Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu am finante acum de tot amortizorul. Dar nici cu mobra plina de bagaje nu pot pleca asa,

 

Alex

Ia doar arcul si pune-l pe mobra ca e ok.

Am facut anul asta o tura de 5700km cu mobra la 440kg cu tot pe ea (incl eu si pasagerul) si a fost chiar ok. Cu preload-ul la maxim a mers fara probleme si niciodata nu s-a comprimat arcul la maxim, oricat de rau a fost drumul. Si amortizorul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, io am comis-o. Tocmai ce-am facut un transfer de 2626 lei lui Tibi Troia pentru un Hyperpro customizat. Da, stiu, is nebun. Da' mi-or bagat astia de la Trezorerie ultima rata de 4200 lei in cont si am avut un motiv in plus sa-i sparg (banii de la taxa de prima inmatriculare, 3200 euro achitati in 2013). Payback, bitch!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, io am comis-o. Tocmai ce-am facut un transfer de 2626 lei lui Tibi Troia pentru un Hyperpro customizat. Da, stiu, is nebun. Da' mi-or bagat astia de la Trezorerie ultima rata de 4200 lei in cont si am avut un motiv in plus sa-i sparg (banii de la taxa de prima inmatriculare, 3200 euro achitati in 2013). Payback, bitch!

Intreb si eu ca prostul, dar vad ca mergi mai mult cu pasager: decat sa dai atatia bani pe diverse, nu mai bine iti luai unul de 1000 cmc si terminai cu toate astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care va avea aceleași performanțe ca ăla de 650. Vreau un pic de confort. Nu cred să fie mare diferență între amortizorul de la 650 și cel de la miar. Dacă o luăm metodic, vreo 500 lei e arcul mov. Scăzut din 2600 lei e 2100 lei. Scăzut din suma asta vreo 80 euro cât costă personalizarea amortizorului înseamnă aproape 400 lei, adică rămân 1700 lei. Cam atât costă un amortizor nou de la YSS, fără arc progresiv și fără să aibă calitatea unui Hyperpro. Cam așa mi-a ieșit mie. Poate greșesc, dar am vrut ceva mai bunișor.

» Post actualizat in 19 Jul 2018 21:07

BTW, am vorbit ieri cu un prieten si din una-n alta, concluzia a fost cat se poate de clara: amortizorul l-am luat PENTRU MINE. Stiu ca voi pierde la revanzarea mobrei, stiu ca de banii astia mai faceam un concediu pe undeva sau imi luam trei seturi de gume. Am vorbit si cu Fabio si mi-a zis ca orice as face, amortizorul de pe mobra oricum e praf, iar daca tot iau ceva, sa iau unul cat de cat. Nu i-am pus reglaj hidraului si compensator, e efectiv un amortizor cu reglaje manuale, care vor avea doua setari: pentru 400 si pentru 450 kg. Adica eu cu sotia + topcase sau motor incarcat full. Ca singur oricum scap rar. Iar cand merg singur nu am probleme cu amortizorul, problema apare cand iau pasager si merg pe drumuri naspa. In momentele alea intervin regretele si ma apuc de injurat ca nu am luat mai din timp amortizorul. Fix asta mi-am repetat-o in fiecare zi de concediu, mai ales prin parcul Domogled, unde am belit scutul la marea arta. La fel si intre Gheorghieni si Lacu Rosu, unde am crezut ca bubuie janta spate. Vor urma (la anul, cred), arcuri progresive Hyperpro pentru furca.

» Post actualizat in 19 Jul 2018 21:10

Scutul:

post-92464-0-48897800-1532034596_thumb.jpg

post-92464-0-95371400-1532034621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt maniac cu intretinerea, dar sa plang ca mi s-a julit scutul de sub motor n-am s-o fac....d-aia e scut, sa-l lovim.....WTF

 

:) :) :)

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leule, sa stii ca mi-am schimbat parerea despre tine dupa ce am vazut filmuletul de la Tabla Butii. Ai inceput sa te bucuri si tu de mobra. :D :hug:

 

Intr-alta ordine de idei, vreau sa-mi schimb arcurile de la amortizor si furca cu unele mai potrivite pentru tonajul meu, dar as vrea liniare, nu progresive. Hyperpro are doar progresive din cate-mi dau seama (astept raspuns la un mail), imi puteti recomanda un alt producator care sa ofere arcuri de schimb pentru mobra mea (DL1000XT 2018)?

