Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

In teste un sistem de ungere automat.

Incerc in weekend sa il pun pe motor.

M-am inspirat de pe  forumul Stromtrooper

 

 

15519882880103227568528426077596.jpg

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2019 la 13:52, Florin_Nx a spus:

Scorpion o sa iau - deja ma cam batea gandul da` am zis sa mai intreb si altii care au avut. Mutumesc.

Eu am pus anul trecut pe a mea si pentru "on road" sunt ok, nu pot sa spun ca la fel de bune ca PILOT.ROAD.4 dar alea le-am avut pe un gsr 600 si aici ma refer la aderența la o frânare de urgență. Am făcut in jur de 13000 cu ele si cred ca  o sa ma tina spre 20000 si ceva.Pe off road si aici ma refer la ceva macadam simt spatele cu pleca f usor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va transmite maine impresii de pe asfalt, ca vine la mine sa le schimbam. Din ce spune lumea pe net, treburile stau asa intre Next si Trail 2: Next sunt ok pe sosea si tin bine, Trail 2 este mai aderent. Dar cica tine si al destul. Strict dpmdv, gumele trebuie sa tine un sezon, adica 17-19000 km. Daca tine peste, e un maaaare bonus. Tourance clasic cam 17-18k km tineau. Ma mir ca fata inca mai are de rulat, ca spatele e aproape la linie. Pe offroad Tourance clasic erau... meh, ce sa zic, ca eu merg in special cu pasager... erau cel mult decente. Nu am cu ce gume de offroad sa compar. Pe asfalt- chiar ok, nu am avut de ce ma plange. Teoretic (dar si practic), Next ar fi mai aderent pe asfalt decat clasicul, asa ca Trail 2 va fi mai aderent decat Next. Destul de simplu. Pe offroad- aici nu ma pronunt, dar nu-mi pun sperante de niciun fel, pana nu incerc sa vad cum e. Dar au fost unii cu gume de astea prin Mongolia si nu s-au plans tare. La mine, faza e cam asa: imi place sa nu faca galagie mare (tourance clasic face zgomot pe viraje, imediat ce s einclina un pic mobra, dar K60 urla de sparg, din ce am auzit de la altii), sa aiba aderenta buna atat pe uscat, dar mai ales pe ploaie (de Tourance am fost chiar multumit pe ud, in special daca mergeam incarcat). Mobra mea nu are ABS, asa ca tine doar de mine daca o pun jos sau nu (pana acum m-am descurcat). Daca gumele astea tin oleaca mai bine decat Tourance clasic si imi ajung un sezon, ma declar multumit. Guma spate a costat 533 lei, un pret ok pentru a ma sti cat de cat in siguranta. Sunt curios cat de usor (usor pe dreq) va fi la montat comparativ cu Trail 2, ca maine am de montat 5 gume in total. Si, dupa cum vad flancurile de la Next, o sa fie distractie mare (comparativ cu guma pentru un naked, montata saptamana trecuta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, george13 said:

In teste un sistem de ungere automat.

Incerc in weekend sa il pun pe motor.

M-am inspirat de pe  forumul Stromtrooper

 

 

15519882880103227568528426077596.jpg

Misto, ce folosesti? Arduino? Ce pompa ai pus acolo si de unde o pot lua? Cum calculezi cat ulei pui? Folosesti o setare statica de x picaturi/minut sau ai ceva dinamic in functie de viteza, temperatura, etc?

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepand  de la postul 15  am folosit ce recomanda ei.  As fi interesat de alte variante care sa tina cont de faptul ca esti in miscare .      https://www.stromtrooper.com/photography-videos/419673-things-you-see-when-riding.html#/topics/223785

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aceasta solutie de cel putin 10 ani. Functioneaza perfect la mine si la cativa prieteni. Timer ciclic, electrovalva, rezervor si cap dublu. Timerul (cu afisaj sau fara) se poate regla pauza/deschidere cum vrei. In oras eu il inchid. Poti monta un buton suplimentar pt. ungere suplimentara, praf, ploaie. Ulei poti pune ce vrei, (de motor, de drujba, de transmisie), eu am facut reglaj la 10 min. 2-3 sec picurare. 50000km garantat pastrezi lantul. Bineinteles, janta se murdareste. 

