Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare, recent am intrat si eu in clubul vostru cu un DL650 din '04. Motorul a fost al unui amic si a suferit un accident destul de urat, impact frontal, asa ca acum putin timp am primit un telefon daca o vreau eu cu conditia sa nu o dezmembrez.. Asa ca m-am apucat de lucru :bounce: sa ii zicem proiect de iarna desi deja m-am grabit ca ultimul ciumpalac si am turnat in ea bani de piese.. dar cand o sa o termin imi dau singur o bere 2, 3, 7..

post-52664-0-09970600-1511717047_thumb.jpg

post-52664-0-49162500-1511717055_thumb.jpg

post-52664-0-78379800-1511717061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei tije noi, costa cam 800 lei bucata. Revizia furcii cam 300-350 lei (simeringuri, cuzineti, ulei). Roata fata este in stare buna? Ghidonul inca se misca normal? La rulmenti ma gandesc.

Vad un fel de "scut", e home-made sau cumparat?

 

In rest, spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iei tije noi, costa cam 800 lei bucata. Revizia furcii cam 300-350 lei (simeringuri, cuzineti, ulei). Roata fata este in stare buna? Ghidonul inca se misca normal? La rulmenti ma gandesc.

Vad un fel de "scut", e home-made sau cumparat?

 

In rest, spor la lucru!

 

Daunele au fost destul de.. tuburile le-am luat noi cu 1370 amandoua, roata indreptata, ax fata nou, simeringuri noi, cuzineti, plastice, aripa fata, manete noi, cadru codita schimbat si alte piese. Reparatia o fac eu, din fericire chiar daca imi ia mai mult stiu ca fac o treaba, plus ca de alungul anilor am adunat scule specializate. Telul acuma e sa o pun pe roti in ~2-3 saptamani restul, parbriz, semnale ( care sunt al naibii de scumpe :blink: ) o sa le rezolv pana vine sezonul.

 

Dupa toate astea ce mai ramane e cricul central, crashbarul si suportul de sidecase sa le indrept, dar astea nu sunt critice.

 

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, dar a fost busita bine, credeam ca avariile sunt mult mai mici. Daca faci reparatiile cu manutele tale e perfect. La unele chestii ma pricep si eu, pentru alte chestii apelez al specialisti. Semnalele sunt cam 110 lei bucata, insa vezi ca gasesti semnale LAMPA la motodiscount, model mai scurt, se vad bine si costa 60 lei setul. http://motodiscount.ro/SET-SEMNALE-UNIVERSALE-ARROW-BRAT-SCURT-NEGRU-LAMP

Nu te grabi cu reparatiile, mai sunt minim 3 luni pana la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut rideri,

 

Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie?

 

Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok?

 

Mersi,

Mihai

 

 

 

post-40775-0-02784500-1511777023_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am bagat si eu mobra la odihna. Tratamente nu prea i-am facut, decat curatat si uns lant, sters jante, umflat ambele pneuri la 2,5 bari. Bateria era muci, nu a vrut sa porneasca, i-am dat curent de la fosta baterie a masinii, care era muci, nu m-am mai atins de ea de vreun an, doream sa o arunc. Na, poftim cultura, vechitura s-a intors din morti sa ma mai ajute o data. Am facut cu motorul 17.693 km de anul trecut (14 septembrie 2016). Cauciucurile (Metzeler Tourance) au cca 15.400 km, cel de pe spate mai are cca 3 mm pe mijloc (vreo 6000 km am mers cu motorul incarcat peste limita, din care o plimbare de 4800 km in 19 zile prin Europa , observam de la saptamana la saptamana cum dispareau crampoanele). Oricum, au fost luate (de gume zic) ca sa trec prin ele sezonul acesta. Si-au facut datoria, trebuie luate altele, insa or sa mai mearga la anul macar 1-2k km. Teoretic mobra are acum 47.007 km. S-au bagat in ea mult peste 1000 euro (de cand am luat-o), dar a meritat fiecare banut. Planuri pentru viitor: sa ii construiesc alt scut (din aluminiu de 2,5-3 mm), verificat si gresat rulmentii de la bascula si amortizor, poate si doua bujii Iridium, alte cauciucuri (probabil Pirelli Scorpion Trail 2, cu toate ca am prins gustul forestierelor si Tourance clasic ar fi mai potrivite), ceva becuri LED (sau poate Xenon), mansoane incalzite.

post-92464-0-65816000-1511796897_thumb.jpg

post-92464-0-18263400-1511796904_thumb.jpg

post-92464-0-07025200-1511796911_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut rideri,

 

Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie?

 

Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok?

 

Mersi,

Mihai

O lasi pe cricul central, bagata in viteza, si o ridici cu cricul pus ca in poza ta.

Asa am facut eu la VX-ul meu.

post-72311-0-99067500-1511799951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie instabila. Trebuie sa ai mare grija!

 

Salut rideri,

 

Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie?

 

Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok?

 

Mersi,

Mihai

Editat de igi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu a trebuit sa dau toata fata jos, de la roata, furca, bord si jug. cricul central fiind cam stramb l-am dat si pe ala jos. ce am facut eu, e sa o pun cu cricul lateral pe o caramida cat sa stea aproape drept, putin inclinata spre stanga si am ridicat de motor cu un cric de masina+un lemn. aparent tine asa de 3 saptamani dar tot as vrea sa o vad pe 2 roti :blush:

 

 

 

 

Ti-am dat PM

 

 

 

pm,pm :bounce:

 

 

Noroc cu "pasagera" ca fara nu ma descurcam.

post-52664-0-72174100-1511821777_thumb.jpg

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut rideri,

 

Iarna asta vreau sa servisez furca la DL-ul meu si cum nu am cric central si nici cum sa agat partea din fata a mobrei sus vreau sa va intreb care ar fi cea mai ok solutie?

 

Daca pun roata spate pe stander si ridic de sub motorul mobrei cu un cric de tip crocodil (ca in poza de mai jos) e ok?

 

Mersi,

Mihai

salut,

Merge. Dar mi s-a parut mai sigura cu prins de jug cu o chinga de grinda ... dar asta daca ai grinda. ... Sau muti batatorul de covoare in garaj :D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@borsulica : ACF-50 . Pare ca e o solutie mai buna si de lunga durata . Era chiar un Topic cu ACF-50, il gasesti usor.

Eu am sa dau cu el cand il voi primi, e comandat dar vine cu saniutza..

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...