Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Desi 650ul consuma si 4 daca tre, se sfie ca eu am kmpins aproape 3 km motoru ca nu am ajuns cu el de la timisoara la sibiu  asa ca atunvi cand zic ca consuma 8 stiu despre ce vb. Iarna nici miarul nici 650ul nu consuma 6, undeva la 9in oras... Dar daca vreti sa vedeti consumuri folositi spritmonitor, sunt de toate consumurile acolo.. Repet, vstromul consuma cat ii dai 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VStrom 650, 2009: https://www.spritmonitor.de/en/detail/822204.html

Consum minim: 3,72 %, pe o distanta de aproximativ 400 de km. Bagajele pentru o delegatie de 3 luni (topcase, sidecases, rollbag pe saua pasagerului). E adevarat, a fost o zi intreaga prin Elvetia, fara autostrazi (Limita de viteza 80 km/h)

Consum maxim: 8,31 %. aceleasi bagaje, la intoarcere, pe autostrada, tinut in 130 - 150 km / h (cu ceva probleme la moto - ramas fara incarcare)


Motocicleta am folosit-o atat la ture lungi, cat si mult prin oras (trafic de Bucuresti). Consumul mediu, peste 40 000 km : 5 fix.
 

Mi-am facut chiar si un calcul de costuri si mi-a iesit: 0,65 RON / km. In banii astia au intrat benzina, mentenanta, deprecierea moto, reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar fi costurile de întretinere ale unuia de 1000? Ma intereseaza in ideea in care il iau din 2017 - car at costa revizia furcii,  reviziile motorului? La cât timp se schimba lanțul..si cat costa. La fel si cauciucurile. La motor sunt mai multe tipuri de revizii sau una si buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta prin topicul asta, ca sigur s-a discutat.

Revizii normale la nr de km 7-10k km (ulei, filtru ulei, paote filtru aer)

Revizii la km mai multi (bujii, verificat supape, lichid de frana, placute)

Lantul se schimba cand e nevoie, in functie de cum mergi, normal la ~30k km

Cauciucurile ... discutie lunga. Sunt cauciucuri care tin 5k km, sunt altele care tin 20-25k km, multe care tin intre. Un set bun costa aproape 1000 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin și eu cu o întrebare către vstromistii mai vechi. A pus cineva pe 650 fork brace? Am luat una, montat și feelingul e destul de dubios și as vrea sa întreb cum se simte/s-a simțit la alții. La mine a rigidizat destul de mult furca, în sensul ca se scufunda mult mai greu acum și la viraje mi se pare ca nu prea lucrează suspensia. 

Atelajul este 650 2011 ABS și fork brace de la cosmo. 

 

Sarumana, 

AlexM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am forkbrace. Si nu am nici o problema. S-a mai stabilizat fata. Suspensia lucreaza dar lucreaza la unison telescoapele. Nu mai sunt independente. Ala e si scopul la forkbrace: sa faca fata mai plantata pe drum si sa nu mai ai in viraje impresia ca danseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc de reply. Se poate sa ne vedem undeva, dacă ești din București și ai 10 minute sa vezi dacă e la fel? Nu sunt 100% sigur ca am montat corect și ca funcționează corect. Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, manoliu_Alex a spus:

Mulțumesc de reply. Se poate sa ne vedem undeva, dacă ești din București și ai 10 minute sa vezi dacă e la fel? Nu sunt 100% sigur ca am montat corect și ca funcționează corect. Mulțumesc.  

vrajitoru

Avansat

Super Membru

1.068 postări

Sex:Male

Locatie:Sibiu  ;)

Moto: Suzuki V-Strom DL 650 L2

Numar: SB 01 VRA

Club: V-Stromania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2019 la 17:13, tzunoi a spus:

Poti sa detaliezi in ce condiții?

