Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 11 minute, madapribu a spus:

Salutare! Aveti idee daca regulatorul de tensiune de la DL 1000 - 2003 e acelasi cu cel de la 650, an similar? Si de unde as putea lua unul? 

Salut,

Nu pare: https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/partsearch/suzuki?partsearch=32800-06g00

2002 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2003 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2004 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2005 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2006 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2007 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2008 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2009 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

 

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ivanp a spus:

Salut,

Nu pare: https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/partsearch/suzuki?partsearch=32800-06g00

2002 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2003 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2004 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2005 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2006 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2007 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2008 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

2009 V-Strom (DL1000) - ELECTRICAL

 

 

numai bine,

paul

Merci mult, Paul. Dar nu ma prind daca e acelasi sau nu. La unele magazine, par sa fie identice,la altele nu. Si, chiar, alea chinezesti sunt bune de ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, madapribu a spus:

Merci mult, Paul. Dar nu ma prind daca e acelasi sau nu. La unele magazine, par sa fie identice,la altele nu. Si, chiar, alea chinezesti sunt bune de ceva?

Cel putin part numbere sunt diferite. 

N-as merge pe electrosport - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 ( e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare.

parca eu de aici am luat sh775 dar probabil au ajuns si prin europa - https://roadstercycle.com/

 

numai bine,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.05.2019 at 0:52, ivanp said:

Cel putin part numbere sunt diferite. 

N-as merge pe electrosport - Shindengen SH775 cel mai ok sau FH020 ( e cu MOSFET - se protejeaza pe el dar nu statorul) - iti trebuie si mufele de conectare. 

parca eu de aici am luat sh775 dar probabil au ajuns si prin europa - https://roadstercycle.com/ 

 

numai bine,

paul

 

Cand am vrut sa-mi pun si eu, am gasit relativ usor releul Shingenden dar mufele "varsate" mi s-au parut greu de gasit si foarte scumpe, asa ca am cumparat un harness de Triumph cu mufele corecte pe partea cu releul si pe care voiam sa-l leg la instalatia Suzuki (ori sa gasesc o mufa care sa se potriveasca cu aia de pe VStrom, ori sa-l cositoresc+legat mecanic direct pe firele mobrei). Inca il am, ca nu am dat mobra cu releul si cel care a luat releul nu a vrut si mufele asa ca, daca are nevoie cineva de el, sa-mi spuna.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, trebuie sa scap de nise chestii asa ca..

DONEZ:
1x aripa de stroama 650 k4 cu defectele de rigoare (in poze), cine vrea si poate, sa o repare.

1x cadru de codita de la aceeasi stroama, putin indoit, se poate indrepa.

Daca nu scap de ele soon le arunc 😑

 

Vand:

Set de inaltatoare pentru bascula de 128mm, nu stiu ce cal a avut motorul inainte dar eu nu ajung nici pe varfuri cu ele puse. 100 lei

Set cauciucuri Metzeler Tourance 110/80/19 si 150/70/17 DOT 2415 fata si 1915 spate. 200 lei setul.

 

As prefera Bucuresti sa nu ma mai complic cu trimisul prin curier, 🍻

 

 20190516_194255.thumb.jpg.ac647a034bfe8daf24b5ed08f91dad31.jpg20190516_194243.thumb.jpg.6428fe0a44a766024631522003e9e703.jpg20190516_194038.thumb.jpg.9d89710a4cce40501c1597c04ed33064.jpg20190516_194003.thumb.jpg.fd79bbf82f451150fa1af4238a0c9d32.jpg20190516_193722.thumb.jpg.4b283b9d5ffde9fc2182979d13374f54.jpg20190516_193453.thumb.jpg.89359f640154d09f7f40cd4b5a4eb1b2.jpg20190516_193423.thumb.jpg.8731564032851b20e80e61b67eccc5b3.jpg20190516_193408.thumb.jpg.ecffb4575bffbea9819da0767b4198cf.jpg20190516_193347.thumb.jpg.4fd5f1b36e5430d9354f026ad76aa423.jpg

