Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Mie, lui 10 de rosu, Madalin Mizerie, King... si aproape tuturor care au avut next.

 

sunt la al 4 lea set de nexturi, 2 din ele am mers in viata lor cam un km pe pana, complet dezumflat, nu nu s-au dejantat, unu din seturi fata era perfect lubenita, stiti voi povestea cu asfaltu norvegian, unu din cel de pe spate a avut 2 petece, altu doar 1, dar despre ce cercuri vorbiti voi acolo. Incerc sa merg pe cat posibil cu 2,6-2,9 la rece pe spate si 2,3 fata. Iarna asta vreau sa imi bat joc de setul vechi, caci mai avea un pic de carne cand l am schimbat si sa merg cu el pe la 2 fata spate sa vedem daca o fi mai aderent.

PS: daca pana nu de mult consideram ca doar ABSul trebuie sa fie dotare obligatorie, acum consider ca si TCul ar trebui sa fie. E aiurea rau la 10 grade cand esti inclinat si tragi de gaz lejer sa simti cum pleaca cuurul la plimbare

ce cercuri?

 

Intrebare: De ce imi scade temperatura lichidului de racire in mers? E termostatul lenes sau "asa face toate"?

Caz: chiar si pe temperaturile astea, ajunge aprinde relativ repede toate cele 3 liniute, dar daca merg mai tare - 130 kmph in ultima treapta, incepe sa scada indicatia. Daca accelerez in forta se incalzeste. La fel daca scad viteza sub un anumit prag.

Inteleg, temperatura ambianta mica, viteza mare, volum mare de aer, turatie relativ mica egal racire accelerata, dar termostatul ce pazeste? Ma asteptam sa aiba ceva histeresis, cat sa nu permita oscilatia asta in jurul a 80C.

La voi cum e?

DL650 din 2006.

 

Eu in primavara pe la 10-15 grade nu reuseam sa ating a 3 a linie de caldura nici cum, sau daca se aprindea pica imediat. Consumam, cam un litru in plus la 100 de km. Am inlocuit termostatul si pana saptamanile trecute numai 3 linii am vazut. In una din zile erau sub 10 grade pe traseu pe undeva si a scazut pt cateva secunde la 2 liniute. Cred m-am dus la vstromania de toamna cand ploua torential a fost faza, am pus-o pe seama apei. Acu cateva zile bune la o plimbare, iar 10 grade, a avut pe o portiune de mers la 80 in a 6 a o faza de genu vreo cateva secunde cu 2 linii, dar am accelerat la 90-100 si si-a revenit. Cat despre plimbatu in oras si temperaturi mici pt a ajuta un pic motorul sa se incalzeasca mai repede, radiatorul de ulei a primit o protectie de vant. Cand au proiectat acel radiator nu s-au gandit sa ii puna un termostat si la ala. Intr-o noapte erau 5 grade, pe un traseu de 7 km abea cand am parcat motorul a ajuns apa la 3 liniute. Pe drum am verificat la fiecare semafor temperatura lui, prin pipaire, abea la ultimu semafor s-a incalzit usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cercurile de ruptura de care vorbeste big boy nu sunt vizibile daca nu faci o inspectie mai atenta a cauciucului. Te uiti pe partea laterala, pe talon, acolo unde sunt scrise datele cauciucului. La multe anvelope am vazut crapatura aia. E fina, ca un fir de par si merge pe circumferinta talonului. Nu are nici o treaba cu calea de rulare si nici nu e adanca. E ca si cum primul strat de cauciuc de pe anvelopa crapa circular pe toata circumferinta. Am mai discutat asta odata, nu stiu daca aici sau pe Vstromania. Se pare ca nu are nici un efect negativ din punct de vedere fizic. Psihic insa... e alta poveste. La mine spatele avea pe ambele parti, iar fata numai pe o parte. Dar am mers cu ele pana spre sfarsitul vietii si am trecut pe urma pe Mitas E07.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cu Africana 13.000 km facuti cu Heidenau K 60 SCOUT, asta ca si alternativa la ce s-a scris pana acum.

Le recomand cu toata increderea si responsabilitatea si se preteaza foarte bine si pe Vstrom, mai ales ca sunt mult mai ieftine decat Next-urile (cu care am mers 2 seturi pe Vstrom).

Net superioare pe OFF, net superioare ca si durata de viata, comparabile pe viraje (in ciuda profilului care tinde sa sperie la inceput), insa net inferioare pe asfalt ud.

 

K 60 SCOUT o guma "made in Germany", cu cel mai bun raport pret/calitate, un "allrounder" perfect, d.p.m.d.v.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am observat asta (nu sunt specificate dimensiuni). multumesc, o sa dau comanda cu precizarea motorului pt care trebuie

aveti idee daca mai sunt si alte "consumabile" care trebuie schimbate odata cu rulmentii astia?

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de link .Am reusit pana la urma dar a trebuit sa demontez panoul cu ceasurile de bord .Piulitele in care se strang suruburile parbrizului se monteaza /demonteaza prin interior la modelul meu si de aici toata nebunia .In filmulet e un alt model de fixare

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt simeringurile.

 

Vezi ca pe vstromania.ro e un topic cu dimensiunile rulmentilor si simeringurilor.

