ivanp Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Salutare maestre,bun venit pe aici.De multa vreme nu ne am mai auzit . Salut! Mai prost cu timpul in ultima perioada dar si cand intru pe motociclism,ro tot prin shortcut-ul la topicul de DL650 intru... ... si la Mihai nu poti sa nu ii raspunzi la intrebari! Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 salut, Merge. Dar mi s-a parut mai sigura cu prins de jug cu o chinga de grinda ... dar asta daca ai grinda. ... Sau muti batatorul de covoare in garaj . stima, paul Cum nu am grinda si nici batator de covoare mobil am sa incerc asa. Oricum am sa pun ceva pe ambele parti sub crash bar just in case...sa nu o ia la vale sau sa se culce pe o parte. » Post actualizat in 04 Dec 2017 07:26 Salut! Mai prost cu timpul in ultima perioada dar si cand intru pe motociclism,ro tot prin shortcut-ul la topicul de DL650 intru... ... si la Mihai nu poti sa nu ii raspunzi la intrebari! Numai bine, Paul Paul , ai zis ca decat sa te sun mai bine scrii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Am chestia asta pe toba, dupa 10 mii de km. Doar vreo doua ploi, dar sanatoase! Pfff.....calitatea din ce in ce mai proasta.......nu cred ca are ce sa faca dealer-ul. Ca si una noua daca pune o sa faca la fel. Nu se ia cu ceva wd40 sau alte scarmazuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 (editat) Lasa ca si astia cu Africanele noi se plangeau ca li se cojesc spitele...si vorbim de motoare ce se considera premium,cu un pret aproape dublu fata de Vstromul de 650... Editat Decembrie 4, 2017 de DrDre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Lasa ca si astia cu Africanele noi se plangeau ca li se cojesc spitele...si vorbim de motoare ce se considera premium,cu un pret aproape dublu fata de Vstromul de 650... La fel si cei cu Tigere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Din pacate nici japonezele nu mai sunt ce au fost.... (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Pai de banii aia isi lua alta mobra cu mai multa putere si mai usoara. Daca el a vrut Vstrom, de ce sa mai bage bani doar ca e prost facuta? La alea vechi arata asa dupa 5-6 ani nu dupa 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 La Vstrom e totul la gramada. adica e un tulumbau cu catalizator cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Decembrie 4, 2017 Share Postat Decembrie 4, 2017 Nu am o mare problema cu toba. Cum spuneam, poate pun una aftermarket... Ma gandeam cu ciuda ca nu se mai face nimic trainic, cum era odata ( si nici macar nu sunt batran). Ma cam oftic ca are 3 luni si nu pot sa nu ma gandesc ce mama ma-sii surprize mai astept dupa un an sau doi. Am ales Vstromul ca mi-a placut mult modelul asta si ca e recunoscuta ca fiabila. Daca e doar asta problema, ma doare la basca: se rezolva! Cum spuneam, drobul de sare... asta imi mananca ficatii! Dramatizez, ca-s neplimbat. In alta ordine de idei, i-am mai cumparat un parbriz de la kappa, un topcase mare tot kappa si un suport de tel/gps tot kappa. Va dau poze dupa ce le montez. Nu in ultimul rand, desi asa pare, multumesc de sfaturi legat de toba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Incet,incet ajungem la produse de unica folosinta.... Daca ne uitam,in majoritatea domeniilor,durata medie de folosinta a produselor a scazut dramatic in ultimii ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Vedem la vara cand incepe lumea sa faca km cam care sunt problemele majore la aastea noi. La mine au ajuns deja cu probleme 2012- 2014. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 ia uite si eu ma gandeam cum fac sa o vand sa-mi iau modelul nou.. pai o pun la vanzare cu 1000E in plus, taxa de fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Vedem la vara cand incepe lumea sa faca km cam care sunt problemele majore la aastea noi. La mine au ajuns deja cu probleme 2012- 2014. De curiozitate...cam care sunt problemele mai des intalnite la varianta 2012-2014? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 In afara de statoare arse, modelul nou nu are nici o hiba, merge brici - 65.000 km facuti in 4 ani si in afara de 2 statoare arse si faptul ca nu mai mergea butonul de avarie, nici o alta problema majora la modelul L2 (2012). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Statoare, cuzineti furca tin maxim 25.000, probleme cu instalatia electrica, deja am vazut ca jocurile la supape s-au modificat mult mai rapid fata de modelul vechi, de asemenea si zgomotul lantului de distributie e mai mare de la km mai putini, oaresce probleme cu bordul daca apuca sa intre apa in el, pus prost cablajul in spatele lui + cablajul sub carena stanga spate care da la masa. Am avut una, utilizata mai serios pe off, la care am schimbat rulmentii la 30.000. Toti. Si sunt curios la anu ce o sa mai apara. (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Mno,sper ca macar o parte din toate astea să nu apara și la modelul 2017(pe care l-am comandat deja)... Speranța moare ultima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Ma rog, nu sunt neaparat probleme, mai degraba este calitatea slaba a unor materiale. De exemplu pe cuzinetii de jamba au pus un strat de teflon ridicol. cred ca e un sfert din cat era pe prima serie. Probabil daca se schimba uleiul la 12.000 fix o sa tina mai mult. probabil. Pana acum la absolut toate la care am facut furcile, cuzinetii erau de schimbat. de la 20.000 deja. La fel si plasticele foarte economice trebuie desfacute cu grija. Uzuri mai mari ale unor componente care in mod normal nu ar trebui sa se uzeze mai repede de 80-100.000. Da asta nu e numai la Suzuki. Absolut, dar absolut toti producatori japonezi au recurs la strategia asta de economie. Asa ca si daca luai yamaha sau honda aveai aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Ai uitat de amortizorul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Am finalizat cricul central pt miarul nou. Cei interesati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Faina lucrare! Ca intotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Merg si la 650-ul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Ma nene,faci lucrare.bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 (editat) Merg si la 650-ul nou? Nu am avut ocazia sa incerc. Mici diferente trebuie sa existe, dar in mare sunt la fel. Daca este un posesor de 650 interesat sunt pe receptie. Editat Decembrie 16, 2017 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Salutare, Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc. Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Poti gasi oferte de 650XT nou pana in 8000 euro. Si il iei nou, cu 0 km, ii faci tu rodajul, stii ca e ce trebuie. Si poate negociezi si ori o iei mai ieftin, ori iti mai ofera aia ceva. Pentru cca 2000 euro diferenta, as lua lucru nou. https://www.motorteam.ro/noul-suzuki-v-strom650xt-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.