Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Eu de 10 ani de cand sunt V-Stromist nu am auzit de un V-Strom furat, nici macar in Bucuresti.

Asta denotă infailibilitatea butucului de v-strom!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, vis-a-vis a spus:

Asta denotă infailibilitatea butucului de v-strom!

Interesant e ca eu am luat motocicleta asta ca mi-a placut cum arata! Nu stiam nimic de performante sau fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cooldeep a spus:

Pai nu e normal ? :) ai cel mai urat vstrom (cand ii pui cutiile de scule) din tara :) cine sa il ia, poate doar vrun instalator sau electrician :)

 

Mi se rupe! Îmi fac treaba cu el și până acum nu a dezamăgit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in garaj un vstrom 2017, vă invit să rasuciti cheia, nu trebuie împinsă /gadilata! Dar, vai, nu m-am gândit că japonezul, în infinita lui inteligență, a calculat că îți cumperi motocicleta, apoi faci un copil, până creste copilul să ajungă la contact se activeaza safety mode 🤣🤣   Contactul nu se "unge" cu vaselina, ulei, etc. ci cu grafit! Uscat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Lucian_M said:

Mi se rupe! Îmi fac treaba cu el și până acum nu a dezamăgit.

Stiu, era o gluma, asteptam de mult (de cand am vazut primele poze) sa gasesc o conjunctura in care sa pot sa imi exprim parearea :) s-a potrivit de minune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2019 la 13:14, cooldeep a spus:

 

Ei na, dar releu semnalizare pt leduri nu exista?

"led flasher module" este una din denumirile sub care se gaseste :)

 

Da parca la Vstrom e ca la SV, releul ala e si deconector cric, adica cel pt led are si deconector cric?

Ca nu mi-ar conveni sa nu mai mearga ala, am cazut odata cu IJ-ul din cauza asta  😄 .

 

Hai sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, stiu ca se scoate, tragi de el si iese, da functiile lui?

Repet, nu cumva releul de semnalizare are inclus si deconectorul de cric?

Ca relee AM sun garla si sunt universale, da ce te faci cu cricu'?

 

Hai merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoti din conector cele 2 cabluri aferente releului de semnal. Functia cric, ambreiaj, neutral ramane! Poti lua releu cu timp de clipire variabil, si pui orice pe el, led+bec, led+led. Sau poti pune rezistente aditionale pe led, dar se incing, trebuie pozitionate departe de cabluri, plastice. Varianta cu releu pt. led e ieftina si usor de montat. 

https://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10920.0.html

Puteai sa cauti singur, dar asta e, comoditatea e romaneasca! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles! Oricum iti multumesc! Da degeaba te-ai simtit dator sa mi-o dai cu comoditatea,

sciu aici ca daia e forumul, sa aflu chestii si mai ales fiindca e in romana, e mai usor.

Si la intrebarea mea tot nu ai raspuns: daca releul de semnale are rol si de deconector cric?

 

Hai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am "simtit dator" așa cum mă simt cu orice persoană careia îi spun să se informeze și daca nu înțelege abia apoi întreabă. Dacă nu intelegi engleza sau nu poti înțelege manualul, nu e nici o rușine... spui, bă baieti, am bunăvoință, am manualul, am citit reviewuri, forumuri, google, youtube, poate cineva CARE E CALIFICAT, A EXECUTAT operatia să mă lămurească? INFORMATIA este secretul! Cu conditia să poți filtra. Asta înseamnă ceva cunoștințe și mai multe surse, nu doar axiomele de pe motociclism. ro. Si dacă tot spui că "degeaba" tot degeaba iti raspund punctual: cutia aia neagra pe care tu o numesti releu de semnalizare are in componența releu pt. sistemul de blocare a pornirii motorului, diode, si, in sfarsit, releu de semnalizare. Schema o gasesti in manual. Te invit să - mi spui că am scris "degeaba" ca să știu că acest forum e bun pt. comozi sau ignoranti care pun intrebari: ce ulei, cauciucuri, becuri,... PS dacă iti cumperi releul ti-l pot monta, gratis, dar tot te cert! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți recomand Osram Silverstar. Diferența de luminozitate față de Night Breaker e mică (am avut la un moment dat la o masină SV într-un far și NB în celălalt, deci am putut compara direct), în schimb durata de viață e mai mare. La mine pe moto intră în al 4-lea sezon, +25000km până acum. Se pare ca Osram țin mai mult decât Philips. Există și dedicate moto la ambii producători, însă după o experiență dezamăgitoare cu Philips Motovision acum ani buni nu am mai servit.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceasta e utilitatea forumului: partajarea propriei experiențe! John a dat un raspuns perfect: am avut așa ceva, aleg ceva, nu ce am auzit! Eu am avut Osram si PIIA, PIIA dau lumina mai buna, nu stiu cat de rezistente sunt fiindca le-am schimbat cu lupe si xenoane (mai buna lumina, dar ilegale) 

