Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

De obicei, cine postează poze de la accident, e imediat luat în focuri. De aia îmi pare rău că am postat, bănuiam că se va ajunge aici. Nu-s eu rău de felul meu, dar reacționez când sunt luat la dribling.

 

La mobra mai am de strâns axul basculei (n-am cheie decât de la 28 Nm în sus), schimbat și echilibrat guma spate, apoi ceva de lucru pe partea electrică (releu pentru cutia cu siguranțele accesoriilor) și un mic turn pentru telefon, voltmetru și USB-uri pe partea suportului de parbriz (care va fi înlocuit cu ceva din aluminiu, reglabil pe înălțime). Este timp, că oricum e frig și sunt restricții de circulație.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, vis-a-vis a spus:

Mă, nene... eu cred că ești rău cu capul. Nici măcar n-ai citit bine ce-am scris. Ce bine era când dispăruseși (de pe topic). Iar l-ai umplut de bălării. Dacă poliția i-a dat ăluia dreptate, tare mi-e că așa e... 

La asta te contrazic eu.

Am fost in aceeasi situatie si daca nu eram 4 motociclisti care sa susteinem acelasi lucru ieseam eu vinovat. Dar chiar si asa nu s-a pus vina pe sofer ci s-a facut culpa comuna. Fiecare si-a reparat troaca pe banii lui. Si la fel mi-au zis si mie ca daca aveam camera cu care sa dovedesc ca e asa cum zic eu ii dadea culpa aluia. Si astia erau politisti olteni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

La o nuntă cu poliție multă am discutat cu câțiva agenți de circulație. Mi-au zis că în cel mai rău caz e culpă comună. Verdict final: ia-o, fraiere! Am luat-o.

Poate in cel mai bun caz (daca nu ai camera - caz in care poti sa faci tu motoreta pe RCA-ul soferului).

La noi zici ca nu e lege de circulatie ci se merge ca la turci: ai lovit din spate esti vinovat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce nu inteleg eu ii de ce ai iesit vinovat, Lucian? Adica tu ai depasit prin loc permis si ala a tras de volan fara sa se asigure temeinic. Situatia ii simpla si legislatia ii clara, mai ales ca se vad urmele mobrei pe portiera, deci lateral...

Adica ii chiar asa de mare jungla? Si in plus, de cand e obligatorie o camera amarata, cand se poate judeca situatia si cu materia cenusie? Eu m'as fi judecat cu tovarasii militieni pana in panzele albe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog să încheiem aici, situația e clară și deocamdată bate pasul pe loc. La judecătorie e treaba în stand-by, datorită situației curente. Nu las lucrurile așa, oricum.

 

Ca să fiu ontopic, am strâns azi axul basculei la cuplurile din manual. Jocul lateral la capătul basculei (axul roții) este de maxim 1 mm stânga-dreapta. E decent sau totuși să schimb rulmenții în viitorul apropiat, când îmi ajunge extractorul?

În rest, rămâne să schimb anvelopa, după ce se încălzește și termin și standul. Și poate termin cu partea mecanică.

Precizare: mobra e suspendată pe troliu, deci cu bascula în aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Macsy a spus:

Salutare. Ce nu inteleg eu ii de ce ai iesit vinovat, Lucian? Adica tu ai depasit prin loc permis si ala a tras de volan fara sa se asigure temeinic. Situatia ii simpla si legislatia ii clara, mai ales ca se vad urmele mobrei pe portiera, deci lateral...

Adica ii chiar asa de mare jungla? Si in plus, de cand e obligatorie o camera amarata, cand se poate judeca situatia si cu materia cenusie? Eu m'as fi judecat cu tovarasii militieni pana in panzele albe.

Acum ceva vreme (prin '96)am avut un accident asemănător dar eram cu mașina.La declarație, în secția de politie, fiecare o ținea pe a lui dar pana la urma agentul mi-a dat dreptate spunându-mi ca a fost vina celuilalt fiindcă eu aveam avariata aripa spate dr. iar el  aripa fata stg. și atunci a cosiderat ca eu eram în depășire și respectivul nu s-a asigurat. E bine sa ai o camera pornita la tine, eu mi-am luat o chinezărie dar nu prea o port. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa scriu cate ceva despre manerele incalzite pe care le-am montat, poate mai apar amatori.

