Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pentru reparatii elemente din plastic, va recomand cu incredere pe cei de la Super Trafic (din Bucuresti): 

https://www.supertrafic.eu/

 

Am lipit la ei aripa de motor si nu am avut ce sa comentez. Lipesc pana si urechi de prindere. Le sudeaza cu acelasi tip de plastic, ideea e ca trebuie sa stie ce plastic s-a folosit, desi cica mai toate sunt PP. Oricum, in general, elementele de plastic mari au cod de material pe intrados. 

 

https://www.google.ro/maps/place/Super+Trafic/@44.4148515,26.1024778,19.5z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x40b1ffaad2d5dcff:0x9c229d7528e44f8e!2sParcul+Tineretului!8m2!3d44.4078713!4d26.105064!3m4!1s0x40b1ff042ac5f53f:0x5130dba477c8625c!8m2!3d44.4147032!4d26.1020525

 

Dati un telefon inatinte de a merge la ei.

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, misionaru a spus:

Pentru reparatii elemente din plastic, va recomand cu incredere pe cei de la Super Trafic (din Bucuresti): 

https://www.supertrafic.eu/

 

Am lipit la ei aripa de motor si nu am avut ce sa comentez. Lipesc pana si urechi de prindere. Le sudeaza cu acelasi tip de plastic, ideea e ca trebuie sa stie ce plastic s-a folosit, desi cica mai toate sunt PP. Oricum, in general, elementele de plastic mari au cod de material pe intrados. 

 

https://www.google.ro/maps/place/Super+Trafic/@44.4148515,26.1024778,19.5z/data=!4m12!1m6!3m5!1s0x40b1ffaad2d5dcff:0x9c229d7528e44f8e!2sParcul+Tineretului!8m2!3d44.4078713!4d26.105064!3m4!1s0x40b1ff042ac5f53f:0x5130dba477c8625c!8m2!3d44.4147032!4d26.1020525

 

Dati un telefon inatinte de a merge la ei.

 

 

Multumesc frumos , chiar ma duc , poate si maine dimineata. Am  tot  rupt  tot  felul  de plastice din cele mai scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Lucian_M said:

 Cel de pe fata va mai ramane pana prin vara, inca nu-i de aruncat.

 

EGzaGt asa am facut si eu, cum sa arunci bunatate de tourance de pe fata, mere combinat cu nextu. Mere pe naiba. Eram mai incepator, mai neexperimentat si usor inconstient :) Acu mi-am adus aminte cum era sa ma imprastii de cateva ori prin alte state. Cei drept era vara, dar cum ii dadeai o dunga alba, cum ii dadeai alta compozitie la asfalt, spatele te lasa linistit sa te inclini dar fata te taxa. De fiecare data cu pasager asta era si buba. Din pacate la cauciucuri nu poti face nici o economie. Dupa ce vei merge cu nexturi integral imi vei da dreptate si vei spune ca si mine, da de ce am facut asta. Plus de asta daca chiar te imprastii si mobra sufera pagube, acele pagube pot costa mult mai mult decat economia pe care vrei sa o faci cu gumele. Mai ales ca acum in iarna nexturile la pereche erau 900 de lei, prin vara creste pretu pe la 1200.
Iti fac o propunere. Si asa spuneai pe fb ca te apucei de schimbat gume la altii si le si echilibrezi. Cumpara nextu, Punel sus, fai brakeinul care dureaza ceva, adica pe 200 de km nu poti spune ca a ajuns la capacitatea lui maxima de aderenta, poate daca te dai doar pe curbe. Apoi pui inapoi clasicul. Si apoi sa ne spui diferentele sunt curios daca doar eu le am simtit sau daca chiar sunt asa mari si totusi nu i placebo.
Si daca totusi consideri ca am dreptate vi cu o sticla de jager la prima intalnire sau un ungator ca tot atata costa :)  dar prefer jagerul, ca pe ala il impartim mai multi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit preturile si nu au crescut vara. Anul trecut erau cam 930 lei setul de Next si 850 cel clasic, acum e 960 Next. Nu e mare scofala. Peste 1100 lei e doar Continental, cam cel mai scump din gama. Nu m-am zgarcit la guma fata, dar ce am pe mobra m-a multumit anii trecuti si chiar mai are macar jumatate din viata. Pana prin iunie (primul concediu lung, probabil Austria) il mai tin pe asta, ca probleme nu-mi face. Daca totusi observ ca sughita vreun moment, in doua-trei zile vine comanda de la anvelopemoto.eu si am rezolvat. Sunt cat se poate de constient ca se pun pereche, insa parca e pacat sa-l arunc. Am doua Anakee 2 de dat de pomana cui le-ar vrea, dar nu ma indur sa o las pe sotie fara jardiniere :D. Al meu e primul de jos.

53545876_2308638909195675_6740241036884312064_o.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Grigore1 said:

Mare pacat!    Goleste-o  si pregatim  alta!  😇

Da , ma mai joc inca ,,,,daca ai nevoie de ceva sa imi spui.

