Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 28 minute, george13 a spus:

Adica atunci cand nu te dai pe dealuri cu ktm-ul, te dai cu asta pe sosele, sa intelegem.

Nu, nu e functie de relief, e functie de timpul avut la dispozitie. KTM-ul e pentru cateva ore pana la o zi disponibile, V-Stromul e pentru 2 sau mai multe zile libere 😁.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.11.2019 la 20:04, V-FOUR a spus:

A ajuns acasă  !!! 

Suzuki V-Strom DL 1000 XT AL8

IMG-20191016-WA0016.jpg

Inca un bondar in grup ! Felicitari pentru alegere !

Mah, care ai fost ieri, pe la 16 si ceva, urcand spre Poiana Brasov cu un V-Strom gri, in timp ce eu coboram? Hmm?

Poate ne intalnim la o bere, sa ne cunoastem, ca vorba 'ceea, suntem colegi de pasiune si marca ! 🤟🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! imi face motoreta figuri si va rog sa imi spuneti la ce sa ma uit. Vstrom 650 2008. Bateria e noua. Motorul merge bine, cateodata la semafor scade turatia la 1k si cand sa plec da sa moara. Accelerez de cateva ori, si o ia, merge bine. Filtru benzina? Senzor clapeta? La ce sa ma uit? E prima motoreta pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când tragi tare de gaz, peste 5000 rpm, trage liniar sau dă să moară? Dacă trage greu și simți pierderea de putere, filtrul de înaltă presiune e cam plin de mâl. Rugină în rezervor este? Cam trebuie demontat pentru constatare. Dacă ești din zona B, trage o fugă la Fabio să o descânte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, arcgotic a spus:

Cand trag tare de gaz de cateva ori isi da drumu si merge ok o perioada, trage bine apoi etc, porneste usor. Deci filtru de inalta presiune, o sa caut pe google in engleza care e si cum sa il curat. Merci! Sunt in Timisoara. 

Verifica si TPS-ul. Mai degraba pare ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi seara cand sa plec de la munca, am avut neplacuta surpriza sa constat ca nu mai imi mergeau farurile la al meu V-Strom 650 din 2009, inclusiv faza lunga. Motorul pornea, avarii, semnalizatoare, claxon, toate ok. Verificat sigurante, toate ok.

Opa, e o problema. Da-i si cauta pe net despre ce e vorba si ce sa vezi, pot fi mai multe probleme, plecand de la cablul gros dinspre bord, care merge pe interiorul carenei stangi, pana la contactul de pornire. Plus alte posibile probleme de fire...

 

Am inceput cu mataraia de cabluri care pleaca de la bord. Pentru asta, a trebuit sa scot de pe partea stanga, toate plasticele, inclusiv crash-bar-ul. Am verificat inclusiv mufa de imbinare, cea care sta pe interiorul carenei stangi, nu am observat nimic inchis la culoare, corodat, ars sau ruginit. Totul era ok. Am dezizolat tot cablul, dar tot nimic. 

 

Am continuat cu contactul de pe ghidon in parte dreapta, acel buton rosu. Imediat dupa ce am desfacut plasticul de fixare pe ghidon si eram cu butonul rosu in mana, pac! se aprind si farurile. Clar, zic, e de la butonul rosu. Ala care, oricum nu facea contact decat daca apasam in laterala pe el, pentru ca plasticul ce tinea contactul era probabil, imbatranit si capatase joc, se cracanase prea mult...Bun, zic e ok, reusesc sa fixez plasticul butonului cu sarma...deh, roman...si incep sa inchid ca la operatie, cand ce sa vezi...farurile se sting iar. Stupoare! Rumoare in sala!

 

Ok zic, trec la stanga ghidonului, tre' sa fie de la celelalte butoane, alea de faruri. Desfac treaba, dau cu spray de contact, inspectez dupa soareci si fire roase, scot butonul galben de flash si ii dau cu si mai mult spray, numa de-al naibii, cucu...nimic. Imi imaginam ca e, pana la urma, ceva de la niste mufe la care aveam acces numai dupa ce scoteam rezervorul si filtrul de aer, era cineva care avea o rezolvare la aceeasi problema in felul asta, undeva pe internet. Am refuzat sa cred ca asta e si problema mea, asa ca m-am intors la butonul de start din dreapta, cel de jos. Care, surpriza, dupa ce l-am apasat, pentru un scurt timp, au pornit si luminile. E clar, zic, e de la ala. Il desfac si o parte din problema era clara, cele 4 fire care intrau in contact, faceau scurt probabil, doua erau maronii si una era topita peste cealalta. Am reusit sa incolacesc izolir band pe 3 din cele 4 fire cu rabdare de fier...Dupa ce, mandru de mine, dau de contact, stupoare! faruri nexam! misc de contact, fire, nimic! Frustrarea era deja la cote maxime. Revin la partea stanga si apas de butonul de faza lunga. Si da, exact, era SI de la acel buton. S-au aprins farurile. O sa ma intorc maine, cu forte proaspete, sa rezolv si partea stanga :)

 

Asa ca, poate patiti si voi la fel la un moment dat. Din experienta mea, de neavizat si trecut totusi prin chinurile "facerii", Incepeti cu butoanele!! din stanga, dreapta,, nu ratati nici unul! Abia dupa aia, treceti la manunchiul de cabluri la bord, dupa care, eventual, daca nu vi s-a luat pana atunci, demontati jumatate de motocicleta si ajungeti la restul de cabluri si mufe, undeva dupa filtrul de aer. 