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt maniac cu intretinerea, dar sa plang ca mi s-a julit scutul de sub motor n-am s-o fac....d-aia e scut, sa-l lovim.....WTF

:) :) :)

Nu ai înțeles... Mă bucur că l-am avut și că a încasat el bubuiala, in loc să o pățească eșapamentul sau baia. Sau nu am fost destul de concis...

 

Și ce-am luat azi de la Festivalul moto rock Carpat Bikers MC Piatra Neamț, unde era și firma gentimoto.ro, la prețul de 45 lei. Probat și o geacă, pun bani deoparte.

post-92464-0-19249400-1532125696_thumb.jpg

post-92464-0-83816000-1532125858_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , deranjez si eu cu o intrebare , as dori sa mi schimb oglinzile OM cu ceva after market , din ce am mai auzit merg cele de la z1000 , fara sa mai schimb si prinderea , astea sunt mai exact , a mai schimbat cineva cu modelul asta ? multam anticipat

 

 

https://www.ebay.co.uk/itm/301043176846

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alin! eu am oglinzi de astea luate de la auto lux. dai cautare oglinzi moto vicma aprilia tuono. Conexiunea e ok...ref buffeting nu am avut senzatii ..dar de...merita incercat pt 150 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am descoperit ca am pana pe spate fix cand trebuia sa plec la munca, prima zi cand vedeam un om. Telefon, scuze ca nu ajung in 15 min bla bla adio profesionalism, deci daca mi-a gaurit-o careva ii doresc zen si armonios sa-si dea foc singur la casa, plus ca mai aveau viata in ele gumele..

Pe voi cat v-au tinut Scorpioanele v2?

 

Unde gasesc o vulcanizare moto in Buc? Am batut aseara tot ce m-am priceput sa gasesc deschis in traseul Afi Cotroceni - Spital Fundeni, nu stia nimeni sa dea roata jos, si nici eu nu stiu ca sa le zic.

 

Multumesc anticipat,

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cautat si eu o vulcanizare, tot pentru acelasi cauciuc: Scorpion Trail II. Cauciucul are sub 2000 de km.

 

Am gasit, la recomandarea cuiva de pe facebook un magazin de anvelope pe Spataru Preda 7b, si nenea de-acolo mi-a zis ca producatorul nu recomanda vulcanizarea anvelopelor moto.

Sincer, mie nu prea-mi vine sa dau iar vreo 600 de lei, doar pentru ca mi-a intrat o sarma. Mi-a zis sa ma duc la o vulcanizare auto sa imi puna un snur.

Nu stiu exact ce sa fac cu snurul asta - in mai putin de o luna plec vreo 5000 de km cu moto incarcata la maxim: bagaje si pasager.

 

Mai jos, poze cu incidentul.

 

37395478_1932650383464199_14631305169023

37818622_1944489038947000_6600789921298937789526_1944489062280331_20747564599706

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e inserat corect, n-ai probleme cu snurul. Prea va panicati unii...

 

BTW: nu trebuia vulcanizat, sunt petice din kavlar (de exemplu) ca se lipesc cu un adeziv special pe interiorul gumei. Dar sa dai cca 50-70 lei ca sa rezolvi ce poti rezolva cu un banal snur- oare nu-s bani aruncati? De 70 lei iei o trusa pentru pana si nu te doare capul. Dar iar zic unii ca ma bag in seama, asa ca va las sa procedati "bai da buc".

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai sa fii in regula, spartura e in sant si e destul de mica, snurul ala nu o sa fie frecat foarte tare. Sa ai totusi la tine un kit de pana cu snururi si un compresor, in caz ca incepe sa scape din nou presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi zis nenea ala ca sa vanda. Sau ca e prea perfectionist si in acest caz da, cea mai buna varianta e guma noua.

 

Va poate confirma Big Boy cum e cu snururile, a mers cu 3 pene pe spate rezolvate de el ;) Una am vazut-o cu ochii mei dar deh, minte prajita.. nope remember..

 

Daca ai 2k km, da-i cu incredere cu snur.

 

Am kit-ul de pana de la Louis, o sa il folosesc cat de curand.