Intrat prea tare in curba, franat in nesimtire pe tot parcursul ei. Cu o mobra fara, as fi putut largi traiectoria sa nu cad sau as fi cazut daca continuam sa franez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

On 24.07.2019 at 12:52, tzunoi said:

Salut, 
Am nevoie de ajutorul vostru in a ma decide între stromul de 1000 si cel de 650, mai noi de 2017.
Eu înclin spre cel de 1000 datorită faptului că are cornering abs. In rest mi se par la fel pentru ce am nevoie. Pe de altă parte mi-e sa nu fie un pic prea mult pentru ce am eu nevoie si anume naveta prin Bucuresti mai tot timpul si poate 1-2 saptamani pe an plimbare prin afara lui..de genul touring.
Ca experienta moto - e primul motor dar sunt la vârsta la care nu ma mai fura viteza - 40 ani. Carnet auto am de 22 de ani și vreo 300.000 km.
Ce mi-e teama de 1000 e ca va fi prea mare si prea putin agil pt oras..in rest as înclina spre el.

 

On 24.07.2019 at 14:11, john17 said:

Miarul e fix ce trebe ca primă motocicletă, și pt a fi folosit preponderent în București! :moron:

 

Si totusi un singur om a spus ca poate nu e o idee buna pentru un incepator sa se urce pe o mobra de 100 de cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Eu sunt începător și am un 650. Tot ce pot să spun e că e exact ce trebuie (doar pe asfalt am mers până acum) și motorul mic îți iartă greșelile de început (însă nu știu cum reacționează cel mare la "micile" erori umane). 

Dacă încă mai stai pe gânduri, încearcă să faci câte un drive test cu fiecare, dacă se poate și îți faci o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iarta nimic, mai salveaza TCul, dar cei 100Nm sunt la roata.. Iar in trafic si pe off nici TCul nu te mai salveaza.

Unii isi iau haiabusa ca prim motor (sau cum s o scrie) m am intalnit cu una pe circuit, eu cu 650ul care inca nu imi ramasese mic...

Altii vor gs1200 ca prim motor, fiecare isi ia ce isi permite 😁

Singuru relativ avantaj la miar e ca in vreo 3 secunde, daca accelerezi unde trebuie, poti ramane fara permis pt o perioada...

 

As mai adauga ca orice om chibzuit o ia incet si progresiv, dar stiti cum e, una e sa dai de pamant cu o mobra de 4mii si parca alta e cu una de minim 8.

Miarul nou e mobra perfecta, chiar si pt oras daca banii nu sunt o problema, consjmul cu vreo 2 litri in plus in oras nu s o problema, si pana una alta cine suntem noi sa nu recomandam unui incelapator 100 de cp. Degeaba tot scriem aici ca oricum nu ne baga in seama nimeni.

Pirelli parca avea un slogan fain, power is nothing without control.

 

Lasand ironiile la o parte pot spune ca mi a placut in alpi cu miarul. Un K1600 fara pasager pe urcare venea ceva mai hotarat, imi placea de el, dar eu trebuia sa am grija si de frane. Recunosc ca iar mai trebui niste caluti, dar in rare situatii si oricum inca mi frica de el 😁 nu stiu de ce dar nu i prea place cu scaritele pe jos, si uzura pe guma e mai mare pe stanga fata de dreapta, o fi de la mine, sper nu de la el 😁 defapt stiu de ce, austriecii au serpentinele inclinate, ceva mai rapid pt masini dar scade mandria cand freci scaritele de asfalt la motor, iar sensurile giratorii sunt mai lungi pe raza lor adica pe stanga decat pe iesire pe dreapta. Altfel nu imi explic cum naiba la guma noua dupa 2 mii de km mai aveam acele "ace" pe dreapta si pe stanga nu 😁 Break in ul la roadtec 01 dureaza al naibii de mult. Cel mai nasol a fost cu grindina, doare al naibii de tare 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i vorba doar de miar ca primă mobră, dar greutatea mai mare (chiar și cu puțin cum s-a scris pe aici), dimensiunile, căldura pe care o emană sunt numai "avantaje" în oraș...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, cooldeep a spus:

 

