Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Panarama de sac (roll-bag), are vreo 60 de litri. Ieftin si bun pentru cateva iesiri anual, tine de doua sezoane cu minime pagube.

Cam asa e a mea: https://www.asfalt-uscat.ro/genti-si-rucsaci-moto-kriega/geanta-de-bagaje-rezistenta-la-apa-qbag-50l.html

 

Varianta: https://www.4riders.ro/cumpara/geanta-de-bagaje-rezistenta-la-apa-qbag-60l-8475

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.01.2021 la 13:20, cooldeep a spus:

J

Enduristanurile le consider ca fiind inversul afirmatiei cat dai atata fac. Pt cat de mult ofera costa foarte putin.

Sa ajutam colegii cu o recomandare 😁

https://m2r-moto.ro/collections/genti-si-bagaje-moto/products/genti-monsoon-3

 

Si mai pune o data si aici poza aia cu masina care s a infipt in tine 😁

Oare sunt singurul care cara dupa el oriunde tankbagul? Uneori chiar si in birt la masa 😁

 

Acci.jpeg

Acc.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, un mesaj pentru eventuali "raizboinici ai luminii": nicaieri pe acest manual nu scrie "All rights reserved...", "Copyright by...", "Registered trademark..." etc.
In al 2-lea rand, in opinia mea, orice autovehicul ar trebui insotit din fabrica de un manual de service si nu doar de un simplu manual de utilizare care, in principal, ii ajuta pe ei sa aibe o garantie fara peripetii!
In al 3-lea rand, americanul de la care l-am cumparat a procedat intr-un fel similar, adica l-a copiat dupa original (paginile au urme de "binder" spre centru si e legat cu sine din plastic), dar intr-un mod "profi", asa ca nu prea am zgarieturi pe constiinta.
In al 4-lea rand, calitatea acestui p.d.f. este una slaba (rezolutie mica dar cu OCR prezent, marime fisier mare, lipsa bookmark-uri, etc. in principal din lipsa de timp si fiind foarte gros - desi s-a rupt legatura din plastic dupa cateva pagini...), insa informatia este toata la locul ei!

 

O sa insotesc aceasta postare de doua rugaminti (evident nu le pot impune ca reguli, dar apelez la constiinta fiecaruia):
1. va rog sa nu postati nicaieri in mediul public acest manual; daca vi-l cere cineva, oferiti-i-l in mesaj privat, sau la o bere daca-l veti printa si rugati-i sa faca la fel;
2. cel mai important lucru pentru mine, va rog sa nu cereti bani pentru acest manual cand il oferiti altcuiva. Eu l-am cumparat pentru ca mi-am dorit aceasta investitie, nu ca sa fac bani din vanzarea copiilor. Am muncit la scanarea lui doar in semn de multumire pentru informatiile primite de la voi, colegii de forum.

 

Si acum mesajul propriu-zis: pentru cine doreste imprumut manualul de service pentru DL650A gen. 3 (2017-2020) in format electronic, va rog mesaj privat. Acesta este un simplu document, nu contine virusi sau alt fel de malware, iar semnatura SHA-256 a lui este urmatoarea (eliminati punctele continute): B81BD5A2.1C1AC695437CFC8C72AB3.95BF6A6B3973E4DBB3.1A9289224E4935BA0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Erhard a spus:

Salutare,

 

Tot caut pe net manualul de service pt V-Strom 650XT si nu-l gasesc niciunde in format pdf. Doar format tiparit.

Am intrat si pe Vstrom-UK, nimic..

Aveti careva in format pdf ?

Multumesc.

Vezi pe pe pagina anterioara, postul utilizatorului joby_toss. Si bine ai venit.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Marius Mihasan said:

Vezi pe pe pagina anterioara, postul utilizatorului joby_toss. Si bine ai venit.

 

Multumesc de ajutor. Vreau sa-i fac service-ul la furca - schimbat ulei + bucsi + simering-uri. Am inteles de la cineva ca desi furcile par a fi a fel, cantitatea de ulei in furca este diferita la fiecare generatie.  Gen 1 : 524 ml (143mm nivel) ; Gen 2 : 530ml (139mm nivel) ; Gen 3 : ?????

Mai mult pentru asta si altele care ar putea fi diferite : cupluri strangere, demontare carene + rezervor pt acces la filtrul de aer, etc...

 

42 minutes ago, Erhard said:

 

Multumesc de ajutor. Vreau sa-i fac service-ul la furca - schimbat ulei + bucsi + simering-uri. Am inteles de la cineva ca desi furcile par a fi a fel, cantitatea de ulei in furca este diferita la fiecare generatie.  Gen 1 : 524 ml (143mm nivel) ; Gen 2 : 530ml (139mm nivel) ; Gen 3 : ?????

Mai mult pentru asta si altele care ar putea fi diferite : cupluri strangere, demontare carene + rezervor pt acces la filtrul de aer, etc...

