Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

6 minutes ago, vis-a-vis said:

Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără :D 

On 2/9/2021 at 4:13 PM, yglos said:

Ok, caut poate am noroc sa gasesc. Imi place ideea cu scutul metalic ascuns in spatele ornamentului de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că e mai mult de ornament Touratechu ăsta, e prins de motor și foarte aproape. Adică e mai mult fiță. Dar mie mi-e suficient, ca să nu mai las filtrul de ulei pe Grohotiș :D

Scuturile alea clasice mai mănâncă din garda la sol și așa infimă, plus că arată ca un plug de zăpadă... mai bine fără decât cu mizeria aia după tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Daca il dai jos o sa vezi ca nu mai arata aaa de bine. Mai bine cauti un scut de alu care e mic si intra sub ala de plastic. Pe vremuri Touratech facea unul si era minunat. 

Scutul ala face mult la aspect. 

L-am dat jos acum si ai dreptate arata ca curu...maine o sa il montez pe ala de la grec. Vedem cum o sa fie dupa.  

 

Am montat asta seara prinderile pt side case si protectia radiator. M-am chinuit la protectia aia de mi-a venit rau. Maine sper sa mai avansez. Oricum pana vine iar vremea buna mai dureaza cateva zile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Erhard a spus:

 

De unde ? Vreau si eu. Un link se poate? 

Inteleg ca ai si tu arcuri Hyperpro. Ce diferenta ai observat fata de cele originale ? Cum spuneam ma gandesc sa-mi iau si eu dar nu stiu la ce sa ma raportez. Merita ? 

Am avut. Am pus înapoi arcurile stock, mi s-au părut mai potrivite pentru stilul meu de condus și în special pentru drumuri nașpa. Am ceva km și așa consider că e mai bine pentru mine.

Precizare: în cazul meu, mai ales cu pasager, pe șosea bună, dive-ul era redus mult, puteam conduce destul de agil, direcția foarte precisă. Cu denivelările nu m-am împăcat, așa că am revenit la stock. Ți le dau cu 450, transport inclus.

Acum 59 minute, igi a spus:

Sa mai iei un litru si sa bagi cat trebuie!

Dar na, tipic romaneste, las` ca merge si asa....

Nu-i cazul. De ceva vreme am stocuri de ulei la garaj, să pot servi lumea când are nevoie rapid. Din ce rămâne, fac mix și completez la a mea, nu sughite deloc. Când am pus arcurile Hyperpro, eram cu un prieten și nema ulei completare, m-am descurcat cu ce am avut. Ne-am mirat amândoi de cantitatea mică de ulei furnizat și, vorba lui Florin, doar nu e ulei extraterestru, merge aproape orice 10w. Fiecare cu ce ulei îi convine.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati sa nu mai bagati 10W in furcile de 650, mai ales mineral ! Uleiul acesta nu prea are nici o treaba cu SS8 de care scrie in manual. Am tot spus si pe aici si pe FB. Bagati 15W si daca e cumva prea lenesa, desi ma indoiesc, atunci la urmatorul schimb faceti un mix cu 1/3 10W. La categoria "pana" avem destui de putini rideri pe aici care sa mearga singuri si fara bagje. Ai 100 de kile pe cantar si mergi cu bagaje sau pasager? nici nu are rost sa incerci 10w. Cea mai mare tampenie care au putut sa o scrie in manual a fost treaba asta cu SS8, puteau sa dea si ei un rating de ulei, un cSt, dar na, asa sunt inginerii sau mai bine zis aia de pe la vanzari :)
La 650 urile pana prin 2012 era clar 524 ml ulei per jamba.

