Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Și eu prefer faruri cu "amprentă vizuală" cât mai mare, deși unii nu ne văd nici dacă am avea rampă de proiectoare Hella, de pe TIR. Actuala mașină are faruri de două ori mai mari ca anterioara, halogene fără lupă, se văd binișor. Un led dă bine, însă amprenta pare mai redusă, mai ales dacă e ceva fancy, gen bară/bandă.

Eh, detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, vis-a-vis a spus:

Sau cu V-Strom plin cu bagaje :D

Pai da, ai dreptate. In primul rand nu se merge singur pe un drum izolat de munte. In al 2-lea rand nu se merge cu toate cutiile dupa tine ci le lasi la pensiune si cobori gol. In al 3-lea rand strategica nu e drum de V-Strom 650. La tinerete poti sa-ti asumi niste riscuri fara sa gandesti prea mult...

Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

Am impresia că vorbești despre idealuri. Vorba unui prieten: există două feluri de motocicliști, care au căzut și care urmează. Nici eu n-am crezut că o să cad, dar un copchil a decis să-mi schimbe soarta. Îmi place că tu gândești pozitiv, e benefic, totuși treaba nu-i așa roz.

Cât despre poze cu cârdul, mă lasă rece, în cârd se întâmplă uneori niște minuni mari de tot. Prefer să merg singur.

Iar dacă îți închipui că siguranța rutieră ține doar de tine, te înșeli amarnic.

Gata, nu mai zic. 😁

Vorbesc despre realitati, nu despre idealuri. Intelegi gresit ce vreau sa spun. Cand faci > 98% din km pe asfalt si cam 2% pe macadam, te gandesti serios ca nu vrei sa iei trante care iti pot fi fatale pe asfalt. Normal ca sunt realist si la un moment dat se poate sa iau si trante, dar acest lucru tine foarte mult de rider. Subliniez acest lucru. Siguranta rutiera in viata ta de rider si sofer tine in masura de peste 90% de tine. 

Cred ca inca nu ai ajuns inca la varsta mea si din acest motiv ai parerea ta gresita.

Acum 16 ore, Mihaif2000 a spus:

400k pe 4 roti inseamna nimic. Eu pe 4 roti am peste milion, schimb uleiul de 3-4 ori pe an si tot nimic inseamna cand e vorba de mobra. Pe 2 roti am 130k si am culcat mobra de nici nu mai tin minte. De la parcare plina de nisip pana la dobitoc in trafic, le-am avut pe toate. Poti sa fi cat vrei de preventiv ca pata de ulei din curba, sau nisipul din parcare nu le sterge nimeni. Eu am picat cu trasnalpul la 30 km/h cand am intrat intr-o parcare. Pur si simplu motorul a disparut de sub mine si m-am trezit ca trebuie sa alerg. Pt ca nu am putut sa alerg cu 30 km/h am cazut in nas. Dupa am vazut ca parcarea era plina de pietre mici si rotunde ... 

Pe transalp, fara crash bar trebuia sa schimb zeci de randuri de carene pana acum si de aceea cu VStromul nu am iesit pana cand nu am avut alea puse pe el. Le-am comandat din timp tocmai ca sa nu ma ispiteasca sa merg fara ele. 

 

PS: urmeaza si scutul (e cumparat si pregatit) doar ca o sa il pun la sfarsit cand scap de suspensii.

 

Daca tu consideri ca 400k facuti FARA A ACCIDENTA pe nimeni este un nimic, atunci spune-mi cinstit, pe cati i-ai pocnit in primii tai 400k ?

Faza cu pietrisul,  am trecut prin cateva si special am mers ca sa ma antrenez pe asa ceva. Nu am cazut deloc pentru ca stiu sa strunesc bine mobra, la fel cum struneam si bike-ul pe asa ceva.

Mai tine si de experienta generala a fiecaruia, nu numai de hazard si neprevazut.

Unii chiar i-am vazut ca au invatat sa mearga pe doua roti direct in poligonul moto, ceea ce consider ca e cea mai mare greseala. Fara ca sa ai experienta de multe mii de km ca bikerider, nu ai ce cauta pe mobre.

E parerea mea. Asta daca tii la viata ta. 

Acum 12 ore, igi a spus:

Oare cum aveam picioarele fara crashbar?

Asa nu am avut absolut nimic. 

