Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Avand in vedere ca generatiile vechi sunt diferite de cele noi comparatiile nu prea isi au rostul. Eu la vstromu asta >2014 am observat o treaba ciudata. Pe stanga am GPS ul montat pe suruburile de la maneta, deci gpsul e undeva unde este tija oglinzii. Pe partea aia e liniste, dincolo pe dreapta e galagie mare. Pun palma pe tija oglinzii drepte sa nu vina vant pe acolo, surpriza e liniste si pe dreapta. Parblizul, MRA (parca) cu deflector e ridicat la maxim si dat pe fata la maxim. Exista fix o gaura pe care nu o acopera si aerul ala trece fix pe unde i gpsul intre ghidon si oglinzi. Am vazut ca givi acopera cu parblizul gaura aia, dar inca nu am testat. Sa vad cand ajung pe la BV :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.04.2020 la 10:42, Sică37 a spus:

Givi airflow este liber pe piata, il dau cu 300 de lei plus taxa de drum.

Am zis !  :)

Il vreau eu, dar trebuie sa il trimiti la Iasi. Iti scriu adresa pe PM. Dar inainte as vrea sa verific, se potriveste la cel 650, model post 2017? Vad ca ai de 1000 la detaliile tale.

Gata, m-am lamurit, e pentru cel de 1000 si nu se potrivesc la gaurile de montaj:

650

AF3112.thumb.jpg.d277d9eca68c2304a616175b1b584013.jpg

 

si 1000

AF3105.thumb.jpg.bf5dd456e6981b518dbc5e888b395aa5.jpg

 

Deci te rog ingnora postarea mea. Daca are insa altcineva un Givi Airflow pentru 650 la pret similar (sau mai mic 😁) sunt ochi si urechi.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.04.2020 la 16:56, george13 a spus:

IMG_20200415_162759921_HDR.thumb.jpg.0a98cfd401c972c593a011941af45561.jpgIMG_20200415_160241257.thumb.jpg.f28ab45fcf5f21f966fe8e7c5448d331.jpgIMG_20200415_162946954.thumb.jpg.0f44e3cc2e88592e2a5183b99d30b73c.jpgCe am mai mesterit. Deflector aer si suport gps, tel, monitor presiune roti.

 

Sunt foarte curios cu suportul de gps. Pe mine ma deranjeaza foarte tare ca vibreaza puternic. Si am varianta de la cosmo...

Am pus telefonul pe stanga si gps pe dreapta, pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial le pusesem mult mai sus si vibra foarte tare. Acum este foarte aproape de prinderea parbrizului si pare destul de rigid. Sa vedem cand il voi testa pe drum.

Acum am demontat furcile si am pus cartusele de la Ricor, ulei 2.5 fuchs.IMG_20200417_114746760.thumb.jpg.23af329f2d8712296ca36f830d25710b.jpg

 

IMG-20200417-WA0010.thumb.jpeg.8d8a92fb4c170000d6c7b90a251eda50.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Mă puteți ajuta vă rog să identific codul piesei pentru stator? (V-Strom DL650 2008 ABS, VIN JS1B1112100114368)

De la service mi s-a indicat codul 3210117G13 ca fiind compatibil cu DL650 2008-2010 și DL650 2013-2016.

 

Motor Team nu raspunde in perioada asta, iar pe net (e-bay, magazine de salvage parts de afara, etc) gasesc tot felul de coduri...

 

Am inteles ca nou e aproape 2000 Ron (OEM, nu Electrosport sau altele aftermarketi).

Aș vrea să îl comand de afară dacă îl găsesc la un preț decent (~200 - 250 eur max) și mi-e teamă să nu comand greșit...

 

Până acum am găsit:

https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=3210117G13000 (apar alte coduri dar scrie „replacer by 32101-17G13”)

 

https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Suzuki-DL650-V-strom-charging-Stator-Rotor-flywheel-magneto-2008-2015-K8-L5/254198597474 (spune ca se potriveste pentru „To fit years 2008-2015 (K8 K9 L0 L1 L2 L3 L4 L5)” dar codul e putin diferit). Aici si pretul e cam mic, oare e doar o parte din stator?

 

https://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-STATOR-SUZUKI-DL650-DL-650-V-STROM-VSTROM-2007-2008-2009-2010-2011/153829305679 (cod foarte similar, 12 la sfarsit in loc de 13... nu stiu daca o fi bun)

 

Dacă nu reușesc să îl găsesc afară cel mai probabil o să merg la Fabio să îl bobineze.

 

Mulțumesc frumos de ajutor și sărbători fericite! 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, arcgotic a spus:

Nu vrei sa pui unul din dezmembrari?

 

 

Ba da, am sunat la toti de pe OLX dar nu mai aveau stator pe ele.

Am scris si la cateva site-uri de dezmembrari din UK si astept un raspuns. 

 

Dacă știi vreun loc unde aș putea găsi m-ar ajuta chiar și din dezmembrări.

 

Dar dacă ar fi într-adevăr noi alea din link-urile de mai sus, la 200-250 EUR l-aș lua nou 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ComyGM a spus:

 

Ba da, am sunat la toti de pe OLX dar nu mai aveau stator pe ele.