 

 

Primit manualul ! Multumesc joby_toss si Marius Mihasan pentru ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.12.2020 la 12:11, cooldeep a spus:

Din researrchul de acu 2 ani. Vb de topcaeeul ala cel mai mare de la givi in combinatie cu alte sidecasuri. Cred ca gasisem pe unu de avea swuri la side si topbox la givi si nu i se deschideau sideurile. Imi aduc aminte ca vazusem un video cum dadea capacu in topcase. Dar ce i drept poate nici nu era montat pe vstrom.

PS tu zi acolo de enduristanuri ca din cauza ta mi am luat si eu 😁😁😁

Pai cand combini mere cu pere iese ceva aiurea :D

Givi in combinatia topcase mare + sideurile lor nu are nicio problema.

Cum nici SW in combinatia topcase mare + sideurile lor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva ambele versiuni de V-strom 650 simplu si XT, serii dupa anul 2019, ca sa poata sa-mi spuna avantajele vs dezavantajele lor?

 

Nu ma refer la diferentele vizibile, jante spite si scut plastic, care dupa parerea mea nu merita banii in plus, ci ma refer la cele invizibile gen frane, directie, suspensie. Mai ales franele care au un feedback prost din ce am gasit pe YT.

 

Multumesc.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, yglos said:

A folosit cineva ambele versiuni de V-strom 650 simplu si XT, serii dupa anul 2019, ca sa poata sa-mi spuna avantajele vs dezavantajele lor?

 

Nu ma refer la diferentele vizibile, jante spite si scut plastic, care dupa parerea mea nu merita banii in plus, ci ma refer la cele invizibile gen frane, directie, suspensie. Mai ales franele care au un feedback prost din ce am gasit pe YT.

 

Multumesc.

Eu am 650XT 2017 dar am mers si pe 650 "simplu". N-am simtit nici o diferenta la modul cum se comporta la drum in mod general. Aceeasi ciclicitate / geometrie.  Franele in opinia mea sunt destul de bune la ambele modele si similare cu alte motociclete din aceeasi clasa. Suspensia mi s-a parut la XT e mai tare pe fata dar nesemnificativ. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadru identic, motor si mapa injetie indentica, frane identice, suspensie identica.

Ca si exemplu la DL1000 L4-L6 desi alt cod pe ambalaj, in realitate sunt fix aceleasi placute de frana cu DL1000XT L8, codul care este stantat pe placute de Toyo este identic dar diferit de cel de suzuki de pe ambalaj.
Mai facut curios si am cautat. Sunt aceleasi placute de frana din 2007  pana in 2020 indiferent ca e XT sau normal :) https://www.partzilla.com/product/suzuki/59102-33870 (asta i una ca cealalta e diferita)

La modelul 650 si anul 2019 nu exista nici o diferenta in afara de handguarduri, plastic la motor si roti spitate. La 1050 2020 lucrurile stau diferit pt ca doar XTul are cruis control si alte balarii, iar la DL1000 pe L8 pe XT mai avea cornering ABS ce varainta normala nu are.
https://suzukicycles.com/adventure/2019/v-strom-650

https://suzukicycles.com/adventure/2019/v-strom-650xt

Deci daca nu vrei roti spitate, atunci ce sa faci cu xt ul ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum s-a mai spus si mai sus pot sa confirm si eu 100% ca la 650 diferenta este la roti spitate si plastice. In rest nimic, totul e identic. Eu am luat XTul pt ca cel normal + roti spitate ma costa mai mult decat XTul si asta din cauza reducerilor pe care mi le-a acordat dar care se aplicau doar la XT. 

la 1050 povestea e alta. Acolo sunt diferente care nu pot fi ignorate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, cooldeep a spus:

Deci daca nu vrei roti spitate, atunci ce sa faci cu xt ul ? :)

Cine vrea XT, probabil ca o vrea numai pentru design...

 

Eu unul vad anumite lipsuri mari de pe ambele modele DL 650 vs DL 250 pe care il am acum: Lipsa scut metal, lipsa urechi cu prinderi existente pentru suporti cutii laterale.

 

Cine cumpara 650 vrea sa o foloseasca la un touring mai lung si mai confortabil, deci musai pune cutii si topcase. Micile accesorii gen suport topcase + topcase, bare de prindere suporti cutii laterale + cutii, inlocuire suporti originali pe 650 care nu au acele urechi de prindere pentru barele de cutii laterale, scut motor din fier, te mai costa o cartutza de bani caci vin la preturi exorbitante.

 

Normal ca mai vrei si un deflector touring + sa custom care sa fie mai moale decat cea stock, deci toate adunate, te duc la peste 1500 de euro in plus fata de pretul mobrei, un lucru care trebuie luat in calcul de la inceput cand faci upgrade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1 oră în urmă, yglos a spus:

Normal ca mai vrei si un deflector touring + sa custom care sa fie mai moale decat cea stock, deci toate adunate, te duc la peste 1500 de euro in plus fata de pretul mobrei

e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Mihaif2000 a spus:

 

e mai mult de atat...crede-ma, cu asta ma ocup de mai bine de o luna. Facuta cum trebuie te duce pe la 2500 EUR in plus. 

