Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Păi și YSS 506 are reglaj pe rebound, dar și pe compresie. Iar la vreo 17 mil, parcă e altă treabă. Nu mă interesează musai să fi mega-extra, ci doar mai bun decât ce am pe motor.

Cu restul de bani aș pune furtune metalice și, probabil, disc spate + servisat furcă etc.

Da, l-am gasit si eu: http://www.yssshocks.co.uk/ la Z-series.

Pai are doar rebound. Compresia de care zici tu e preload/static sag sau incarcarea statica si e la cheie macanica - un chin sa modifici (toate au asa). Nush daca o sa ai loc sa modifici - cel standard are robinet hidraulic cu care modifici preload-ul. Ce e fain ca niciodata nu o sa nimeresti acelasi preload si o sa fie interesant la diferente. Vad ca sunt facute in Thailanda.

Si preload-ul hidraulic e o cheste pe care chiar o folosesc/foloseam intotdeauna cand mergeam solo sau in doi pentru reglaj corect.

Cum ziceam - eu as mai strange niste bani si as lua unul serios dar tu stii cel mai bine cum e. Oricum o sa fie mai bun ca ce ai acum cu exceptia preload-ului mai greu de reglat la YSS.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic (dar si practic), daca va fi mai bun decat ce e acum pe mobra, tot ar fi ceva. Nu caut super-performanta si nici n-am chef sa sparg pusculita. Initial cineva mi-a zis ca un Hyperpro standard e cca 15-16 mil, Tiberiu Troia mi-a depasit asteptarile cu niste preturi destul de marisoare. Nu contest, amortizoarele respective sunt excelente, dar ce imi spuneti voi sare de 30 mil. Si, sincer sa fiu, mai am si eu ceva gospodarie plus o sotie care, desi imi impartaseste pasiunea, nu cred ca e foarte de acord sa sparg aproape un salariu pe un amortizor. Da, stiu, daca esti sarac, nu-ti lua mobra, ca e scump de intretinut. Trecem peste, ma descurc eu. Mai discut maine un pic cu Marius, dar cred ca voi opta pentru 506, in special datorita pretului. Ma uitam la ce ai la vanzare, insa mi s-a spus ca nu e potrivit pentru gabaritul meu si cel al mobrei. Nu contest ca n-o fi bun, stiu ca te-a costat o galagie de bani, insa am un buget de care n-as vrea sa trec, avand in vedere si plecarea in Grecia peste foarte putin timp si investitiile pe care trebuie sa le mai fac in mobra. Nu cred ca e musai nevoie de justificari, unii ma stiti, stiti ce-mi poate capul (pozitiv sau negativ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam la ce ai la vanzare, insa mi s-a spus ca nu e potrivit pentru gabaritul meu si cel al mobrei. Nu contest ca n-o fi bun, stiu ca te-a costat o galagie de bani, insa am un buget de care n-as vrea sa trec, avand in vedere si plecarea in Grecia peste foarte putin timp si investitiile pe care trebuie sa le mai fac in mobra. Nu cred ca e musai nevoie de justificari, unii ma stiti, stiti ce-mi poate capul (pozitiv sau negativ).

Cum ziceam si in postul anterior - nu e corect spus ca nu e bun pentru gabaritul tau si al mobrei. Este gandit pentru acel gabarit - vstrom + 95 sofer/60 sotie si 50 bajaje cu mers touring. 90% solo si in rest full.

Performantele maxime sunt atinse la mers solo. (Nu, nu vreau sa te conving sa il iei pe al meu pentru ca asa cum a stat in debara 2 ani mai sta pana isi gaseste utilizatorul doritor).

Un alt motiv pentru care am optat pentru 10%mers cu pasager si bagaje a fost pentru ca atunci cand merg cu pasager si bagaje drumurile sunt bune - au fost doar ture de asfalt bun unde amortizarea nu era atat de importanta.

Pe mine ma interesa sa lucreze perfect atunci cand mergeam in ture singur - asfalt prost, mai un pic de viteza, mai niste curbe.

 

Eventual poti sa spui ca nevoile tale sunt altele si ai nevoie de acele performanet in zona de mers in doi pentru ca tu mergi 80% cu pasager dar nu are treaba ca nu e potrivit pentru gabaritul tau si cel al mobrei.

Daca o sa comanzi la wilbers o a fii intrebat de greutatea ta fara echipament sau cu echipament, greutatea sotiei, bagaje, stilul de mers - sport sau touring si cat la suta mergi cu pasager si cat la suta cu bagaje. Sigur ca sunt multe calcule in spatele configurarilor dar sigur nu la virgula.