 

E vorba despre KOSO HEATED GRIPS FOR 22 MM HANDLEBARS WITH SWITCH INTEGRATED IN THE GRIP, Louis edition. La aceasta data costa 60€.

Ca sa nu ma chinui cu dezlipirea manerului drept si modificarea tubului de acceleratie original, am mai comandat si UNIVERSAL THROTTLE TUBE FOR 22MM HANDLEBAR, SET, BLACK, Louis edition. De la el s-a potrivit inelul cel mic pentru acceleratii cu 2 cabluri (vine cu 3 inele diferite). La aceasta data costa 10€.

 

In primul rand, daca eu le-am putut instala, poate oricine!

Manerul original stang a iesit usor, folosind o surubelnita ca sa-l desprind de pe ghidon. E dintr-un cauciuc moale si adezivul folosit in fabrica e un fel de prenadez, asa ca l-am curatat repede si am "ciufulit" nitel vopseaua cu un glasspaper de 80 parca. Comandasem si un adeziv (DELO GRIP ADHESIVE 2X 3G PACK) special pentru manere incalzite, un fel de epoxi, mai mult pentru ca era la reducere (3€ in loc de 8€), dar acum ma bucur ca nu l-am folosit.

 

Ce vreau sa subliniez: aceste manere Koso sunt rigide la interior (probabil datorita elementelor de incalzire) si largi! Nu-s deloc precum cele din clipurile de pe youtube, unde baietii le bateau cu ciocanu ca sa intre pe ghidon. Sau ghidonul de la stroama mea e mai subtire, dar nu cred. De asemenea, au cam 12 cm lungime, asa ca nu trebuie taiate in nici un fel.

 

Nu uita ca pe partea stanga sa bagi inelul cu LED-uri si butonul de pornire, inaintea manerului! Mi-am spus asta de atatea ori, incat am reusit sa n-o dau in bara.

Ca adeziv am folosit Moment Universal (tot un fel de prenadez), pentru ca scrie pe el ca rezista la temperaturi inalte si mai ales pentru ca iti permite sa reiei procesul de lipire daca esti bou ca mine si-l gresesti prima data. Cum spuneam, manerele sunt largi, iar eu am folosit initial un strat subtire de adeziv, atat pe interiorul manerului cat si pe capatul ghidonului. L-am lasat cateva minute si apoi l-am varat pe ghidon, dar ce sa vezi, tot flencanea, asa ca evident ca nu s-a lipit cum trebuie, facand contact doar pe o suprafata mica. Asa ca l-am scos, sters bine, si reluat procesul de lipire cu muuuult lipici de data asta, pe ambele suprafete. Totul OK.

A, contragreutatile din capete se scot usor, iar aparatorile de maini nu trebuiesc dezinstalate, doar trase putin din drum.

 

Pe partea dreapta am desfacut blocul de comenzi, slabit cablurile si am scos manerul cu tot cu tubul de acceleratie, foarte simplu. Apoi am bagat tubul cel nou (am lipit inelul din capat tot cu adeziv, desi nu scria nicaieri ca trebuie) si aici m-am chinuit nitel sa bag nucile alea din capetele cablurilor de acceleratie in noile lacasuri, dar a mers pana la urma. Tot larg si manerul drept, dar acu stiam ca trebuie sa bag o tona de lipici, asa ca am reusit din prima.

O mica observatie, ca sa nu intre lipici sub tubul de acceleratie, i-am invelit cativa milimetri din extrema dreapta cu banda adeziva, pe care am tras-o imediat ce am introdus manerul.

