Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

mda.

Din toata smecheria de acolo - partea cea mai importanta era tabla. Si parca si voltmetrul era fain.

Restul se gasesc pe aci insa pentru tabla nu prea avea concurenta.

 

numai bine,

paul

 

 

 

Eu stiam ca la modelul meu, mufa de diagnoza este sub rezervor, nu sub carena stanga spate
» Post actualizat in 05 Jul 2017 07:35

 

Am luat prizele astea: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html (una de 12V si una de USB)

- materialele sunt de proasta calitate

- la cea USB polii erau inversati
- am cumparat cu cabluri (ready to connect, chipurile) - papucii prost conectati, sar imediat de pe fire - au trebuit schimbati cu altii (la 7 euro, ma asteptam sa fie muuult mai bun cablul ala nenorocit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.

Din toata smecheria de acolo - partea cea mai importanta era tabla. Si parca si voltmetrul era fain.

Restul se gasesc pe aci insa pentru tabla nu prea avea concurenta.

 

numai bine,

paul

 

exact pentru asta am vrut sa le iau de la ei. am presupus ca daca au fost suficient de tari sa vina cu un concept misto, o sa vina si cu chestii de calitate. Aparent, nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact pentru asta am vrut sa le iau de la ei. am presupus ca daca au fost suficient de tari sa vina cu un concept misto, o sa vina si cu chestii de calitate. Aparent, nu

nu, prizele si voltmetrul sunt chinezisme la aceeasi calitate.

cablajul "ready to use" ... si cu sarmele care ies din papuci ... o problema veche la astfel de conexiuni mai ales daca papucii sunt de aluminiu

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa e pretul 8 si ceva USD.nu am cont ,card de pay pal ala sau draq ii zice.sau sa mi faca si mie comanda cn are cont ,daca s ar putea din bucuresti k are cine sa l ridice de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aca avea magnetii dezlipiti nu cred ar fi avut valorile ok cand masura statorul :what:

 

ar trebui sa testeze cu alt releu inainte sa se apuce sa umble la stator, oricum.

dap. nici eu nu cred ca statorul ar avea vreo problema...

 

La ce spui tu ca e acolo, e releul. Da-l jos si vezi daca e umflat.

Am facut rost de un releu dimineata si voi testa in seara asta. revin cu info si poze dupa.

» Post actualizat in 07 Jul 2017 10:15

Salut,

 

am luat si eu acum 1 an tabla, bricheta si voltmetrul. cablajul l-am facut eu si nu pot sa ma plang decat de voltmetru pe care nu il pot citi daca bate soarele pe el.

 

In afara de asta... totul merge ok si fara pb.

Salut.

 

In seara asta m-am apucat impreuna cu un prieten sa montez prizele de la cosmo-accesories. (Nu le recomand. Sunt scumpe si de o calitate mult sub asteptari pentru banii dati pe ele)

 

Dand jos carena din spate stanga (comanda releului am pus-o pe becul de pozitie ca sa am priza disponibila si in mers, si pe park) am dat de mufele astea (pe langa altele )

 

Stie cineva pentru ce sunt?

» Post actualizat in 04 Jul 2017 22:46

Mentionez ca nu este nimic conectat la ele. Doar niste capace peste.

 

(DL650A K9)

» Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40

Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot

» Post actualizat in 07 Jul 2017 17:40

Deci mi-am luat inima in dinti si am dat jos statorul.... Poza spune tot

post-68439-0-21148100-1499449212_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eterna poveste cu statoare arse....m-a lasat de 2x si numai in concediu (1 data in Finlanda si 1 data in Italia) cu L2-ul.

Recomandarea mea e sa aveti mereu la voi 1 stator de rezerva, ca nu ocupa mult spatiu.

 

La modelele noi (2017) au integrat Voltmetrul in bord ca sa vezi mereu cat/cum incarca si sa prevezi nenorocirea....

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ in ultima vreme din ce in mai multe statoare prajite. Si de obicei la cei ce au montate o groaza de accesorii.Cred ca ar fi timpul sa luam in calcul si utilizarea accesoriilor. La vstrom nu prea avem multa rezerva la dispozitie. Daca vreti sa tineti mereu in proza cate ceva, plus proiectoare, plus voltmetru (da, si ala consuma), plus termometru (si ala consuma), plus indicator de treapta (tot pe curent e si ala). Numai becurile consuma circa 150w, fara sa socotim semnalele si stopul. Aprinderea si electeonica mai consuma cam tot pe aici......hai sa fim darnici si sa zicem ca ne mai raman 80/90w. Manere consuma in medie 28/30w, la maxim in jur de 50w. Cu putina matematica o sa vedem ca mergem mai mereu cu instalatia la capacitate maxima. asa ca sa nu ne miram si sa nu dam vina neaparat pe statoare. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa...in ciuda accesoriilor montate (manare incalzite, proiectoare, prize, etc), ambele statoare mi s-au ars fara sa folosesc nici un accesorii (practic le-am pus doar de fitze).