Legat de alegerea ta - evident ca nu e nevoie de justificari - sunt banii tai facuti pe timpul tau si da - oricare dintre suspensii e o carutza de bani.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca intervin si eu cu o intrebare. Ca sa mergi pe sosele asfaltate ca-n palma, cu 100 km/h, de ce trebuie amortizoare de competitie? Astea din fabrica sunt atat de proaste incat atinge roata spate de aripa? Habar n-am, intreb si eu, or fi diferite la 650 fata de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai merg și pe drumuri proaste (am destule prin zonă) și, in plus, amortizorul meu nu prea... mai amortizează, arcul mi se pare foarte moale, ating ușor cu janta marginile gropilor. Nu e moft, e nevoie. Și dacă tot e nevoie, nu aș dori să sparg mulți bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca intervin si eu cu o intrebare. Ca sa mergi pe sosele asfaltate ca-n palma, cu 100 km/h, de ce trebuie amortizoare de competitie? Astea din fabrica sunt atat de proaste incat atinge roata spate de aripa? Habar n-am, intreb si eu, or fi diferite la 650 fata de 1000.

Pai nu iti trebuie pentru cand mergi pe sosele asfaltate ca in palma - de asta ziceam ca mie mi-a trebuit in restul de 90% sa imi lucreze corect suspensia.

Si da, suspensia din fabrica este primitiva ... atat fata cat si spatele.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intri în groapă, când să ieși, lovești marginea.

:) cred ca l-ai confuzat mai tare.

Mai o intrebare te rog - la YSS 506 iti pun arc personalizat adica in functie de greutatea, nevoile si stilul tau de mers?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intri în groapă, când să ieși, lovești marginea.

 

In cimitir, Groparul sapa linistit si din cand in cand mai tragea si din tigara.

La un moment dat vede cum dintr-un mormant iese o mana. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Nu dupa mult timp din pamant iese mortul cu totul. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Mortul face buga-buga pe langa el, sare intr-un picior, incearca sa il sperie. Groparul sapa si fumeaza in continuare linistit.

Vede mortul ca nu are ce sa-i faca, se indreapta spre gardul cimitirului si vrea sa sa sara.

Dintr-o data se trezeste cu ditamai lopata dupa ceafa.

Groparul:

- Radem, glumim, da' nu parasim incinta.

 

:) cred ca l-ai confuzat mai tare.

Mai o intrebare te rog - la YSS 506 iti pun arc personalizat adica in functie de greutatea, nevoile si stilul tau de mers?

 

numai bine,

paul

Mna, io zic ca am priceput, nu? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebare: amortizorul standard e pentru greutatea fiecărui utilizator in parte?! Întreb pentru un prieten. Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat. Capisci?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebare: amortizorul standard e pentru greutatea fiecărui utilizator in parte?!

:)

Nu, nu este personalizat. Este unul dintre motive pentru care este ATAT de prost pentru cand mergi in 2 cu bagaje. Noroc ca are preload hidralulic si pus pe maxim - duce si in doi. Are si rebound si mai poti stoarce ceva si de acolo.

 

Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat.

Eu am inteles ca vrei ieftin si bun .. dar sa dai 400 de euro pe un amortizor doar cu rebound si cu arc "generic" e fara sens din punctul meu de vedere. Mai pui ceva si iti iei un amortizor decent - oricare o fi el.

Daca iei cu arc nepersonalizat risti mult pe bani la fel de multi - ori cand vei merge singur sau doar cu pasager va fi scandura ori cand vei merge cu cu pasager si cu bajage full - va fi barca. Dar este adevarat - poti sa iti iei alt arc dupa.

 

Nu de alta, dar nu caut mega-extra performanță, ci doar un amortizor un pic mai ok (față de cel standard) și care să poată fi servisat.

Nu e vorba de mega performaanta, nici macar de performanta. E vorba doar de comoditatea mersului pe mobra si de starea de oboseala de la sfarsitul unei ture lungi.

 

... și care să poată fi servisat.

Nu mi-as bate capul cu servisatul - pentru orice amortizor luat nou ai garantie - unii 3 ani si unii 5 ani. Oricare poate fi servisat. Si sunt foarte rare cazurile in care crapa ... mai ales folosit in conditii normale.

 

...Întreb pentru un prieten. ... Capisci?!

Simt o tenta ironica dar nu ii vad locul. Imi cer scuze daca am s-a simtit vre-o urma de ironie din partea mea in posturile anterioare - nu asta am urmarit.

 

Numai bine si spor in cautari,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Ma mananca sa ma intorc la 2 roti. Nu foarte rau, ca m-am uitat pe niste anunturi dar nu am luat nicio decizie. Doar ca recent, fara planificare, am bagat 80 km pe mobra unui amic. Guess what? :)))

Nu sint vreun Hercule sau la 18 ani, ma gandesc in primul rand la pozitie, deci ciopar sau turing. Turingul l-am dat ca are peste 200 kg si eu 60. Dar fiindca cioparu iti da probleme la noada si nici nu as da 3k pe un motor de 20 de ani...

