Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut.

 

Am urmatoare problema:

De azi au inceput farurile sa palpaie la tot felul de turatii ca si cum ar scadea tensiunea.

De asemenea, priza USB nu mai incarca si palpaie si led-ul ei.

 

Alte probleme inca nu are (porneste imediat, merge ok, etc)

 

Partea mai trista e ca tocmai m-am pornit spre Romania, din Belgia.

Pana acum, am incercat sa gasesc un voltmetru in supermarketuri / benzinarii, fara noroc.

 

Care ar putea fi problema? Ar trebui sa ma ingrijorez pana ajung acasa? In seara asta iau trenul pana in Innsbruck, dar de-acolo o sa mai am cam 1500 - 1800 de km (in functie de traseu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix aia cu umflatul e problema. Daca pui si topcase se face un fel de balon care sa umfla ca dracu pe dedesubt ca inca nu am vazut husa cu fermoar care se inchide complet. daca nu ai topcase sta mai lipita de mobra si nu se produce efectul ala de vele. Datii doua elastice din alea de bagaje de jur imprejur si nu se mai intampla nimic.

 

post-47069-0-58717600-1509834076_thumb.jpg

 

Este si cu fermoar ,gasita pe la fostul magazin PLUS , mai bine luam doua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat.

 

Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h.

 

Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis.

 

Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme.

 

Multumesc,

Mihai

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat.

 

Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h.

 

Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis.

 

Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme.

 

Multumesc,

Mihai

 

Nimeni nimic? Sau doar mobra mea are sunete ciudate? :)

 

Poate sa sune ceva de la transmisie avand in vedere ca suna doar in mers si nu pe loc cand accelerez si al 6-7k turatii?

 

La rece, cu motorul oprit, bagata in viteza si tras ambreajul, de abia pot sa o misc de pe loc. Adica trebuie sa ma intrebuintez bine sa o misc de pe loc.

 

Ce am mai observat dupa ce am auzit sunetul prima data e ca lantul era foarte largit...aveam 5-6 cm de manevra. Ok, l-am intins si acum am 2-3 cm in majoritatea locurilor, dar intr-un loc anume e intins aproape de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece.

Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece parca si la mine se misca greu. Probabil o fi de la ulei care e mai vascos cand e rece.

Dar daca lantul e intins pe bucati trebuie schimbat ca o sa inceapa sa tacane. S-ar putea sa fie de la lant zgomotul.

 

La rece cred ca e din cauza uleiului mai vascos avand in vedere ca am 10w50.

Legat de lant...da, trebuie sa il schimb, dar nu cred ca sunetul e de la lant. Adica daca ar fi de la lant banuiesc ca ar suna tot timpul la aceeasi viteza si nu doar cand si cand. Plus ca sunetul se aude cel mai tare intre partea din fata la rezervor si ghidon...sa zic asa pe acolo vine sunetul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am reusit sa cad pentru prima oara de cand am motor intr-o parcare subterana (beton lucios + apa + curba) si ca urmare a cazaturii s-a spart handguardul si s-a julit contragreutatea pe stanga (+ o carena zgariata, varful la aripa fata julit si engine guard-ul destul de polizat).

Asa ca .... are cineva de vanzare niste handguarduri OEM si contragreutati de ghidon fara zgarieturi sau urme de buna purtare :D ?

 

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece cred ca e din cauza uleiului mai vascos avand in vedere ca am 10w50.

Legat de lant...da, trebuie sa il schimb, dar nu cred ca sunetul e de la lant. Adica daca ar fi de la lant banuiesc ca ar suna tot timpul la aceeasi viteza si nu doar cand si cand. Plus ca sunetul se aude cel mai tare intre partea din fata la rezervor si ghidon...sa zic asa pe acolo vine sunetul. :)

Lantul trebuie reglat masurand unde e cel mai intins. E clar ca la asa diferente mari e de schimbat urgent daca nu vrei sa spargi rulmentul de la cutie cu pagubele de rigoare. Uleiul 10w50 nu e char asa viscos. Cu temperaturile astea si 10w40 se comporta la fel. La rece de abia le urnesti. Plus vaselina intepenita din rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul trebuie reglat masurand unde e cel mai intins. E clar ca la asa diferente mari e de schimbat urgent daca nu vrei sa spargi rulmentul de la cutie cu pagubele de rigoare. Uleiul 10w50 nu e char asa viscos. Cu temperaturile astea si 10w40 se comporta la fel. La rece de abia le urnesti. Plus vaselina intepenita din rulmenti.

