Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare,

 

Anul trecut am avut parte de primul accident :( sper sa fie si ultimul. Am oprit la trecere dar masina din spatele meu nu. Din fericire daunele au fost doar materiale si am scapa atat eu cat si pasagera fara probleme serioase.

 

Am o dilema referitoare la crashbar. Si-a facut treaba... carena si piciorul meu nu au avut de suferit, insa crashbarul drept s-a apropiat de carena cu vreo 2-3 cm.

Sa il indrept sau sa il schimb?

 

Pentru indreptat... eu m-am gandit sa pun motocicleta intre 2 stalpi... In stanga sa leg de cadru iar in dreapta de partea de sus a crashbarului si sa dau usor la clicket chingii.

 

Atasez si cateva poze

IMG_20180424_092502.thumb.jpg.e8bb41a0061d2423e1917160c1c76f12.jpgIMG_20180424_142216.thumb.jpg.1ba9c2b0839912bbdcafe7e9417ad10f.jpgIMG_20180424_142204.thumb.jpg.957e7a0a5f3bdb224b04c2be19994ace.jpgIMG_20180424_085702.thumb.jpg.605929e503d41bef5001b6e4a69fc0ae.jpgIMG_20180424_093617.thumb.jpg.7fe91ec7b16643d05a39077980c1232e.jpgIMG_20180424_093626.thumb.jpg.ed98579ecdeaff8583e4c39f2df650d0.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alti colegi au indreptat mai simplu. O chinga de un copac prins de crashbar, apoi lasat motoru pe parte si din greutatea lui se indreapta inapoi ajutat un pic. Treaba de 3-8 minute fara prea mari batai de cap fara trlii cricheti clicketi si alte nabadai. Timpul e dat de cat de lunga faci chinga la prima incercare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e simpla, de indreptat nitel se indreapta, da tot stramb o sa fie si deja a preluat un soc. Banii si i-a scos deja ca te-a salvat odata. Si la picioare si la buzunare. Merita scos la pensie si luat altul nou. Nu sunt ata de scumpe incat sa nu merite sa iei altul nou la fel de trainic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept de zile intregi sa mai scrie cineva pe aici ca sa pot sa pun si io o intrebare :)

 

Are cineva manualul de service pdf pt dl1000 de la 2014 in sus ? sau are cineva cont pe forumul .uk caci acolo sunt unii care il au si trimit linkul pe pm ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare v-stromisti,

 

De curiozitate am intrat pe site-ul Motul si am folosit functia Oil Selector unde iti introduci datele despre mobra si iti spune ce ulei recomnda (Motul bineinteles ca doar e site-ul lor).

 

Interesant e ca daca pt. mobra mea (DL650 2008) pana anul trecut recomandau Motul 7100 10W40 sau 10W50 acum recomanda Motul 7100, dar 20W50.

 

Asa ca intrebarea e daca foloseste cineva Motul 7100 20W50 si cum se comporta.

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bagat 20w50 fara nici o problema, dar de la belray, o  singura data mineral si de cateva ori semisintetic. Cel mai frumos torcea cu cel mineral, dar si daca il incalzeai apareau mici probleme cu el. Cu cel semisintetic absulut nici o problema. Frumusetea schimbarii vitezelor se mentine indiferent de temperatura. Nu pot spune asta despre motul, care tragi de pedala aia si cloncane la schimbat de numa la cald.

Cat despre motul... imi mentin parerea, doar marketing fara substanta. Pana si castrolul 15w50 din benzinarie (de ala de masina) se comporta mult mai bine ca motulul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patit si eu la fel cu Motul,"agatatul" schimbatorului la schimbarea vitezelor,la cald.

3 motociclete din 5 pe care le detin,au motoare Suzuki.Daca la toate face la fel,e timpul sa schimb marca de ulei,mi-am zas!Si am trecut pe Ipone R4000RS,15w-50.Asta era prin 2015 daca nu ma insel si totul e smooth acum. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Subscriu.

Cu Eneos 10w40 schimbă mai bine.

La cele doo DR-uri,si asta parca are o tenta de a "agata" undeva la 90-100 grade temperatura uleiului.Cu Ipone-le,nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis că schimbă mai bine, nu perfect. Deocamdată nu schimbă deloc, stă pe bară, că nu mă pot apuca de treabă din cauza febrei musculare. E oleacă de lucru la mobră, e și frumos afară, este și chef, dar fizic îmi e imposibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti, lasa-mi si mie vorba. Am imprumutat unul de la un prieten (nu stiu daca e doar imprumut sau ca si "onorariu" pentru indreptat scarita). Al meu a fost rupt si carpit de fostul proprietar, apoi am reusit sa-i bulesc cauciucurile din spate si l-am cam distrus. O alta varianta ar fi sa iti faci unul custom, din aluminiu frumos modelat, eventual glisant pe inaltime. Daca nu- MadStad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat manere incalzite Oxford touring. Ceva sfaturi pentru montaj ?

Lucian, am cumparat acceleasi aparatori de  maini ca ale tale . Trebuie sa tai capetele manetelor de frana si ambreiaj  ? Cum le-ai fixat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...