Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ma tot uitam dupa evacuare pentru Vstromul meu 650 din 2017 si nu intelegeam de ce nu a facut nimeni pana acum... Am cerut si la reprezentanta o oferta - tot gaseam pentru modelul de 1000, la preturi bune- si am aflat ca la acest model evacuarea este dintr-o bucata. Asadar, ori evacuare full - desi nu cred ca s-a facut nici asa - ori cu adaptari...

Si acum vin si cu intrebarea: a facut cineva adaptari pentru madelul asta, stiti ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E așa greu de adaptat un slip-on? Tai finala, pui toba nouă și aia e.

Nu e, mai Lucian. Nu e greu. Intrebam si eu pe aici.... Eu n-am scule, ca daca as avea n-as sti ce sa fac cu ele. Poate se pricep unii, ca am vazut un Leo Vince misto pe louis... la reducere!

» Post actualizat in 06 Feb 2018 15:07

E misto si Arrow. Evacuare full, nu merge doar finala. Este niste bani, ca sa ma pronunt ministerial...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai bani de toba noua, baga mare. Dar si un SH ingrijit face acelasi lucru.

Cat despre toba, pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii), pui colierele (nu uiti de pasta de etansare) si te dai mai in spate sa admiri opera.

post-92464-0-88442700-1517937750_thumb.jpg

post-92464-0-18381100-1517937806_thumb.jpg

post-92464-0-83342400-1517937848_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pui mana pe bomfaier (daca nu ai flex), tai cotul original (masori bine inainte, sa nu faci prostii)

Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" :lol:

Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am și toba stock, e prin atelier. E grea in draci și se aude slab. Actuala face un pic de gălăgie, dar nimic care să ne deranjeze prea tare. Purtam oricum cagule, mai "iau" din zgomot. Anul ăsta cumpăr dopuri pentru urechi, sunt curios cum or fi (am folosit vată și era decent). In concluzie, toba mea se aude ok, nici prea-prea, nici foarte-foarte. Știe mai bine Fabio.

Cât despre consum, nu știu ce să zic. Media e cam 4,5% dacă nu rup stilul. Are 230 kile acum, ce să îi mai cer?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si faci ca ala, "sefu', de 3 ori am taiat-o si tot scurta a ramas!" :lol:

Da' toba stock, in afara ca "s-a ruginit" sau ce ziceai ca a patit, ce are? Am avut toba sport, acum am mobra care suna de zici ca-i electrica. Muuuult mai confortabil la drum. Drept ca oracaitoarea aducea si un +. De 0.5l/100 km :P

N-are nimic toba stock. E chiar ok, iar problema cu ruginitul se rezolva la revizie, cred. Ma bagam in seama, iar dicutia o faceam legat de astia de la Suzuki, care s-au gandit (destul de putin) sa faca evacuarea dintr-o bucata, daca vrei sa schimbi sa iei full...

eu nu pot sa fac improvizatii, am atelajul in garantie. Am ca varianta evacuare after market, insa cu tot cu galerii...

In plus, pana incepe mobreala - vineri am programat revizie - ce discutam si noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se indoaie evacuarea. Sau poti si de unde a pus Fury dar cat inca e roata fata tinde sa cada spre inainte. Dupa ce scoti roata e ok ca ramane greutatea spre spate.

 

Am reusit sa o ridic pe cric crocodil de sub evacuare (unde se imbina bucata din fata cu partea care se lateste), am demontat telescoapele si le-am desfacut. Astazi ajung simeringurile si uleiul. Ma descurc sa pun noile simeringuri daca nu am scula aia de ghidat? La uzura la piese la ce sa ma mai uit?

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi in ce stare sunt cuzinetii. Daca incepe sa se vada bronzul pe sub teflon schimba-i. O sa fie foarte greu sa bagi si cuzinetii si semeringurile fara scula. Incearca sa nu bati cu surubelnita sau altceva ascutit in ele. Peste cuzinet pune saiba si foloseste un dorn plat, ceva, dar fii atent sa nu zgarii jamba, iar peste semering pune-l pe ala vechi pe care nu conteaza daca il strici. Daca nu poti, scula!!!!

 

Pana la urma nici nu am incercat fara scula. Noroc cu Dedeman ca am gasit o teava PVC cu diametru exact sa culce pe saiba. Am taiat-o la 15 cm si cu ea am putut baga cuzinetii cu ajutorul saibei, iar simeringurile noi le-am batut folosind vechile simeringuri. E buna scula asta mai ales ca e sub 4 lei. :)

Am completat 500 ml de ulei in fiecare, dar se pare ca e prea mare coloana de aer. In manual la AK8 zice ca trebuie sa fie 139 mm fara arc, saiba si distantier si comprimata la maxim. Eu cam coloana de aer cam cu 2 cm in plus asa ca mai trebuie sa iau unlitru de ulei (in manual zice 528 ml la fiecare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bazeaza-te pe coloana de aer nu pe cantitate. e mult mai precisa.

 

Am masurat coloana de aer si nu cantitatea de ulei. 139 mm fix am lasat. :)

» Post actualizat in 10 Feb 2018 17:35

Uleiul de furca se gaseste si la 500ml (nu Motul). Teava era din aia de scurgere, care se mufeaza cu simering sau de care?

 

Motul pentru furca am gasit doar la litru.

 

In poza de mai jos se vede teava (si scula improvizata sa masor nivelul coloanei de aer). Am luat cu mine la dedeman saiba dintre cuzinet si simering sa fie sigur ca iau ce trebuie.

post-40775-0-47816800-1518284113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte amuzant, astea au fix cat au ladoaiele mele, de care multi au facut misto la maxim. Mai amuzat am fost eu, ca toata treaba nu a trecut de 100 euro (cutii, teava, electrozi, suruburi). Hai, fie, am mai dat cateva zeci de lei pe carlige si bride. Fie, 500 lei pe toata treaba, daca includ spray si grund.

Deci 116 cm vs 116 cm. Original vs improvizatie.


» Post actualizat in 13 Feb 2018 18:12

Iar ultima poza naste invidia in mine... :D Am eu un vecin prin zona care mi-a spus ca pot fi arestat ca am "ecartament" prea mare. Na, ca exista si mai mare de 116 cm.

post-92464-0-07413400-1518544665_thumb.jpg

post-92464-0-39431600-1518544819_thumb.jpg

post-92464-0-71273600-1518545542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...