 

Ooops...sper ca nu se futu nimic inca. :) Mersi de sfaturi, Fabio!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ms, dar vorbisem deja cu omul si nu are decat scarita de pe partea stanga. E regula generala ca VStromistii sa cada pe partea dreapta ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se futu inca, ca daca se fute rulmentul ala cad bilele in motor dupa ce trec printre piniioanele de la cutie. Cu pagubele de rigoare.

Bune de stiut. :)

Am ajustat din nou lantul si am masurat pe toata lungimea lui: are intre 2-4 cm deci nu e chiar asa praf. Sper sa mai tina pana vine Mos Craciun :).

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi avea asta de vanzare (parbrizul de la MRA cu tot cu deflector) in doua-trei saptamani, poate intereseaza pe cineva. Nu e bun pentru rideri inalti, doar pitici - aici ma incadrez si eu cu 1,72.(metric, da??)

 

Asadar:

post-67087-0-06404500-1510814437_thumb.jpg

post-67087-0-74346900-1510814481_thumb.jpg

Editat de borsulica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

DL650 din dotare (AK8, 34k km) a inceput sa scoata un vajait/suierat ciudat.

 

Acum 700 km am verificat jocul la supape, totul ok...si IN si EX sunt in parametrii. Am pus capacele la cilindrii la loc, am strans frumos tot cu dinamometrica. Am dat o tura de 100 km, totul ok. Am mai iesit dupa la o tura de aprox. 200 km si dupa 180 km am facut o pauza de 15-20 min. Cand am repornit mobra a inceput si sunetul respectiv. In cei 20 km pana acasa ba a sunat ba nu a sunat, dar sunetul apare doar la peste 70-80 km/h.

 

Cel mai tare se aude intre partea din fata la rezervor si ghidon (m-am aplecat in fata sa aud de unde vine). Nu e zgomot de vibratii sau alte chestii gen suruburi desfacute si e intermiment, suna din cand in cand si tind sa cred ca e de la ceva chestii in miscare/rotatie. Pe loc nu suna nimic nici daca o turez. Doar in mers si din ce am observat la peste 80 km/h cum am mai zis.

 

Am iesit si ieri si azi si iar a sunat cam primii 8 km de cand am pornit dupa care pauza - nu a mai sunat deloc. A reinceput sa sune aleator cam dupa 40 km.

 

A mai patit cineva asa ceva? Aveti idee ce sa verific? Am zis de verificat jocul la supape doar ca idee, nu cred sa aiba legatura cu suieratul, dar asta e singura chestie la care am mesterit in ultima vreme.

 

Multumesc,

Mihai

 

Am depistat cauza sunetului. Cand am verificat jocul la supape am desfacut radiatorul din ambele suruburi de pe partea dreapta cum stai pe mobra sa am access mai bun. Cand l-am fixat inapoi nu am observat ca a iesit din cele doua urechiuse din spate prin care trece acel plastic. Asa ca la viteze mai mari suna urat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva acest tip de proiectoare? https://www.aliexpress.com/item/2X-CREE-LED-Universal-Motorcycle-Fog-Light-Auxiliary-Lamp-Aluminium-Housing-10-30V-Motorbike-Headlight-Truck/32620188964.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.m56pA6 Am gasit prin RO mai puternice, dar chiar nu am chef sa suprasolicit alternatorul. 20w zic eu ca nu se simt, i-am economisit din becurile de pozitie (partial). Il rog pe chinez sa treaca 10 USD pe colet, ca sa nu basculez aiurea vama si tva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...