De asemenea dupa ce vin cumparate arcurile de la hyperpro, in cutie exista si un mic manual, o hartie, unde spune exact ce cantiate si ce fel de ulei se baga sau ce coloana de aer trebuie sa ramana. La dl1000 le meu L6 am primit arcurile dar manualul era pierdut, am trimis mail si am primit manualul pe mail, cu toate setarile ce trebuie facute la furca, ca idee uleiul in furca cu arcurile originale trebuie sa fie 2.5W dar pt ca forta de damping e mult mai mare, ca sa nu faci mobra capra se baga 10W si cu alte setari pe vitezele de compresie si revenire. Cum 650 ul nu are astfel de setari, doar daca pui valvele ricor, singuru lucru cu care te poti juca per kg tale, respectiv incarcare cu bagaje/pasager este uleiul.
Tot la generatia asta de miar cand bagi arcurile hypepro, se modifica volumul, respectiv volumul de ulei ce trebuie completat si nu mai pusca cu cantitatea din manualul motocicletei.
Se poate combina orice ulei de la aceasi firma si acelasi model intre 10W si 20W, dar 15W e un punct optim de referinta. Grija mare ca un ulei mineral are mai putini cSt la aceasi valoare decat un ulei sintetic si in acelasi timp se va degrada mult mai repede. Asa ca si daca acum luati un ulei mineral, ca ala e cel mai ieftin, peste 5 mii de km furca va lucra diferit, asa ca daca la schimb e usor lenesa furca, dupa 5-10 k km s ar putea sa fie prea moale.

Deasemena vascozitatea se modifica foarte mult intre 5-10 grade cu plus si 20-30 de grade plus gropi. Asa ca deageaba faceti teste acuma iarna ca nu au nimic de a face cu comportamentul mobrei vara.

Si arcurile originale si hyperpro sunt progresive. Diferenta e ca cele de la hypepro "inghit" mai multe kg ca sa spun asa. Nu va fie frica sa experimentati. Mai moi, mai tari, ulei mai gros, mai subtire, iar la miar viteze diferite pe compresie sau pe revenire. Am inteles ca la 650 urile astea noi au scos suruburile alea de reglaj la preload. Trebuie vazut daca nu se poate monta niste saibe inauntru pt a rigidiza un pic arcul, zic de cei peste categoria "pana".

PS cand am pus belray 10w nu intelegeam de ce imi plampane toata furca si e atat de nasol cu ea. Dupa niste studii mai aprofudate :) am inceput s ainteleg tabelul aceasta http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html si am decis ca e vreamea sa experimentez. Pt cei mai ne increzatori, recomand cel putin o combinatie de 10W cu 15W, adica 500 de ml de un fel, 500 de altul. Tot conform tabeulului minune repsolul 10 e comparabil cu castrolul 15 care sunt usor peste SS8ul acela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, trasan a spus:

La cit  de simplu  pare  asta  de la Ravetech te imbie sa il produci loco.

Ref Ravetech , numai cuvinte de lauda altfel , am probat si sint foartre seriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cooldeep a spus:

Incercati sa nu mai bagati 10W in furcile de 650, mai ales mineral ! Uleiul acesta nu prea are nici o treaba cu SS8 de care scrie in manual. Am tot spus si pe aici si pe FB. Bagati 15W si daca e cumva prea lenesa, desi ma indoiesc, atunci la urmatorul schimb faceti un mix cu 1/3 10W. La categoria "pana" avem destui de putini rideri pe aici care sa mearga singuri si fara bagje. Ai 100 de kile pe cantar si mergi cu bagaje sau pasager? nici nu are rost sa incerci 10w. Cea mai mare tampenie care au putut sa o scrie in manual a fost treaba asta cu SS8, puteau sa dea si ei un rating de ulei, un cSt, dar na, asa sunt inginerii sau mai bine zis aia de pe la vanzari :)
La 650 urile pana prin 2012 era clar 524 ml ulei per jamba.

De asemenea dupa ce vin cumparate arcurile de la hyperpro, in cutie exista si un mic manual, o hartie, unde spune exact ce cantiate si ce fel de ulei se baga sau ce coloana de aer trebuie sa ramana. La dl1000 le meu L6 am primit arcurile dar manualul era pierdut, am trimis mail si am primit manualul pe mail, cu toate setarile ce trebuie facute la furca, ca idee uleiul in furca cu arcurile originale trebuie sa fie 2.5W dar pt ca forta de damping e mult mai mare, ca sa nu faci mobra capra se baga 10W si cu alte setari pe vitezele de compresie si revenire. Cum 650 ul nu are astfel de setari, doar daca pui valvele ricor, singuru lucru cu care te poti juca per kg tale, respectiv incarcare cu bagaje/pasager este uleiul.
Tot la generatia asta de miar cand bagi arcurile hypepro, se modifica volumul, respectiv volumul de ulei ce trebuie completat si nu mai pusca cu cantitatea din manualul motocicletei.
Se poate combina orice ulei de la aceasi firma si acelasi model intre 10W si 20W, dar 15W e un punct optim de referinta. Grija mare ca un ulei mineral are mai putini cSt la aceasi valoare decat un ulei sintetic si in acelasi timp se va degrada mult mai repede. Asa ca si daca acum luati un ulei mineral, ca ala e cel mai ieftin, peste 5 mii de km furca va lucra diferit, asa ca daca la schimb e usor lenesa furca, dupa 5-10 k km s ar putea sa fie prea moale.