Lasand ironiile la o parte pot spune ca mi a placut in alpi cu miarul. Un K1600 fara pasager pe urcare venea ceva mai hotarat, imi placea de el, dar eu trebuia sa am grija si de frane. Recunosc ca iar mai trebui niste caluti, dar in rare situatii si oricum inca mi frica de el 😁 nu stiu de ce dar nu i prea place cu scaritele pe jos, si uzura pe guma e mai mare pe stanga fata de dreapta, o fi de la mine, sper nu de la el 😁 defapt stiu de ce, austriecii au serpentinele inclinate, ceva mai rapid pt masini dar scade mandria cand freci scaritele de asfalt la motor, iar sensurile giratorii sunt mai lungi pe raza lor adica pe stanga decat pe iesire pe dreapta. Altfel nu imi explic cum naiba la guma noua dupa 2 mii de km mai aveam acele "ace" pe dreapta si pe stanga nu 😁 Break in ul la roadtec 01 dureaza al naibii de mult. Cel mai nasol a fost cu grindina, doare al naibii de tare 😁

Iti explic eu cum e cu curbele astea: pe stanga toti ne inclinam mai mult pentru ca e o mai mare senzatie de siguranta datorita faptului ca avem o mai buna vizibilitate si constientizam faptul ca e mai mica marja de eroare. La curbele la dreaptea e exact invers, sunt curbe oarbe si creierul nu se simte confortabil cand nu stie incotro sa o ia fara sa vada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am nevoie de un sfat din partea voastră. Făcut-am o leacă de aventură prin munții Baiului weekendul ce tocmai a trecut și evident (așa cum îi place muierii mele să spună) am mai trântit-o pe ici-colo. Consecința: un ghidon ușor deformat.

Cine credeți că m-ar putea ajuta cu o îndreaptare cât de cât a acestuia?

 

Multumesc,

Cristi L.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, cooldeep said:

Nu iarta nimic, mai salveaza TCul, dar cei 100Nm sunt la roata.. Iar in trafic si pe off nici TCul nu te mai salveaza.

[...]

in vreo 3 secunde, daca accelerezi unde trebuie, poti ramane fara permis pt o perioada... 

 

As mai adauga ca orice om chibzuit o ia incet si progresiv, dar stiti cum e, una e sa dai de pamant cu o mobra de 4mii si parca alta e cu una de minim 8.

Miarul nou e mobra perfecta, chiar si pt oras daca banii nu sunt o problema, consjmul cu vreo 2 litri in plus in oras nu s o problema, si pana una alta cine suntem noi sa nu recomandam unui incelapator 100 de cp. Degeaba tot scriem aici ca oricum nu ne baga in seama nimeni. 

Pirelli parca avea un slogan fain, power is nothing without control.

Nu ca ramai fara permis e problema, da-l naibii ca-l iei inapoi daca e. Problema e ca alea trei secunde te duc in locul in care ramai fara o mana, fara un picior, varza in pat/scaunul cu rotile sau acolo unde rudele raman fara tine. Cu chibzuinta stim cu totii cum e, sa nu fim ipocriti, am facut cu totii tampenii gramada, inca facem, si cel putin in cazul meu cred ca de multe ori numa' mobra care nu se ducea asa de tare cum imi doream eu m-a scapat. Cre' ca uitam prea repede cate greseli se fac in primii ani de permis (si dupa)...

 

Parerea mea e ca nu e ok sa arzi etape, mai bine iti iei o motocicleta de care sa te bucuri dar de care sa te plictisesti dupa un an decat una pe care sa o pastrezi 5 ani dar de care sa-ti fie frica in tot timpul ala.

 

Controlu' e o crasma in Bucuresti, acolo te duci sa bei bere.

 

5 hours ago, john17 said:

Nu-i vorba doar de miar ca primă mobră, dar greutatea mai mare (chiar și cu puțin cum s-a scris pe aici), dimensiunile, căldura pe care o emană sunt numai "avantaje" în oraș... 

 

Si fix pe considerentul asta as spune ca nici 650-ul nu e chiar super ok ca prim motor. Adica da, se poate, clar, dar una e sa incepi cu o mobra care are sub 200 de kile la ud si pe care sa te simti bine si alta e sa te chinui, ca incepator, cu una de 230.

