Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ha? Wee2-ul nu mai are radiator de ulei? Proasta miscare...

 

Racirea uleiului se face cu apa printr-un schimbator de caldura aflat in spatele filtrului de ulei. Buna miscare, mai putine sanse sa iei o piatra in radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racirea uleiului se face cu apa printr-un schimbator de caldura aflat in spatele filtrului de ulei. Buna miscare, mai putine sanse sa iei o piatra in radiator.

din cate imi amintesc la 1000 nu au pus acel racitor.

doar la 650.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmenti roata spate, 1 RS orinigali din fabrica schimbati la 45 de mii. Inlocuit cu rulmenti AllBalls, set complet, 2RS, cost vreo 50-60 de lei au tinut doar 33 de mii de km. Azi m-am suparat, am mers la magazinu de rulmenti, am luat skf si un singur semering pe dreapta, ca atat era pe stoc, ala de pe stanga il voi schihmba cu cel de la pinion, candva, cost doar 41 de lei. Tare interesant sa fie iara mototoreta intreaga si sa nu ii se mai balangane una alta :) sa vedem cati km baga sub roti skfurile astea.

Si sa ne intelegem, joi am schimbat anvelopa, distantierele de la roata erau perfecte. Sambata dupa cativa km de ofrrodeala, cand iam futat un picior la roata spate am auzit ca zornaie, cand verificam juca roata. Mai pe seara juca ca la balamuc si la schimbul anvelopei nu parea roata sa joace, nu de mult am verificat jocu cu stilul luatu la picoare. Azi la schimbu de rulmenti, surpriza, pe unu din distantiere au aparut 2 santulete. Deci in cativa km de off, efectiv s-au distrus rulmentii. Cam astai povestea, cand se f ut se f ut rapid. Asta referitor de discutia dintr-o noapte tarzie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

va salut. in urma unei scurte plimbari (dupa ~25km) apare urmatoarea problema: pun contactul, se aprind toate cele, cand sa dau la automat se taie curentul peste tot. bun, verificat toate sigurantele, toate bune, asa ca ma pun la impins motorul (200m) pana dau peste un service auto. ajuns acolo punem un starter (sau cum se numeste chestia care porneste motorul cand ai bateria slaba) si motocicleta o ia fara probleme. verific incarcarea => 13v la relanti, scade pe la 8-9v la acceleratie. banuiesc rectificatorul, asa ca il rog pe tipul de acolo (ii multumesc pe aceasta cale, motociclist si el) sa punem bateria la incarcat. o punem, dar nu imi arata sa incarce la aparatul lui. la borne 13v. cand pun contactul bateria scade la 6v, asa ca o pornesc asistata. hotarasc sa plec cu motorul dupa ~20min de stat la incarcat, dupa 100m se opreste mobra (cand sa schimb a 2-a si nici ca nu mai porneste).

 

fiind aproape de un magazin care au si baterii de motocicleta hotarasc sa iau una. o iau, o las la tip la formatat (eu plimbat 2h), pus pe motor, totul ok. cand sa merg sa imi dea garantia la baterie, tipul de acolo spune ca nu imi poate da asta (dupa masuratori, bineinteles), fiindca la relanti incarca 12.9, iar pe acceleratie maxim 13.5v. tipul de acolo imi spune ca trebuie sa ajunga la 14 pe acceleratie ca sa imi dea garantia

 

acum, la valorile astea sa ma gandesc la schimbarea rectificatorului? intreb asta fiindca si la anteriorul motor (funduro) tot cam valorile astea le aveam cu un rectificator nou si nici ca nu am avut probleme in 5 ani de zile cu el (schimbat o baterie).

si e normal ca o baterie sa cada in halul asta, asa deodata? stiam ca e mai batrana (mi-a spus-o vechiul proprietar al mobrei), dar nici ca ma asteptam sa pice in felul asta

 

va multumesc pt rabdare!

 

 

Nu. la 5000 de ture trebuie sa incarce peste 14. Minim 13,8. Dar asta in conditiile unei baterii bune. La relanti nu conteaza. Dupa care verifici ce e mai la indemana: cat scoate statorul si dupa aia cat ai la borne. Daca stoatorul scoate peste 60V pe toate 3 fazele treci la releu. Daca nu, schimbi statorul. Cam asta trebuie facut.Salut ai descris exact situatia mea de acum 1 luna.

 

 

imi incarca maxim 13v. Am masurat regulatorul conform manualului de service si nu am gasit nici o pb.

Am masurat statorul si imi incarca peste 75v pe fiecare faza... asa ca am ramas perplex ca nu gasesc vreo problema.

 

am gasit problema cand am verificat daca statorul are scurt cu masa si asa am descoperit ca statorul era dus.

 

l-am schimbat si acum totul este in regula.

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jurnal dupa schimbarea statorului in recall:

- tura in Grecia de 4250 km. Temperaturi de pana la 32 grade. Incarcare normala la 13.6 cu faruri si proiectoare. A scazut intr-o singura zi la 13.5 dar pe urma si-a revenit.