Deasemena vascozitatea se modifica foarte mult intre 5-10 grade cu plus si 20-30 de grade plus gropi. Asa ca deageaba faceti teste acuma iarna ca nu au nimic de a face cu comportamentul mobrei vara.

Si arcurile originale si hyperpro sunt progresive. Diferenta e ca cele de la hypepro "inghit" mai multe kg ca sa spun asa. Nu va fie frica sa experimentati. Mai moi, mai tari, ulei mai gros, mai subtire, iar la miar viteze diferite pe compresie sau pe revenire. Am inteles ca la 650 urile astea noi au scos suruburile alea de reglaj la preload. Trebuie vazut daca nu se poate monta niste saibe inauntru pt a rigidiza un pic arcul, zic de cei peste categoria "pana".

PS cand am pus belray 10w nu intelegeam de ce imi plampane toata furca si e atat de nasol cu ea. Dupa niste studii mai aprofudate :) am inceput s ainteleg tabelul aceasta http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html si am decis ca e vreamea sa experimentez. Pt cei mai ne increzatori, recomand cel putin o combinatie de 10W cu 15W, adica 500 de ml de un fel, 500 de altul. Tot conform tabeulului minune repsolul 10 e comparabil cu castrolul 15 care sunt usor peste SS8ul acela.

Per total e bine ce zici dar le cam amesteci. V-strom are furca mult prea simplă așa că treaba cu setarea optimă se complică. Treaba cu vâscozitatea nu ține de greutatea călărețului. Contează doar la fermitatea cu care lucrează furca, în fapt, volumul de ulei care poate trece prin găurile din "push rod" într-un interval de timp. Cu cât mai vâscos uleiul, cu atât mai rigidă suspensia, foarte bună pe asfalt perfect și virajat, însă total nepotrivită pe realitățile românești, drumurile proaste pe care le știm. Ce zici tu acolo e un tuning după ureche între un arc standard și vâscozitatea uleiului. Dar nu se face așa. Pentru persoane de greutăți diferite trebuie arcuri de tării diferite, astfel încât SAGul (cursa înghițită la rece cu tot harnașamentul pe mobră) să fie 1/3 din toată cursa. Motocicleta țopăie cu unul de 60 de kile și e fleșcăită cu unul de 120 din cauza arcurilor, nu a uleiului. Știu că toți recomandați arcurile progresive dar eu nu sunt convins de ele. 

Altfel, cu vâscozitatea care se schimbă în funcție de temperatură, de gradul de uzură, de natura uleiului, sunt total de acord. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, vis-a-vis a spus:

Păi zise vrăjitoru, Touratech skid plate V-Strom (650), motorschutz... (dacă-l găsești p-ăla cu kit de relocare, facem schimb, ți-l dau p-al meu fără :D 

Ia încearcă să cobori mătăluță din stratosferă. Bicicleta aia a ta e concepție recentă și la ce roți are, n-o pot încadra la ieșiri off-road. Mai are și 200 de kile și putere ioc. Chiar dacă pentru tine faptul c-ai ajuns la cabana Petrimanu reprezintă o mare realizare, vezi că sunt v-stromiști p-aici care cu 650 sau 1000 te mănâncă la micul dejun. Am înțeles că ai făcut cea mai mare afacere din lume, dar compari mere cu pere. Chiar dacă m-am trezit posesorul unui v-strom 650 pe care am dat 2700€ și pe care n-aveam de gând să-l scot pe arătură, după doi ani pot spune că se descurcă onorabil și e aproape chel, am doar crash bar pe el, nici vorbă de avioane extra off-road fără de care nu poți merge de la Trei Brazi la Poiana Secuilor. Să fim serioși, contează cine stă pe agregat și cauciucurile, restul sunt mofturi extra scumpe... 