Ieri, fiind prin Bucuresti, am vazut un Strom care, fiindca nu sint mecanic, doar din ochi pot sa zic ca pare ok. Acuma... mi se pare ca silver-ul e mai mult in schema de culori pe 2007, dar nu stiu sigur.

Omul a dat de vreo 5 ori la automat si plua. Pe urma i-a pus benzina (bordul zicea dinainte ca mobra nu are combustibil) si tot n-a vrut. A adus un charger si dupa 2 incercari a luat-o: mers rotund, acul de la turometru nu avea friguri. Si imi zice omul: lasat-o sa mai mearga ca pocanitul ala se aude de la bujie, probabil a facut condens si pana se usuca... Intr-adevar, s-a auzit de vreo 7 ori pe urma s-a oprit chestia. Pareri? Tura nu am putut sa dau fiindca mobra nu e inmatriculata.

A mai luat cineva de acolo, vreun sfat, probleme specifice pt 2008? Mersi!

Pe net am mai gasit si asta.

Cat priveste uitatul pe afara, un coleg zicea asa.

Editat de Latomeru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Latomeru

Salut! Eu mi-am luat motocicleta din Germania de pe mobile.de prin intermediul lui Ștefan Dumitru de la Japan motors. M-a costat 380 de euro transportul până la Brașov. De la momentul în care m-am decis la un model, a durat o săptămână până am primit-o acasă. Am fost foarte mulțumit de cum s-a decurs totul și mai ales de motocicleta pe care primit-o. Dacă vrei mai multe info, scrie-mi un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Ma mananca sa ma intorc la 2 roti. Nu foarte rau, ca m-am uitat pe niste anunturi dar nu am luat nicio decizie. Doar ca recent, fara planificare, am bagat 80 km pe mobra unui amic. Guess what? :)))

Nu sint vreun Hercule sau la 18 ani, ma gandesc in primul rand la pozitie, deci ciopar sau turing. Turingul l-am dat ca are peste 200 kg si eu 60. Dar fiindca cioparu iti da probleme la noada si nici nu as da 3k pe un motor de 20 de ani...

Ieri, fiind prin Bucuresti, am vazut un Strom care, fiindca nu sint mecanic, doar din ochi pot sa zic ca pare ok. Acuma... mi se pare ca silver-ul e mai mult in schema de culori pe 2007, dar nu stiu sigur.

Omul a dat de vreo 5 ori la automat si plua. Pe urma i-a pus benzina (bordul zicea dinainte ca mobra nu are combustibil) si tot n-a vrut. A adus un charger si dupa 2 incercari a luat-o: mers rotund, acul de la turometru nu avea friguri. Si imi zice omul: lasat-o sa mai mearga ca pocanitul ala se aude de la bujie, probabil a facut condens si pana se usuca... Intr-adevar, s-a auzit de vreo 7 ori pe urma s-a oprit chestia. Pareri? Tura nu am putut sa dau fiindca mobra nu e inmatriculata.

A mai luat cineva de acolo, vreun sfat, probleme specifice pt 2008? Mersi!

Pe net am mai gasit si asta.

Cat priveste uitatul pe afara, un coleg zicea asa.

Se mai intampla daca mobra zace mai mult timp si benzina e veche sa nu o ia la prima cheie. Se uda bujia si aia e. Da in 5 minute de mers isi revine, daca nu, e ceva buba pe undeva. Zi si tu unde ai vazut mobra aia ca sa te putem ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea Ion e cunoscut, au mai luat si altii de la el.

 

Singurul lucru pe care l-au reprosat este ca putea sa mai lase din pret.

 

Chiar si eu eram pe cale sa imi iau una mai noua insa am renuntat in favoarea alteia mult mai ieftine din alt oras.

 

Nu am auzit pana acum sa fie tepar, omul are si service, iti faci la el reviziile daca vrei garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu am zis ca ar fi. Asteptam doar pareri legate de ce am relatat.

E de la sine inteles sa nu porneasca fara benzina. Asteptam sa spuna careva daca e normal sa moara bateria repede (desi inteleg ca are si functia aia de stinge farurile cand dai s-o pornesti) si sa faca bujia condens ( eu as fi zis mai degraba ca se udă), sa "pacane" pe urma, cum zicea omul.

Oricum thx @ all.

Mai vad ce-o fi. Iau, nu iau...

Normal ar fi sa ma potolesc, am io niste semnale de pe la incheieturi :)))

Da', who want to live forewer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma dor ambele incheieturi de la mana din cand in cand. Aia e, decat sa ma uit cu jind doar ca sa ma menajez si sa o mierlesc cine stie cum, mai bine fac ce imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...