Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Farul din dreapta bate un pic mai sus, mai ales când am greutate pe spate. Merg la un service pentru reglaj cu aparat, oricum. Voi nu aveți cumva proiectoare?

 

Apropos de văzut, mergeam spre Tg Mureș, se bagă o basculă în depășire, cu semnal. În fața lui, un logan argintiu face stânga și se bagă. Era să îl facă pachet cel cu bascula. Mai trec câteva secunde, depășesc și eu bascula, dau să depășesc loganul, aceeași figură. Ok, pe mine nu m-a văzut, cu LED pe faruri și proiectoare. Dar nici bascula? Că era un Volvo, cu faruri de alea faine.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt totuși ff curios dacă la Stroama aia nouă sunt 14.2V pe becul de far! Și, în caz afirmativ, ce tensiune o fi pe bornele acumulatorului atunci când la bec sunt 14.2V? 

Decât atât vreau sa știu! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, john17 a spus:

Eu sunt totuși ff curios dacă la Stroama aia nouă sunt 14.2V pe becul de far! Și, în caz afirmativ, ce tensiune o fi pe bornele acumulatorului atunci când la bec sunt 14.2V? 

Decât atât vreau sa știu! 

Pai n-ai si tu o schema electrica ? Ca putem afla. Crezi ca are cadere de tensiune mare pe sarme? De obicei sunt direct pe baterie printr-un releu. Nu vad de ce ar fi mai mica tensiunea decat la bornele bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am, și oricum schema nu răspunde la întrebarea mea. Încă n-am întâlnit autovehicul cu aceeași tensiune pe bornele bateriei și la firul "cald" al consumatorilor, iar astea moderne au toate niște fire subțiri-subțiri de te și miri că nu se topesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, john17 a spus:

N-am, și oricum schema nu răspunde la întrebarea mea. Încă n-am întâlnit autovehicul cu aceeași tensiune pe bornele bateriei și la firul "cald" al consumatorilor, iar astea moderne au toate niște fire subțiri-subțiri de te și miri că nu se topesc. 

Economie economie. Iti dai seama la un cablaj de 20 Kg sa faci o economie de 5% la cupru inseamna 1 Kg de masina. La 150.000 de masini/an face 150 de tone/an, la un pret mediu de circa 6000 euro tona (sau cat draqu mai costa cuprul electrolitic) inseamna aproape un milion de iepuroi in plus in buzunarul producatorului si vreo 100 de mii prima boului de MBA-ist care a venit cu ideea de a pune cabluri mai subtiri (si de obicei si mai scurte)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus swmotech, high beam. Erau la reducere 😂...

Mai deranjaza pe cate unul, dar rar. Si numai noaptea 😂😂😂

Iti intorc in fata si cu proiectoare si fara... viteza si atentia ta sunt importante. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.08.2019 at 17:18, john17 said:

Eu sunt totuși ff curios dacă la Stroama aia nouă sunt 14.2V pe becul de far! Și, în caz afirmativ, ce tensiune o fi pe bornele acumulatorului atunci când la bec sunt 14.2V? 

Decât atât vreau sa știu! 

 

Incarcare masurata direct pe baterie 14.44 V

Tensiune masurata pe mufa becului 14.35 V (fara bec)

Tensiune afisata pe bord 14.3 V, deci cei pe bord e si la bec.

Evident cu releul si statorul reci. Cand se incalseste scade un pic de arata 14.2 pe bord.

 

La stroama veche aveam 14.2 incarcare, ceas cu voltmetru pus pe un fir la mufa din carena care arata 13.8 V, iar pe mufa de la far tot in gol  fara bec era 13.5V. Daca conectam un bec si masuram mufa de la a doilea mai scadea un 0.2V.

 

La fel la masina am peste 14V pe mufa de la bec cu becul mergand la stroama nu am cum sa masor.

 

Sper ca ti am satisfacut curiozitatea, desi la cum ai pus problema meritai sa nu primesti nici un raspuns din partea mea.

 

Si daca tot esti curios, cu proiectoarele pe leduri pornire, bec halogen pe faza scurta, gps conectat si led pe faza lunga, tensiunea pe bord scade pe la 13.6-13.9, semn clar ca este consum mult mai mare decat poate statotrul sa duca, probabil unul din motivele de design pt care au ales un bec pe faza scurta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc. N-am înțeles de ce nu meritam răspuns... Tensiunea "pe bec dar fără bec" e irelevantă, pe bec cu bec interesează! 😋 Oricum aproape 0.1V cădere pe un fir fără sarcină în afara aparatului de măsură e multișor. 

Probabil cu motocicleta pe loc (fără vibrații adică) durata de viață a becului ar fi dublă la aceeași tensiune. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai citit cat avea stromul vechi caderea de tensiune pe fire.

Sunt la al 4lea set de osram nb ultimate H7. Daca pe H4 sunt fenomenale, pe H7 durata lor de viata este extrem de suparatoare, mai ales daca tensiunea la becuri este mare. Cei 4-500de lumeni in plus isi pun amprenta asupra filamentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.08.2019 la 21:21, TrekOut a spus:

Salut, daca incomodeaza pe cineva pe acasa un crash bar pt v-strom 650, sunt interesat sa cumpar. 

 

salut,

am eu unul dat jos de pe v-strom 650 (2009)

daca vrei detalii iti pot trimite poze si info despre el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, 

 

Cand dau semnal dreapta, se reduce putin pt o fractiune de secunda intensitatea farului, semnalele dreapta nu functioneaza deloc, si nici beculetul verde de pe bord care indica semnalizare dreapta nu functioneaza.

 

Stanga functioneaza, si bord si semnalizatoare. 

 

Spuneti-mi va rog daca stiti ce are, si cum pot rezolva

Editat de HORia_Teodor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, HORia_Teodor a spus:

Va salut, 

 

Cand dau semnal dreapta, se reduce putin pt o fractiune de secunda intensitatea farului, semnalele dreapta nu functioneaza deloc, si nici beculetul verde de pe bord care indica semnalizare dreapta nu functioneaza.

 

Stanga functioneaza, si bord si semnalizatoare. 

 

Spuneti-mi va rog daca stiti ce are, si cum pot rezolva

Cautat o schema electrica si apoi vazut unde poate fi problema. Din ce an a mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aș încerca prima dată cu alt releu (de la o mobra similară). Eventual probat releul tău pe motorul celălalt. Apoi desfăcut și curățat switch-ul. După aia investigată restul instalației.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

2008, ABS daca are vreo relevanta. 

E ceva de la becul spate dreapta.

L-am zdranganit in fasung pt ca nu pot scoate becul. Acum merg cel din fata  si cel din bord.

 

Macar stau linistit ca nu e stator sau releu etc

 

O sa iau bec nou, si trec si pe la Fabio.

 

Semnalele spate si fata sunt schimbate cu ceva de pe Louis.. 

 

Va multumesc, 

Toate cele bune :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...