 

Hei men, nu fii asa de agresiv tata ca nu am dat cu paru'

Vad ca te-ai simtit ofensat ca "bicicleta mea" are dotari de fabrica mai buna decat a ta....nu e cazul sa fii invidios si nici taios. Suntem in aceasi breasla si poate in doua luni trec eu la GS 1200 si incep sa fac misto de martoaga ta.

 

Normal ca sunt realist in ce priveste actualul DL 250, dar nici nu ma arunc cu orice pret sa iau V-Strom de 650 fara ca sa fac niste calcule daca merita luat si puse toate rahaturile alea lipsa pe el, sau daca merita luat altceva, care le are deja.

 

Daca vrei sa ajuti poti sa-mi spui cat costa un scut de metal pentru 650, cat costa sa schimbi prinderile alea fara urechi de montat bare laterale/genti, cu ce ai echipat-o touring si cat te-a costat fiecare in parte.

 

Asa poti fi de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yglos: iti spun eu:

Crashbar - 555 (Givi)

Cric central - 560 (Bogdan Harea)

Scut metal - 660 (Touteatech)

Protectii maini - 400 (alea de plastic de la Suzuki)

Scarite, manete, protectie bascula - 600 (ebay)

Sistem bagaje sw-motech - 3300 (SW-Motech cu 2 genti de aluminiu luate din clasa B cu 250EUR bucata)

Parbriz Kappa - 450

 

Iar cu urechile alea nu ii mai da inainte ca nimic nu se prinde de ele in afara gentile originale sau de unii care au facut rack pentru asta. Eu nu as pune in ele altceva decat gentile originale care se potrivesc doar la 250 si 1000 si care sunt de tot rahatul din cauza ca sunt mici si neincapatoare. Orice rack de la orice firma se prinde in suruburi de subcadrul spate! Restul nu sunt pentru gropi sau off.
Vrei sa faci comparatie intre dotarile la motociclete? Nu poti face asa ceva. Nu o sa poti face o tura cu unii care au 650 pentru ca nu te vei putea tine dupa ei. Eu stiu cum era cand aveam 650 si mergeam cu baietii cu miare. Tragi de ea sa ii sara pistoanele. Cand pleaca un 650 in depsire tu trebuie sa fii de 2-3  secunde cu gazul in blana si cel putin o treapta in jos ca sa stai in siajul lui. Si sa stii ca nu vorbesc de mers agresiv sau sportiv. Ci un mers sportiv. Sotia mea cu CB500X tragea de motor cand mergeam in ture si aveam de mers mai tare si tu imi spui ca iti e suficient. O fi... dar numai pentru tine.

Ah, si poti compara scutul ala cu un scut de la SW-Motech, Givi, Cosmo, care au tabla de 3 mm sau mai groasa? E solid? Pare solid? Daca da atunci e ok. Merita.

 

Si niste preturi pe care le-am gasit asa rapid (puteai sa te uiti in loc sa ceri altuia sa o faca):

Givi - 668 ron - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/suport-side-case-v-strom-250-17-18.html

SW-Motech - 668

      - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/slc-side-carrier-dreapta-suzuki-v-strom-250-18.htm

      - https://www.motomus.ro/suporti-genti-moto/slc-side-carrier-stanga-suzuki-v-strom-250-18.html
Kit complet SW-Motech 1900 - 
https://www.motomus.ro/accesorii/sysbag-15-15-system-suzuki-v-strom-250-18.html

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info. Preturile alea sunt in lei cu montaj inclus presupun...

 

Am cercetat si eu, dar nu sunt prea incantat de ce am gasit, tocmai din acest motiv am mai cerut informatii de la voi. De ce crezi ca am spus ca tot la 10k euro ajungi cu toate puse pe ea?

 

In principal la 650 trebuie:

- deflector touring

- plasa protectie radiator

- cutii bagaje si sisteme de prindere

- scut motor

- sa custom, caci cea originala e tare la drum lung

- topcase + sistem prindere

 

O parte din ele vreau sa le transfer de pe actualul 250. Sunt realist cum e cu lipsa de putere, ieri deabia am depasit pe autostrada un camion, pe exterior de curba si cu vant din fata....asta e, nu-mi plac drumurile pe autostrazi, noroc ca nu avem multe in RO si nu prea circulam noi pe ele.

