Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Asta ar fi schema:

DL650ABSWiring.thumb.PNG.b7d82a09a582bf6683114e9dc9d59fce.PNG

 

Becul semnalizare din dreapta se alimenteaza (fata si spate) prin firul gri deschis - Lg - care intra in in comutator. La fel ca si semnalizarea stanga. Apoi pleaca pe fir comun mai departe.

Eu as spune sa vezi ce minuni se petrec prin comutatorul de semnalizare. Mai precis masori cu un ohmmetru ce rezistenta ai intre contactul de la soclul becului si masa atunci cand pui si respectiv scoti semnalul. Sa nu ai vreun scurt in comutator. De asemenea avand in vedere ca paralel pe comutatorul de semnalizare este si butonul pentru avarie sa nu aiba si ala vreun scurt prin el, desi daca ar fi ar damblagii si semnalizarea stanga.

 

Succes!

 

Inca ceva: mai intai vezi sa nu ai vreun scurt in bec sau la soclul bec (fata si spate), mai ales ca spui ca ala spate este mai recalcitrant.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit si becul H7, GE (General Electric)varainta moto cu plus 120. Absulut nimic de obiectat pana acum. Peste Osram standard, un pic mai alb ca si osram standard, parca nu la fel de albastrui din toate directiile cand te uiti la el fata de osram night breaker, dar lumina este aceasi. Adica intr-un colt luminat la 20 de metri detaliile se disting aproape la fel, mult mai bine cu GEul fata de osram standard nici o diferenta fata de NB. Motivul probabil este CRIul superior.

Oricum atat legsilatia ii obliga pe producatori cat si pe ele scrie pe toate, 1500 lumeni la H7 plus minus 10%. Avand in vedere caracteristicile logaritmice a lumenilor cat si perceptia umana, eu garantez ca nimeni nu e in stare sa vada o diferenta de 100 de lumeni. La fel ca si pe ambalaj daca scrie + X metrii. Acest plus de metrii nu se poate obtine, deoarece fizic oglinda in care se reflecta filamentul este aceasi si nu se modifica cu nimic. Singurul lucru diferit, este spectrul de lumina pe care il da. Si anume vorbim aici de CRI si de temperatura de culoare. Temperatura de culoare la randul ei poate fi influentata de materialul care este aprins (filamentul), gazul cu care este umplut becul sau dupa caz dupa filtrul instalat.

Daca stiti pe careva care termina ceva politehnica si nu are inca un subiect de diploma sugeratii sa faca o analiza asupra acestor becuri. Cineva ar trebui sa masoare in primul rand cantitatea de lumina generata cand e nou la un anumit voltaj, apoi dupa x ore de functionare la acelasi voltaj si evident cu varaitii de plus minux x %. Tot acel cineva ar trebui sa vada cu un analizor de spectru exact care este diferenta dintre toate aceste becuri. Studiul evident ar trebui sa includa atat sursa de lumina cat si o citire de pe un asfalat uscat si un asfalt ud.
Si daca stiti pe cineva care poate masura CRIul as fi curios ledurile astea toate de china ce valoare reala are, caci lumenii clar nu sunt reali si din ce am vazut pana acum tare cred ca nici CRIul nu ar enici o treaba cu cifra de 90 pe care ei se lauda pe ambalaj. Tind sa cred ca e mai degraba un 75-80.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In primul rand trebuie sa va multumesc pentru informatiile din acest topic (l-am citit aproape in totalitate)!

 

Detin de cateva luni un DL650XAL9 (primul si singurul motor) si pana acum m-am ocupat de acomodare si accesorizare. Mai am cateva de adaugat si nu am ce sa-i reprosez, e un motor perfect pentru ce am eu nevoie.

Numai ca ieri eram in drum spre Horezu si intr-o curba, in timp ce reduceam viteza, a aparut un zgomot ciudat care m-a speriat putin, noroc ca nu era trafic. Daca va rog, va aruncati un ochi la clipul asta scurt, poate ma lamuriti si pe mine de unde provine sau cu ce am gresit? 

 

 

Am mai facut apoi peste 100 de km pana acasa si nu a parut nimic in neregula.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A semanat foarte mult cu zgomotul si socul pe care le simti cand cuplezi treapta 1 de viteza, numai ca mai puternic (si ca volum si ca vibratie), asa ca de la cutia de viteze pare sa fi fost (sa fie 44 km/h prea putin pentru treapta a 4-a? desi n-a "sarit" din viteza). Cu siguranta nu de la roti sau lant sau suspensie... l-am simtit exact sub mine. Doar am redus acceleratia, nu franam, nu tineam ambreiajul... Visam ceva frumos si de-aia am smucit putin ghidonul apoi am franat imediat. Am mai mers cateva sute de metri si am oprit sa verific ochiometric daca e ceva in neregula si totul a parut OK. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 08.09.2019 la 16:11, joby_toss a spus:

A semanat foarte mult cu zgomotul si socul pe care le simti cand cuplezi treapta 1 de viteza, numai ca mai puternic (si ca volum si ca vibratie), asa ca de la cutia de viteze pare sa fi fost (sa fie 44 km/h prea putin pentru treapta a 4-a? desi n-a "sarit" din viteza). Cu siguranta nu de la roti sau lant sau suspensie... l-am simtit exact sub mine. Doar am redus acceleratia, nu franam, nu tineam ambreiajul... Visam ceva frumos si de-aia am smucit putin ghidonul apoi am franat imediat. Am mai mers cateva sute de metri si am oprit sa verific ochiometric daca e ceva in neregula si totul a parut OK. 

