Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Asa e pus si la mine, cu capetele suruburilor spre spatele mobrei. La tine intre cele 2 piese pare sa existe un spatiu prin care se vede surubul. Acel spatiu e inexistent in cazul meu, prin strangerea surbuburilor cele 2 parti se lipsesc complet una de cealalta.

Mi-a raspuns producatorul foarte repede, si fara alte explicatii, mi-a promis ca imi trimite alta. Probabil e fie o incurcatura la versiuni (DL650 vs DL650XT), fie un defect de fabricatie.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, misionaru a spus:

Foarte bine! Bravo ca le-ai scris!
 

Nu am vazut, sincer, nimic in neregula la pozele si filmuletele puse...alta rezolvare nu cred ca era.

Sa vedem daca se tine de cuvant. Am luat cu forkbrace-ul si o protectie de radiator si kit-ul de coborat scaritele - ambele produse le-am montat fara batai majore de cap, doar un pic de gandire mai intensa pe ici pe colo despre cum sa ataci problema corect. Par bine facute, doar la forkbrace-ul asta imi da cu virgula. 

 

O tiganie la forkbrace era sa confectionez niste distantiere de tabla, dar parca nu pentru asta am dat banii pe o piesa care sa se potriveasca. 

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rezolvi cu distanțiere. Poți lua din material să freci partea plată interioară cu șmirghel. Șmirghelul pe masă, piesa pe el, etc.. Nu se strâng suficient fălcile alea pe jambă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al dreq, la mobrele mai noi au pus și abțibild, la vechitură mea e materialul negru complet, dar cu șuruburi M6. Stă fixă, s-a îmbunătățit stabilitatea. Am luat în aceeași comandă încă una pentru un 650 din 2007, și la el a mers la fix. E prima dată când văd că încurcă ăia comenzile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. 

Am un DL650 - 2010. Azi, in mers, dupa un drum mai lung, din senin mi s-a oprit motorul. Mergeam pe drum drept la viteza regulamentara prin localitate, am tras de ambreaj sa accelerez in gol langa niste copii si brusc s-a oprit, inainte sa apuce sa se accelereze. Imediat mi s-a aprins in bord becul rosu de avarie din mijlocul bordului. N-am mai eliberat abreajul pt ca nu stiam ce s-a intamplat si am oprit. Am tot pus si luat contactul dar becul de avarie ramanea aprins. Mi-am facut curaj sa dau la automat sa vad ce simptome are. La prima cheie a invartit in gol fara sa porneasca. Insa mi s-a parut ca o face destul de greu. Ca si cum bateria ar fi obosita. Am constatat ca nu scoate zgomote straine si la a doua incercare am tinut la automat putin mai mult si a pornit. Automat becul de avarie s-a stins. Pana acasa(inca 60km) am venit fara probleme.

Aveti habar ce ar putea fi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2020 la 6:39, joby_toss a spus:

...Promit sa revin cu impresii dupa urmatoarea plimbare lunga.

 

mOvrFWt.jpg

Si-am revenit...dupa o plimbare mai putin decat lunga, micrometrica as putea spune. Pentru unul ca mine, cu experienta putina, senzatia ca pici de pe motor la cea mai mica manevra este ingrozitoare. Daca eram intreg la cap, nu plecam de pe loc, dar am zis sa-i dau totusi o sansa. Am rezistat doar 7 km, la viteza mica prin localitate de campie, cu curbe largi.

NEVER AGAIN! Parca eram calare pe un cub de gheata. Nimic nu se va mai pune de acum incolo intre poponeata meu si sa! Pana acum n-am realizat cat de important e controlul mobrei din fund... Nici nu ma intereseaza ca asta era din plastic la fel ca pantalonii, ca aia de oaie e mai aspra, ca aia de camila e mai groasa... Ma batea gandul sa iau o pernita de-aia cu aer de la SW-Motech (Traveller parca ii zice); mi-a trecut si asta. Chiar daca sunt cauciucate, simplul fapt ca se pot misca sub mine imi da fiori. Sunt marcat pe viata, da... :( 

E si un lucru bun in incercarea asta: mi-am dat seama ca numai o refacere a seii ma va satisface. Si nu oricum, ci invelita cu acelasi material.

Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa iau in calcul aderenta la sa si  acum imi pare rau ca am pus la indoiala alegerile omului ala de la Suzuki care a conceput saua.

S-auzim de bine si nu faceti ca mine!  :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, joby_toss a spus:

Si-am revenit...dupa o plimbare mai putin decat lunga, micrometrica as putea spune. Pentru unul ca mine, cu experienta putina, senzatia ca pici de pe motor la cea mai mica manevra este ingrozitoare. Daca eram intreg la cap, nu plecam de pe loc, dar am zis sa-i dau totusi o sansa. Am rezistat doar 7 km, la viteza mica prin localitate de campie, cu curbe largi.