 

650-ul il vad ca un compromis intre greutate si putere. In acelasi timp prefer mobra actuala pentru oras, caci am preponderent drumuri in aglomeratie urbana, unde ma strecor excelent cu al meu 250.

 

Este un compromis optim intre o mobra de oras cu care sa poti iesi si la drumuri variate prin tara.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile sunt doar piesele. Montaj facut de mine ca nu e complicat deloc. 

Deflector gasesti pe china foarte ieftin si foarte bun. Cauta echivalentul la MRA XCreen Sport.

Aia cu saua presupun ca e din citit, eu am facut 70k  cu saua originala la L2 si cam 30k la K4 si nu am avut nici un stres. E una din cele mai comode sei.

La fel: uita de plasa de la radiator. In toate turele de offroad nu am dat odata cu piatra acolo. E protectie nenecesara. Si am facut off destul. Cu ambele VStroame. Si niciunul nu a avut protectie la radiator.

Iar la bagaje poti ramane la un pret decent daca iei de plastic. Givi, Kappa, Shad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uitanduma asa la poza asta :) vad primul upgrade ce il consider necesar :) 
Semnalizari LED. Caci am vazut ca foarte multi cer sticle sau semnalizari complete. Eu am avut led la ambele vstroame de cand le am cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, cooldeep said:

si uitanduma asa la poza asta :) vad primul upgrade ce il consider necesar :) 
Semnalizari LED. Caci am vazut ca foarte multi cer sticle sau semnalizari complete. Eu am avut led la ambele vstroame de cand le am cumparat.

Am gasit si far cu led https://hoglights.com.au/products/suzuki-v-strom-650-1000. Dar si pretul pe masura. 

Ce semnalizari cu LED ar fi mai ok ? Oare trebuie schimbat si releul de semnalizare ? Eu am releu electronic pe 2 fire. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Erhard said:

Am gasit si far cu led https://hoglights.com.au/products/suzuki-v-strom-650-1000. Dar si pretul pe masura. 

Ce semnalizari cu LED ar fi mai ok ? Oare trebuie schimbat si releul de semnalizare ? Eu am releu electronic pe 2 fire. 

 

Din pct meu de vedere hoglightul ala e o porcarie. Am vazut poze cu paternul de lumina pe care il face. Asa arata frumos, dar din pacate nu e ce tre. Exista modelul si pe europa si pe china la diferite preturi. Daca ar fi la pret decent si s ar potrivi displayul de la 1050 :) maine as schimba botul de la al meu cu cel de pe 1050.
Paternul e simetric, deci nu se aplica far pt LHD sau RHD, cea ce nu e rau pt cei care il vand, dar categoric e rau pt soferi. Sunt atata de secretosi ei ca producatori ca abea afli o informatie, de unde banuiesc ca sunt facute in china si ei doar le vand. Dar cautand pe la altii am gasit o poza cu paternul, care am modificat o un pic ca sa intelegeti cam ce vezi de pe motor, pe serpentine zero barat, in fata foarte prost, in ochii soferilor foarte mult. Aveam mari, dar mari sperante in modelul acesta si speram sa mi l iau, dar am renuntat definitv la idee caci nu e ce trebuie. De aratat arata frumos dar de vazut nu prea vezi.


image.thumb.png.ad747cbcdf915edcd9aa95af1d7cdd83.png

Cred ca, nu am studiat preamult ca solutia, de la polonezi e mult peste aia hog.


Releele pt becuri nu functioneaza pe leduri, trebuie releu pt leduri, altfel o sa clipoceasca de niebun. Semnalizari, cati bani ai :) china sau louis, dar in ziua de azi sunt semnalizari led in orice magazin moto ai intra.

Iar la intrebarea de ce LED in 2021 pe semnalizari si frane? O chestie de gusturi :) Si apai de ce sa tragi 7 amperi din instalatie cand esti pe avarii cand poti trage doar 2.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la modelul 2012 (L2) in sus, daca ai un crashbar bun ( de la Givi in sus) nu se mai sparg semnalizatoarele. Deci o grija in minus.

Iar la lumini: luati led H4 de la Nao. Am avut 2 randuri si Caius poate sa spuna cum e, ca s-a dat cu mine noaptea. La fel si parintele in Grecia. E ce trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, vrajitoru said:

 

Iar la lumini: luati led H4 de la Nao. Am avut 2 randuri si Caius poate sa spuna cum e, ca s-a dat cu mine noaptea. La fel si parintele in Grecia. E ce trebuie!

