Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut,motorul este o combinatie de suzuki 1100 de prin 1997 ,DAR cu furca de chopper mult alungita si nu stim exact de ce e furca.ar parea dupa ceva comparatii ca ar fi de un Kawa GPZ cu compensatorul acela de suspensii actionat de lichidul de frana. asa a fost adusa si omologata acolo.inca nu e inscrisa pe RO,este cu nr rosii momentan.Cineva care dezmembreaza sa le putem compara ,au si prelungiri de vreo 20 cm unde se prinde in jug.multumesc.


» Post actualizat in 13 Oct 2017 07:27

Dacă găsești o tija de la furca, fără ciobituri sau îndoituri, lasă vorbă, te rog.

Cu mine vb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vezi ca exista topic cu traditie, pentru modelul tau, in setiunea "Enduro touring &adventure". Este bine ca inainte de a deschide un topic nou, sa vezi daca nu exista deja unul similar.

» Post actualizat in 13 Oct 2017 09:14

Ok multumesc pentru info. Nu l am gasit.

Si pentru corectură... Swype keyboard:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De ce imi scade temperatura lichidului de racire in mers? E termostatul lenes sau "asa face toate"?

Caz: chiar si pe temperaturile astea, ajunge aprinde relativ repede toate cele 3 liniute, dar daca merg mai tare - 130 kmph in ultima treapta, incepe sa scada indicatia. Daca accelerez in forta se incalzeste. La fel daca scad viteza sub un anumit prag.

Inteleg, temperatura ambianta mica, viteza mare, volum mare de aer, turatie relativ mica egal racire accelerata, dar termostatul ce pazeste? Ma asteptam sa aiba ceva histeresis, cat sa nu permita oscilatia asta in jurul a 80C.

La voi cum e?

DL650 din 2006.

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la fel.....nu ai un indicator in grade ci 5 liniute care sunt intr-un rage de la 40 la 120 grade, fac si ele ce pot. Mai ales ca nu stralucesc prin precizie. Daca ai avea un termometru in grade ai vedea de la 70-80 grade in mers la 104 la semafor. Ca cam asa merge treaba pe temperaturile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune.

Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance.

Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim?

Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat.

Auzi, 10 clase!!!

Editat de sailboat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 clase,adică nu două, nu cinci, ceea ce ar însemna cam de 10 ori mai bune.

Sunt la al patrulea rând de pilot road 4 trail pe spate și la al doilea pe față și cu certitudine sunt cele mai bune cauciucuri cu care m-am dat pe asfalt uscat și mai ales umed. Pur și simplu fără reproș. E adevărat că nu am încercat pirelli angel și metzeler roadtec, dar am avut pirelli scorpion trail 2 și metzeler tourance.

Deși sunt convins că și pirelli, și metzeler au opțiuni foarte bune pentru asfalt, nu cred că pot fi nici măcar cu o clasă peste pr4 trail (indiferent ce înțelege fiecare prin clasă), pur și simplu pentru că nu se poate, fiind vorba de produse de top. Pe ploaie, ce să mai vorbim?

Ce îți spun eu rezultă și din părerile altor posesori care le-au încercat.

Auzi, 10 clase!!!

https://www.mytyres.co.uk/MCNews7818.html

 

http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/

 

Cam asta e nivelul michelin prin toate testele. Pe ultimul loc de obicei. Testate si de mine sunt bune doar la scuter. In rest mai bine nu.

 

https://www.revzilla.com/best-motorcycle-tires-2017

 

Am mai gasit.....

Michelin exceptionale in primul an de motociclit. Dupa aia mai bine cauti caucioace adevarate. :P

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pr4 trail cum rezistă pe spate?

Dacă te referi la uzură, nu excelent, dar bănuiesc că ăsta e compromisul pentru o aderență foarte bună. De exemplu, la mers sprinten, preponderent cu pasager, m-a ținut 13.000 și ceva, iar preponderent solo peste 16.000. Mai exact pot să îți spun dacă consult caietul de întreținere, care momentan nu e în apropiere.

Nu e nemaipomenit, dar după Scorpion trail 2 și cu amintirea tourance-ului, aderența mi s-a părut ireală. Nu zic și eu 10 clase peste, dar o aderență pe care nu am crezut-o posibilă mai ales pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand ai schimbat tu 4 randuri de michelin dupa Trail 2 -ul avut, ca au aparut acum 2 ani (2015)? 14.500 (media) x 4 = 58,000. In doi ani e ceva......

Sau vorbim de Trail 1 care era alta mancare de peste? Mult sub orice standard actual.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu consider PR4 Trail 2 niste cauciucuri excelente, pe drumuri fara noroi. Am 10000km cu ele si mai duc, s-au "ascutit" putin ca sunt dual compound, e normal. Urmatorul set va fi acelasi tip. 90% mers cu pasager si bagaj.

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa, ce facem, ne supărăm?

Motorul îl am de 2 ani și un pic (în iunie a făcut 2 ani la mine) și de atunci am mers aproape 65.000 km. L-am luat cu Scorpion trail cu care am mers câteva mii de km, după care numai pr4 trail. Tourance am avut pe motorul anterior.

Tin minte că Scorpioul era 2, dar se prea poate să mă înșel și să fi fost 1.

După cum vezi, eu nu vorbesc din lecturi și nici nu vreau să polemizăm, că nu are rost. Scopul intervenției mele a fost de a corecta o informație falsă (10 clase peste), fără nimic personal.