IMG_20200926_123754_8.jpg

IMG_20200926_123806_4.jpg

Nu prea inteleg cum ai ajuns in situatia de acolo, dar din ce observ, tu i-ai tras bara in fata la dacia aia. Nu aveai ce sa cauti in paralel cu el pe acolo. Nu cred ca soferul te-a lovit intentionat si nici nu cred ca era chior sa nu te vada, caci erai in dreptul lui. Ma rog, bine ca nu ai patit nimic, dar e bine sa scrii cum s-a intamplat ca sa invete si altii.

 

Iar la final sa revenim la ontopic caci am deviat prea mult spre topicul de evenimente. E cazul sa depasim momentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in depasirea lui si el a facut stanga si am intrat ambii in curte. Bine, nu am chiar intrat ca ne-am oprit in pozitia aia. Daca te uiti la poza din spate o sa vezi ca el are toata laterala distrusa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yglos

Nu ai înțeles ce am vrut să zic, dar visează în continuare că nimic nu ți se poate întâmpla. E bine să fii optimist din fire. 😁

 

Btw: și eu am mers prima dată pe mobra tot în poligonul moto. Îs nașpa rău, fac parte din categoria de jos, așa e? 😂 De unde le scoți și de la cine cumperi marfa? Zi repede, că poate nu a terminat stocul dealerul.

Și încă ceva: zici că nu am ajuns la vârsta ta. Nu spui și ce vârstă? Să nu-mi zici să te iau cu dumneavoastră... 😁

Repet: faptul că încă nu ai avut un accident sau căzătură pe moto e doar norocul tău. La noi, primul accident era să se termine cu popă (nu intru în detalii). Să nu pui crashbar pe mobra, că e pentru fătălăi. La mine și-a făcut treaba, aia 500 și ceva de lei dați în 2016 (sau 2017?!) au meritat, doar șpaga la ortopedist era mai mare de atât. Totuși ai dreptate: scoți mai greu carena dacă ai crashbar, ăla mai și vibrează, adaugă greutate mobrei și o și urâțește. 😂

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, easy ride on! a spus:

În poza ta văd o balustradă ca şi când ar fi un pod acolo ...

IMG_20200926_123806_4.thumb.jpg.b3bebb0d579f41bd0f94134f489d0ed5.jpg.a8923bcfb3bbe822c4085cc44bb61044.jpg

De când se fac depăşiri pe poduri şi unde zici că voia căruţaşul (de Năsăud) viraj la stânga?

În râpă sau prin balustradă?  :moron:

Bine că ai avut crash-bar!

(Aici trebuia şi un crash-brain).

Poate te lamureste poza asta. Noi ne-am infipt in intrarea omului in curte. 

IMG-20200926-WA0009.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, easy ride on! a spus:

 

Problema este alta: la faruri diametru de 2-3 ori mai mic decât cele obişnuite vei perceput (după faruri) ca aflat la o distanţă de 2-3 ori mai mare decât cea reală şi rişti să ţi se bage în faţă conservarii din contrasens, mai ales la depăşiri.

Nu ai observat asta?

DRL pt. acest motiv s-a inventat: e mult mai vizibil decât orice "far". Nu ai observat asta? 

Acum 2 minute, igi a spus:

Poate te lamureste poza asta. Noi ne-am infipt in intrarea omului in curte. 

IMG-20200926-WA0009.jpg

Eu văd o zonă in care depășirea este permisă 

Acum 8 minute, sorin 666 a spus:

DRL pt. acest motiv s-a inventat: e mult mai vizibil decât orice "far". Nu ai observat asta? 

Eu văd o zonă in care depășirea este permisă. Și era singura manevră posibilă (fără tâmpenii "culcate") , asta înseamnă "skill" și experiență! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, yglos a spus:

Daca tu consideri ca 400k facuti FARA A ACCIDENTA pe nimeni este un nimic, atunci spune-mi cinstit, pe cati i-ai pocnit in primii tai 400k ?

nu am pocnit nici unu. am avut accidente dar nu din vina mea. toate accdentele pe care le-am avut, de cand conduc, au fost fara victime, si un singur accidenta fost din vina mea, ma rog il consider eu din vina mea. Intr-o intersectie din cucuieti din deal, in care aveam prioritate am incetinit (nu am oprit) ca sa citesc semnele de circulatie si sa imi dau seama in ce directie trebuie sa merg. Chestia asta l-a facut pe cel care venea pe cedeaza sa creada ca il las sa treca. El nu a incetitinit, eu am accelerat ...  

