Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ieri am adus motorul de la B ..nu m-am gandit sa intreb de supape ..  😪😅

Am pe motoreta un suport modelul asta 

https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2004-2011/gps-holder-detail

Si am un iphone 6 in husa de plastic mai serioasa. 

Ce holder de telefon recomandati? Ceva decent. 

Merci fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am și eu un suport similar, de ținut ține f bine, doar "robinetele" alea concentrice mă ucid, a început să scape cel care acționează ghearele iar uneori nu reușesc să-l blochez, strâng "contra" aia și degeaba. Am vz unul Givi la Seawolves - standul gentimoto.ro - care mi-a plăcut mult, cu 3 gheare pe arc, robust, simplu de manevrat și f sigur (cred, e impresia pe care mi-am făcut-o pipăindu-l). Parcă 350 lei costa (tot ansamblul, cu prindere pe ghidon cu tot, nu ca la alții la care fiecare piesulică sau subansamblu are preț individual, iar când tragi linie costă mai mult decât telefonul). Cred că Smart Clip Mobile îl cheamă.

IMG_20190627_232107.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de idei, am comandat un Givi Smart Clip. 

 

 

Salut! Am pus Motul 7100 10w40, schimba groaznic vitezele. L-am luat de la Louis, prin Kronau. Astia oare il aduc din Germania? sunt cam paranoic cu uleiul.. 

Ce sa pun? Eneos 10w40? Ipone?

 

PS. Am luat Procycle 10w40, am mai avut si era bun. Made in Germany.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.06.2019 la 10:13, Leontiev a spus:

Salutare!

Recomandă cineva din București o vulcanizare/atelier de rectificare a jantelor moto? Am observat de dimineață că am câte o buză-două ușor îndoită pe fiecare jantă (probabil din pricina săriturilor pe/de pe borduri :bike-037:).

Mulțumesc,

Cristi L.

Chiar nimeni nu are o recomandare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.06.2019 la 21:36, arcgotic a spus:

Ieri am adus motorul de la B ..nu m-am gandit sa intreb de supape ..  😪😅

Am pe motoreta un suport modelul asta 

https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2004-2011/gps-holder-detail

Si am un iphone 6 in husa de plastic mai serioasa. 

Ce holder de telefon recomandati? Ceva decent. 

Merci fain!

Salut, bravo pentru alegere - sunt curios de experientele ce o sa le ai in timp.

Ma bag si eu in seama - Pt verificare joc supape - cred ca se baga Luci fara stres. Cati km ar mobra? ar fi fain de aflat daca s-a facut verificarea de joc de la 24000km. Daca atunci nu erau iesite din parametrii sau erau dar au fost reglate - foarte mici sanse sa mai iasa din specificatii.

Pt schimbat ciudat viteza - sa verifici/reglat jocul cablu ambreiaj - atentie la reglajul de la melc.

Ce ar mai fi de facut - TPS - liniutza aia din dealer mode sa fie la mijloc si sa treaca in partea de sus intre 1500-1900 rpm - cu cat mai jos se poate regla - cu atat mai bine.

Ar mai fi de verificat rulmenti roti - fata/spate, rulmenti bascula/tripod de verificat si uns.

 

Bafta si sa te bucuri de vstrom!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am băgat și eu pentru prima data Motul 5100 15w50. Impresii bune până acum, îl mănâncă mult mai greu, cutia schimbă bine. Motorul pornește fără zgomote ciudate (deh, e mai gros decât 10w40).

Sunt curios unde este nivelul astăzi, îl verific când cobor (sunt la o pensiune din Munții Tatra). Trage parcă un pic mai din greu, cel puțin aseară, înainte să ajungem la locație. Oare nu își dă seama injecția că e la altitudine mai mare?

IMG-20190630-WA0007.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ivanp a spus:

Salut, bravo pentru alegere - sunt curios de experientele ce o sa le ai in timp.

Ma bag si eu in seama - Pt verificare joc supape - cred ca se baga Luci fara stres. Cati km ar mobra? ar fi fain de aflat daca s-a facut verificarea de joc de la 24000km. Daca atunci nu erau iesite din parametrii sau erau dar au fost reglate - foarte mici sanse sa mai iasa din specificatii.

