Lucian_M Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Maine pe la ce oră ajung cei mai rapizi? Ca noi am vrea să semnăm condica în jur de 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ? Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva. Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok. Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ. In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) Pe la 20:30. Restul pleaca mai devreme. ))))))))))))) » Post actualizat in 23 Jun 2017 09:33 Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ?Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva.Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok.Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ.In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa.Mulțumesc Daca statorul scoate cat spui tu la 5000 de ture e cam mult. Cat ai la baterie? Ca altceva nu prea poate sa fie. Ori statorul ori releul. Daca nu o fi cumva bateria in scurt. » Post actualizat in 23 Jun 2017 09:35Maine pe la ce oră ajung cei mai rapizi? Ca noi am vrea să semnăm condica în jur de 12. Pe la 20:30. Restul pleaca mai devreme. ))))))))))))) Editat Iunie 23, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 (editat) » Post actualizat in 23 Jun 2017 09:33 Daca statorul scoate cat spui tu la 5000 de ture e cam mult. Cat ai la baterie? Ca altceva nu prea poate sa fie. Ori statorul ori releul. Daca nu o fi cumva bateria in scurt. Am cumparat o baterie noua, avea 12.8v. am verificat daca am vreun consumator... si nu am: 0.02A/h este consumul motorului oprit. Apropo cu motorul pornit imi incarca doar 12v la terminalele bateriei. Bateria initiala cred a facut scurt pentru ca dupa cateva ore avea 12v dar cand dadeam la automat se oprea tot. De ce zici ca e mult la stator? in manualul de service zice ca toate fazele ar trebuii sa aibe cel putin 75v Editat Iunie 23, 2017 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ? Unde esti? Daca iti este la indemna Clujul, am unul bun, l-am inlocuit pe al meu cu SH775 dar cel original era OK cand l-am demontat. Ti-l pot imprumuta pentru teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Mersi frumos dar eu sunt din București Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.V Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc. Are cineva link-uri stoc de vanzare sau schimb cu ceva accesorii ? Am mansoane incalzite, sistemul de ungere pentru lant, engine guard ... orice pentru link-urile stoc. Dezmembreaza cineva VStrom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutare, cine ma poate ajuta cu un releu de incarcare ? Am nevoie sa verific daca intradevar releul este pb sau este altceva. Am masurat statorul si am 77,81,68 volti pe faze in sarcina. Cei de la service motorteam mi-au recomandat sa verific releul ca statorul pare ok. Am masurat si releul si mi-a dat valori relativ constate intre 0.58 si 0.62v atat pe pozitiv cat si pe negativ. In acest moment nu stiu care ar putea fi problema si imi ramane doar sa verific cu alta piesa. Mulțumesc Salutare ,,,inainte sa faci investitii ....verifica daca nu cumva ai dezlipiti magneti la magnetou,,,,am patit si eu la fel Am cumparat si releu de incarcare da rnu a fost nevoie ca sa-l mai montez ca problema era la magneti pe care am rezolvat-o cu alt magnetou....0740250645 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 (editat) daca avea magnetii dezlipiti nu cred ar fi avut valorile ok cand masura statorul ar trebui sa testeze cu alt releu inainte sa se apuce sa umble la stator, oricum. Editat Iunie 26, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 La ce spui tu ca e acolo, e releul. Da-l jos si vezi daca e umflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Cine modifica o sa moto mai bine ,care ati facut?Am gasit geo seat pe la iasi parca si dan din timisoaraVreau pt comfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salutare, Am observat ca mi se opreste semnalizare cand sunt in mers, in schimb la relanti si cu motorul oprit nu e nici o problema. Problema mai nasoala e ca sunt in concediu si mi.e sa nu fie ceva grav, cum ar fi probleme de incarcare... Aveti idee de la ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 O avea montat sistem de oprire automata? Am vazut pe la chinezi niste chestii din astea de opresc semnalu la un moment dat. Daca nu ai incarcare de obicei se opreste motorul nu semnalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 (editat) Nu are nici un sistem de oprire automata. Ca si simptome :semnalul/avaria "clipoceste" de cateva ori normal, apoi rapid, apoi se opreste si nu o mai pot porni. O sa ma uit pe la sigurante si releu poate se vede ceva. De curiozitate, cam cat timp ar putea merge motorul doar pe baterie daca nu ar functiona incarcarea ? Mersi ! » Post actualizat in 30 Jun 2017 16:06 Cred ca s.a rezolvat. M-am jucat un pic cu siguranta si acum vad ca nu mai face Editat Iunie 30, 2017 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 (editat) Deci contacte oxidate. Cauta niste smirghel fin, curata cat poti de bine contactele, da cu spray-contact si pune totul la loc. Editat Iunie 30, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 1, 2017 Share Postat Iulie 1, 2017 Poate merge si o zi prin oras daca scoti becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Cum pot da de Tancksapda sau cum ii zice.pt doua inaltatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Cum pot da de Tancksapda sau cum ii zice.pt doua inaltatoare. vezi aci: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-102&do=findComment&comment=4309185 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Poate merge si o zi prin oras daca scoti becurile. Am facut 1000 de km dupa incident, inseamna ca e ok incarcarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 vezi aci: /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-102&do=findComment&comment=4309185 Ms mult,am si vb cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Pentru cei interesati de ungator pentru V-strom (si nu numai), asta e varianta pentru comercializare. La V-strom se livreaza cu brat pentru bobina (prindere cu surub, intre bobina si suport). Dau copy-paste anuntului: Vand ungatoare ulei pentru lant, home-made. Ungatorul e la a treia varianta, a fost testat si imbunatatit pe parcursul a 16.000 km, pe doua motoare (Kawasaki ER5 si Suzuki V-strom). Sistemul este manual, are foarte putine componente, deci fiabilitate ridicata (nu prea are ce sa cedeze). Se poate adapta cam pe orice tip de motor, prinderea picuratorului se face cu fasete (soricei) sau pe suportul bobinei de stander. Rezervorul se umple usor, are o capacitate de 100 ml (veti folosi ulei de transmisie, are cel mai bun raport calitate/pret). Furtunele sunt siliconice (foarte greu de rupt in conditii de utilizare normala), materialul pentru prinderea pompei si a picuratorului este aluminiu de 2 si 3 mm (am folosit aluminiu ca sa nu necesite vopsire- deci zero rugina). Pretul este de 50 lei- predare personala (montaj inclus) sau se poate trimite prin posta (plata pe card, in avans). In functie de cati kilometri se fac anual, un litru de ulei (cca 11-19 lei) ajunge pentru 10-12.000 km. La cerere se poate livra cu recipient mai mare, de 200 ml (fara cost aditional, in limita posibilitatilor). Garantie la pompa- 1 sezon. Relatii la 0745863277 sau PM pe facebook. Modelul din imagine nu este disponibil, pleaca maine spre Braila (pentru TDM 850). Avantajul ungatorului de ulei este ca implic ao investitie initiala minora, isi scoate banii dupa cca 1500-2000 km. Cred ca atat se fac cu un spray de curatare si unul de uns lantul (ma refer la ceva de calitate medie). Dar cel mai important e ca lantul este uns fix atunci cand se da comanda, cu 100 ml se pot face peste 2000 km, fara sa fie necesara curatarea lantului cu spray si ulterior ungerea lui. Uleiul unge si curata in acelasi timp lantul.Vor spune unii ca va curge, acopera roata cu ulei si se pot produce accidente. Nu este cazul, uleiul curge FIX cand e actionata pompita. Ungerea se face pe pinion, forta centrifugala il distribuie pe lant in mod uniform. Sistemul e testat, nu m-as apuca sa comercializez ceva fara sa fiu sigur de fiabilitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Salut. In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele) Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele ) Stie cineva pentru ce sunt? » Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46 Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste. (DL650A K9) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Cea din dreapta este mufa de diagnoza. Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ? stima, paul Salut. In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele) Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele ) Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste. (DL650A K9) Salut. In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele) Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele ) Stie cineva pentru ce sunt?» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste. (DL650A K9) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 (editat) Eu stiam ca la modelul meu, mufa de diagnoza este sub rezervor, nu sub carena stanga spate » Post actualizat in 05 Jul 2017 07:35 Ce priza ai luat si nu.s ok calitativ? Am luat prizele astea: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html (una de 12V si una de USB) - materialele sunt de proasta calitate - la cea USB polii erau inversati - am cumparat cu cabluri (ready to connect, chipurile) - papucii prost conectati, sar imediat de pe fire - au trebuit schimbati cu altii (la 7 euro, ma asteptam sa fie muuult mai bun cablul ala nenorocit) Editat Iulie 5, 2017 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Am luat o priza de bricheta super si cu siguranta la 18 lei,de la un mag din pitesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.