 

Cu arduino poti face ce vrei, cu toate variabilele: distanta, viteza, ploaie, temperatura, programe setate, eu pot face partea hardware, cerinte, implementare, CINE face programarea controlerului? Am avut doua propuneri de colaborare si cereau sume de credeai ca au facut inventii NASA! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 08.03.2019 at 18:42, george13 said:

Incepand  de la postul 15  am folosit ce recomanda ei.  As fi interesat de alte variante care sa tina cont de faptul ca esti in miscare .      https://www.stromtrooper.com/photography-videos/419673-things-you-see-when-riding.html#/topics/223785

Cred ca link-ul e gresit. Intrebam de pompa in ideea in care ma gandeam ca ai gasit ceva mai compact decat pompa clasica de benzina care sa reziste la hidrocarburi (adica nu dintr-aia de acvariu, cu tuburi de silicon care-n timp se fac praf de la ulei si aditivii din ulei). Gasisem o pompa misto, ceva facut de niste elvetieni, cu piston, dar e scumpa-n draci, parca m-ar durea sufletul sa dau aproape 80 de euro pe ea. 

 

On 08.03.2019 at 19:15, sorin 666 said:

Am aceasta solutie de cel putin 10 ani. Functioneaza perfect la mine si la cativa prieteni. Timer ciclic, electrovalva, rezervor si cap dublu. Timerul (cu afisaj sau fara) se poate regla pauza/deschidere cum vrei. In oras eu il inchid. Poti monta un buton suplimentar pt. ungere suplimentara, praf, ploaie. Ulei poti pune ce vrei, (de motor, de drujba, de transmisie), eu am facut reglaj la 10 min. 2-3 sec picurare. 50000km garantat pastrezi lantul. Bineinteles, janta se murdareste. 

 

Cu arduino poti face ce vrei, cu toate variabilele: distanta, viteza, ploaie, temperatura, programe setate, eu pot face partea hardware, cerinte, implementare, CINE face programarea controlerului? Am avut doua propuneri de colaborare si cereau sume de credeai ca au facut inventii NASA!  

Pentru partea de programare gasesti destule ghiduri pe net, trebuie doar sa ai timp sa le parcurgi si sa le pui cap la cap. Arduino e un ecosistem care are o comunitate incredibila si e foarte usor de invatat. Hardware-ul e si el usor de pus cap la cap, cel putin pentru prototipare sau chiar "productie" mai mica gasesti module gata facute pentru orice si toate-s super bine documentate. Din cate-mi dau seama, tu vrei sa faci dintr-asta ceva comercial, asa ca mi se pare absolut normal sa ti se ceara sume aparent mari (depinde amu' cat crezi ca ar cere NASA pe asa ceva :P) pe ceea ce e, pana la urma, cea mai valoroasa parte din produs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xtx a spus:

Cred ca link-ul e gresit. Intrebam de pompa in ideea in care ma gandeam ca ai gasit ceva mai compact decat pompa clasica 

Este electrovalva, nu pompa.

https://m.banggood.com/DC12V-6mm-Solenoid-Water-Gas-Valve-p-952671.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Lucian_M said:

Btw, afectează tare dacă mai las pe față Tourance clasic, în condițiile în care pe spate am montat Next?

 

Ma gandesc ca ai iesit azi la o tura si ai vazut cum e :) adica nu tocmai bine. nu vei ajunge nici o data sa inclini motorul cat ai nevoie sau cat vrei din cauza gumei de fata. Mie personal nu mi a placut deloc cum se comporta tourance clasic, cel putin la fata ii place sa fuga si parca  e pacat sa stea linistit spatele la locul lui si fata sa mearga unde vrea.