Pt schimbat ciudat viteza - sa verifici/reglat jocul cablu ambreiaj - atentie la reglajul de la melc.

Ce ar mai fi de facut - TPS - liniutza aia din dealer mode sa fie la mijloc si sa treaca in partea de sus intre 1500-1900 rpm - cu cat mai jos se poate regla - cu atat mai bine.

Ar mai fi de verificat rulmenti roti - fata/spate, rulmenti bascula/tripod de verificat si uns.

 

Bafta si sa te bucuri de vstrom!

 

Am intrebat la unguri pe facebook de un service si o sa merg la Szeged la reprezentanta de acolo sa faca verificarea supape+TPS si un overall check. 

Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de consum, Sambata am reusit sa sar si eu de 450 de Km: total 460Km facuti cu 2 picaturi sub 20L. Nici un Km de autostrada si mers in jur de 90-100Km maxim, relativ putine sate, viteza medie probabil undeva intre 70-75Km/h. Dar partea interesanta e cam am -1 pe fata si +2 pe spate. Ceea ce se zice ca-ti creste consumul ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

supapele se fac la 48 de mii

motul e printre cele mai proaste uleiuri, cel mai prost incercat de mine fiind cel din benzinariile mol, am discutat de zeci de ori si aici si pe FB. La fel s a discutat si de vascozitati.
Concluzii 10w-50 sau 20w-50, mai ales pe caldurile astea.
Marci orice altceva decat motul :) Belray, Ipone, mai zicea @igi de alta firma la care are el access si e foarte multumit.
Eu personal la miarul asta nou am rezistat 1000 de km cu motul in el, apoi am schimbat cu belray, e cu totul alta mancare de peste. E vb de troncanit si usurinta cu care schimbi, chestii de astea. De mers pana una alta merge cu orice, important e sa fie ulei in motor, stiu ei colegii care cum au avut probleme :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cooldeep a spus:

supapele se fac la 48 de mii

motul e printre cele mai proaste uleiuri, cel mai prost incercat de mine fiind cel din benzinariile mol, am discutat de zeci de ori si aici si pe FB. La fel s a discutat si de vascozitati.
Concluzii 10w-50 sau 20w-50, mai ales pe caldurile astea.
Marci orice altceva decat motul :) Belray, Ipone, mai zicea @igi de alta firma la care are el access si e foarte multumit.
Eu personal la miarul asta nou am rezistat 1000 de km cu motul in el, apoi am schimbat cu belray, e cu totul alta mancare de peste. E vb de troncanit si usurinta cu care schimbi, chestii de astea. De mers pana una alta merge cu orice, important e sa fie ulei in motor, stiu ei colegii care cum au avut probleme :)

 

Amsoil folosesc la 1000 2017 si sunt foarte multumit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cooldeep a spus:

supapele se fac la 48 de mii

motul e printre cele mai proaste uleiuri, cel mai prost incercat de mine fiind cel din benzinariile mol, am discutat de zeci de ori si aici si pe FB. La fel s a discutat si de vascozitati.
Concluzii 10w-50 sau 20w-50, mai ales pe caldurile astea.
Marci orice altceva decat motul :) Belray, Ipone, mai zicea @igi de alta firma la care are el access si e foarte multumit.
Eu personal la miarul asta nou am rezistat 1000 de km cu motul in el, apoi am schimbat cu belray, e cu totul alta mancare de peste. E vb de troncanit si usurinta cu care schimbi, chestii de astea. De mers pana una alta merge cu orice, important e sa fie ulei in motor, stiu ei colegii care cum au avut probleme :)

 

Cooldeep, e discutabila rau treaba cu uleiurile, iti zic sincer, iar ideea cu motul fiind printre cele mai proaste, e "in the eye of the beholder", adica fiecare cu ce crede, in functie de experienta. Cele mai proaste sunt, in general, alea cele mai ieftine. 

 

Interesant un review de la FortNine legat de spray-uri de lant, printre care si Motul. Nu mai stiu daca e tot de pe acest forum, dar nu strica sa redau link-ul:

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

supapele se fac la 48 de mii

Salut,

mmm... este adevarat ca am zis 24000 din memorie dar am verificat acum si manualul de service zice la fel:

image.thumb.png.40d750616ea4779c7f49594444a4821d.png

 

Ce era important de retinut de acolo ca este foarte importanta prima verificare.