Aveai un cutoff destul de decent chiar daca culoarea (aia verzuie :)) nu e pe placul meu. Oricum Fabio o sa te contrazica si o sa zica ca Nighteye sunt cele mai cele. Daca e sa pun eu led H4 in far, fara ezitare as pune Osram uri, dar nu mai am nici un vehicul cu H4. Au ajuns la un pret foarte accesibile si par cele mai corecte. La H7 daca e careva dispus sa cumpere un set de osramuri cu mine sa facem un led un led :) il cumpar cu placere (pt ca e singurul model la care poti rasuci pastilele cu 90 de grade) Pana acum Osram H11 Led din masina sunt relativ decente.

 

Apropo, la prima intalnire daca e careva curios la 650/1000 cu un singur far si 2becuri h7/h11 sa isi dea jos bordul(2 suruburi 2 clipsuri) si sa isi monteze de test pe faza lunga un led de la osram, il scot din masina si il pot aduce. Si atunci cu 2 mobre, chiar 3 cu una cu bec, una langa alta puteam vedea toti pe faza lunga care led sau bec e mai coios :)

Si ca sa deschid subiectul "legal". Orice led in loc de bec in far este ilegal. De cateva luni H7 de la Osram este primul si  singurul LED care pe germania incepe sa primeasca aproabare, respectiv in europa marcajul acela CE, care in teorie in timp va fi adoptat si de rarul nostru, caci directiva e europeana nu nationala. https://media.osram.info/media/img/osram-dam-16134446//LEDriving_LED_H7_Fahrzeugliste_080221.pdf  Cam asta e pana acum si se va modifica, probabil linkul acesta va contine mult mai multe masini peste cateva luni.

https://www.osram.de/am/night-breaker-led/night_breaker_led_kompatibilitaetsliste.jsp

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Caius: Nighteye. Alea de la Nao erau proaste ca aveau ventilator care haraia ca toti dracii si paternul are dunga galbena la margine.  Eram "neatent" aseara cand am scris.

NightEye e ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, vrajitoru a spus:

Preturile sunt doar piesele. Montaj facut de mine ca nu e complicat deloc. 

Deflector gasesti pe china foarte ieftin si foarte bun. Cauta echivalentul la MRA XCreen Sport.

Aia cu saua presupun ca e din citit, eu am facut 70k  cu saua originala la L2 si cam 30k la K4 si nu am avut nici un stres. E una din cele mai comode sei.

La fel: uita de plasa de la radiator. In toate turele de offroad nu am dat odata cu piatra acolo. E protectie nenecesara. Si am facut off destul. Cu ambele VStroame. Si niciunul nu a avut protectie la radiator.

Iar la bagaje poti ramane la un pret decent daca iei de plastic. Givi, Kappa, Shad...

Mersi de clarificari. Inca nu am testat saua de 650 dar cea de 250 stock este foarte tare si mai ales ingusta in zona unde stai, motiv pentru care la ture peste 200 de km iti cam rupe fundul...

Plasa radiator este in primul rand pentru insecte, nu pentru pietre. Cred ca ai vazut la masina cat de greu cureti orificiile infundate de  insecte vara.

Cutiile si topcase le am deja de la SHAD, le voi transfera pe noul model.

 

Acum 17 ore, Mihaif2000 a spus:

mai trebuie sa bagi crash bar si cric central. 

Uite la al meu ce frumos sta el pe cricul central montat azi ...

Are si crash barul si suportul pt cotiile laterale. :)

 

  1733894424_WhatsAppImage2021-02-11at15_12_02.thumb.jpeg.1603d551916238738e779157e74f6f38.jpeg

Pe ambele le consider greutate in plus si bani dati degeaba. Atata vreme cat ai barele de suporti cutii bagaje montate, pe ele va cadea mobra si pe coltul ghidonului. Crash bar nu e de folos vreodata, decat daca il faci atat de mare ca la mobrele de scoala, ceea ce este inestestic si ineficient. Eu unul ma loveam tot timpul cu genunchii de ele la scoala, un lucru foarte prost si neconfortabil.  Mult mai important este scutul motor, mai ales pentru mizeria care iti intra pe acolo.

 

Acum 14 ore, Lucian_M a spus:

Nu mă ispiti!