În altă ordine de idei, după cum ai văzut, eu nu te-am întrebat unde, cât și cum le-ai testat și cum de e posibil acest lucru.

Sper că acum nu îți ies prea mulți km față de numărul de gume și că nu îmi ceri vreo foaie de parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fere, cum sa ma supar, dar incercam sa facem o imagine de ansamblu corecta, ca oamenii sa stie ce sa aleaga, inclusiv timpi de folosinta si kilometraje. Eu pos sa explic ce si cat am testat si pe unde, unele chiar si cu filmari, in asa fel incat utilizatorul sa poata intelege diferentele dintre cauciucuri.

Si ca sa revenim la ele, este normal ca un cauciuc gandit pentru un anumit tip de motocicleta sa se comporte mai prost pe alta, adicatelea: trail 2, tourance, etc, au fost concepute pentru mobre de genul vstromului si au anumite caracteristici de forma, consistenta si desen. Ba mai sunt si dual compound ca tot sunt de ultima generatie. si tin intre 20 si 30 de mii.

Incerc sa explic oamenilor ca e mai bine sa pui un cauciuc pentru acel tip de motocicleta decat unul gandit pentru o stradala pentru ca are mari diferente de constructie: desi poate avea aceeasi aderenta cauciucul e mai moale, carcasa e mai moale pentru ca nu trebuie sa reziste la greutati mari (bagaje, pasager) si automat deformarea e diferita.... si diferente continua.

Altfel ar fi fost simplu, un cauciuc pe toate dimensiunile si gata.

 

32.000 km pe an!!! Jos palaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu, in general, ca sunt cauciucuri ok PR4. Daca daca te tin in jur de 14~15k km mai bine ma lipsesc.

Eu am 21k cu scorpion2 si mai duc pana prin primavara.

 

Analizand profilul, imi creeazi impresia ca au mai multa carne Scorpion2.

 

intrebare de baraj: Cine a mai patit sa ii plece o crapatura (circulara) pe tot peretele lateral la tourance next?

nu pierdeam presiune dar nu imi mai inspira incredere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fere, cum sa ma supar, dar incercam sa facem o imagine de ansamblu corecta, ca oamenii sa stie ce sa aleaga, inclusiv timpi de folosinta si kilometraje. Eu pos sa explic ce si cat am testat si pe unde, unele chiar si cu filmari, in asa fel incat utilizatorul sa poata intelege diferentele dintre cauciucuri.

Si ca sa revenim la ele, este normal ca un cauciuc gandit pentru un anumit tip de motocicleta sa se comporte mai prost pe alta, adicatelea: trail 2, tourance, etc, au fost concepute pentru mobre de genul vstromului si au anumite caracteristici de forma, consistenta si desen. Ba mai sunt si dual compound ca tot sunt de ultima generatie. si tin intre 20 si 30 de mii.

Incerc sa explic oamenilor ca e mai bine sa pui un cauciuc pentru acel tip de motocicleta decat unul gandit pentru o stradala pentru ca are mari diferente de constructie: desi poate avea aceeasi aderenta cauciucul e mai moale, carcasa e mai moale pentru ca nu trebuie sa reziste la greutati mari (bagaje, pasager) si automat deformarea e diferita.... si diferente continua.

Altfel ar fi fost simplu, un cauciuc pe toate dimensiunile si gata.

 

32.000 km pe an!!! Jos palaria!

În principiu este absolut corect ce spui și mă bucur că nu e vorba de șicane fără rost.

De asemenea, e perfect adevărat că au o carcasă foarte moale și că asta contează. Spun asta pentru că în vară am făcut o pană (prima cu acest tip de cauciuc) și era să se termine prost. Adică eram cu pasager și fără să simt ceva în prealabil (mi se părea că nu am suficient cuplu, dar încă analizam), motorul a început să vobleze foarte,foarte tare în curbă la 120 km/h, încât am crezut în prima fracțiune de secundă că a plesnit cadrul (am o greutate semnificativă). În fine, am scăpat pe roți, dar când am strâns cauciucul în palmă avea consistența unei cârpe. Dacă era o curbă mai strânsă, nu vreau să mă gândesc. Atunci m-am gândit să schimb guma cu Anakee 3 (l-am testat într-o tură lungă, inclusiv pe ploaie, și nu mi s-a părut inferior față de pr4), dar am rămas la pr4 pentru că tot pr4 eveam pe față. Apoi m-am gândit că între aderența extraordinară a pr4 și un comportament mai bun în caz de pană aleg aderența dat fiind cât de rar intervine pana (aici vorbim exclusiv de asfalt).

În concluzie, aderența pr4 trail este extraordinară, mai ales pe ploaie, dar are minusuri firești (carcasă de balon și rezistență scăzută la uzură în cazul unor motoare grele).

Acum fiecare alege ce e mai important pentru el,pentru mine aderența fiind ceea ce face diferența.

 

PS- De fapt, am schimbat 5 bucăți de pr4 pe spate, pentru că cel cu pana s-a distrus și avea numai câteva mii de km, dar nu am vrut să mai intru în amănunte.

Tura cu Anakee 3 am făcut-o, bineînțeles, cu alt motor.

Editat de sailboat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj: Cine a mai patit sa ii plece o crapatura (circulara) pe tot peretele lateral la tourance next?

nu pierdeam presiune dar nu imi mai inspira incredere...

Mie, lui 10 de rosu, Madalin Mizerie, King... si aproape tuturor care au avut next.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...