NEVER AGAIN! Parca eram calare pe un cub de gheata. Nimic nu se va mai pune de acum incolo intre poponeata meu si sa! Pana acum n-am realizat cat de important e controlul mobrei din fund... Nici nu ma intereseaza ca asta era din plastic la fel ca pantalonii, ca aia de oaie e mai aspra, ca aia de camila e mai groasa... Ma batea gandul sa iau o pernita de-aia cu aer de la SW-Motech (Traveller parca ii zice); mi-a trecut si asta. Chiar daca sunt cauciucate, simplul fapt ca se pot misca sub mine imi da fiori. Sunt marcat pe viata, da... :( 

E si un lucru bun in incercarea asta: mi-am dat seama ca numai o refacere a seii ma va satisface. Si nu oricum, ci invelita cu acelasi material.

Nu mi-a trecut niciodata prin cap sa iau in calcul aderenta la sa si  acum imi pare rau ca am pus la indoiala alegerile omului ala de la Suzuki care a conceput saua.

S-auzim de bine si nu faceti ca mine!  :) 

Data viitoare sa ii asculti pe aia care iti spun sa iei naturala nu de plastic. Acum o sa ai vesnic o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

As avea si eu nevoie de putin ajutor cu niste sfaturi, indrumari, recomandari de mecanici priceputi, etc.

 

Sambata de dimineata m-am trezit cu o pofta mare de a face o tura de vreo 1.000 km in doua zile. Zis si facut.

Incalec in Bucuresti si ma opresc in Piatra Neamt. Ma plimb pe acolo si incerc sa ajung si la Barajul Bicaz.

Pe drum ma opresc la un semafor si cand trag ambreiajul da sa moara motorul. Opresc pe dreapta si cand incerc sa o pornesc din nou nu mai porneste. Las putin motorul sa isi traga sufletul pana fumez o tigara si incer ca pornesc din nou. Surpriza... Nu porneste.

Trag de gaz si il pornesc... merge putin turat si cand iau mana din gaz iar se opreste. Iar incerc si tot asa. iau o surubelnita si ii mai ridic putin relantiul. il pornesc.... sta in 3000 rpm iar cand incerc sa il cobor sub 1.500 rpm da sa moara si scoate fum si se opreste. Iar ridic relantiul si il stabilesc cam pe la 2.000 rpm si merge.

Duminica pornesc si plec in restul plimbarii (Cheile Bicazului - Gheorgheni - Sovata - Sighisoara - Rupea - Brasov si Bucuresti)

Toata ziua de duminica a mers bine pana aseara cand am ajuns in Bucuresti si la alt semafor iar a inceput sa faca la fel.

 

Intrebarea mea este cam ce ar putea sa aiba?

 

Multumesc anticipat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VStromul, ca orice motoreta se mai deregleaza. Cand ai facut ultima data un reglaj complet + schimb de bujii?

Parerea mea e ca e nevoie sa mergi la un mecanic care se pricepe si sa ii faci un reglaj cum trebuie. Eventual cu schimbat bujii. Problemele de turatie instabila si cele pe care le zici tu pot fi de la TPS. Dar o sincronizare a clapetelor si o reglare a TPS combina cu schimbare de bujii ar trebui sa rezolve problema.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

VStromul, ca orice motoreta se mai deregleaza. Cand ai facut ultima data un reglaj complet + schimb de bujii?

Parerea mea e ca e nevoie sa mergi la un mecanic care se pricepe si sa ii faci un reglaj cum trebuie. Eventual cu schimbat bujii. Problemele de turatie instabila si cele pe care le zici tu pot fi de la TPS. Dar o sincronizare a clapetelor si o reglare a TPS combina cu schimbare de bujii ar trebui sa rezolve problema.

Bujiile le-am schimbat in mai, odata cu ulei si filtrele, adica acum vreo 5.000 km. Reglaj, sincronizare si altele nu i-am facut pentru ca abia anu trecut in septembrie am achizitionat-o si sincer nu m-am gandit la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 18.09.2020 at 11:19, george13 said:

Sau 60 lei pe DN1. Singura problema este ca s-ar putea sa-i placa si ursului, daca obisnuiesti sa mergi cu cortul.

Anul asta , in Grecia, in ultima noapte am uitat-o pe motor si a facut-o praf un caine.

+1 pentru asta, ai sanse sa mai aiba lanolina in ea, sa nu se imputa de la prima ploaie.