Mai mult decat atat, la al doilea stator, anul trecut, am urmarit exact daca acesta ar fi motivul, deci nu are legatura.....se ard ca sunt prost facute....e o problema tipica SUZUKI, intalnita si pe alte modele (GSXR, B-KING, etc)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chiar asa...in ciuda accesoriilor montate (manare incalzite, proiectoare, prize, etc), ambele statoare mi s-au ars fara sa folosesc nici un accesorii (practic le-am pus doar de fitze).

Mai mult decat atat, la al doilea stator, anul trecut, am urmarit exact daca acesta ar fi motivul, deci nu are legatura.....se ard ca sunt prost facute....e o problema tipica SUZUKI, intalnita si pe alte modele (GSXR, B-KING, etc)....

 

Te contrazic. Tu vorbesti de o problema de proiectare. Modelul dupa 2011 a avut o buba recunoscuta de suzuki si se schimbau pe garantie chiar.

Este cu totul altceva decat ce zicea Fabio.

 

Hai se zic cu alte cuvinte ce a zis si el: Daca tragi mai mult curent decat a fost proiectat sa scoata il incalzesti si prajesti.

Degeaba iti adaugi un releu de incarcare bun daca "alternatorul" ( stator + rotor) nu iti scot cat vrei tu sa consumi.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti au spus ca sunt nebun sa folosesc cutii proiectate pentru uz profesional pe un amarat de motor. Le-am demonstrat contrariul. Pe langa faptul ca sunt incredibil de rezistente (pentru banii dati pe ele), am constatat ca nu incomodeaza nici la 140/h cu vant moderat. Iar de curbe nu m-am ferit deloc, dimpotriva, multe au fost luate destul de agresiv. Au vazut inclusiv Transfagarasanul, incarcate full (indesate chiar). Da, e cam lat agregatul acum, in forma aceasta are 118 cm, dar suportii sunt provizorii (cu tendinta de a-i face definitivi). M-am lasat in baza cuiva ca mi-i face "profi", dar tot la un prieten am rezolvat treaba, in ciuda faptului ca 4 ore n-am avut curent, iar generatorul (de 9 kw) nu a putut sa furnizeze invertorului destul curent. La 1 noaptea veneam acasa cu suportii, la 4 si jumatate aveam cutiile montate. Dimineata le-am incarcat si am plecat spre Roata de foc.

Cost:

- 400 lei cutiile

- 17 lei teava

- vreo 20-30 lei suruburi, panza flex etc

- electrozi au fost pe acasa

- bere, suc si tigari meseriasului.

post-92464-0-08375700-1499718453_thumb.jpg

post-92464-0-49020500-1499718454_thumb.jpg

post-92464-0-86826200-1499718455_thumb.jpg

post-92464-0-13046300-1499718457_thumb.jpg

post-92464-0-35327000-1499718458_thumb.jpg

post-92464-0-73630000-1499718459_thumb.jpg

post-92464-0-14868200-1499718461_thumb.jpg

post-92464-0-32857100-1499718462_thumb.jpg

post-92464-0-77216200-1499718490_thumb.jpg

post-92464-0-08254100-1499718492_thumb.jpg

post-92464-0-27912200-1499718493_thumb.jpg

post-92464-0-61949800-1499718494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luam cazul standard, stator original+releu original de incarcare.

Consumi mai mult curent decat poate el genera, se va incalzi releul de incarcare si daca e canicula poate cedeaza.


Consumi prea putin curent fata de cat debiteaza statorul(leduri de exemplu in locul becurilor), releul de incarcare trimite surplusul inapoi in stator unde e descarcat in motor sub forma de energie termica, respectiv daca e mai prost consturit pt economie, se prajeste.

Nici cum nu i bine. Cel mai bine pare sa fie schimbarea releului de incarcare cu modelul acela cel mai nou si evident ne solicitarea apoi a statorului cu consumatori prea multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. La modelul vechi erau facute bine si nu se ard decat suprasolicitate. La modelul dupa 2012, unde economia de materiale este la ea acasa, sunt de cacao si se ard si daca pui un telefon la incarcat. Se pare ca au mai inbunatatit situatia odata cu modelul 2017.


