Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

aha :)

las ca pun poza pe fb, da dupa ce am nr si dupa ce vin trax adv :P , a si prima oara tre sa ajunga la mine si utilajul ca deocamdata ma simt doar mai sarac si fara marfa in buzunar (cei drept nu incape in buzunar, dar fara el sub balcon)

apropo de trax, plm, mai am doar un sticker si ala cu sigla veche si nu potrive, dar poate in aprilie la deschidere primesc si eu unul cu albastru unde tre :) ... ca de patchuri stiam ca am si cu sigla noua, da tot unu cu sigla veche am si numa ce am refuzat de alea noi la poiana ... neinspirata alegere.
 

PS: 650 ul, 2010, ABS, cutii originale si multe accesorii e de vanzare, poate stiti pe careva, astept o zi cu soare sa il spal si sa ii fac poze ca sa ii fac anunt pe olieics :)

Si ca tot vb de lanturi la 650, se pare ca ungatorul functional de data asta si a facut datoria, lantul a rezistat 27 mii de km, de data aceasta (fata de 16 mii ultima oara cand batea ca bezmeticul) si se pare ca se termina cu a 3 a iarna, defapt pinioanele sunt varza, am mai dat cu sprayul, dar am un spray de prin 2015 acu 40 de mii de km (singurul care l-am cumparat vreodata) si inca nu e gata. Pacat ca se dezintegreaza furtunele si trebuie inlocuit cap coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru mobra nouă!

 

Lanțul meu are peste 30000 km și încă nu dă semne de oboseala. Nu am folosit decât ungator (made by je) si ulei de transmisie. Ăsta e al treilea sezon, să vedem cât mai duce. Lanț DID și pinioane JT.

IMG_20190124_175207.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Lucian_M said:

Lanțul meu are peste 30000 km și încă nu dă semne de oboseala. ... Ăsta e al treilea sezon...

 

Nu am spus ca nu mai duce lantul, doar ca am terminat pinioanele inclusiv cel de spate. Cat despre sezone, eu am doua mari probleme. Circul iarna cu utilajul, asta inseamna sare si cloruri de tot felu aruncate direct pe lant, si a doua sunt animalele care urineaza direct pe lant cand sta utilajul parcat. De asta am spus ca are deja 2 ierni trecute dar a 3 a e asa.. cum sa zic... sa fie nou kitul in primara si ne sarat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, se schimbă datele. Ultima dată cand am verificat pinionul de atac era ok. Cel mare la fel. Dar eu nu prea circul iarna. În rest, cam fac abuz de ulei (un litru in doi ani). As mai ieși si eu iarna, dar cca 100 m până la șosea e gheață și zăpadă. Mai adaug umărul si glezna de pe partea dreaptă cu probleme și iese o combinație nașpa pe alunecuș. Nu e scuză, dar fac deja proceduri pentru ruptura musculară și n-aș vrea să adaug vreo fractură.

Ieri au fost 9 grade, era soseaua bec. Județeana. La mine pe stradă zăpadă de câțiva cm. Azi ceață densă, un grad. Poate se mai topește...

Recunosc, sunt invidios pe cei care au putut ieși cu motorul iarna. Dorință este și la mine, dar nu pot ieși la DJ.

 

Am găsit dracia asta răsfoind pe feisbuc, ar fi bună cât de cat? https://m.emag.ro/claxon-autouniversal-magstar-melc-cu-compresor-si-releu-de-tensiune-12v-usor-de-montat-sunet-puternic-m-va016/pd/DXS89SBBM/?utm_source=facebook&utm_medium=dpa_emag&utm_campaign=facebook_dpa_ongoing_all_7d_new_feed_rewq&utm_content=dpa&utm_term=23843207427250138&cmpid=82843&fbclid=IwAR3WCEDncVohd7zMjgSmoxAykBGYb9SJskgyYiXOnHosIlq1ax8lDHa08yU

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

43 minutes ago, Lucian_M said:

La mine pe stradă zăpadă de câțiva cm. A

 

Chiar crezi ca la altii e altfel  ? :) duminica cand am venit de la poiana tot drumu nu am vazut pic de zapada sau gheata si cand am intrat in oras (cel fara contract de dezapezire, dezastru total) am dat 2 ore la lopata sa sparg gheata (care iubitii mei vecini nu s-au sinchisit sa o inlature cat era zapada), sa o degajez, sa eliberez canalele pt a nu se forma balti cand se topeste peste zi si sa imi fac culoar sa pot iesi la principala caci luni trebuia sa fiu calare :) Ai nevoie fix de un culoar cat e lopata de lata, cel mai bine sa il creezi preventiv cand inca ninge si cat inca nu e batatorit. Au fost zile intregi cand nu am putut iesii pe ruta normala din parcare ci doar pe cea creata de mine si zile intregi iarna asta cand nu intram pe strazi secundare sau prin cartiere. Cred ca "adaptarea" este cuvantul magic de azi :) . Cat despre frig, pana mea, in masina fara scaune incalzite sau huse incalzite de la lidl nu e frig primele zece minute? cam atat iti ia si cu motoru sa ajungi de colo colo  :), eu stau si 3-4 minute cate  o data cand ajung la destinatie sa opresc motoru ca sa fac cele 10 minute magice, caci iarna asta asa mi-am propus, cand porneste sa mearga minim 10 min.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio, deci e clar, am făcut bine că am intrebat. Mi s-a părut suspect prețul.