Cablurile originale sunt perfecte ca lungime daca nu esti chior ca mine si gasesti mufa pentru accesorii din spatele radiatorului. Eu n-am gasit-o, dar am de gand s-o mai caut. Asa ca a trebuit sa le prelungesc (cam 80 cm fire de cupru) pana la baterie, avand grija sa folosesc mufe de imbinare si papuci cu tub de-ala care se micsoreaza la caldura, pentru a izola de apa cat de cat.

N-am demontat din carene nimic, am tras firele pe sub rezervor, pe partea stanga, cu un cablu mai gros pe care l-am bagat dinspre compartimentul bateriei. 

 

Impresii: se incalzesc repede (15-20 s), uniform si tare. Cam prea tare. Sau unde erau 16 grade afara, nu stiu, dar ma cam ardeau mainile prin manusi, devenind suportabile doar pe cea mai joasa treapta.

Ca un mic inconvenient, nu poti sa le opresti la o apasare de buton; trebuie reluat tot ciclul sus-jos. De asemenea, nu au memorie ca modelul Apollo, la care poti tine apasat butonul de pornire cateva secunde pentru a memora treapta de incalzire.

Am facut o plimbare de vreo 300 de km cu ele pornite (pe treapta cea mai mica, voltajul bateriei mentinandu-se peste 14V tot timpul) si nu a fost nici o problema, nu s-a dezlipit nimic, nu s-a rupt nimic, lucru de care sunt tare mandru. :D 

As fi dorit sa le leg la mufa pentru accesorii ca sa nu mai trebuiasca sa tin minte sa nu le uit pornite (cica se opresc singure cand bateria ajunge la 11,5 V, dar nu-s curios sa testez), as fi dorit sa stiu sa fac cateva masuratori pentru curentul parazitar, dar dupa o saptamana nepornita, a luat-o fara sughituri, asa ca sper ca e totul OK.

 

 

20200328_105308x.jpg

20200328_105413x.jpg

20200328_105422x.jpg

20200328_112215x.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, joby_toss a spus:

 

 

20200328_105308x.jpg

20200328_105413x.jpg

20200328_105422x.jpg

 

Am vazut distantierele pentru oglinzi.

Le-am montat si eu dar nu am apucat sa vad daca ajuta la indepartarea turbulentelor. Cum ti se par ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut probleme cu turbulentele de la inceput, asa ca mi-am montat destul de repede un Givi Airflow, care le-a rezolvat in totalitate. Abia apoi am pus distantierele la oglinzi, din cauza ca nu vedeam mare lucru in ele, in afara de umerii mei herculieni. Nu stiu sa-ti spun cum se comporta impreuna cu parbrizul original. 

De un lucru sunt insa sigur: si Airflow-ul si distantierele sunt urate cu spume (dar mult prea necesare)! :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, joby_toss a spus:

Am avut probleme cu turbulentele de la inceput, asa ca mi-am montat destul de repede un Givi Airflow, care le-a rezolvat in totalitate. Abia apoi am pus distantierele la oglinzi, din cauza ca nu vedeam mare lucru in ele, in afara de umerii mei herculieni. Nu stiu sa-ti spun cum se comporta impreuna cu parbrizul original. 

De un lucru sunt insa sigur: si Airflow-ul si distantierele sunt urate cu spume (dar mult prea necesare)! :) 

Salut, cât a costat airflow ul și de unde ai cumpărat.chiar face tb bună. Numai da turbulente în casca. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,93 m inaltime si folosesc o casca Shark Spartan (nu-mi place, e zgomotoasa, dar permite pe suprafata ei un flux de aer cursiv). Motoreta e cea de la profil.

Parbrizul l-am luat de aici. Parca 618 lei am dat pe el, acum vad ca e tot pe-acolo.