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, vis-a-vis a spus:

Ai idee cu cât înalță cu totul oasele alea? Le rezerv eu până ne dumirim

din ce vazut de pe stormtrooper:

Raising Links

134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm
133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm
132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm
131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm
130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm

Lowering Links
145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm
146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm
147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm
148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm
 

As zice ca cele de 128 sunt mai mult de 3 cm🤨. Cred ca sunt cele mai scurte pe care le suporta mobra fara a elimina avantajul cricului central. Cu ele puse daca nu sta pe plat roata nu mai are mult si atinge solul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! 

Unde as putea gasi un sistem de ungere lant,  pt dl-650-2017? Vreau sa plec pt 3-4 sapt si nu as vrea sa tot ung lantul... 

Editat de Stefrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă dorești, îți pot confecționa unul. Discutăm pe pm.

Recomandări kit ambreiaj DL650 K4? Al meu, după 70k km, a decis să fie... alunecos.

 

 

A, să nu uit: montat pe față Next. Aaaaaalta viață!

IMG_20190517_212650.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva recomandari de uleuri? Am cam neglijat motoru in ultimu an si nu stiu "noutatile" de pe piata 😀

Ultimul schimb e din mai 2018 cu ceva motorex 10w40 si am facut sub 3000km, nivelu bun,  ar trebui sa fie ok de umblat cateva zile pana prind o programare pe undeva, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia despre uleiuri este veche, atat pe forum, cat si pe acest topic, in particular. Eu personal, m-am limitat sa aleg in primul rand un ulei care  sa corespunda cu specificatiile date in manualul motocicletei. 

 

Nu stiu ce model ai 'mneata, dar la al meu model de 650 din 2010, asa zice manualul:

 

Use oil with an API (American Petroleum Institute) classification of SF/SG or SH/SJ, or with a JASO classification of MA.

Capture.PNG.4a7029a0a0b8c0f78bc4795064e6406c.PNG


API: American Petroleum Institute JASO: Japanese Automobile Standards Organization
SAE Engine Oil Viscosity Suzuki recommends the use of SAE 10W-40 engine oil. If SAE 10W-40 engine oil is not available, select an alternative according to the following chart.
Capture2.PNG.0ccb016bae707eae06c6489a7126ffa9.PNG


The JASO T903 standard is an index to select engine oils for 4stroke motorcycle and ATV engines. Motorcycle and ATV engines lubricate clutch and transmission gears with engine oil. JASO T903 specifies performance requirements for motorcycle and ATV clutches and transmissions.
There are two classes, MA and MB. The oil container shows the classification as follows.

Capture3.thumb.PNG.ad0fb47b98b507225fc39244fc138071.PNG

 

Din iunie 2018, am inceput cu:

 

Repsol

IMG_20180720_183918_resized_20180720_072952749.thumb.jpg.08e44a6ef9573e3f6340af0813169e42.jpg 

ulei ieftin si prost (100 lei - 3L), la urmatorul schimb era apos, pierduse mult din vascozitate.

 

Motul 5100

IMG_20180925_195043_resized_20180925_075212073.thumb.jpg.02bb0090fd2ebd18fce0d32678905c30.jpg

ulei decent ca pret si acceptabil ca rezultate (parca a fost 140 lei - 4L).

 

In 2019 am facut inca un schimb cu acelasi Motul de mai sus, dupa care acum o luna am schimbat cu un alt Motul:

IMG_20190425_113223_resized_20190429_062046108.thumb.jpg.143881974db18f986f36103ab4c0bb7d.jpg

Diferentele nu le sesizez, poate un sunet mai putin zgomotos metalic la turatie mare. Am inteles ca este topul de la Motul acest ulei. Pretul lui 300 V2 este undeva la 233 lei - 4L.

