Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

In Mongolia il terminase pe cel original, HyperPro-ul era pus recent, avea sub 15000 de km. Nu e primul de care aud sa aiba probleme cu hyperpro-ul dupa cateva mii de km, dar pentru asta ai garantie. De cacao totusi ca stai cu mobra pe bara in mijlocul sezonului pana ti-l repara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

post-56760-0-37791000-1534678751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu o rugaminte la cei care au DL 1000, asta pentru ca nu stiu daca e la fel ca la 650. Vreau sa va uitati la cricul lateral si sa-mi spuneti si mie daca are un arc sau doua arcuri. Pentru ca, de vreo doua saptamani, mi se tot opreste motorul in cele mai tampite situatii, cela mai nasoale pe off, ori de cate ori sar vreun sant sau iau o groapa. Se misca cricul in jos si, evident, se opreste motorul. I-am dat cu WD 40, l-am gresat, el basculeaza foarte lin si usor, doar ca la un hop se deplaseaza in jos. Ma gandesc ca am pierdut un arc, daca o fi avut doua.

650 e ale meu si are 2 arcuri. Eu a trebuit să-i tai din cric și l-am dat jos.E unul mai gros si altul mai subtire care trece prin primul.

După am văzut postarea de mai sus

Editat de Alecsa Cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a demontat/dezasamblat cineva TPS-ul pentru a-l c*răța?

Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe.

» Post actualizat in 20 Aug 2018 06:30

Salutare baieti.

Are cineva dintre cei de aici un V-Strom de vanzare?

Am un prieten care vrea moto, si l-am convins pt Stroame

Vorbeste cu Dode. Are un prieten de al lui unu cu 8000 km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cric lateral cu tot cu arc/uri de 650, fami o oferta buna si il pun la curier :)

Merci, dar nu schimb cricul in sine pentru ca am o extensie de otel, ca talpa, sudata pe el, pentru terenuri miscatoare. :) Iar pentru un arc sa iau tot cricul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imposibil. E bagat in rasina si nu iese nimic. Trebuie rupt. Si nu se murdareste, se rupe.

Pff, nasol, un rahat de potentiometru, si scump! Ma gandesc, daca era rupt ceva (colectorul de pe cursor sau calea rezistiva) trebuia sa dea eroare TPS, dar motorul se alimenteaza prost numai in regimuri medii si ma gandeam ca ar merge reparat. La Yamaha si la unele auto se pot demonta. Oricum il dau jos si il kileresc, ca am ciuda pe el; daca iese ceva bine, daca nu, sa vad cine aduce mai repede!

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Semnalizari originale se gasesc pe undeva de cumparat?..cele de la JMT care cam tremura de felul lor.

 

Mersi,

Mihai

Am eu doua bucati originale de dat, dar sunt model 2003. Adica nu au forma aia perfect aerodinamica. :) Daca le vrei, ale tale sunt!

Dar pentru fata eu mi-am luat d-ale lipite pe carena, de la Louis, cel putin nu risti sa le spargi daca scapi mobra si costa doar 20 de euro. Basca, au si bec halogen.

Editat de madapribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,sunt puțin dezorientat și aș dori o părere de la posesorii de v-strom,doresc să îmi achiziționez un Suzuki v-strom 1000 o a doua motocicleta (mai am o Hayabusa) dar mai multe persoane m-au descurajat că ar fi problematice și m-au sfătuit pentru modelul de 640 că fiind mai bun din mai multe motive.Cel de 650 este mic pentru mine că motorizare eu fiind un tip mai greuț (100kg) Ce mă puteți sfătui să fac scurt și la obiect precizez că motocicleta este la Cluj la Motomus și m-aș duce sa o cumpăr zilele astea,mai am o a doua opțiune la ei cu Honda Varadero 1000,mulțumesc și vă salut

» Post actualizat in 20 Aug 2018 14:16

Daca e cineva care mă poate ajuta mai expresiv las și Nr meu 0799533845 o sa dau o bere la prima întâlnire,zi buna va doresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nici miarul, nici Varadero. Dar, daca m-as pune in situatia ta, cu motor de 200 de cai, sa ma bag pe 650, care are cam 1/3 din puterea Busei, ar fi un downgrade enorm. Dar mai safe. Ca sa iei miarul, tot nu prea te-ar satisface in demaraje, comparativ cu Busa.

Daca e sa vorbim despre Vstrom, mai fiabil e modelul de 650. Asa spune lumea. Certific si eu, cica ar avea 60k km al meu (Fabio spune ca visez frumos) si mare lucru nu i-am facut (rulmenti, amortizor spate, servisare furca, kit lant- adica mai mult consumabile). N-oi vorbi aiurea, motoreta rezista eroic la ce-o folosesc eu. Cel de 1000 cc are celebra "boala a oalei de ambreiaj", care se repara cu vreo 300 lire in UK.

Varadero e... Honda, ar spune unii. Am un prieten care vine asa ceva, cu vreo 3500 euro, ca si-a luat cruiser. Daca ai putea, fa ceva "teste" cu fiecare model in parte. Pe topicul cu Vstrom e posibil sa ti se recomande... Vstrom, cum patesti si pe cel al marcii bavareze. Na, in spirit de gluma. Eu am facut upgrade de la un motoras de 500 cc si 50 de cai, la tine am impresia ca alegerea fireasca ar cam fi FJR1300. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am dat niciodata cu Hayabusa, dar am avut un ZX6R inainte de a lua V-Strom 1000XT (modelul nou 2017). Am doar un pic peste 7000km cu el, dar mi-am cam facut o idee despre ce poate (vorbesc de sosea acum). Daca esti obisnuit cu motoare puternice, aproape sigur te va dezamagi chiar si motorul de 1000. E mai mult decat decent si merge 150+ fara sa se planga, dar accelereaza greu. Sa nu ma intelegi gresit, motocicleta e excelenta. Mananca km pe paine si isi face treaba foarte bine, dar fara indoiala nu este sportiva. Daca esti OK cu asta, go for it :) Pentru ceva mai sportiv din categoria adventure, arunca o privire la KTM sau Ducati (si uita-te adanc de tot in buzunar :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...