Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare maestre,bun venit pe aici.De multa vreme nu ne am mai auzit .

Salut!

Mai prost cu timpul in ultima perioada dar si cand intru pe motociclism,ro tot prin shortcut-ul la topicul de DL650 intru...

:) ... si la Mihai nu poti sa nu ii raspunzi la intrebari!

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Merge. Dar mi s-a parut mai sigura cu prins de jug cu o chinga de grinda ... dar asta daca ai grinda. ... Sau muti batatorul de covoare in garaj :D.

 

stima,

paul

 

Cum nu am grinda si nici batator de covoare mobil am sa incerc asa. Oricum am sa pun ceva pe ambele parti sub crash bar just in case...sa nu o ia la vale sau sa se culce pe o parte. :)

» Post actualizat in 04 Dec 2017 07:26

Salut!

Mai prost cu timpul in ultima perioada dar si cand intru pe motociclism,ro tot prin shortcut-ul la topicul de DL650 intru...

:) ... si la Mihai nu poti sa nu ii raspunzi la intrebari!

 

Numai bine,

Paul

 

Paul , ai zis ca decat sa te sun mai bine scrii aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am chestia asta pe toba, dupa 10 mii de km. Doar vreo doua ploi, dar sanatoase!

Pfff.....calitatea din ce in ce mai proasta.......nu cred ca are ce sa faca dealer-ul. Ca si una noua daca pune o sa faca la fel. Nu se ia cu ceva wd40 sau alte scarmazuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca si astia cu Africanele noi se plangeau ca li se cojesc spitele...si vorbim de motoare ce se considera premium,cu un pret aproape dublu fata de Vstromul de 650...

Editat de DrDre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am o mare problema cu toba. Cum spuneam, poate pun una aftermarket... Ma gandeam cu ciuda ca nu se mai face nimic trainic, cum era odata ( si nici macar nu sunt batran). Ma cam oftic ca are 3 luni si nu pot sa nu ma gandesc ce mama ma-sii surprize mai astept dupa un an sau doi.

Am ales Vstromul ca mi-a placut mult modelul asta si ca e recunoscuta ca fiabila.

Daca e doar asta problema, ma doare la basca: se rezolva!

Cum spuneam, drobul de sare... asta imi mananca ficatii!

 

Dramatizez, ca-s neplimbat. In alta ordine de idei, i-am mai cumparat un parbriz de la kappa, un topcase mare tot kappa si un suport de tel/gps tot kappa. Va dau poze dupa ce le montez.

Nu in ultimul rand, desi asa pare, multumesc de sfaturi legat de toba! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedem la vara cand incepe lumea sa faca km cam care sunt problemele majore la aastea noi. La mine au ajuns deja cu probleme 2012- 2014.

De curiozitate...cam care sunt problemele mai des intalnite la varianta 2012-2014?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de statoare arse, modelul nou nu are nici o hiba, merge brici - 65.000 km facuti in 4 ani si in afara de 2 statoare arse si faptul ca nu mai mergea butonul de avarie, nici o alta problema majora la modelul L2 (2012).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoare, cuzineti furca tin maxim 25.000, probleme cu instalatia electrica, deja am vazut ca jocurile la supape s-au modificat mult mai rapid fata de modelul vechi, de asemenea si zgomotul lantului de distributie e mai mare de la km mai putini, oaresce probleme cu bordul daca apuca sa intre apa in el, pus prost cablajul in spatele lui + cablajul sub carena stanga spate care da la masa. Am avut una, utilizata mai serios pe off, la care am schimbat rulmentii la 30.000. Toti. Si sunt curios la anu ce o sa mai apara. :(((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog, nu sunt neaparat probleme, mai degraba este calitatea slaba a unor materiale. De exemplu pe cuzinetii de jamba au pus un strat de teflon ridicol. cred ca e un sfert din cat era pe prima serie. Probabil daca se schimba uleiul la 12.000 fix o sa tina mai mult. probabil. Pana acum la absolut toate la care am facut furcile, cuzinetii erau de schimbat. de la 20.000 deja. La fel si plasticele foarte economice trebuie desfacute cu grija. Uzuri mai mari ale unor componente care in mod normal nu ar trebui sa se uzeze mai repede de 80-100.000.

Da asta nu e numai la Suzuki. Absolut, dar absolut toti producatori japonezi au recurs la strategia asta de economie. Asa ca si daca luai yamaha sau honda aveai aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc.

Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti gasi oferte de 650XT nou pana in 8000 euro. Si il iei nou, cu 0 km, ii faci tu rodajul, stii ca e ce trebuie. Si poate negociezi si ori o iei mai ieftin, ori iti mai ofera aia ceva. Pentru cca 2000 euro diferenta, as lua lucru nou.

https://www.motorteam.ro/noul-suzuki-v-strom650xt-2017

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...