Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Conform manualului e vb de SS7 sau ceva de genu, cautand dupa vascozitate nu este deloc 7.5 sau 10. E mai degraba 15w. Iar pt cei mai grei se poate combina cu un 20w sa iasa un 17-18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ss8, asa i cand vb din amintiri.

http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid

 

Ideea e ca ai vascositate raportata si cea recalculata dupa niste teste. De regula uleiurile sintetice si mult mai scumpe sunt mai bune si isi degradeaza in timp mao putin proprietatile. Fiecare unde traieste are acces facil la niste tipuri de ulei. Ca idee cam orice inseamna 10w e prea moale ca sa ne exprimam plastic. Iar calculu e pt om de 80 de kg cu bagaj de 15. Cum depasiti aceasta valoare mai ales cei care merg cu pasager au nevoie de vascozitate mai mare. Conform manualului, la gen 2, 650, k8-L2, trebuiau pusi 524 ml, sau pe acolo. Deci clar trebuiau 3 bidoane de 500ml. Drept urmare se pot face tot felu de teste si combinatii de vascozitati. La mine cea mai reusita combinatie a fost ceva de grni castrol 15w 400 ml cu castrol 10w 125ml. Iar apoi a fost schimbat la 15w motul simplu nesintetic si rezultatul a fost cam acelasi. Diferenta mare de pret cu varianta castrol. Financiar nu se merita cand faci destui km incat sa schimbi minim o data pe seson semeringuri si ulei.

 

Mai repet desi am tot zis. Pe cat de bun este belray la motor, pe atata de prost e 10w  simplu in furca. Dupa cateva luni e cam apa si nu isi mai face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, brake a spus:

Am inteles.15w motul si cam 524 ml pe bucata.a mea este 2014,650cc.Eu merg 100/100 strada.Multumesc.

Vezi sa ai si cuzineti la indemana. S-ar putea sa iti trebuiasca daca ai trecut de 20/25000km.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles maestre.un cod ceva pt identificare mai usoara .repet, 2014 650cc

Pt cuzineti,daca ai si pt semeringuri ar fi mai usor sa le gasesc.Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am comandat de cateva ori de la motodiscount, dar o data semeringuri allballs comandate in pachet au venit alta firma. Le am montat si au tinut o iarna si vreo 7 luni si max 5 mii de km, doar, apoi au inceput sa curga. Am vandut moto, a trecut o iarna si mai bine de un an, a facut noul propietar, cu semeringuri all balls luate din magazin, deja bine peste 5 k km.

Drept urmare a fost cam ultima comanda de la motodiscount. Prefer sa iau din magazin unde daca am vreo problema de genu stiu sigur ca se rezolva pe garantie.

Unii veti zice ca de ce nu am trimis napoi ce a venit. Pai ăia vand piese. Nu sunt farmacie. Daca pun alta marca in pachet ma astept sa fie de ce aceasi calitate sau mai buna, la fel cum e la magazin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idee de bord custom.

Curentul vine de la o cutie de siguranțe, care e alimentată prin releu de 20A. De pe poziție, că mi-a fost mai la îndemână. Acum nu mai risc să uit nimic activ pe mobra după ce scot cheia. Nu a ieșit perfect, dar nici chiar rău.

IMG_20200620_201138.jpg

IMG_20200620_201147.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vă salut. Am o problemă și, dacă m-ar putea ajuta cineva cu un sfat pertinent, i-aș fi recunoscător. 

Cazul este:

DL1000 modelul vechi (2003); se oprește motorul cu întreruperea curentului. Se întâmplă doar uneori, când sunt pe punctul de a opri și trag ambreiajul. Atunci se aude clic și se oprește stingându-se bordul complet. Câteodată își revine într-o secundă sau chiar mai puțin, dar de câteva ori au trecut minute, timp în care contactul parcă nici nu e. Subliniez că se stinge și ceasul ca și când ar fi decuplată bateria.

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În borne am dat de m-am plictisit. Oricum, deși nu sunt electrician, nu cred că simptomele ar fi cele descrise, adică oprire și revenire la modul respectiv.

La 2, despre ce mufă magică vorbești? 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata.Ce credeti?Ieri ma apuc de schimbat ulei,semeringuri,cuzineti cum a zis si Fabio sa i am la indemana,ca bine a zis pt ca aveau uzura si aveam o trosnitura usoara la jug.Daca tot desfac atata sa schimb si rulmenti,dar cand desfac gasesc coroane in loc de rulmenti.M am speriat am crezut k nu pot pune rulmenti dar sa stiti k merge perfect. A iesit o treaba super.Astept niste motul din Franta 10w50 5100 si gata ,e tun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...