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers 50 de mii de km cu osram night breaker, imi place mai mult lumina mai rece pe faza lunga la ele, daca nu ai releu la faruri, abea daca ajung 13,8V in loc de 14.1 cat sunt pe baterie si atunci e normal sa tina mai mult becurile decat tin pe masina. Nu vibratiile ard filamentul, pt ca si inmasini pe drumurile noastre sunt zdruncinate bine de tot ci ciclurile aprins oprit plus voltajul mai sau prea mare. Eu am schimbat becurile ca devenisera chioare si inca nu se arsese nici unul :) .

Cat despre releeul de semnalizare pt led, pe 650 am avut unu de ala scump de la louis care era montat in locul celui normal, iar pe 1000 am unu de ala de china cu 2 fire montat cam aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus ceva Philips 110 sau similar H7 pe Octavia, dar nu m-au dat pe spate. 85 lei setul, reducere de la magazinul unui prieten. Pe cele originale le țin în mașină. Am DRL activ pe faza scurtă, le țin la 60%, dacă rotesc butonul pe funcționare normală, se duc pe 100%. Ce vreau să zic e că și după reglaj tot nu m-au încântat. La mobră cred că îs becurile montate de italian prin 2014, acompaniate de proiectoare ceaina (cică de 10w) am lumină mai bună decât la mașină. Este și grup de relee pe motor. Decât niște becuri halogen scumpe (peste 100 lei nu aș da pe un set), mai bine ceva LED, dar de calitate. Sau mai bine niște proiectoare, tot cu LED. Părerea mea. Probabil modelele mai noi de Vstrom au farul mai bun calitativ, însă chiar mi se pare ok pe primul model. Înainte de a se face upgrade la becuri, eu aș băga relee. Se simte instant diferența.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde cumparati voi, dar io pe H4 night braker am dat tot itmpu 55-65 de lei, acu pe emag66, iar h7 am luat pana acum cu 60-70 de lei. H1 pt faza lunga la masina folosesc osram cool blue pt a face lumina generala usor mai spre albastru. La miar la faza lung avoi testa un led si daca nu imi va placea voi pune tot un cool blue. Faza scurta ramane pe night breaker. Am si proiectoare pe led si complecteaza foarte frumos halogenul, dar singure sunt jalnice. Problema pe care pe mine ma derenjeaza la led fata de halogen este CRIul. Ledurile astea scot un CRI intre 80 si 90 depinde de cat sunt de bune, iar un halogen are 98-99.

Si inca o paranteza. Acum am pe faza lunga cu ce a venit motorul, cel de scurta era osram normal deci presupun ca si p elunga e la fel. Cum am montat night breakeru pe scurta, cand aprind faza lunga, vad un pic mai departe dar nu mai intens. Mai cu alte cuvinte, nu e mare branza cu faza lunga fata de faza scurta. Lucru care nu il puteam spune cand era becul normal. Da sunt scumpe becurile astea, tin putin, dar chiar dau mai multa lumina.

 

Mar interesa daca totusi a pus cineva varainta laser(care pe alte forumuri lumea se plangea de ele) sau varainta laser next generation. Eu pana acum am folosit unlimited si ce a existat inainte de unlimited a si gama.

Iar pt cine nu e convins, sa va zic cum am inceput eu acum mai bine de 15 ani sa cumpar becuri scumpe. Eram la magazin, masina de firma cu care faceam peste o mie de km pe saptamana. Nenea nenea, aveti halogene h4 de alea de 90 cu 100 w, de alea de raliu. Mai baiete, sunt ilegale, ard instalatia si nu dau lumina. Imi spunea vanzatorul. Uite aici am niste becuri, osram cool blue, 23 de lei setul pe vremea aia cand un set normal de becuri nu depasea 10 lei. Daca le cumperi si nu esti multumit de cum vezi cu ele, vi si iti dau banii inapoi. Na zic io, ce prostii vb vanzatorul asta, auzi la el, bec normal 55 cu 60 de w sa fie mai bun decat alea de 90 cu 100. Doar stricasem blocu de lumini la 2 masini pana atunci cu becuri de alea si tot nu stiam de la ce. Si i am dat o sansa. De atunci am cumparat nenumarate seturi de cool blue pana incepusera sa se strice o data pe an, asa ca in alta tara fiind cu o promotie la night breaker am zis sa incerc si minunea asta. Pot spune ca am mai folosit becuri GE care sunt la fel de scumpe ca night breakerurile si in afara de temperatura de culoare intensitatea de lumina e cam aceasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...