Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pentru prinderea softbag-urilor folosesc RockStraps, pe care le recomand cu caldura. Sunt elastice, de forta, nu e nevoie sa le tot bibilesti si verifici. Sunt 2 modele: mari si mici.

La wildstromania am avut prinse sus pe sa : sac de dormit, saltea din aia mare, cort si un rollbag de 60 litri, toate cu 2 rockstrapuri. Deci tin.

@Trek Out : cu setup-ul ala erai ca tipul ala cu valizele legate de VStrom. :)))))

@vis-a-vis : ce te plangi asa? aveai si tu pasager.  :)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, misionaru a spus:

Manualul motocicletei zice clar, parerea mea: 

 

The recommended viscosity is SAE 10W-40. If an SAE 10W-40 motor oil is not available, select an alternative according to the right chart.

 

image.thumb.png.d5eb912152207c08dff8b5d6dae61dc5.png

Deci, nu e vorba de incapatanare sa folosim un anumit tip de ulei, ci e vorba de a urma instructiunile date de producator. 

 

Cand a fost facut manualul ala 10W50 nu se inventanse inca. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, bozoro a spus:

Cand a fost facut manualul ala 10W50 nu se inventanse inca. :)))

Mecanicul latin (romano-italian) stie si vede mai multe decat injineru' japonez care e mai ingust in viziuni. :)))))))

Fabio, baga pe aia cu incalzirea globala: cand s-a facut manualul ala era mai frig si nu era nevoie de 10W50 :))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, vrajitoru a spus:

Mecanicul latin (romano-italian) stie si vede mai multe decat injineru' japonez care e mai ingust in viziuni. :)))))))

Fabio, baga pe aia cu incalzirea globala: cand s-a facut manualul ala era mai frig si nu era nevoie de 10W50 :))))))

Pur si simplu semisinteticul 10w50 nu era pe vreme aia. Sunt convins ca si ei ar alege tot asa, pentru ca sunt mai bune la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci este 20w50 in manual ? este
mergem cu mobrele mai ales vara intre 30 si 40 de grade? mergem.

Sunt pe autostrada 40 de grade vara? este :)

La 25 de grade pe offroad in urcare porneste sau nu ventilatorul? porneste.
Este temp uleiului din motor tot timpul mai mare cu cateva grade bune decat temp apei? este.
Merge careva la minuzs 10 grade ? da, ii putem numara pe degete. Dar la fel de bine ii putem numara si pe cei care nu pornesc motoarele daca nu sunt plus 10 grade, doar ca ne tre mai multe maini :)
Cand am avut furtunul de la coolerul de ulei fisurat am bagat mai multe genuri de uleiuri. Absulut fiecare model se comporta altfel cu cutia de viteze. Cel mai de evitat fiind uleiul din benzinariile mol. Deasemenea am observat clar ca dupa una doua ore de mers cu 10w40, motul, cutia schimba clar mult mai greu, vi-am mai spus, sunt un finut :) nu imi place sa abuzez pedala :)
Atata vreme cat exista in manual si cata vreme nu porneste motorul la sub minus 10 grade, 20w50 ul nu are cum sa ii dauneze.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Cand a fost facut manualul ala 10W50 nu se inventanse inca. :)))

 

Pai si daca nu exista pe vremea aia, de ce apare in tabelul din poza manualului? nu inteleg...

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

deci este 20w50 in manual ? este

Este la limita tabelului, folosibil doar în cazuri extreme, gen motor uzat și țară deșertică. România e temperat continentală.

 

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

mergem cu mobrele mai ales vara intre 30 si 40 de grade? mergem.

Rar când trece la noi de 30 chiar și în miezu' verii. De 40 foarte rar, eu țin minte doar de vreo 3-4 ori să fi fost de când mă știu. Temperaturile alea măsurate de termometrele mobrelor, gps-urilor ținute-n soare nu-s relevante.

 

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

Sunt pe autostrada 40 de grade vara? este :)

Niciodată n-am prins. Maxim 35 și deja era foarte inconfortabil. Și în altă ordine de idei. Cine dracu' merge pe autostradă cu mobra?

 

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

La 25 de grade pe offroad in urcare porneste sau nu ventilatorul? porneste.

Doar dacă mergi cu 10 la oră în a 1-a. Eu nu țin minte să fi pornit ventilatorul la a mea pe off-road. Și am cam băgat...

