Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 25.10.2018 la 14:09, cooldeep a spus:

- din pct meu de vedere limita de siguranta a lor este undeva la 20 de grade, deja de la temperatura asta frana are de suferit.

- la o temperatura mai mica de 15 grade, sunt deja periculoase

- la o temperatura mai mica de 15 grade cu umezeala pe jos sau ploaie sunt inutilizabile si foarte periculoase.

Citisem recenzia ta si eram pe deoparte curios, pe deoparte temator de cum se simte Mitas E-07 Dakar in conditiile descrise mai sus. Asa ca am avut ocazia sa testez, partial totusi: eu am acum pe fata un Heidenau K60 Scout (cu peste 30.000 Km uzura, dar inca se tine bine) iar pe spate Mitas E-07 Dakar (peste 20.000 Km, inca mai duce si asta). Deci, nu chiar testul ideal, dar lucram cu materialul clientului :P. Am iesit ieri la o tura prin zona si in mare conditiile or fost: temperatura maxima 8 grade, medie estimez undeva in jur de 4-5, minima in jur de 1-2 grade (conform MeteoBlue si mana mea dreapta, cand am oprit la poze). 99% asfalt, din care cam 60% ud sau umed (n-o plouat cat am fost pe traseu, dar plouase cu o zi inainte/peste noapte si inca era ud, plus ca-s portiuni unde in perioada asta e practic umed tot timpul). Ritm de mers lejer/precaut o vreme, apoi destul de lejer - dar mai potolit decat vara, in mod evident, fara pasager sau bagaje.

Amu, in afara de vreo 2 frane spate, in curba, cu asfaltul umed si cumva cu mazga aia care se face de la ceata/umezeala in perioada asta, unde intradevar ABS-ul a intrat mult mai repede decat ma asteptam (si daca nu aveam ABS eram clar pe jos), a fost OK. Nu extraordinar - OK. Poate ca o ajutat ca prima frana din asta cu emotii am prins-o imediat dupa ce am iesit din oras (si cu noroc, ca era o bucata cu sens unic, deci am avut loc sa "valsez") si m-o pus in tema, asa ca am fost mai grijuliu. Poate. In rest, mai ales pe uscat, or tinut lejer, am mers fara emotii.

Amu, poate ca avem asteptari diferite, sigur abilitatile tale de a merge mai aproape de limita mobrei is peste ale mele, dar eu n-as zice pas la gumele astea pentru mers in conditii cat de cat normale. Este totusi important ca pe fata nu am Mitas, posibil (probabil) ca problemele sa se simta mult mai puternic pe frana fata. Dar totusi, is rezonabile, la conditii de mers rezonabile. Si tin nene, nu gluma :D.

PS - traseul o fost asta: https://www.relive.cc/view/rt10002505200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asta cu uzura nu o pricep. Eu mai fac cateva mii si ajung cu dakarul la limita de uzura. Deci nu vor ajunge la 15k. Intr adevar de la limta de uzura pana la slic mai au muuuult si bine, dar care mai e scopu. E cam ca si cu gumele de masina de iarna, unde au limita de uzura la 4mm fata de cele de vara care au la 1,2mm, iar de noi iarna/vara au cam 10-12.

intrebarea ramane, cum sa mergi 30 de mii cu k60 cand avem colegi pe aici care le-au terminat in 8-12k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe mine m a tinut un tourance mult si bine, dar intr o curba la 90 ntr un sat din serbia era sa dea cu mine de pamant fara absulut nici un motiv.

Exista niste teste pe net cu mai multe gume, cum se fomporta noi, dupa 5k, dupa 10k etc. Confirm si eu la nexturi cand ajung pe final gumele is cam varza :) 

Astept vara sa termin mitasurile, pana atunci mai ma bucur de nexturi, chiar daca iarna trecuta au dat cu mine de asfalt :) speram iarna asta sa fiu mai bland cu acceleratia pe curbe la minus grade :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca am observat si eu o schema: cand am luat setul, anvelopa spate era c alemnul. Adica stateam pe ea si nu se deforma decat un pic. Aveam vreo 88 kg pe atunci. Dupa ce am dat guma jos, inainte de Apuseni, era moale aproape ca un cauciuc de bicicleta.

Setul pus in primavara s-a comportat admirabil pe afalt, insa in offroad se simte nevoia unui model dedicat, cel putin dpmdv, nu-s foarte experimentat pe partea asta. Nu am reusit mai mult de 18.000 cu guma spate sub nicio forma. Si frane cu spatele scartaind rar prind, ca mai mult sunt cu pasager si nu apuca spatele sa franeze.