Acum 48 minute, Lucian_M a spus:

Totuși ai dreptate: scoți mai greu carena dacă ai crashbar, ăla mai și vibrează, adaugă greutate mobrei și o și urâțește.

eu le-am pus pt ca imi place mai mult cum arata cu ele ... 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, easy ride on! a spus:

DRL (also daytime running light)...

Şi în situaţia NRL (nighttime running light)?

Mă gândeam la o rază laser în loc de far (punctiformă la emisie), că Xenoane şi LED-uri deja avem.

https://gizmodo.com/scientists-finally-created-a-white-laser-and-it-could-l-1721027962

:moron: 

Ahh, e in regulă, mă scuzați vă rog, cu laserul nu mă duce capul, succesuri! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yglos a spus:
Acum 21 ore, vis-a-vis a spus:

Sau cu V-Strom plin cu bagaje :D

Pai da, ai dreptate. In primul rand nu se merge singur pe un drum izolat de munte. In al 2-lea rand nu se merge cu toate cutiile dupa tine ci le lasi la pensiune si cobori gol. In al 3-lea rand strategica nu e drum de V-Strom 650. La tinerete poti sa-ti asumi niste riscuri fara sa gandesti prea mult...

Era o auto ironie... Am încălcat toate regulile enumerate de tine mai sus. Mă întorceam de la Wildstromania 1 și după ce m-au alergat doi austrieci pe Transalpina cu două KTM 990 Adventure S, am intrat pe Strategică pe la șapte și ceva seara. După ce-am trecut de ciupercarii de la 2 kilometri de șosea, n-am mai întâlnit decat o turmă și am fugit ca fraieru' de câini, dând într-o mare groapă care mi-a aruncat spatele vreo juma de metru-n sus. Dar am căzut pe roți și am început coborârea pe Valea Măceșului (de fapt singura porțiune mai provocatoare pentru V-Strom) pe la lăsarea serii. Sus mai erau doi bicicliști, un el și o ea, el repara o pană. I-am salutat dar n-au răspuns, așa că nu m-am oprit să-i întreb de sănătate și i-am dat ușurel la vale. Bineînțeles că eram plin de bagaje, tot ce trebuie pentru 3 zile de Wildstromanie, singur, că nu am găsit niciun nebun să se întoarcă p-acolo si cu V-Strom chel. Pentru mine Strategica-i un drum de nivel ușor, iar porțiunea din valea Măceșului aș cataloga-o mediu ca dificultate. 

Pentru off-road uită de cutii. Gențile (softbags) sunt soluția. Cauciucuri cu caramele și multă practică. Pe unde mergi pe biclă în șa, merge și V-Stromul negreșit ;)

Dacă nu mă crezi pe cuvânt, ești invitat la Wildstromania 3 să vezi ce poate un V-Strom :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, igi a spus:

Poate te lamureste poza asta. Noi ne-am infipt in intrarea omului in curte. 

IMG-20200926-WA0009.jpg

Sorry colegu'', acum ne-ai lamurit pe toti. Ca sfat pentru toti, cand depasiti ORIUNDE un vehicul lent, sau care incetineste fara a semnaliza in vreun fel, ii dati claxon inainte de a-l depasi pe orice parte si il depasiti foarte incet, ca sa aveti timp de evitare/oprire in caz de pericol, sau daca nu aude claxonul. Se invata lucrurile astea din experienta auto in primul rand.

Poate povestim mai multe daca ne vedem in ture scurte/lungi, vad ca esti din Bucuresti ca si mine. 

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Era o auto ironie... Am încălcat toate regulile enumerate de tine mai sus. Mă întorceam de la Wildstromania 1 și după ce m-au alergat doi austrieci pe Transalpina cu două KTM 990 Adventure S, am intrat pe Strategică pe la șapte și ceva seara. După ce-am trecut de ciupercarii de la 2 kilometri de șosea, n-am mai întâlnit decat o turmă și am fugit ca fraieru' de câini, dând într-o mare groapă care mi-a aruncat spatele vreo juma de metru-n sus. Dar am căzut pe roți și am început coborârea pe Valea Măceșului (de fapt singura porțiune mai provocatoare pentru V-Strom) pe la lăsarea serii. Sus mai erau doi bicicliști, un el și o ea, el repara o pană. I-am salutat dar n-au răspuns, așa că nu m-am oprit să-i întreb de sănătate și i-am dat ușurel la vale. Bineînțeles că eram plin de bagaje, tot ce trebuie pentru 3 zile de Wildstromanie, singur, că nu am găsit niciun nebun să se întoarcă p-acolo si cu V-Strom chel. Pentru mine Strategica-i un drum de nivel ușor, iar porțiunea din valea Măceșului aș cataloga-o mediu ca dificultate. 

