipient mai mare, de 200 ml (fara cost aditional, in limita posibilitatilor). Garantie la pompa- 1 sezon. Relatii la 0745863277 sau PM pe facebook. Modelul din imagine nu este disponibil, pleaca maine spre Braila (pentru TDM 850).

Avantajul ungatorului de ulei este ca implic ao investitie initiala minora, isi scoate banii dupa cca 1500-2000 km. Cred ca atat se fac cu un spray de curatare si unul de uns lantul (ma refer la ceva de calitate medie). Dar cel mai important e ca lantul este uns fix atunci cand se da comanda, cu 100 ml se pot face peste 2000 km, fara sa fie necesara curatarea lantului cu spray si ulterior ungerea lui. Uleiul unge si curata in acelasi timp lantul.
Vor spune unii ca va curge, acopera roata cu ulei si se pot produce accidente. Nu este cazul, uleiul curge FIX cand e actionata pompita. Ungerea se face pe pinion, forta centrifugala il distribuie pe lant in mod uniform. Sistemul e testat, nu m-as apuca sa comercializez ceva fara sa fiu sigur de fiabilitatea lui.

 

 

post-92464-0-38476000-1499201204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

 

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

 

Stie cineva pentru ce sunt?

» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46

Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

 

(DL650A K9)

post-69138-0-82366800-1499208079_thumb.jpg

post-69138-0-17682400-1499208110_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cea din dreapta este mufa de diagnoza.

Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ?

 

stima,

paul

 

 

Salut.

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

(DL650A K9)

Salut.

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

(DL650A K9)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca la modelul meu, mufa de diagnoza este sub rezervor, nu sub carena stanga spate

» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:35

Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ?

 

Am luat prizele astea: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html (una de 12V si una de USB)

 

- materialele sunt de proasta calitate

- la cea USB polii erau inversati

- am cumparat cu cabluri (ready to connect, chipurile) - papucii prost conectati, sar imediat de pe fire - au trebuit schimbati cu altii (la 7 euro, ma asteptam sa fie muuult mai bun cablul ala nenorocit)

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...