 

Cât privește zapada, prin orașe e ok. La intrarea in Tg. Neamț scoteau muncitorii grilajul de peste canalele de scurgere pentru a preveni dezastrul care urmează. Am să scot și eu lopata, că nu am atâta cablu pentru freza electrica încât să ajung la DJ. Azi era bun dacă intra lama pe străduțe, ar fi luat zăpada până la asfalt. Efort mare nu pot face, doctorița a spus să nu forțez nota, că am făcut degeaba trei săptămâni de proceduri.

Sunt în curs de a realiza un proiect drag mie: scut din aluminiu pentru motor. Am ceva în minte, am și material, ieri am dat peste cineva cu abkant. Dacă fac bine proiectul, e posibil să nu fie nevoie de sudură TIG. Mai am și manșoanele de montat, dar sunt o căruță de fire de aranjat. Le tai și le pun papuci sau le lipesc.

Lampa de la număr e montată și ea, a ieșit decent spre ok.

Nu am apucat să rezolv șaua, adică să rad un pic spuma de pe laterale. Dar măcar am luat capsator pneumatic și capse de 6 mm, iar spuma o ajustez cu șlefuitorul cu bandă. Îs curios ce-o ieși. Azi e sărbătoare, nu pot lucra. Mi-e ciudă.

 

Btw: la mașină am un drac de calorifer electric în bord, vine căldura în maxim două minute. Scaunele... se încălzesc natural. 😁

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut proiectul si cred ca nu mai folosesc sudura. Doream sudura pe laterale, dar prefer sa folosesc mai multa tabla (pierderi de material) si sa am imbinarea doar intre talpa si laterale. Caut cele mai zdravene nituri si aia e.

Acum imi configurez niste conducte de frana http://www.racingnick.ro/furtun-si-fitinguri-frana

Stie cineva ce tip/dimensini au suruburile de la furturile de frana? Ca sa stiu ce sa comand.

 

 

Bine, mi-am gasit si eu ora potrivita pentru a pune intrebari...

1764508500_Snap2019-01-31at00_08_08.thumb.jpg.4c07c49b8913a6d9f295402dcdad8c04.jpg1632731970_WhatsAppImage2019-01-31at12_11_04AM.thumb.jpeg.4df3466c27d422e73ed9f4b73d8f2f23.jpeg62363197_Snap2019-01-31at00_13_08.thumb.jpg.857b105b6263cf023cb46b6be648eba4.jpg434377276_Snap2019-01-31at00_08_31.thumb.jpg.327918b9352990928a72d49fe602ea99.jpg

Asa ceva am gasit in manualul de service + piesele de care sunt sigur.

Am impresia ca lungimea e de 19 mm (Fabio a zis ca e ok si de 18 mm, eu ma gandeam sa iau de 20 si sa pun o saiba), iar filetul este M10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Lucian_M a spus:

Nu am apucat să rezolv șaua, adică să rad un pic spuma de pe laterale. Dar măcar am luat capsator pneumatic și capse de 6 mm, iar spuma o ajustez cu șlefuitorul cu bandă. Îs curios ce-o ieși. Azi e sărbătoare, nu pot lucra. Mi-e ciudă.

 

Btw: la mașină am un drac de calorifer electric în bord, vine căldura în maxim două minute. Scaunele... se încălzesc natural. 😁

La sa se face cel mai usor cu o panza de bomfaier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 30.01.2019 la 16:42, Lucian_M a spus:

Azi e sărbătoare, nu pot lucra. Mi-e ciudă.

 

🤣 

Bună rău asta.  

Românie, plai de dor, of of măi măi. 

Eu zic ca azi e sărbătoare și poți lucra. 

Dacă vrei sa fii în fata altora, bineînțeles.

Poate este timpul sa dai calendarul înainte. Suntem în 2018. 

 

 

 

 

 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieteni care lucreaza in zi de sarbatoare. Sa nu crezi cumva ca stau cu Biblia sub perna si urmez cu sfintenie sfaturile popii, dar am un principiu: nu lucrez cand e sarbatoare, decat daca e MUSAI de rezolvat ceva si chiar nu se poate amana. Sunt ortodox si am ceva... principii.

 

Azi am fost harnic: aproape am montat mansoanele incalzite. Adica am scurtat cablurile (pus papuci sertizati, termostringent etc), lipit mansoanele, reglat cablurile de acceleratie. Mai am de pozat cablul de la mansonul drept, facut legaturile electrice si montat cutia cu sigurante. Am facut o proba dupa sertizare, cu un acumulator de 14v, nu a bubuit nimic, dupa cca 1 minut pe 100% mansoanele frigeau. In casa e dezastru, ma apuc de facut curat.

A, si a venit si discul si placutele de pe spate. Pe luni astept componentele pentru conductele de frana fata. Am ceva emotii cu suruburile banjo, dar sper sa fie in regula, ca am luat ambele modele.

IMG_20190201_182832.jpg

IMG_20190201_204440.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Religia - Cel mai mare obstacol in calea evolutiei , nici nu ne putem imagina unde am fii azi daca chiar si acum 1000 ani am fii terminat cu porcaria asta de indobitocire . Sper sa dispara in viitor porcaria asta de prosteala in masa....

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, DeVazut_TM a spus:

 

🤣 

 

Poate este timpul sa dai calendarul înainte. Suntem în 2018. 

 

 

 

 

 

 

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

1. Noile arcuri pot fi mai "moi" pe zona de amortizare usoara = greutatea motorului iti duce furca mai jos.

2. Arcul spate mai teapan poate pune presiune(greutate) mai mare pe furca = furca mai jos

3.(desi nu cred ca e cazul) - prinderea furcii in jug 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...