Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare, foloseste cineva solutie antipana Slime? Ma intreb daca afecteaza echilibrarea anvelopelor... Am cumparat un recipient, dar nu sunt lamurit in legatura cu efectul ce il poate avea lichidul introdus in interior, asupra echilibrarii rotilor, pe timpul rularii cu viteza, de aceea ezit sa il folosesc.

Imi puteti da un sfat in legatura cu acest lucru?

Cred ca fiecare dintre noi se gandeste la posibilitatea de a avea pana, la o distanta considerabila de orice localitate. Poate aveti alte solutii pentru prevenire. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic nu are nici o treaba. Daca il pui si faci cum recomanda ei pana se intinde uniform nu are ce sa se dezechilibreze. In cel mai rau caz dupa 2-3 zile dupa ce se usuca si ramane stabil reechilibrezi roata daca ti se pare ceva suspect. In italia il folosesc multi si nimeni nu s-a plans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta e problema, ca nu se usuca, sta in interior sub forma lichida, pana la 2 ani, iar in cazul perforarii pneului, fiind vorba de cui, surub sau ceva de genu', sigileaza spartura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se ''usuca'' in sensul ca face o pelicula deasupra care il fixeaza. Nu se plimba precum apa ci ramane ca un bandaj de cauciuc lichi la interior.

 

Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie.

Pe Slime cel putin scrie clar ca e compatibil cu TPMS. Dar aceeasi problema cu echilibrarea o am si eu, desi in principiu inteleg ca n-ar trebui sa afecteze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ?

Asta poate fi real.....acun na, produsul perfect nu s-a inventat inca, ceva neajunsuri trebuie sa aibe si ele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ?

 

Teoretic scoti(desurubezi) valva cand il introduci in cauciuc.

 

Eu am folosit( cu succes) kit-ul cu snur-uri de la Slime.

Doua gauri dupa un drum de 17km de off rezolvate in aprox 20min intr-o parcare.

Am avut probleme cu cartusele de CO2 dar am recurs la o pompa clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa readucem in discutie becurile in faruri. Am o poza mai jos. Amandoua becuri sunt Osram Night Breaker Unlimited, cele auto nu varianta moto.

Cel din stanga a stat 48 de mii de km pe motor. Cel din dreapta este nou. Se vede clar diferenta la filament. Partea interesanta e ca nu le-am schimbat pt ca s-ar fi ars ci le am schimbat pt ca de pe la 45 de mii de km nu mai vad cu ele la fel de bine. Instalatia electrica e cea originala nelaterata si neimbunatatita cu relee. Drumuri proaste au vazut, neasfaltate au vazut, deci nu am de ce se ma plang.

Pt 60-80 de lei, depinde de unde si ce oferta sunt la ele, parerea mea este ca e cea mai buna optiune.

 

Nu am luat varianta Laser, caci unii zic cas mai chioare si de ce sa testez un produs nou cand stiu sigur ca un produs vechi functioneaza foarte bine.


post-69607-0-60558900-1505950790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta.

P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta.

P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti ;)

 

Ba da, presiunea este problema. Incearca sa o mai scazi.

Bine ar fi sa vezi si suspensiile cum sunt reglate

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun si eu eu ca tot de la suspensii (probabil prea tari) sau presiune (prea mare) este problema. Presiunile si reglajele, pe cat de standard par a fi, sunt oricum subiective in functie de feeling-ul fiecaruia. In general daca aluneca spatele, ai preload-ul arcului prea tare si/sau o presiune prea mare. Nu stiu daca ai problema asta numai pe spate sau si pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") :))

 

Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") :))

 

Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi :)))

Joaca-te cu presiunea, ei o dau cu cauciucurile lor, care oricum sunt praf. Cat despre franare.......fata franeaza mobra, spatele doar o echilibreaza. Si daca se blocheaza e normal daca incerci sa opresti mobra numai cu ea. Nu ai cum. Frana trebuie sa fi 80% fata 20% spate. Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta e si buba: ca indiferent ce valoare are pachetul, acesta nu mai vine la oficiul postal de care apartii, cum era inainte pt pachetele de sub 10 euro, ci la unul cu vama :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...