 

Cam atat am avut eu de interactionat cu ulei pentru V-Strom. Toate schimburile au fost facute la ~6000 km (plus-minus 300 km),  filtrul ulei schimbat la fiecare revizie. In manual scrie ca poti sa sari un schimb de filtru la unul de ulei, poate gresesc, aici nu mai stiu daca asa scrie in manual, dar nici nu m-a interesat, eu schimb filtrul oricum. Sper sa te ajute. 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceream sfaturi acum ceva vreme despre kit ambreiaj. Ei bine, in urma sapataurilor de anvergura am constatat ca nu sunt duse discurile. Pierderea de putere cred ca e din alta parte: reglaj supape sau "insuficienta debit benzina". Am vazut niste clipuri pe net 

si, discutand cu alti colegi, cred ca am ceva jeg prin rezervor. Am dat deja comanda de un filtru de benzina Knecht KL 14 (30 lei), voi incerca sa demontez pompa si sa curat interiorul rezervorului (sigur este jeg pe acolo), filtrul de joasa presiune, fac bypass la pompa (sa vad pe unde gasesc schema pentru operatiunea asta, eventual poate imi da cineva un link la vreun video).

Concret, daca trag de gaz, parca e o intarziere in raspunsul acceleratiei de la 6000 rpm in sus, mai ales daca trag brusc de gaz. In treapta a doua cel putin zici ca o gatuie cineva, da in nas, ajunge mai greu la turatii inalte. benzina folosita a fost preponderent petrom, de prin toamna bag doar de la MOL, dar pe afara am alimentat de pe unde se putea In special de la benzinarii mai "spalate", am evitat ruginile). Zgomotul de la ambreiaj a ramas, dispare cand trag maneta. Daca vrea cineva sa-si dea cu parerea (pana ma apuc de surubarit la ea), dau o bere la prima ocazie.

 

Ca o constatare dupa ce am montat Next-urile: frana s-a imbunatatit considerabil, dar tot imi blocheaza spatele cand sunt singur, daca nu dozez corect frana. Cand am pasager nu-i stres (cu ocazia asta am constatat ca merg mai relaxat cand am pasager, uneori chiar uit de el :D - imi reaminteste insa daca ma ia prea tare valul).

Agregatul are cca 70k km, utilizat in special pe sosea, prea putin offroad (dar se mai intampla si din astea). Totusi, avand in vedere calitatea benzinei de la noi si varsta (2004), nu i-ar strica o verificare a rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un scut motor, am gasit aluminiu de 4 mm undeva langa Bucuresti dar nu vinde decat la lungime de 200x50 cm, 175 lei/ml.

As fi platit un metru.

Aveti idee unde as mai putea gasi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Florin_Nx a spus:

A incercat cineva sa puna baterie mai inalta la V-strom 650?

Cea standard are 130mm - ma intreb daca ar incapea una de 145 mm.

Nu merge. 

Prima data cand am cumparat am luat aiurea si era cu 1 cm mai inalta si nu intra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.05.2019 la 11:06, Lucian_M a spus:

Dacă aș avea cu ce, aș lua. Nu prea găsesc la cine să merg prin zonă, așa că mai cer sfaturi. Dacă mă pricepeam, nu ceream.

Am pus eu la un moment dat poze cu unde tre data gaura...dar mi.e greu sa caut de pe telefon...daca nu gasesti o sa le repun cand ajung la un pc.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar te rog!

Filtrul e cumpărat, Knecht KL 14, mai trebuie furtun cu inserție și coliere. Plus un cot la 90 grade. Dacă nu încape filtrul, aia e, pagubă de 30 lei. Cu toate că la americanosi am văzut că ăsta merge.

Ambreiajul nu l-am mai desfăcut, nu a fost timp. Problema cu gatuiala la 7000 rpm persistă, indiferent de treaptă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...