 

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

Absulut fiecare model se comporta altfel cu cutia de viteze. Cel mai de evitat fiind uleiul din benzinariile mol. Deasemenea am observat clar ca dupa una doua ore de mers cu 10w40, motul, cutia schimba clar mult mai greu

E, aici e marea cutumă a motociclismului. Se alege uleiul în funcție de cum e el compatibil cu pinioanele din cutie. Total irelevant. Cât timp roțile alea se bălăcesc în ceva fluid și unsuros, nu va fi cazul de uzură. În schimb n-ai cum să-ți dai seama de calitățile lui decât după ce desfaci motorul după câteva mii de kilometri. Sau într-un laborator specializat. Contează dacă pelicula aia de ulei e uniformă pe suprafața cilindrului și dacă e suficient de densă cât să nu treacă de segmenți când pistonul vine înapoi. D-aia îi și zice ulei de motor și nu de cutie.

 

Acum dacă ne uităm înapoi e clar că sunt utilizatori ai aceluiași model cu apucături total diferite. Nu e bine de recomandat o chestie pe care o folosești în stilul tău cuiva pe care nu-l știi, doar pentru că are același motor. Pentru cine mai întreabă de uleiuri, e bine să meargă pe ce recomandă producătorul și să încerce dacă vrea uleiurile cu specificațiile imediat următoare în funcție de stilul de mers și perioadă a anului. Niciodată n-aș merge la extrem. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 05.03.2020 at 12:19, vrajitoru said:

Pentru prinderea softbag-urilor folosesc RockStraps, pe care le recomand cu caldura. Sunt elastice, de forta, nu e nevoie sa le tot bibilesti si verifici. Sunt 2 modele: mari si mici.

La wildstromania am avut prinse sus pe sa : sac de dormit, saltea din aia mare, cort si un rollbag de 60 litri, toate cu 2 rockstrapuri. Deci tin.

@Trek Out : cu setup-ul ala erai ca tipul ala cu valizele legate de VStrom. :)))))

@vis-a-vis : ce te plangi asa? aveai si tu pasager.  :)))))))

Astia? http://www.rok-straps.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, vrajitoru said:

Da. Dar le-am luat de pe louis.eu

 

39 minutes ago, vis-a-vis said:

 

37 minutes ago, vrajitoru said:

Yip. Alea negre sunt alea mari si alea galbene sunt mai mici.


Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rokstraps - foarte misto, thx Vraji!

Uleiul... ca si topicul cu anvelopele, fara sfarsit. Eu pun 10 w50 de la Belrey si mereu mi se pare ca e cel mai misto ulei... De ce? Habar n-am! Poate piticii mei pe creier...

Cu w40, dupa ceva timp de la plecare, cloncanea in cutie la schimbat vitezele. Cu asta nu vrea sa cloncane nici dupa mers toata ziua... Asta am observat, asta transmit. Si sunt doar exploatator de obiect, fara veleitati de cunoscator...

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat distantierele astea de oglinzi si sunt amandoua cu filet pe dreapta. Am crezut ca la mine sunt si pe dreapta si pe stanga. Ieri cand am incercat sa le montez, ambele oglinzi au filet pe stanga.

Screenshot_20200308-062404.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat distantiere. Sicmi-au fost bune. Dar filetele inversate nu sunt pe suporturi ci pe oglinzi. Contrapiulita si surubul de reglaj sunt in sensuri diferite la fiecare oglinda in asa fel incat, in momnetul in care cazi, oglinda sa se desfaca in sensul in care se pliaza.  Ca nu se intampla de fiecare data e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am comandat extensiile astea (vezi mai jos), fiind convins ca am un filet pe dreapta si unul pe stanga, pentru ca nu mai citisem nicaieri despre cineva care le-a avut pe amandoua pe stanga... surpriza mea a fost tot ca a ta. Am cautat ca disparatu un surub M10x1,25 cu filet invers, dar n-am dat de el. Asa ca am pus mana pe tastatura si m-am milogit de producator/distribuitor (sunt nemti, vezi mail mai jos) sa-mi trimita un surub cu filet pe stanga, ca cel deja inclus in pachet (vine cu 3 suruburi, 2 normale si unul invers), spunandu-le ca le platesc cat vor ei. O doamna foarte amabila mi-a cerut adresa si mi l-a trimis cu 0 ramburs. Le-am dat mail din nou cerandu-le o adresa de paypal, ceva, sa le pot da oamenilor banii pe diamant, dar mi-a raspuns ca mi-l face cadou. :)