 

Inca ceva: a comandat cineva furtune racing de la Olson.ro? Mai era o firma care confectioneaza asa ceva, dar nu am mobilul la indemana. Anul viitor vreau sa fac upgrade de furtune, vor fi avand deja 15 ani si parca nu m-as mai risca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cooldeep a spus:

intrebarea ramane, cum sa mergi 30 de mii cu k60 cand avem colegi pe aici care le-au terminat in 8-12k.

Numai cu cel de fata am facut 30.000. Spatele l-am schimbat la 10.000, mai mergea, estimez, inca odata pe atata, dar nu destul cat sa ma tina pana acasa. Le fac poze si ti le trimit, desi le-ai vazut cum arata dupa Km astia - in nici un caz nu sunt slick. Mno, viteza de croaziera in jur de 100 (pe GPS) pe unde s-o putut (cam 2/3 din distanta) si fara acceleratii/franari bruste fara motiv. In rest, drum intins :D. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e o mare problemă, că fiecare are stilul lui de mers. D-aia și consumul variază de la motociclist la motociclist, chiar dacă motocicleta este identică. 

Dacă mergi smucit, accelerezi brusc, frânezi la fel... dacă iei curbele tare, cu frănâri târzii și accelerații rapide, dacă mergi supraturat... atunci mănânci și gumele mult mai rapid. D-aia e bine să se spună și cum s-a mers cu perechea aia de gume... 

Am un prieten cu KTM 1190 Adventure R care a pus până acum 23000 de km pe K60-uri, dar merge liniștit, mai mult cu radaru-n spate (nevasta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare SF 23000 km, fără să devină plată pe mijloc, cum sunt ale mele acum. Adică 1 mm riduri. Și eu am radar in spate, dar nu prea îmi comentează. Dacă o anvelopă ține 15000 km pe asfalt e chiar foarte ok. Părerea mea.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ati facut curios si am reverificat kilometrajul, de fapt sunt cam 25.000. Din astia, multi pe autostrada, multi cu pasager, dar in general mers cuminte, sau ma rog, cat de cuminte se poate merge cu o mobra de 150 cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mers destul de linistit cu gumele alea avand in vedere ca lateralele mai au inca mustati.

Eu am asa:

17000 cu Mitas E07 (normal)

22000 cu K60 Scout.

Ambele sunt la limita de jos. K60 S-a uzat excesit cupa o tura de 6000 km incarcat peste limita admisa a motocicletei.

cum se simt:

- E07 e mai ok pe ploaie decat K60.

- E07 se termina mai repede banda de rulare pe viraj decat la K60. Se simte ca ajungi pe marginea caramelelor si motocicleta incepe sa 'danseze' putin pe viraj (aluneca slab dar nu fuge de sub tine)

- K60 tine mai mult ca E07.

- E07 e mai capabil ca si tractiune spate pe offroad. Din cauza ca dunga de pe mijloc e mai subtire prinde mai bine pe drept.

- K60 e mai capabil ca si grip pe fata in curbe pe macadam unde vrei sa te si inclini putin.

- K60 face sa tremure fata (de se misca parbrizul) la viteza foarte mica (pana in 10 km/h)

- ambele vajaie de iti rupe capul. mai ales pe  viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, kkennyy a spus:

Hai ca m-ati facut curios si am reverificat kilometrajul, de fapt sunt cam 25.000.

Chapeau, sa arate Scout-urile asa dupa 25.000 de Km, mai rar, mai ales pe o mobra grea, incarcata si cu mai mult decat destula putere. Oricum, e bine de stiut ca exista optiuni de ture lungi, fara sa-ti bati capul cu impachetat si carat un set de gume dupa tine. Ceea ce super confortabil (sa NU le ai cu tine :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare: pot prelungi mufa de la releu cu niște cabluri cu papuci mamă/tată? Am cabluri, papuci și clește special. De ce vreau să fac manevra asta?  Repoziționarea releului, pentru o mai bună ventilare și acces facil în caz de problemă. Papucii și cablurile vor fi izolate cu tub termostringent (varnish).

Trebuie cabluri cu secțiune mai mare de 1,5 mmp?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucian, sfat! Cositoreste fiecare cablu dupa ce le-ai pozitionat si izolat corect intre ele, uita de papuci! Lipiturile sunt sfinte, eviti incintarea firelor si implicit a instalatiei, prin contacte imperfecte, oxizi si alte bolbotenii aparute la papuci. Astfel protejezi si releul cat si alternatorul.👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...