 

In alta ordine de idei. A venit si am montat arcul mov pe telescopul stock pe miarul asta de dupa 2014. Daca pana acum era o motocicleta fenomenala acum este ceva mai mult :)

Cu arcul stock, ala rosu, singur fara bagaje eram cu preloadul la maxim, eu 110 kile la dus :), aveam pasaje in care dansa un pic, acel efect de yoyo, am umblat si la rebound dar degeaba. Cu pasagera din dotare nu mai zic. Pt o denivelare relativ mica, dansa si de 4 5 ori. Montez arcul mov si surpriza. Setez preloadul 15 clickuri cat zice manualu de stangal adreapta, singur, parca tot nu i prea bine. Asa ca mai ma joc strang la maxim, iar nu i bine, acu nu mai are aderenta roata ca  sare ca o capra :) dar vreo 6-7 clicuri inapoi dinsprea dreapta spre stanga. S-a strigat bingo. Pun pasagera si uit sa strang preloadul. Era clar mai bine fata de stock, dar tot yoyo, de data asta de 2-3 ori in loc de 4-5. Rideul era confortabil dar nu destul cat sa te arunci pe viraje cu tupeu, doar asa mai molcom. Stiam ca vine offroadeala asa ca il las asa, ajung la imala, intru 20 de metri, si fac ce face orice barbat adevarat. Renunt. Remeber :) "barbatii adevarati stiu cand sa renunte". Asa ca o data mazgalit pe talpi doar nu o sa murdaresc scaritele :) ma dau jos ma curat la asfalt si strang preloadul la maxim. S-a strigat bingo. O alura sportiva si in acelasi timp suficient de confortabila. Cu bagaje va fi si confortabila cand va incepe sa faca 2-3 yoyouri. Asa bine nu m am simtit nici pe 650 cu preloadul la maxim si singur pe motor cu arcul mov. Repet ce am mai zis si cu alte ocazie, este cea mai mica investitie ce se poate face care sa imbunatateasca dramatic comportamentul mobrei. Nu e ca si o suspensie de aia de 5 ori mai scumpa, dar rezultatul final este comparabil. Partea interesanta ca daca invarti 4 clikuri chiar le simti, la arcul rosu nu puteam simti chiar asa de bine diferentele, dar de aia exista placebo :)

 

Si inca o paranteza, ma declar impresionat de cuplu. Hai ca cu calutii ne am jucat toti cu mai multe utilaje, da asta i chiar nesimtit de pe la 2 mii de ture.

Din pacate a plouat toata noaptea, dar am sperat sa nu fie chiar imala.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1759468720_Screenshot2019-03-0807_57.09_cr.thumb.jpg.68415068dbf3fa650d254255679edada.jpgs-l1600_cr.thumb.jpg.c20c1232aa786bbc68392cb21363247a.jpgSalutare!

 

Acu 2 ierni am reusit si am spart singur acasa hand guard pe partea dreapta.

Ii multumesc lui xtx ca la vremea respectiva mi-a dat unele sh.

Am reluat recent problema , fara graba , incercind sa vad daca si cum se pot repara. Vorbim de ruperea cu detasare a unei poortiuni in care intra surubul de fixare.

 

Am lipilt cu lipici instant , am finisat suprafetele , am scanat regiunea respectiva , am desenat o atela si acum vreau sa o imprim in metal cu grosime ,5 mm , apoi ma mai gindesc daca :

1. o incalzesc si o infund in ABS-ul  protectiei

2. o lipesc cu rasina care iese prin gaurele si da retentie suplimentara

3. nituiesc

Poza obiectului intreg  si a atelei asa cum e un screen capture din cad.

 

Da  ,stiu  ,   am timp   :)

Daca cineva vrea stl-ul sa imi spuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți trebuie o menghină, un mox și o flacără (torță de aia mică cu gaz). Nu ai ce pierde, tot așa ți-o dezdoaie și la atelier. Încălzești partea torsionata și rasucesti. Dacă nu te pricepi sau nu ai cu ce face operațiunea, să-mi spui, ca să nu mai dau sfaturi degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am ajuns la filtru de aer sa-l curat si am dat si de un filtru auxiliar. Este foarte uzat, am incercat sa-l spal dar se descompune. Mai este nevoie sa-l pun? As incerca cu un burete de vase. Voi cum ati procedat?