Ntz, intre vstromisti a fost data, intre vstromisti trebuie bauta! Vii la deschiderea de sezon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Stiu ca s-a mai discutat,dar nu s-a lamurit: pana la urma ,care sunt cele mai bune anvelope de strada pt V-strom 650??? Sa "tina "pe ploaie si pe uscat. Nu ma intereseaza offroad... Motorul a venit echipat cu Bridgestone Battlax Adventure,de care am fost foarte multumit,dar nu am experienta altor anvelope... 

Editat de Stefrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din ce stiu eu anvelope de strada sa exceleze pe asfalt uscat si ud cele mai bune ar fi pilot road 5 de la michelin varianta trail sau metzeler roadtec 01 care se invart pe la 1200 lei setul. 

Personal am comandat metzeler dupa ceva dezbateri, tot bridgestone am avut si eu inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, tudorv a spus:

Salut. Din ce stiu eu anvelope de strada sa exceleze pe asfalt uscat si ud cele mai bune ar fi pilot road 5 de la michelin varianta trail sau metzeler roadtec 01 care se invart pe la 1200 lei setul. 

Personal am comandat metzeler dupa ceva dezbateri, tot bridgestone am avut si eu inainte.

Tot catre Pilot Road 5 ma duceam si eu,dar astept si alte pareri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am  cutii de la Heavy Duty si suporti de la fostul BMWF650. La Heavy Duty am sunat nu fac, Bogdan H nu,  unde rezolv adaptarea ? Sau vand suportii de BMW si pe la 400 lei pare mai atragator de facut ?

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, nolimi904 a spus:

Salut

Am ajuns la filtru de aer sa-l curat si am dat si de un filtru auxiliar. Este foarte uzat, am incercat sa-l spal dar se descompune. Mai este nevoie sa-l pun? As incerca cu un burete de vase. Voi cum ati procedat?

IMG_20190310_140102.jpg

Baga un burete da nu de vase ca e prea dens, mai degraba partea verde sau de sarma.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Stefrusu a spus:

Tot catre Pilot Road 5 ma duceam si eu,dar astept si alte pareri.  

Iti va fi greu sa afli aici despre anvelope pur pentru strada. Sunt extrem de putini cei care nu scot VStroamele macar pe un drum de tara sau un  forestier uscat asa ca macar un 10% off tot vrea lumea, iar pe cale de consecinta cam toate recomandarile sunt dual sport. Dar, la fel, din recomandarea unor prieteni care au motociclete stradale tot Michelin Pilot Power 5 recomanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat pedala, am prins-o in menghina si am indreptat-o folosind ciocanul, cheia franceza si un mops. Nu am incalzit-o deloc, materialul a fost foarte permisiv la manipulare. Forma finala i-am dat-o "din ochi", cred ca daca o pun acum langa o pedala noua nu au nici o legatura una cu alta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.03.2019 la 12:07, cooldeep a spus:

astept de zile intregi sa mai scrie cineva pe aici ca sa pot sa pun si io o intrebare :)

 

Are cineva manualul de service pdf pt dl1000 de la 2014 in sus ? sau are cineva cont pe forumul .uk caci acolo sunt unii care il au si trimit linkul pe pm ? :)

ai gasit ceva,sunt si eu interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt in plin process de verificare si adjustare a supapelor la miarul meu (51500 km).

Am nevoie de un pic de ajutor cu alegerea corecta a pastilelor.

 

Conform cartii valorile ar trebuii sa fie intre:

IN: 0.1 - 0.2 mm

EX: 0.2 - 0.3 mm

 

Acestea sunt valorile masurate de mine:

image.thumb.png.c7bf77c382808e93780a771bb482b32a.png

 

Din ce am citit am inteles ca e de preferat ca valorile masurate sa fie cat mai aproape de limita superioara fara a o depasii.

 

Acesta ar fi rezultatul:

image.thumb.png.01be3ab3941e9d00a7dc5480749d9d61.png

 

Din alte surse am inteles ca pentru IN ar fi mai ok sa fie la mijloc intre limite:

image.thumb.png.55c9e282ff4f7d3b2661f08051f3cab0.png

 

Si ultima intrebare ar fi daca pot sa refolosesc pastilele?

4 bucati (cele marcate cu verde) se potrivesc la calcule.

 

Multumesc frumos

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea mi-am comandat un V-strom 650 XT care ar trebui sa ajunga la mine cel tarziu la inceputul saptamanii viitoare  si as vea nevoie de cateva sfaturi in alegerea accesoriilor deoarece am comandat doar motocicleta in sine si atat.

 

Acum urmeaza sa pun pe ea accesoriile urmatoare:

-Cric Central

-Crash Bar

-Cutii laterale si top case

-Scut Motor

 

Va rog sa imi spuneti ce anume folositi voi si sunteti multumiti sau ce anume imi recomandati.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kr3ator, la mine Fabio a relocat unele pastile. Agregatul s-a mișcat foarte bine după operațiune. Acum are peste 30k km (de la verificare) și parcă simt o mică pierdere de putere. O să îl vizitez pentru o nouă ajustare după ce se mai încălzește un pic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat si eu un telefon lui Fabio dupa ce am postat si am inteles ca trebuie sa reglez jocul sa fie aproape de limita maxima fara sa o depasesc si de asemnea sa fie cat mai apropiate valorile jocului de la o supapa la alta :) (sper ca am inteles bine si ca nu ma injura Fabio)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...