- incarcare la 13.9 - 14 doar cu faruri. Cand a scazut in tura de grecia am verificat si fara proiectoare si incarca 13.8 (deci a scazut si 0.1 V si aici)

- schimbat becuri H4 cu led H4.

- ture locale de 500 km in 2 zile pe 32-34 grade celsius. Incarcare normala 13.9 cu faruri si proiectoare. Inclusiv o tura cu offroad pe 34 de grade.

 

- weekendul trecut am facut o tura de apuseni cu destul de mult offroad pe niste temperaturi mari rau de tot: 36-38 si chiar 40 de grade.

- spre mijlocul zilei a scazut incarcarea la 13.5-13.6, iar daca stingeam proiectoarele incarca la 13.8. Anormal. Asa a mers toata ziua pana la final oricate pauze am facut (chiar si dupa pauza de masa care a fost aproape o ora). In tot timpul asta temp exterioara nu a sczut sub 30 de grade.

- nu mai tin minte nimic de duminica. Am avut altele pe cap si nu reusesc sa imi aduc aminte care era incarcarea,

 

Am patit acelasi lucru si cu statorul vechi dar la temperaturi exterioare mai mici (30-32 de grade) si tot asa cu zile lungi de mers.

Am regulatorul SH775 care se stie ca descarca surplusul in el, nu in stator. Exista varianta ca, din cauza caldurii, acesta sa nu mai reguleze cum trebuie? Stiu ca undeva la specificatii scria ca pe loc are niste parametri si cand se misca aerul pe el are alti parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual la dl1000 k7 scrie ca incarcarea trebuie sa se situeze intre 14 si 15v

dupa ce am schimbat statorul (oem) am urmatoarele valori:

- faze stator la 5000 ture 90v

- incarcare 14.4v - 14.8v in mers (indiferent de turatia nu a depasit 14.8v, regulator oem)

 

aceasta incarcare este masurata weekendul care abia a trecut cu temperaturi de 40 de grade... (traseu: bucuresti-pitesti-transfagarasan-sibiu-transalpina-pitesti-bucuresti)

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, cam in halul asta arata gumele mele dupa 13k km, din care cca 5000 in ultimele 3 saptamani (plimbare prin UE, motorul incarcat full, cca 450 kg). Sezonul urmator- bafta si succesuri, iau altceva.

Tot crapata e si guma din fata.

post-92464-0-09898900-1502798328_thumb.jpg

post-92464-0-38141500-1502798329_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2415. Deci nu sunt vechi. Ce e drept, Made in China, nu vreo ţară europeană. Dar vreo 6000 km a mers încărcată chiar şi peste limită. Şi nu prea am mers cuminte. Data viitoare iau ceva mai de stradă, Next sau Scorpion 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scorpion2 is bune doar ca se duc repede...am un amic cu 1200GSA si in 8000km le-a "rezolvat".

Eu pe 650 am next si mi se par ft.OK...am cam 7000km si sunt(aproape) ca noi.

E drept ca am mers doar fara pasager si fara bagaje si probabil ca si de aici se poate vedea diferenta...voi ramine si pe viitor tot pe next.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, cam in halul asta arata gumele mele dupa 13k km, din care cca 5000 in ultimele 3 saptamani (plimbare prin UE, motorul incarcat full, cca 450 kg). Sezonul urmator- bafta si succesuri, iau altceva.

Tot crapata e si guma din fata.

Nu au nici o problema. Asa se crapa toate modelel mai ales daca se merge la temperaturi mari incarcat. Te mai duc fara nici o grija pana la 25000km. Eu cand erau la juma mm de sarme si crapate la fel am fost pe pista cu ele. Au mers minunat. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-69138-0-88984300-1502872097_thumb.jpgpost-69138-0-37069700-1502872133_thumb.jpgpost-69138-0-79998600-1502872153_thumb.jpg

 

 

Asa arata ale mele dupa 10k km. (dot 15 si 16, puse in aprilie) Din pacate, vreo 3-4k au fost facuti pe autostrada sau la viteze mici (cu motocicleta dreapta - deh 70km/h limita in afara localitatii) si s-au aplatizat foarte mult.

 

@bozoro,

nici de crapaturile astea nu trebuie sa imi fac griji?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea este foarte importanta. Eu am facut trapeze touranceurile ca nu erau umflate corespunzator. 2 seturi de nexturi au sfarsit aproape rotunde doar datoritta presiunii corecte si adecvate. Dar exista si nexturi trapeze, cazul baietilor recent intorsi din mongolia :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiune mare. Eu merg cu 2,5 solo si 2,8 duo. Fac presiunea la rece, nu la 40 grade după ce am rulat 100 km.

Nu este cam mare!!

Eu merg cu 2.2 spate și 2.0 fata încărcat și 2 pers., cartea zice 2.3 și 2.1 încărcat... Singur 2.1 și 1.9 se specifica în carte.

 

Eu zic ca e foarte mare... Acum fiecare cum crede.

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...