 

15 minutes ago, Leontiev said:

Salutare!

 

Am nevoie de un sfat din partea voastră. Făcut-am o leacă de aventură prin munții Baiului weekendul ce tocmai a trecut și evident (așa cum îi place muierii mele să spună) am mai trântit-o pe ici-colo. Consecința: un ghidon ușor deformat.

Cine credeți că m-ar putea ajuta cu o îndreaptare cât de cât a acestuia?

 

Multumesc,

Cristi L.

 

Incearca la Bogdan Harea. Cred ca ii gasesti nr de telefon pe thread-ul asta, la o cautare.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles de unde vine chestia asta ca e mai bine cu o mobra sub 1000 cc decat cu una peste 1000 cc la un incepator. E un prag psihologic mia asta cmc?

Aveti impresia ce se rup oasele mai greu cu aia mica? Nu cele cateva zeci de Kg in plus la miar sunt problema.

Da, ai putere mai mare cu 1000 cc. Dar vi se pare putin cand ai 75 cp pe un 650 care are vreo 350 Kg cu calaret si bagaje?

La naiba este ca si cum ai avea o masina de +300 CP. Asta ar fi mai de recomandat?

La ghidon ne aflam noi, nu altcineva. Daca esti tampit iti rupi cu succes oasele si cu o mobra de 300 cc si 25-30 CP.

Cand pilotezi o motocicleta mult mai importanta decat cilindreea si puterea este responsabilitatea, constientizarea faptului ca esti calare pe un cal naravas, ca nu ai protectia pe care ti-o ofera o masina.

Daca singurul lucru care te opreste sa circuli ca un tembel este gabaritul mobrei si puterea motorului atunci mai bine te lasi de motociclism.

 

@xtx  asa este ca uitam greselile facute. Nu ar fi rau ca din cand in cand sa ne mai suim si pe cate o mobra micuta ca sa realizam ce inseamna puterea cand revenim pe mobra noastra.

Cele 15% in plus la greutate nu sunt o probloema. Te inveti cu ele. Daca o scapi pe aia de 230 de Kg o scapi si pe aia de 200 Kg. Poate Hoinarul de 75 Kg sa poti sa il tii 😂

Iti cumperi mobra care iti place, o inveti, ii inveti limitele ei si evident le inveti si pe ale tale, le respecti si te bucuri de plimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow e vorba de greseala care o faci cu mana dreapta. Cand dai peste un damb, si scapa mana in gaz, aia de 650 nu se ridica cu tine sau nu iti da capul pe spate. Cu 650 din a doua sau a treia nu te mai smuceste oricat ai trage de gaz. Deci nu e vorba de cat de tare mergi ci cat de bine iti iarta motocicleta greselile de incepator. La fel cu lasatul ambreiajului. Miarul te poate pune pe o roata, 650 nu. Despre asta e vorba: o motocicleta mai mica te lasa sa scapi de greselile involuntare facute inerent de incepatori. Daca iti iei mobra puternica de prima data s-ar putea sa nu apuci sa ii inveti limitele. 

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Macsy a spus:

Salutare! Eu sunt începător și am un 650. Tot ce pot să spun e că e exact ce trebuie (doar pe asfalt am mers până acum) și motorul mic îți iartă greșelile de început (însă nu știu cum reacționează cel mare la "micile" erori umane). 

Dacă încă mai stai pe gânduri, încearcă să faci câte un drive test cu fiecare, dacă se poate și îți faci o idee.

 

La fel și aici, începător, V-strom 650 ABS prima mobră și nu regret nicio secundă.

 

Nu l-aș da pe nimic, cum zicea și @Macsy și pentru mine e exact ce trebuie.

Cuplu la turații mici, foarte manevrabilă, poziția foarte comodă (m-am mai urcat pe niște avioane: K1300R, S1000RR, GSX-R 750 și nu cred că aș putea merge așa cocoșat :D).

 

Încearcă-le la un test drive pe ambele și apoi decide-te.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...