 

P.S. DACA desfaceti contactul butonului rosu, aveti mare grija la bila tensionata de un arc, cea care permite contactului sa sara intre cele doua pozitii. O clipa de neatentie si bila metalica de aproximativ 3-4mm diametru, va zbura intr-un univers paralel si o sa va uitati la contact ca la cel mai ineficient si scarbos lucru de pe lume. :)

IMG_20191125_203149.thumb.jpg.0d71daa0048fefa9d4a6d6e09f4c5de3.jpgIMG_20191125_205001.thumb.jpg.fbf9e92e48c217ad2ebf31f213be8321.jpgIMG_20191125_214247.thumb.jpg.4476c72702db877ec80749f708db611b.jpg

IMG_20191125_204901.jpg

IMG_20191125_214101.jpgIMG_20191125_215401.thumb.jpg.9fc587f17b74501cc0be9abafd2e137f.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo ca ai rezolvat :)

 

Sez trecut spre final patisem si eu ceva similar. Facea mari figuri la pornit.

Dar am avut ceva noroc, a fost simplu.

Am demontat butoane, bagat vaselina etc Bagat scos toate organele in toate organele inginerilor Suzuki etc

 

A rezolvat Fabio in cateva sec, era mufa de la ambreiaj putin desprinsa.

 

Mergeti de la simplu la complicat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, HORia_Teodor a spus:

Bravo ca ai rezolvat :)

 

Sez trecut spre final patisem si eu ceva similar. Facea mari figuri la pornit.

Dar am avut ceva noroc, a fost simplu.

Am demontat butoane, bagat vaselina etc Bagat scos toate organele in toate organele inginerilor Suzuki etc

 

A rezolvat Fabio in cateva sec, era mufa de la ambreiaj putin desprinsa.

 

Mergeti de la simplu la complicat ;)

 

De ce nu ai cautat pe internet? multi au avut probleme cu mufa aia, mai mult aia care nu stiau de ea :) 

 

Tocmai asta e ideea unui forum de acest gen, sa cautam si sa gasim rezolvarea la probleme, relativ simple, fara sa apelam la terti. E drept ca majoritatea informatiilor utile, se gasesc pe forumurile internationale, nu cele locale. Cu putina engleza pe buze, gasim destul de multe lucruri :))

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte sfaturi, pentru accesul facil la butonul rosu, "de la intelepti" aka, cei trecuti, cu zgomot, de pragul de sus: 

 

Cele doua cabluri de acceleratie se decupleaza astfel: se rotesc cele doua piulite de pe cordoanele metalice ale cablurilor si ajustarile lor metalice, pana la minim, adica spre maneta de frana. Astfel, largim la maxim cablurile. Urmeaza apoi, sa rotim in sensul acceleratiei maneta, pana cand cablul de la partea de jos, va face o "burta", moment in care putem sa il scoatem din lacasul manetei. Odata cu acel cablu scos, maneta se va roti in sens invers acceleratiei astfel incat va permite extragerea cablului de la partea superioara. Daca sunteti la prima operatiune de acest gen, faceti cateva poze la cabluri inainte sa le demontati, ca sa stiti ce puneti inapoi. 

 

Dupa ce desprindeti cablurile de acceleratie de maneta culisanta de pe ghidon, acestea se pot scoate din carcasa de plastic si astfel, permiteti celor doua carcase ce tin butonul rosu si cel negru din jumatatea de jos, sa se desprinda complet de ghidon. 

 

ATENTIE: Pentru montare, se va incepe cu cablul de la partea superioara, urmand apoi cablul de la partea inferioara. Saiba dubioasa care tine cele doua cabluri fixate de suportul de plasic, poate ajuta in a te orienta, a mea era nedetasabila de pe cablul de la partea de jos si detasabila de pe cablul de la partea de sus. 

 

IMG_20191125_205210.thumb.jpg.8c5f4cae3adef9b0446241d2dbf0253e.jpgIMG_20191125_193540.thumb.jpg.e20c983b4a1f8cc11d96afbb4f05a235.jpgIMG_20191125_193318.thumb.jpg.9913ee6cf05e4b0f7ed00628fc9174a4.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...