 

acum am observat asta (nu sunt specificate dimensiuni). multumesc, o sa dau comanda cu precizarea motorului pt care trebuie

aveti idee daca mai sunt si alte "consumabile" care trebuie schimbate odata cu rulmentii astia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Si daca va intrebati daca am scapat cumva acest sezon fara sa patesc nimic, hai sa fac o rectificare cu ultimile zile.

 

1) Gasit sambata sobolan mort sub sa.

Am scris anul trecut mai in detaliu, anul asta pliculetele cu otrava si-au facut rostul.

 

post-83698-0-46282500-1508862741_thumb.jpg

 

2) Rupt suport oglinda dreapta, ma refer la piesa in care se baga oglinda, cea de pe ghidon. Efect al efectului de parasuta, vantul de azi, husa pusa peste mobra cu top case si legata sub mobra (E prima oara cand mi se intampla, pb de la top case, pana acum am pus husa fara si a prins vijelii cel putin la fel de puternice). Ce pot face? Se poate suda?

 

post-83698-0-36724100-1508862789_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Si daca va intrebati daca am scapat cumva acest sezon fara sa patesc nimic, hai sa fac o rectificare cu ultimile zile.

 

1) Gasit sambata sobolan mort sub sa.

Am scris anul trecut mai in detaliu, anul asta pliculetele cu otrava si-au facut rostul.

 

attachicon.gifVStrom_shobo.JPG

 

2) Rupt suport oglinda dreapta, ma refer la piesa in care se baga oglinda, cea de pe ghidon. Efect al efectului de parasuta, vantul de azi, husa pusa peste mobra cu top case si legata sub mobra (E prima oara cand mi se intampla, pb de la top case, pana acum am pus husa fara si a prins vijelii cel putin la fel de puternice). Ce pot face? Se poate suda?

 

attachicon.gifVSTRom_oglinda_rupta.JPG

E treij de lei un suport din ala!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E treij de lei un suport din ala!!!

 

Dar nimeni nu se organizeaza pentru sarmanul suflet ramas sub seaua motocicletei! Hai sa facem un parastas, chemam un preot, ceva coliva, vinul ala bun...

Altfel o sa te bantuie fantoma soarecului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parastasul a fost sambata. Cu alcool (sanitar) si alte alea. Si uite ca tot m-a bantuit..

 

Aseara pe intuneric nu am vazut cat e paguba.

Azi am desurubat si m-am linistit, mai ales dupa ce mi-ai dat pretul.

 

De acu' invatatura de minte. Pun husa fara top case. Nu pun otrava sub sa. Cine e mai sufletist poa' sa puna ciocolata, cica rozatoarelor asta le place nr 1, mai mult ca branza, cascaval etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu mi-e foarte clar de ce husa cu topcase ar fi cauza. Am si eu una cu topcase, sau mai bine zis am avut. A protejat bine motorul, dar furtuna a rupt conexiunea dintre cureaua de prindere de jos si husa (noaptea ca hotii). De dimineata am gasit-o pe Vivi aproape goala pusca. Acum am o husa cu o marime mai mica; nu acopera chiar tot motorul, dar ar trebui sa reactioneze mai putin violent la vant, cel putin in teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar barci cu vele ati vazut vreodata? Cu cat e suprafata care opune rezistenta mai mare, cu atat vantul are mai mult "spor" sa impinga agregatul. Husa functioneaza ca o vela, iar daca e pus si topcase-ul, vantul are mai mult spor. Am constatat faza asta cand am mers ultima data singur pe mobra, la viteze mai marisoare, vant puternic din lateral, mai mult de 140 nu am putut, ca fugea spatele grav. Fara topcase merge bine chiar si pe vant puternic. Sau combinatii, incarcata full nu zice nis pas. Normal, la 450 de kile, nu e asa usor de mutat de pe o banda pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar acelasi lucru. Vela este o suprafata libera si se orienteaza in general astfel incat sa aiba contact cu vantul pe o suprafata cat mai mare. Husa inconjoara motorul. Ca sa se miste trebuie ca aerul sa aiba pe unde sa intre intre ea si motor. Nu am testat, dar banuiesc ca o husa care e infasurata strans in jurul motorului (astfel incat aerul sa nu aiba multe puncte de acces) nu e prea impresionata de vant. De asta nu am inteles de ce e atat de important faptul ca husa are loc pentru topcase. Poate apar spatii suplimentare pe unde sa poata intra aerul din cauza suprafetei suplimentare, dar tot nu inteleg prea bine de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia folosesc eu un banal cearsaf, de la kaufland, 30 de lei sau cat e, de ala de 90 pe 200. E perfect contra matzelor si porumbeilor si a prafului si a te miri ce mizarii aruncate de pe la balcoane, cand ploua se uda usor ca doar sta mobra sub balcoane dar se usuca repede. Cu husele alea impermeabile am impresia ca tot timpu ramane umezeala inuntru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, câte explicații SF... Jură-te că de fiecare dată când parchezi motorul te orientezi să aibă vântul din față sau din spate. Aia cu umflatul e vrajă. Tu ai văzut vreodată remorcă de TIR luată de vânt? Pe unde intră aerul, dacă ușile sunt închise? De ce există huse cu spațiu pentru topcase? Că poate unii nu iau în casă cutia, o lasă pe motor. Și o husă normală nu merge.

Think about it!

 

 

Cooldeep, cu husa ai dreptate, ce stă sub nailon musai prinde umezeală.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...