 

https://achimoto.ro/prindere-suport-capac-pt-inlocuire-oglinzi/52201-set-extensii-prelungitoare-oglinzi-shin-yo-universal-m-10-x-125-filet-pe-dreapta.html

sales(coada de babuin)shin-yo.de

 

Poza cu spatele cutiutei:

20200308_115251x.thumb.jpg.c619e82ee6eaaf06bff61708bdea83ad.jpg

 

Bineinteles ca mi-au mai trebuit si 2 adaptoare de la filet stanga (de pe tijele oglinzilor) la filet dreapta (de pe extensii), dar astea au fost usor de gasit. Le-am luat de aici (le-am dat telefon sa vad care e codul exact, le-am explicat ce trebuie si mi le-au trimis bine):

https://romimoto-piese.ro/ro2/category/10210060100/search/adaptor+oglinda/in/all/

 

Acum vad ca romimoto are o gramada de extensii direct cu filet pe stanga, atunci nu aveau.

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, acum imi dau seama ca trebuia sa demontez si partea unde se infileta oglinda.

Am montat un kit de coborare de 20mm si acum ajung lejer cu amandoua picioarele pe sol. Nu mi se pare ca ar trebui taiat cricul lateral, dar cricul central de la Herea cred ca trebui putin scurtat. De altfel el cam este partea cea mai joasa a motocicletei. Poate il mai polizez putin.

Am montat inaltatoare de ghidon. La fel, nu cred ca trebuiesc extensii la cabluri. Pozitia pare mult mai comoda, dupa in drum mai lung pot sa ma lămuresc.

Am montat indicator presiune roti. Sa vedem cat tin acumulatorii de la valve.

Vreau sa montez alte deflectoare de aer. Cam atat in weekend. Sper ca saptamana cealalta sa o scot pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune și niște poze, când și dacă ai timp, mă tentează senzorii de presiune, fața îmi face figuri uneori (trebuie să verific pe unde scapă aer), dar am valve la 90 grade și nu știu dacă intră capacele alea...

 

Nu era o idee mai bună să modifici șaua, în loc să cobori mobra? Ai coborât și fața cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea merg pe off, afara de Tabla Butii, nu am facut altceva. Asa ca nu e o problema ca e garda la sol mai mica. Senzorul si monitorul sunt astea:

https://www.ebay.com/itm/Motorcycle-TPMS-Tire-Pressure-Monitoring-System-with-Wireless-LCD-Display-Sensor-/192317067248

Fata inca nu, vreo 15 mm am inteles ca e ok. Dupa ce montez cartusele din suspensii. Saua am modificat-o pentru confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii nu au acumulatori, au baterii. CR1225

Pretul lor per bucata e intre 2.5 lei si 40 de lei depinde de unde sunt cumparate si cat costa transportul. Displayul are in schimb acumulator ce tre incarcat cam la doua luni. Eu nu am avut norocul decat de vreo 6 mii de km pt ca au reusit sa imi fure dusplayul. Dar alti colegi au avut peste 10k km. Pt anul acesta am luat deja modelul doi care e usor diferit, 150 lei pe wish plus vreo 30 vama, ca nah, sunt norocos dupa ce ca am fost furat.

 

Am avut la senzorii vechi de garmin aceleasi baterii si le am luat de pe tme, nu le recomand, din zece bucati cel putin 3 au fost cam varza.

 

Cat despre valve la 90, pe spate a venit motorul cu o valva de metal la 90 si nu are deloc nici o problema. E un pic mai gros ca si capacul de ventil. Ca idee de cand am senzori, de fiecare data echilibrez roata cu senzorul pus.

Temperatura o citeste aproximativ, dar cu presiunea sta destul de bine. Singurul minus, nu poti seta decat un singur trashold minim, adica 2.1 sa zicem, roata spate de la 2.8 tre sa scada destul de mult sa dea alarma. Da alarma la pana brusca, dar la una la care scapi putin aer o vei sesiza tarziu.

La fel ca si cele de la garmin din cand in cand nu trimit nici o informatie, mai ales dupa o groapa, dar isi revin destul de repede. Nu stiu despre modelul 2 caci inca nu l am testat.

Iar displayul desi tine la ploi torentiale, nu e perfect etans, asa ca atunci cand sunt diferente mari de temp intre zi si noapte se abureste pe dinauntru, trece de la soare dupa cateva zeci de min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...