Btw, am schimbat mașina și am un k.k.t. de claxon de nu se sinchisesc nici copiii. Iar cumpăr kit Bosch bitonal, de alea fără goarne, care ridică morții din cavou. 😁

Si la mine la fel cu claxonul de VAG. Niste panarame, dar partea cea mai proasta este ca e bagat sub bara fata. Nu poti ajunge la el decat daca dai bara jos, ceea ce este o nebunie curata. Bitonal nu poti pune caci si prostiile alea de bitonale inseamna doua claxoane separate alimentate prin doua seturi de cabluri cu papuci, iar la noi este un singur set... Eu m-am lasat pagubas de acum 5 ani la treaba asta....

 

Acum 16 ore, Erhard a spus:

Am gasit si far cu led https://hoglights.com.au/products/suzuki-v-strom-650-1000. Dar si pretul pe masura. 

Ce semnalizari cu LED ar fi mai ok ? Oare trebuie schimbat si releul de semnalizare ? Eu am releu electronic pe 2 fire. 

Far cu totul schimbat nu se merita aftersales. Era foarte buna o optiune LED din fabrica. CBX 500 o are.

 

Acum 9 ore, vrajitoru a spus:

De la modelul 2012 (L2) in sus, daca ai un crashbar bun ( de la Givi in sus) nu se mai sparg semnalizatoarele. Deci o grija in minus.

Iar la lumini: luati led H4 de la Nao. Am avut 2 randuri si Caius poate sa spuna cum e, ca s-a dat cu mine noaptea. La fel si parintele in Grecia. E ce trebuie!

Nu inteleg, de ce spuneti voi ca se sparg semnalizatoarele?

La 650 sunt tot elastice ca si la 250, din ce stiu, deci niciun motiv de paguba daca o pui jos accidental.

Unicele probleme apar doar la pedalele de frana  / schimbator viteze, caci pe ele se sprijina.

 

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Ai dreptate Caius: Nighteye. Alea de la Nao erau proaste ca aveau ventilator care haraia ca toti dracii si paternul are dunga galbena la margine.  Eram "neatent" aseara cand am scris.

NightEye e ce trebuie.

La modelele acestea de faruri 650 exista spatiu ca sa puneti becuri LED H4?

Al meu far nu are spatiul pentru cooler suficient de mare si in plus racirea nu se face eficient caci este total inchis si se vor incinge de mama focului.

Chiar sunt interesat daca este alta proiectare la farul de 650 si cat de repede se ajunge la bec in caz de nevoie.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, yglos a spus:

Plasa radiator este in primul rand pentru insecte, nu pentru pietre. Cred ca ai vazut la masina cat de greu cureti orificiile infundate de  insecte vara.

Total inutilă și paravan pentru fluxul de aer. 

 

Acum 15 minute, yglos a spus:

Pe ambele le consider greutate in plus si bani dati degeaba. Atata vreme cat ai barele de suporti cutii bagaje montate, pe ele va cadea mobra si pe coltul ghidonului. Crash bar nu e de folos vreodata, decat daca il faci atat de mare ca la mobrele de scoala, ceea ce este inestestic si ineficient. Eu unul ma loveam tot timpul cu genunchii de ele la scoala, un lucru foarte prost si neconfortabil.  Mult mai important este scutul motor, mai ales pentru mizeria care iti intra pe acolo.

Bine că inventezi tu altă apă caldă :D Crezi că toți fabricanții de crashbaruri au fost idioți când le-au pus unde le-au pus și noi la fel de proști că le cumpărăm. 

Acum 18 minute, yglos a spus:

Nu inteleg, de ce spuneti voi ca se sparg semnalizatoarele?

La 650 sunt tot elastice ca si la 250, din ce stiu, deci niciun motiv de paguba daca o pui jos accidental.

Unicele probleme apar doar la pedalele de frana  / schimbator viteze, caci pe ele se sprijina.

O să vezi tu cum se sparg. Pe bandă! Nu-ți alegi cum să cazi, nu poți controla o cădere. Rar când îți și aduci aminte cum dracu' ai ajuns în poziția aia. În principiu, un sfat de un om bătrân. Nu mai încerca să te piși contra vântului. Nenii ăștia care zic una-alta p-aici sunt trecuți prin toate și te-au sfătuit de bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...