Partea fixa a parbrizului am montat-o in pozitia cea mai de sus de pe suporti. Partea mobila o tin in majoritatea timpului aproape coborata la maxim, pentru ca imi place sa primesc un curent de aer pe casca,  de-aia mi-am luat motoreta (curentul de aer e curat, nu turbulent). Plus ca merg incet de obicei (maxim 100 km/h). Daca am drum pe autostrada, il ridic la jumatate, fiind perfect asa pentru viteze de pana la 130 km/h. Daca ridic parbrizul la maxim, nu mai simt nici un fel de curent in casca sau pe umeri, dar ce rost are? :) Daca stau perfect drept, pot privi pe deasupra parbrizului, indiferent de pozitia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, brake a spus:

Salut, cât a costat airflow ul și de unde ai cumpărat.chiar face tb bună. Numai da turbulente în casca. Ms

Am eu un givi airflow, nu il folosesc, asa am cumparat bicicleta cu el montat, dar prefer pe cel original. Da-mi pm si ne intelegem daca il vrei 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, joby_toss a spus:

As fi dorit sa le leg la mufa pentru accesorii ca sa nu mai trebuiasca sa tin minte sa nu le uit pornite (cica se opresc singure cand bateria ajunge la 11,5 V, dar nu-s curios sa testez),

Jumatate de instalație e făcută trebuie doar sa montezi un releu de sarcină, iar triggerul sa-l alimentezi cu un "+" care este activ doar cand contactul este "on"Screenshot_20200116-004047.thumb.png.01588216a32fb1a0025bfd3934139a71.png schema electrica este pentru a monta lumini de ceata, dar principiul este același si pentru heated grips 

 

Eu am montat becuri de ceață, kitul venea cu releu,doar ca porneau tot timpul si am modificat triggerul releului care era alimentat direct de la baterie si l-am alimentat cu un "+" de la faza scurtă pe care l-am gasit in mufa din dreapta, langa radiator, nu este o mufă de accesorii, ( nu stiam ca există o astfel de mufă ca as fi cautat-o) este mufa care alimentează bordul, farul.., acum atât timp cât funcționează  faza scurtă, funcționează si becurile de ceață 

IMG-20200126-WA0005.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutie mică , cu siguranțe, relee individuale (varianta mai scumpă) sau cu un singur releu, înaintea cutiei (varianta ieftină). Plusul se poate lua de la o poziție.

Cutii cu siguranțe se găsesc la magazinele gen Dioda, nu-s prea scumpe. Voi pune poze după ce montez releul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, V-FOUR a spus:

Jumatate de instalație e făcută trebuie doar sa montezi un releu de sarcină, iar triggerul sa-l alimentezi cu un "+" care este activ doar cand contactul este "on" schema electrica este pentru a monta lumini de ceata, dar principiul este același si pentru heated grips 

Multumesc de informatii, or sa-mi fie utile cand o sa-mi mai treaca frica de a-mi baga nasul prin instalatia ellectrica... :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Cutie mică , cu siguranțe, relee individuale (varianta mai scumpă) sau cu un singur releu, înaintea cutiei (varianta ieftină). Plusul se poate lua de la o poziție.

Cutii cu siguranțe se găsesc la magazinele gen Dioda, nu-s prea scumpe. Voi pune poze după ce montez releul.

E ok ce spui tu, chiar indicat daca adaugi mai multe accesorii, mai putin partea cu plusul de la poziție, stiu ca foarte, foarte, foarte rar se întâmplă, dar daca lași pozitia aprinsă, atunci toate accesoriile legate sunt active

Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Multumesc de informatii, or sa-mi fie utile cand o sa-mi mai treaca frica de a-mi baga nasul prin instalatia ellectrica... :) 

Urmaresti schema si nu e asa de complicat, imi scrii in privat si te ajut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte de acord cu plusul pe poziție. Practic însă nu am folosit niciodată funcția de parcare cu lumini aprinse, decât de probă.

Variantă ar fi să iau un plus de la bord sau pompă, dar nu mă încântă ideea.

Sunt niște relee mici, de la Hella, jumătate cât cele clasice, ocupă loc puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Sică37 a spus:

Am eu un givi airflow, nu il folosesc, asa am cumparat bicicleta cu el montat, dar prefer pe cel original. Da-mi pm si ne intelegem daca il vrei 🙂

Ceva poze, este în stare foarte bună, bani.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...