 

Numai bine,

 Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer va zic ca Motul 7100 asta ce l-am pus in Vstrom 650 e cel mai nasol ulei ce l-am intalnit, visavis de schimbat viteze, la motocicletele ce le-am avut pana acum (din 2007 incoace, mono, 2cilindrii si 4, vro 10 la numar).  Ever. Cel mai nasol. 

Poate pur si simplu nu se impaca cu motorul meu, naiba stie.. dar pur si simplu nu imi vine sa merg cu motoreta, asa rau schimba. Ce era in motor, Belray, era parfum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la jocul supspelor, dupa vreo 35000 km aveam câteva valori aiurea la 650 k4. Nu degeaba scrie în manual că la 24000 km se verifică și se ajustează. Poate la astea noi au mărit intervalul.

 

Cât despre ulei, am folosit 3 schimburi Eneos 10w40, îl halește cu plăcere. Cutia nu schimbă fantastic, dar e ok. Cu Motul 15w50 schimbă iarăși ok, nimic de speriat, dar îl halește mai greu. Diferența e mare. Din Ro până la Brno, CZ nu cred că a halit mai mult de 200 ml, în condițiile în care mobra e încărcată bine. Cât despre reprize, nu mai zic. Sper să mă încadrez sub 4000 km tura asta, imediat ce ajung acasă fac schimbul, voi folosi ceva 10w50, probabil nu Motul.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa se pare ca ma inseala memoria, cica la 24 de mii, dar sa nu uitam ca tot acolo spune de fuel lines si de break lines ca se schimba la 4 ani :) cum vechiul motor il luasem la 30 de mii, am inspectat la 48 de mii ca doar aia venea la rand chiar daca nu stie nimeni daca a fost sau nu verificat la 24 :) Dar sa nu uitam ca toti care am verificat la 48 nu am avut nimic de ajustat, si spunea @fabio ca nu prea a vazut la km astia ceva de ajustat, cazurile fiind foarte rare.

@Lucian_M de cand ai luat motorul ti am spus ca nu are cum acel motor sa aibe km aia si ca au fost dati inapoi. La mine a inceput sa pape din ulei abea la 80+ de mii, iar la 48 valvele erau in parametrii bine de tot. Discu spate e inca cel original la aproape 100 de mii si va fi schimbat curand, iar cele de fata nu au absulut nici o problema inca cateva zeci de mii de km.

Iar despre ulei... tot aici citeam de motul in sus si in jos cai cel mai bun, cum sa nu bagi motul ca o fi si ca o pati, recunosc cu frica si scepticism dupa vreo 20 de mii de km la vechiul strom abea am schimbat uleiul de la motul la belray. Cum sa bag 20w50 in el desi scrie clar pe cutie V-twin engine, toata lumea baga 10w40. Asa ca prima experienta a fost cu 10w40 de la belray si pur si simplu cutia de viteza s a transformat. Apoi dupa un alt schimb am incercat si belray 20w50 dar mineral, caci aia era la magazin, am ramas cu el in padure... la temp ridicata nu suna bine, dar era parca si mai silentios schimbul de trepte. Asa ca urmatorul a fost 20w50 semisintetic, a fost cea mai buna optiune. Cum am avut spart furtunu de la radiatorul de ulei, am avut ocazia sa testez mai multe uleiuri din benzinarii. Cel mai prost a fost cel de motor din benzinariile mol, cel mai bun a fost un castrol de masina 15w50, absulut nici o diferenta intre acel castrol si belray.
Si sa nu il uitam pe colegul nostru care a trecut de 100k cu uleiul mineral romanesc M40 si sa nu ii uitam nici pe ceilalti colegi cu motoarele calate din cauza lipsei de ulei. Avem niste motoare cu tolerante mari si anumite uleiuri le plac si altele nu.
Important e sa nu ne cramponam pe o idee sau model si din experientele altora sa tragem niste concluzii. Nu ne plateste nimeni sa facem reclama la Amsoil, Belray, Ipone, Castrol sau Motul.

La fel ca si cu uleiul in furca, la modelele vechi si la 250-650. La mine cu 10w a inceput sa cloncane, am bagat 15w si a fost spectaculoasa transformarea, e drept ca ma ajuta si kilogramele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...