Am scris si la cateva site-uri de dezmembrari din UK si astept un raspuns. 

 

Dacă știi vreun loc unde aș putea găsi m-ar ajuta chiar și din dezmembrări.

 

Dar dacă ar fi într-adevăr noi alea din link-urile de mai sus, la 200-250 EUR l-aș lua nou 

Ai pm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, cooldeep a spus:

Care ar fi motivul pt care nu ai vrea un electrosport de la motodiscount ? In conditiile in care cele originale sufera de aceasi problema toate.

Salut, ultimul ElectroSport de pe motodiscount a ținut fix un an, de-asta vroiam sa incerc OEM.

 

Am vorbit cu @Grigore1 și incercam sa vedem daca se potrivește ce are el.

 

 

 

 

Screenshot_20200418-124847_Drive.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, se schimbă alternatorul. O dată, de două ori. De ce naiba crapă? Lipsă ulei sau "așa face toate"? Nu se găsește un meșter bun să îl rebobineze? La următorul schimb de ulei aș desface și eu capacul, să văd cum arată statorul, săracul are ceva km.

La ale voastre e ciudată problema, nu-i lucrătură de calitate?

IMG_20200418_140118.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu înțeleg de ce ai pune un reper cunoscut ca fiind "stricacios" din dezmembrări! Ce șanse sunt să fie gata bulit sau să pice în scurt timp sunt? :huh:

De bobinat l-o bobina meșterul, beleaua e cu lăcuitul și coptul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

Pai si nu e in garantie?

 

Am scris la motodiscount dar probabil până după Paște nu lucrează și nu răspund la tel.

 

L.E. - pe scurt, nu am fost mulțumit de el și nu vreau iar același lucru

Editat de ComyGM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, john17 a spus:

Eu nu înțeleg de ce ai pune un reper cunoscut ca fiind "stricacios" din dezmembrări! Ce șanse sunt să fie gata bulit sau să pice în scurt timp sunt? :huh:

De bobinat l-o bobina meșterul, beleaua e cu lăcuitul și coptul. 

 

Pana azi nu stiam ca modelele pentru anii astia au fost cu probleme, inteleg ca au avut si recall.

 

O sa incerc o varianta de la @grigore1 si daca persista nu am decat sa il bobinez.

 

Multumesc tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut o problemă la Honda XR cu un arculeț la selectorul de viteze, pentru care a trebuit să desfac tot motorul. Am comandat în America (pe lângă altele) și două arculețe d-astea. Erau în lista de piese dar americanul mi-a pus altele în loc, cu o spiră în plus. Probabil arculețul cu pricina a devenit problemă comună și a fost înlocuit cu altă definiție. Iar cel "original" nici măcar nu se mai găsește de cumpărat din cauza acestui fapt.

Mă gândesc că dacă e problemă comună acest stator și au fost rechemări în service pentru el, logic și normal e să nu fi pus altul identic. Posibil ca și la vânzare de piese de schimb să nu fie cele care se strică, eventual ultima definiție cu un cod de referință schimbat... (zic și eu...)

 

 

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

De ce naiba crapă? Lipsă ulei sau?

Pot să te ating? :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea incerca eu sa explic. Recall-ul la stator a fost facut pentru modelele 2011-2016 , dar doar pana in 2014 parca. Din 2015 au pus statoarele noi. La aceste modele s-a renuntat la radiatorul de ulei dar s-a pastrat acelasi stator. Rasina cu care era acoperit statorul rezista pana la o temperatura mai mica decat aia care se facea in motor fara radiator de ulei,  si din cauza asta se ardea rasina si facea scurt. De cele mai multe ori se ardea in partea de sus, parte care nu e tot timpul scufundata in ulei. De atunci s-a facut un recall la stator la acel model pentru a inlocui statorul vechi cu unul cu o rasina mai rezistenta la caldura. Ei bine, daca gasesti acelasi cod la cel din 2010 si din 2012-2014 nu e bine. Inseamna ca e statorul vechi. Eu am statorul schimbat la 26000 km si deja la kilometrii aia era deja innegrit in partea de sus. Acum am 70000 si nu are nici o problema. Cred ca undeva pe la 50000 am rugat mecanicul sa faca o "vizita" la stator sa imi spuna cum e. Arata ca nou. Deci e bun asa.

Statoare arse in jurul la 100K km s-au vazut si la modelele 2004-2011 dar nu e asa de frecventa incat sa spui ca e o chestie care sigur se intampla.

De exemplu la fel e cu magnetii la miarul 2004-2014. Pleaca la plimbare in rotor. Si daca nu te uiti la ei nu stii de ce nu incarca.

Apropo @ComyGM : al doilea link al tau e rotorul, nu statorul. De aia e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roger!

Al meu K4 are vreo 85000 în bord, nu i-ar strica o inspecție, și așa stau acasă, măcar să știu la ce mă pot aștepta. Uleiul îl țin cât mai sus, la rece e la marcajul superior, tocmai ca să răcească și statorul, verific nivelul înainte de fiecare plecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...