 

Dupa intamplarea relatata i-ai dat 2 trepte in jos si tot ai plecat "inecat". 

Chiar si dupa retrogradare banuiesc ca erai inca in a doua sau a treia. 

Deci in curba aceea, la cei ~ 50 kmh ai tai, erai probabil in a patra sau a cincea. Mai sus sper ca nu. 

 Tu stii daca am interpretat corect. Daca da, atunci inseamna ca mergi f subturat. 50 kmh este viteza de a daoua sau a treia, dpmdv, la un adv 650 2 cilindri

 

Totusi, chiar si in treapta mare ( 5 sau 6) un motor pe injectie nu ar trebui sa scuture asa cand il "ineci". 

Mai este varianta sa fi atins, din greseala pedala schimbatorului de viteze. 

 

Cu lantul cum stai - este uns/curat, intins corect?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@joby_toss 

O sa ma uit maine pe calculator, dar cred ca asta este explicatia (ce a zis Raul): ai atins cu piciorul sau te sprijineai cu piciorul pe schimbator si a sarit in alta viteza. Pe telefon nu vad treptele ca e prea mic. Ia uita-te pe filmarea originala ca sigur vezi bine treptele de viteza. Si vezi daca se schimba de la una la alta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am intrat in curba cu a 4-a si redusesem la 44 km/h. Treapta a ramas aceeasi (chiar si dupa zgomot) pana am apasat ambreiajul si am retrogradat in a 2-a, cand am plecat din nou.

 

In legatura cu turatia m-am orientat si eu dupa manual, mai multe nu stiu ca-s la inceput, dar vreau sa invat, nu-i bai. :)

 

Nu exclud posibilitatea sa fi atins schimbatorul, desi nu am simtit ca as fi facut asta. In cazul asta, sunt ceva urmari mai grave la care sa ma astept? 

 

Multumesc de raspunsuri!

 

iPESDke.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se intampla nimic. Doar sa inveti sa tii corect piciorele sa nu se mai intample asta. Cat despre turatie... Poti sa schimbi cand vrei, dar sub un anumit numar o sa traga naspa. Pana la urma limitatorul e la 10.000. Poti sa schimbi linistit la 4500 cum poti sa schimbi si la 9500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari dragi colegi posesori de v-strom, doresc sa achizitionez un dl 1000 si sunt curios care sunt problemele specifice modelului si la ce ar trebui sa fiu atent, deasemenea daca stiti pe cineva care vinde as fi interesat (preferabil anul de fabricatie sa fie 2007-2008)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.09.2019 at 12:19, joby_toss said:

Da, am intrat in curba cu a 4-a si redusesem la 44 km/h. Treapta a ramas aceeasi (chiar si dupa zgomot) pana am apasat ambreiajul si am retrogradat in a 2-a, cand am plecat din nou.

 

In legatura cu turatia m-am orientat si eu dupa manual, mai multe nu stiu ca-s la inceput, dar vreau sa invat, nu-i bai. :)

 

Nu exclud posibilitatea sa fi atins schimbatorul, desi nu am simtit ca as fi facut asta. In cazul asta, sunt ceva urmari mai grave la care sa ma astept? 

 

Multumesc de raspunsuri!

 

iPESDke.jpg

 

Cât despre tabelul din manual, la un 650 mi se pare că merge ușor subturat sub 4000 ture. Sau mai bine zis, pare că motorul se simte mai bine undeva între 4k și 5.5k ture...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, V-FOUR a spus:

Salutari dragi colegi posesori de v-strom, doresc sa achizitionez un dl 1000 si sunt curios care sunt problemele specifice modelului si la ce ar trebui sa fiu atent, deasemenea daca stiti pe cineva care vinde as fi interesat (preferabil anul de fabricatie sa fie 2007-2008)

Din discutiile de pe aici (ca nu am avut):

- o balbaiala intre 3500 si 4000 (se rezolva cu reglare temeinica - zic unii - sau cu un power comander - zic altii - a doua varianta facand si motorul mai fasnetz).

- oala la ambreiaj cloncane - aici e doar defect de zgomot, dar au fost multi pe care i-a deranjat si au recurs la fixuiri (se gasesc pe net).

Ambele probleme sunt rezolvate la modelele de dupa 2014

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, cam aceleași probleme le-am gasit si pe youtube, o alta intrebare ar fi: care credeți că ar fi un pret real pt anii 2007 - 2008, km pana in 40000 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

O rugaminte as avea, pentru o priza de alimentare 12V de unde luati un plus de contact, sau se pune pe baterie?

Treaba-i ca asta de o am eu are si lumina.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, bozoro a spus:

Crezi tu ca gasesti una pana in 40000 reali? Considera o medie minima de 7-8000 pe an la o astfel de motocicleta. Daca o gasesti considera-te unul din putinii norocosi.

 

Am luat eu, anul trecut cu 15.000 an 2006. Era ca din vitrina. 3800 a ajuns adusa prin fam. Biris. 

 

edit: A mea e 650...

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...