» Post actualizat in 11 Jul 2017 06:05

Toti au spus ca sunt nebun sa folosesc cutii proiectate pentru uz profesional pe un amarat de motor. Le-am demonstrat contrariul. Pe langa faptul ca sunt incredibil de rezistente (pentru banii dati pe ele), am constatat ca nu incomodeaza nici la 140/h cu vant moderat. Iar de curbe nu m-am ferit deloc, dimpotriva, multe au fost luate destul de agresiv. Au vazut inclusiv Transfagarasanul, incarcate full (indesate chiar). Da, e cam lat agregatul acum, in forma aceasta are 118 cm, dar suportii sunt provizorii (cu tendinta de a-i face definitivi). M-am lasat in baza cuiva ca mi-i face "profi", dar tot la un prieten am rezolvat treaba, in ciuda faptului ca 4 ore n-am avut curent, iar generatorul (de 9 kw) nu a putut sa furnizeze invertorului destul curent. La 1 noaptea veneam acasa cu suportii, la 4 si jumatate aveam cutiile montate. Dimineata le-am incarcat si am plecat spre Roata de foc.

Cost:

- 400 lei cutiile

- 17 lei teava

- vreo 20-30 lei suruburi, panza flex etc

- electrozi au fost pe acasa

- bere, suc si tigari meseriasului.

Daca iesi din tara cu ele te aresteaza. De 2 ori. Odata ca esti gabarit depasit (cu mult), odata la cum arata!!! :alcy:

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumi prea putin curent fata de cat debiteaza statorul(leduri de exemplu in locul becurilor), releul de incarcare trimite surplusul inapoi in stator unde e descarcat in motor sub forma de energie termica, respectiv daca e mai prost consturit pt economie, se prajeste.

 

Nici cum nu i bine. Cel mai bine pare sa fie schimbarea releului de incarcare cu modelul acela cel mai nou si evident ne solicitarea apoi a statorului cu consumatori prea multi.

 

Pai si care-i cea mai buna/sigura varianta? Eu am trecut pe SH775, schimbat tot ce am putut pe LED: becuri H4 far, pozitii, becuri stop (numai semnalizarile or ramas originale). Consumatori suplimentari: proiectoare, manere + sa incalzite (dar saua este folosita foarte rar), GPS, camera, indicator treapta, voltmetru - da, se aduna, dar ar trebui sa fie sub limita alternatorului, care la mai noi de 2009 este de capacitate mai mare. Anul trecut chiar am stat sa le calculez si ieseam sub, dar nu mai am calculele si pe caldura asta mai greu :P.

Teoretic, chiar si cu totul la maxim, nu ar trebui sa suprasolicite nimic - avand in vedere trecerea pe LED.

Confirma cineva mai bun la calcule?

Editat de greenharleyd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am montat voltmetru... Insa daca nu te uiti la el... Degeaba urla 😂

 

De asemenea leduri pe stopuri si semnalizari. Nu am proiectoare. Manere incalzite f rar folosite. Becuri h4 philips moto ceva. Nu cred ca am suprasolicitat ceva...

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vom vedea. Săptămâna viitoare aş vrea să vin şi să o verifici, te pot suna mai pe seară ca să discutăm?

Pffff,ai fost la roata de foc? am fost acolo,tipul care a castigat cele doua probe era cu mine,eu l am initiat in tainele motociclismului.pacat ca nu ne am cunoscut.O sa merg si la MAN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Netul a mers ca p#la, de aia nici nu m-am obosit sa postez ceva. Eu eram cu Catalin (cel cu gixerul modificat, la proba de "muzica"). Pe mine m-ai vazut cu un action-cam pe langa perimetrul de concurs, dar nu ai stiut ca-s eu :D. La MAN nu pot merge, sambata am nunta, duminica ma odihnesc, iar luni o iau din loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Netul a mers ca p#la, de aia nici nu m-am obosit sa postez ceva. Eu eram cu Catalin (cel cu gixerul modificat, la proba de "muzica"). Pe mine m-ai vazut cu un action-cam pe langa perimetrul de concurs, dar nu ai stiut ca-s eu :D. La MAN nu pot merge, sambata am nunta, duminica ma odihnesc, iar luni o iau din loc.

OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general crash-bar-ul Givi da o vibratie/rezonanta la 5000rpm.

 

Dap, dupa mai multe teste, ala e. Amu am strans toate surubele, tot mai am dar foarte putin, pe o plaja de sub 100RPM, face doar zvarrr scurt si gata. Adica trebuie sa dau jos tot crash-bar-ul, ca am senzatia ca de fapt is slabite suruburile din interiorul lui, nu cele care il prin de sasiu.

 

Bun, acum am alta problema: m-am mancat si am schimbat manetele cu unele scurte. Toate bune si frumoase la cea de frana, insa la ambreiaj lipseste bucata care apasa pe senzorul/switch de ambreiaj. Spre surpriza mea mobra porneste fara nici un stres si cu switch-ul neactivat - deci bonus, pot sa pornesc fara sa trag maneta de ambreiaj. Amu intrebarea cheie: oare ce altceva pierd? Care este riscul, pe termen scurt/lung, oricare, daca merg fara sa fie activat switch-ul ala? De pornit porneste normal dar inca n-am iesit cu ea la plimbare, sa vad daca is alte probleme - mai bine intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...