IMG_20190310_140102.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, cooldeep a spus:

 

Ma gandesc ca ai iesit azi la o tura si ai vazut cum e :) adica nu tocmai bine. nu vei ajunge nici o data sa inclini motorul cat ai nevoie sau cat vrei din cauza gumei de fata. Mie personal nu mi a placut deloc cum se comporta tourance clasic, cel putin la fata ii place sa fuga si parca  e pacat sa stea linistit spatele la locul lui si fata sa mearga unde vrea.

Am facut ieri vreo 200 km cu pasager, inclusiv pe ploaie si mobretele s-a comportat bine, conform asteptarilor. Ce celelalte doua seturi de Tourance clasic am facut cca 17-18k km si nu prea le-am gasit cusururi pe asfalt (decat zgomot + vibratii de la cauciucul de pe fata, insa nu e foarte deranjant, mai ales cu toba sport). Cel de pe fata va mai ramane pana prin vara, inca nu-i de aruncat. Ii voi monta perechea celui de pe spate, sunt curios de diferente. Ca prime impresii, mi se pare ca se inclina mai usor mobra, dar cred ca e din cauza ca fosta anvelopa era cam... neteda. Deh, greutate mare mai tot timpul, daca mergeam solo, era altceva. Prin Croatia era asfaltul neted si alunecos, imi fugeau picioarele cand  opream la semafor. Cu toate astea, virajele abordate in forta nu mi-au lasat impresia ca ar vrea sa fuga mobra in boscheti si sa ne faca pachet. De obicei merg normal, dar mai am uneori un stil mai... dinamic (sportiv e prea mult spus). Pentru mine, Tourance clasic a fost o alegere ok, desi e o anvelopa invechita moral si tehnic. Acum am facut un mic upgrade, deja se simte ca e altceva. Imi voi forma o parere mai pertinenta abia dupa ce montez si anvelopa fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, Grigore1 said:

1759468720_Screenshot2019-03-0807_57.09_cr.thumb.jpg.68415068dbf3fa650d254255679edada.jpgs-l1600_cr.thumb.jpg.c20c1232aa786bbc68392cb21363247a.jpgSalutare!

 

Acu 2 ierni am reusit si am spart singur acasa hand guard pe partea dreapta.

Ii multumesc lui xtx ca la vremea respectiva mi-a dat unele sh.

Am reluat recent problema , fara graba , incercind sa vad daca si cum se pot repara. Vorbim de ruperea cu detasare a unei poortiuni in care intra surubul de fixare.

 

Am lipilt cu lipici instant , am finisat suprafetele , am scanat regiunea respectiva , am desenat o atela si acum vreau sa o imprim in metal cu grosime ,5 mm , apoi ma mai gindesc daca :

1. o incalzesc si o infund in ABS-ul  protectiei

2. o lipesc cu rasina care iese prin gaurele si da retentie suplimentara

3. nituiesc

Poza obiectului intreg  si a atelei asa cum e un screen capture din cad.

 

Da  ,stiu  ,   am timp   :)

Daca cineva vrea stl-ul sa imi spuna.

Foarte fain, ai acces la jucărele de tehnică dentară?

 

Să știi că sticla e încă la pastrare, așteaptă să ne întâlnim la o întrunire și să o topim împreună. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, xtx a spus:

Foarte fain, ai acces la jucărele de tehnică dentară?

 

Să știi că sticla e încă la pastrare, așteaptă să ne întâlnim la o întrunire și să o topim împreună. ;)

Mare pacat!    Goleste-o  si pregatim  alta!  😇

Da , ma mai joc inca ,,,,daca ai nevoie de ceva sa imi spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...