On 15.09.2020 at 17:34, botezu' said:

Stiti pe cineva care dezmembreaza un VStrom de 650? Ma intereseaza ambii suporti de scarite, partea pilotului.

 

... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, botezu' a spus:

 

... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?

 

Da.

https://www.sudura-aluminiu.ro/despre/sudare-aluminiu/

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821

De sudat, sudeaza bine. De aruncat, nu stiu, va trebui sa il intrebi personal.

 

P.S. La telefon raspunde doar in orele de program. Cam dupa ora 19, il gasesti mai rar telefonic.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, misionaru said:

 

Da.

https://www.sudura-aluminiu.ro/despre/sudare-aluminiu/

https://www.facebook.com/sudura-aluminiuro-225937397441821

De sudat, sudeaza bine. De aruncat, nu stiu, va trebui sa il intrebi personal.

 

P.S. La telefon raspunde doar in orele de program. Cam dupa ora 19, il gasesti mai rar telefonic.

Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2020 la 21:19, Marius Mihasan a spus:

Sa vedem daca se tine de cuvant. 

S-a tinut de cuvant. Am primit azi noul forkbrace si e in regula. Singra diferenta identificata vizual sunt cifrele poansate. La cea care nu mergea scria 9, la cea care merge scrie 92.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Bored Panda a spus:

A folosit cineva sau foloseste Givi Airflow AF3101?

Eu,,,,de 3 ani,,,,daca vrei sa il vezi  live  fa-mi o vizita.

Este mult  mai  bine  cu  el  dar,,,,,,,,,,,,,,,,,,am multe multe  sperante sa gasesc  ceva si mai bun caci au ramas inca multe turbulente....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, Grigore1 said:

Eu,,,,de 3 ani,,,,daca vrei sa il vezi  live  fa-mi o vizita.

Este mult  mai  bine  cu  el  dar,,,,,,,,,,,,,,,,,,am multe multe  sperante sa gasesc  ceva si mai bun caci au ramas inca multe turbulente....

Da, vreau sa il vad. Sa treaca ploaia si te vizitez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.09.2020 la 21:38, Lucian_M a spus:

Foarte tentant, poate te razgandesti si-l vinzi peste vreun an.

Lucian,sti in ce fel arata motorul asta?nu ai sa crezi si cum merge.adevarat k am niste poze nu foarte clare,dar daca nu este ce am scris platesc deplasarea de oriunde vine.

daca se anunta timp nasol nu ies,pe off nici vorba,dupa ce o spal ,o suflu cu aer si dupa sters cu piele de caprioara,toata operatiunea dureaza aproape 2 ore.otin in garaj si husa pe ea.pe toate care le am avut au au beneficiat de acelasi tratament.sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am și eu 3 probleme la un DL650 din 2006.

Prima care mă roade. După ultima Wildstromanie a început să-mi patineze ambreiajul. Am destins cablul, am reglat tija acționată de "melc" dar sâmbătă a revenit problema. Întrebarea e ce kit de ambreiaj să pun? Am văzut că trendul e de OEM, dar parcă e cam subdimensionat pentru mine. Nu există ceva "heavy-duty" care să și fie heavy-duty?

A doua. Chiar dacă am pus "oase" mai scurte, kit de înălțare cu 4 centimetri și am dat preloadul la maxim, se pare că-i insuficient pentru două persoane corpolente, vreo 230 de kile de balast estimat. I-am dat capăt suspensiei de câteva ori pe off-roadul ăla și nici la gropile alea de pe betoane nu mi-a placut cum s-a lăsat. Ce arc mai țapăn pun și eu pe spate? Sunt sceptic în cazul Hyperproului progresiv, mi-e că se va comprima pe porțiunea "subțire" și-mi va mânca din garda la sol cu pasager. Parcă aș merge pe un liniar. Sunt cam în ceață cu calculul și ce reprezintă cifrele alea de tărie pentru fiecare arc.

A treia. Am luat un scut Touratech care protejează strict motorul, baia de ulei, e varianta cea mai "mulată". Treaba e că e pentru modelul 2 de DL650, ăla fără radiator de ulei. Pentru primul model, Touratech a inclus și un kit de relocare a radiatorului, o bridă și doua furtunuri mai lungi. Am încercat să îl pun pe pozitie dar nu merge, oricum aș întoarce radiatorul de ulei. Întrebarea e, de unde naiba iau niște furtunuri care să se potrivească și să fie mai lungi? Se fac pe undeva la comandă?

 

image.thumb.png.c5d617772a4c8f42832dbd29252fa2da.png

image.thumb.png.816641cee636e0c5e4222ac793de1fd9.pngimage.thumb.png.d4417896536a4c02f8a60df18461edc8.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...