 

Si de ce nu dormiti la ora asta? Hai odihna buna, ca sa bagati cati mai multi km energizati

» Post actualizat in 26 Jul 2018 22:15

Ah, si am uitat ceva: daca mi-a gaurit careva guma, sa-si dea singur foc la casa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa alea 3 tuburi mari de CO2 (din set) mi-am mai luat doua de la Decathlon. Surprise, inca n-am folosit niciunul, dar cu 4 din ele e de ajuns (zic unii) sa umflu roata spate. Compresorul nu l-am mai luat cu mine, ca e cam marisor, iar sa imi iau unul de 150 lei, model mic, n-am avut chef.

 

Si eu am avut gaurit un crampon pe spate, n-a avut niciun stres, a mai mers asa cateva mii de km si anvelopa nu pierdea deloc aer.

 

Bre, unii mai este treji ca mai are de editat. N-am chef, sar sar mirii la beregata si trebuie sa le livrez pozele.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fi vazut ce moaca am facut cand mi-a zis un prieten: bai, da' ce piatra ai in cauciuc? Nu era piatra, ci ditamai cuiul, pe care l-am luat in localite, pe un drum pe care pana atunci l-am evitat. Avantajul vietii la tara, unde gasesti cuie cam pe oriunde.


» Post actualizat in 26 Jul 2018 22:55

De ce n-am aflat mai din timp de draciile astea oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Snurul nu tine ! Este o solutie temporara cam de 200 de km pana la prima vulcanizare.

Roata pe spate ajunge la 3,4-3,6 bari atunci cand este foarte cald afara, viteza de deplasare e mare si ai pasager. La presiunea asta, snurul efectiv se deformeaza si incepe sa scape aer. Pe fata nu trece de 2,4 si nu are nici pe draq, dar pe spate nu, pur si simplu pe spate se deformeaza snurul si incepe sa scape.

 

Guma de motor se vulcanizarea cu petec pe interior la fel ca si orice alt cauciuc la o vulcanizare care aplica petece nu snururi. In mod normal nu ar trebui sa existe vulcanizare care sa bage snururi, ci ar trebui toate sa aibe petece, unele la cald, altele la rece. Dar operatiunea e simpla, aia cu petecul la rece. Se freaca guma pe dinuntru cu ceva scula cu piatra sau perie de sarma, se aplica un adeziv foarte puternic pe baza de prenandez, se lasa la uscat, se pune petecu, se preseaza, gata. Nu mai are moarte. Intr-adevar, teoria zice ca sa nu vulcanizezi ca rugineste sarma din guma, se rupe si se deformeaza carcasa, dar daca schimbi gumele ca mine oricum la 12-20 de luni, nu apuca. Am mers vreo 12 mii de km cu un petec, si vreo 3 mii cu 2 petece, abusulut nici o problema. Un petec o data l-am pus la minus 5 grade, dar am plecat de acasa cu pistolu de incalzit aer, si am incalzit guma cam la vreo 20 ( pe moment) apoi s-a racit instant, dar a tinut pana in vara fara probleme.

 

Roata se da jos foarte simplu. O cheie/tubulara de 24 si una de 22 (din amintiri), scoti axul, dai roata jos, pleci cu ea in portbagaj la masina, taxi, uber ce o fi. Ajuns la vulcanizare guma se dejanteaza pe masinaria lor la fel ca de pe o janta de masina, deci nu e nici o filozofie. Cu pusu rotii e un pic mai complicat, caci tre nimerit discu in etrier, dar cu niste vb de duh sfinte, parca mere treaba ca unsa :) Mai ales cu unsoarea de pe lant, daca ai manusi e chiar mai bine :) Daca nu poti singur sa o dai jos sau nu ai cu ce sau nu vrei, mergi la mecanicul moto si de acolo pleci cu roata si in juma de ora esti inapoi cu ea rezolvata. Practic daca te pui singur sa dai roata jos la vulcanizare, nu iti ia mai mult de o ora sa pleci de acolo, tubulare pe marimile astea au toti.

 

Mai zic o data snurul este temporar si obligatoriu trebuie aplicat petec pe interior. Am kitul de snururi to titmpu cu mine, o data pe an iau de la cate o vulcanizare niste snururi noi, 5 lei la baiatu, unii dau 2, altii dau 5. Imi iau noi deoarece se coc de la caldura alea de stau in moror sub sa. Inca nu am folosit niciodata cartusele de co2, dar se gasesc la pret decent la decathlon. Tot timpu am gasit un compresor de aer pe undeva. Am mers pe pana si 2 km pana la aer... Ba chiar aveam un next de aruncat si am plecat cu el de acasa fara aer pe janta pana la cel mai apropriat compresor (ca tine snururl), culmea nu s-a dejantat si nici janta nu am indoito, iar cauciucul nu a avut nici pe draq, doar vreo 60 de grade. Si ca tot vb de snur, sa vezi ce fain e sa il bagi in cauciuc intre 0 si minus 5 grade...

