Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

La 16.05.2019 la 20:18, Fury a spus:

Salutare, trebuie sa scap de nise chestii asa ca..

DONEZ:
1x aripa de stroama 650 k4 cu defectele de rigoare (in poze), cine vrea si poate, sa o repare.

1x cadru de codita de la aceeasi stroama, putin indoit, se poate indrepa.

Daca nu scap de ele soon le arunc 😑

 

Vand:

Set de inaltatoare pentru bascula de 128mm, nu stiu ce cal a avut motorul inainte dar eu nu ajung nici pe varfuri cu ele puse. 100 lei 

Set cauciucuri Metzeler Tourance 110/80/19 si 150/70/17 DOT 2415 fata si 1915 spate. 200 lei setul.

 

 

Inaltatoarele s-au dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! As dori sa incerc un VStrom 650 model 2012-2015, in Timisoara sau imprejurimi. Daca e dispus un proprietar sa mi-l lase 30min, ii multumesc si dau o selectie de bere, ce merge mai bine pe caldura asta :)

PM daca e.

Merci!

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt începător și aș vrea sa cumpăr un Vstrom de 650. Îmi puteți recomanda un service prin București unde pot verifica motorul înainte de cumpărare?

 

Mulțumesc,

Eduard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Oficial de câteva săptămâni sunt și eu deținător de V-Strom 650 - 2008 ABS (și de permis de anul ăsta :D).

 

Am ajuns la V-strom prin recomandarea instructorului moto (de la Adi-Moto) și pot să spun că nu regret nicio secundă. 

Se simte și merge extraordinar, aveam niște prostii în cap cu niște naked-uri mai scunde (hornet / gsr600 / er6n) dar mă bucur că nu mers pe variantele respective (in conditiile in care eu am 1.88 cm si 110 kg).

 

Motorul e destul de umblat (e fosta motocicleta a lui Mihai Tica de la motorcycling.to).

Am dus-o direct in service pentru schimb Kit Lant și probabil luna viitoare o să schimb și Throttle Position Sensor (moare motorul când scad brusc turatia pana pe la 1000 rpm, fostul proprietar spune că e de la TPS).

 

Seeya! :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, ComyGM said:

Motorul e destul de umblat (e fosta motocicleta a lui Mihai Tica de la motorcycling.to).

Cum adica?! A mers doar la biserica cu ea! 😂

Bine ai venit, sa ne vedem cu bine pe la intruniri.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, nolimi904 a spus:

Salut!

Azi m-am apucat de curatat lantul si am depistat ca am un joc axial la pinionul mare de la roata. Este normal?

Daca nu, de la ce ar putea fi?

Salut,

Nici un joc nu este normal ... acolo cred ca s-au uzat tampoanele de cauciuc si trebuie schimbate.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri l-am vizitat pe Fabio, întrucât motorul meu avea pierderi de putere și o bătaie puternică la relanti. S-a descoperit că am rugină în rezervor, filtrul de înaltă presiune destul de înfundat. Nu s-a putut face bypass, deoarece nu a avut niciunul filtru și furtune. A curățat Fabio cât a putut fultrele, pus înapoi, presiune cât trebuia. Adică mult peste ce era înainte de demontare. S-au schimbat bujiile și filtrul, s-a făcut jocul la supape, apoi sincronizarea. Surpriză, bătaia a dispărut! A fost reglat și șocul electronic. Motorul a prins din nou viață, accelerează liniar în ture mari.

Îi mulțumesc încă o dată lui Fabio că și-a făcut timp și pentru mine! 👍

La întoarcere am prins inundații în Miercurea-Ciuc, apă de jumătate de metru la intrarea dinspre Brașov. Valuri până la far. Nici în restul orașului nu era mai lejer, am mers pe trotuar. A plouat bine în zona aia. Îmi era că nu mai pornește dacă intră apă la bujii. A mers ceas. Motoreta asta aduce multe satisfacții, dacă știi ce vrei de la ea.

 

@igi, ai rezolvat cu anvelopa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.06.2019 la 17:49, nolimi904 a spus:

Salut!

Azi m-am apucat de curatat lantul si am depistat ca am un joc axial la pinionul mare de la roata. Este normal?

Daca nu, de la ce ar putea fi?

Sau rulmentul de la foaie mai degraba. Probabil si aia de la roata sunt la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Recomandă cineva din București o vulcanizare/atelier de rectificare a jantelor moto? Am observat de dimineață că am câte o buză-două ușor îndoită pe fiecare jantă (probabil din pricina săriturilor pe/de pe borduri :bike-037:).

Mulțumesc,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, bozoro a spus:

Sau rulmentul de la foaie mai degraba. Probabil si aia de la roata sunt la fel.

Pfff, sunt mai multi rulmeti? Am crezut ca doar intre roata si ax.

Bine ca am vazut, cred ca un mecanic imi poate spune exact. Initial am intins putin lantul si am zis ca nu am strans suficient piulita de la axul rotii dar nu este de acolo...

Acum voi cauta un service. Ce recomandati prin bucuresti care sa stie v-strom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista, daca vrei cu manualul de service descarcat mergi si te ajuta Lucian de la Paul Moto sa iti faci singur si iti da sculele necesare, dar trebuie sa vb cu el in prealabil. Singura solutie, o deplasare la bucuresti sau daca stii ungureste la vecinii nostrii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...