Depinde ce intelegi prin "facuta cum trebuie".

Daca ai bani poti sa pui si scut de argint. Dar nu inteleg ce e asa de scump sa faca 2500EUR.

Cele mai scumpe sunt cutiile de aluminiu. Dar si alea le poti pune in 1000 si ceva de EUR. Heavy-Duties si rack de la GIVI iesi la 650EUR pentru laterale. Inca vreo 450 pentru un topcase si prindere (Givi de 46L a fost 350EUR). Crashbar: 150 EUR, scut vreo 200 si ala. Te incadrezi in 1500.

Daca vrei sa o faci boboc ... apai cerul e limita: arc hyperpro pe spate (minim), manete mici si reglabile, deflector la parbriz (ca e facuta pentru japonezi mici)... si tot ce iti mai trece prin cap.

 

Ce zicea @yglos de a avea urechi pentru cutii originale e o prostie. Cutiile originale la orice producator de motociclete sunt cu cel putin 30% mai scumpe decat la orice producator de cutii, chiar daca sunt facute de acel producator.

 

Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrajitoru, ai inteles gresit. Eu am cumparat V-Strom de 250 care este si mai entry-level, dar a venit stock cu acele prinderi pentru cadrul unor cutii laterale, care nu e musai sa fie originale de producator.

 

La fel a venit si cu scut metalic si nu poti spune ca e mai high level decat 650-ul standard.

 

Eu am pus cutii SHAD SH 23 cu suporti cu tot prinsi in acele urechi originale ale motocicletei. Topcase SH 39 tot de la SHAD cu sistem de prindere propriu. As prefera sa le mut pe noua mobra de 650 fara sa fac prea multe schimbari si investitii suplimentare. 

 

La fel as muta si deflectorul touring PUIG daca stiu ca am acelasi sistem de prindere pe 650, la fel ca la 250.

Scutul metalic si saua custom nu se pot muta, clar nu sunt compatibile, dar in loc sa bag vreo 1500-2000 in plus, prefer sa recuperez ce si cat pot de la vechea mobra. 

 

Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki.

 

Este un factor foarte important in decizia mea de upgrade viitor. Nu ma grabesc, mai pot sa ma dau inca vreo 2-3 ani cu 250-ul, mai ales ca l-am echipat touring cu tot ce trebuie.

 

Singurul lucru cu care vine in plus stock 650-ul fata de 250 sunt protectiile de maini, cam 40-50 de euro pe olx...montaj in regim propriu.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, yglos a spus:

Mihaif2000, daca poti te rog detaliaza ce dotari ai gasit si la ce bani. La mine am bagat cam 1000 de euro pana acum pe toate acestea. Surse louis.de, si firme private din RO, nu dealer oficial Suzuki.

S-a mai vorbit pe subiect aici 

pe langa ce e acolo eu am mai luat si arcuri pt suspensii fata spate ... burta mare, kg multe, bagaje multe. cineva din zona (nu dau nume persoana importanta) a zis ca fara arcuri hipo nu ma ia cu el :)

Ca si preturi e greu sa fac acum un calcul exact si individual dar ce a zis mai sus vrajitoru e foarte aproape de ce o sa gasesti in piata. 

 

La mine se duce spre 2500 pt ca eu am luat si multe prostii (mlte chestii pe care in general altii nu le considera necesare) si nu am luat neaparat ce era mai ieftin. Spre exemplu pe mine top case + engine guard + suportul pt side cases m-a dus pe la 850eur ca am vrut eu sa fie SW-MOTECH. Daca mergeam pe givi era 600.

proptectia radiator e si aia vreo 50-60 eur. Eu sunt patit de la trasnalp asa ca am zis ca e musai. Eu bag in astia 2500 si cauciucuri pt ca o sa le schimb cel mai probabil dupa 1000km. deasemenea intra si partea asta de "pregatit" mobra de drum. Sunt o gramada de chesti de care ai nevoie la drum: scule, trusa prim ajutor, kit pana, saculeti de toate marimile etc

 

in momentul de fata sunt sarit de 2000 cu cheltuielile si cel mai probabil ca o sa ajung la 2500 dar sunt in bugetul gandit initial. 

 

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Si inca ceva: la o motoreta de sub 8000 EUR voi va asteptati si la echipare premium? Uitati-va la concurenta: BMW F750GS, Honda NC750X, Kawaski Versys 650. Toate motorete mai smechere dar ... cu totul si cu totul alti bani. Singura care se apropie la bani e CB500X de la Honda care e pe la 7000 EUR si are 48 de cai deci nu e in clasa asta. VStromul nu a fost niciodata o motocicleta de top, ci o motocicleta cinstita si fiabila pentru bani putini. Touringul saracului. Si isi face treaba foarte bine. Dar nu e top si nu are dotari ... wow.

cu tot cu astia 2500 bagati in XT tot sunt sub pret de BMW si honda cea ce ma face sa fiu foarte incantat de stromica al meu.  

 

PS: saptamana asta vine ... deabia astept. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...