Deci fara snur, petec, 2 chei, dai roata jos singur sau asistat.
Si da e fain sa ai senzori de presiune la roti, stii tot timpu cat aer ai, cat sunt de calde gumele si mai ales cand ai o pana cam ajungi pana la un compresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca snurul e solutie temporara si multi nici nu vor sa auda de el. Practic, cate roti de masina am snuruit, n-am avut decat o singura data probleme, ca era gaura piezisa si nu mi-a iesit mie pasenta. La moto am facut doua pene, la motorul meu si al lui Cata Ambro. Al meu a plecat la cele sfinte dupa cateva mii de km (mai mergea, dar trebuia sa ajung in Apuseni si nu am vrut sa ma risc cu cauciuc ros), al lui Cata am impresia ca si acum e pe motor, cu el a fost la Herculane, cu el si in Apuseni. Si n-are nici pe dreq. Sa dai jos roata (fara cric central, la cine stie ce ora, pe frig sau ploaie) nu stiu cat de amuzant este. Daca faceam pana prin Domogled, bunica venea sa ma ajute cu roata sau cu compresorul. Da' bunicile mele is moarte amandoua. Mie imi era sa nu se taie guma, cuie nu stiu daca erau pe acolo. Nu ma contrazic cu voi, stiu ca unii oricum nu sunteti de acord cu ideile/parerile mele, totusi am o bruma de experienta si pot afirma ca PENTRU MINE functioneaza de minune solutia cu snur. Poate ma pricep eu mai bine sa il aplic. Si pe unde am mers asta vara si luna asta nu vedeam tipenie de om zeci de km. Si nici vulcanizari nu prea am zarit, ca pe la noi. Am avut noroc si n-am facut pana, totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu pasager, pui 2,8 bar la rece in roata spate, cum spune manualul, cand incepi sa gonesti ajungi rapid la 3,4 bari.

La peste 3 bari pur si simplu snurul ala il auzi cum incepe sa pocneazsca. Daca te uiti la el vezi cum incepe sa faca besicute care se sparg si se lipesc, dar la un momentdat se subtiaza si scapa pe langa. Am incercat si varaianta cu adeziv si nu tine. Nu la 2,8 la rece. Sau ca sa fiu mai explicit, nu pe Nexturi. Ca sa nu mai spun de deformarile gumei. La fiecare inclinare, in functie de viteza, guma are alta forma. Am avut la pene si pe moto si la masini incat le iau ca o pe o stare de fapt. La masina tin cu anii snururile, ca deh asa se vulcanizeaza la noi, la moto nu tin.
Si nu dai roata la frig ploaie si intuneric jos, pt aia exista snurul, sa ajungi acasa sau la prima vulcanizare, dar nu il ti acolo cu zilele/luniile/anii. Am mai ajuns eu seara in wend la cluj. Meme stii vreo vulcanizare, da stiu, dai si un compresor, normal. Perfect, A doua zi, da -o draq de roata ca tine, uite compresoru, las ca nu mai merg la vulcanizare. Bine. Cu 60 de km inainte de a ajunge acasa, cine alerga din peco in peco sa mai bage niste aer...

Deci bursyllac cu snuru ala te mai dai pana gasesti o vulcanizare cu petec. :)

Horia la fel, maine sigur gasesti una.

 

Lucian, lasa prostiile de plastice de aspirator, ca pe acolo iti mai intra naibii o viespe si sa vezi ce fain e. Mi-am luat si pantaloni si geaca, fastway hot season, trei sfert din echipament e mesh, nici macar la eclipsa nu te poti uita prin el ca i prea rar. Insfarsit nu mai circul in tricou si insfarsit pot sa port altceva decat pantaloni scurti. Singura problema ca o data cu lasarea serii, se face frig :) tare frig. Contrar asteptarilor tricoul de bumbac tine chiar mai bine de frig, decat tricourile alea tehnice caci o data udat (de trasnpiratie sau de la robinet din benzinarie) apa se evapora mai incet, nu instant, iar convectia este mult mai efcienta. Avantaju e ca nu mai transpiri in nestire si poti baga mai multi km fara dezhidratare.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...