Pentru off-road uită de cutii. Gențile (softbags) sunt soluția. Cauciucuri cu caramele și multă practică. Pe unde mergi pe biclă în șa, merge și V-Stromul negreșit ;)

Dacă nu mă crezi pe cuvânt, ești invitat la Wildstromania 3 să vezi ce poate un V-Strom :D 

Mersi de invitatie men. Poate ne vedem in ture de orice fel, caci esti tot bucurestean vad. O sa ma inscriu si eu probabil pe acel nou forum si mai povestim si pe acolo. Imi place enorm muntele, ultima tura prin zona aceea in 22 august anul trecut, ambele vai Rausor si Dambovita. Foto 1-3. Ca sa nu poluam aici trecem in P.M. discutia.

 

Ontopic, rog pe cineva care are montate cutii laterale SHAD, sa puna 1-2 poze cu sistemul de prindere la barele laterale, sa vad daca e cumva compatibil cu ce am eu acum pe 250. Foto 4.

IMG_20200822_162528 - Baraj Rausor.jpg

IMG_20200822_125800.jpg

IMG_20200822_141645.jpg

Prindere bare cutii laterale V-Strom 250 .jpg

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"""Ca sfat pentru toti, cand depasiti ORIUNDE un vehicul lent, sau care incetineste fara a semnaliza in vreun fel, ii dati claxon inainte de a-l depasi pe orice parte si il depasiti foarte incet, ca sa aveti timp de evitare/oprire in caz de pericol, sau daca nu aude claxonul. Se invata lucrurile astea din experienta auto in primul rand."""

 

Ptiu, drace, abia acum am aflat. 😂😂😂

Auzi, ne crezi reduși? 😁

Reformulez: crezi că ești singurul care a mai ieșit din oraș?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luciane tata, nu mai fii asa de agitat ca-ti face rau la inima....

Nu stii cum a ajuns omul in situatia de acolo asa ca de ce critici sfaturile bune?

 

Din cauza unor hateri ca tine, se duc p...ii de suflet forumurile.

In fond cu ce te-a deranjat opinia mea?

Te crezi prea destept ca sa accepti sfaturi?

Cauta cearta in alta parte te rog. Si am inchis orice discutie cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mă mai lua de sus și nici de fraier, că nu ne-am plimbat împreună.

Eu mă cert? Cine a venit cu sfaturi "din 400.000 km"? Crezi că alții n-au văzut mașini sau mobre? Sau dacă au văzut, le-au ținut în garaj, să nu se strice? Au și alții km făcuți prin țară și peste hotare, fii liniștit. Mă seacă atitudinea asta de "eu știu tot, iar voi nimic".

PS: eu unul am încheiat-o cu tine, consider că-mi pierd timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, yglos said:

In al 2-lea rand nu se merge cu toate cutiile dupa tine ci le lasi la pensiune si cobori gol

hmmm :) La naiba. eu credeam ca de fiecare data cand mergi spre o pensiune sau loc de cazare mergi pe cate un drum de asta asa, mai fara asfalt :)

 

 

5 hours ago, yglos said:

Cand faci > 98% din km pe asfalt si cam 2% pe macadam, te gandesti serios ca nu vrei sa iei trante care iti pot fi fatale pe asfalt. Normal ca sunt realist si la un moment dat se poate sa iau si trante, dar acest lucru tine foarte mult de rider.

@vrajitorule sa ii spun cum mergeam noi prin padure pe asfalt si era ceva nisip intr o curba, eu primul, nici macar nu am vazut nisipul ca apoi ai urmat tu si m am intors ca nu mai venea nimeni in oglinda ? :) nu stiu cat macadam aveam noi atunci planificati, dar tranta sigur a fost pe asfalt ...
 

5 hours ago, yglos said:

In al 3-lea rand strategica nu e drum de V-Strom 650

Pai eu am fost pe strategica cu pasager cu bagaje cu 650ul cand mergeam spre vstromania de vara din delta. Si apoi seara pe la 8 si ceva am urcat si transfagarasan de l am coborat pe intuneric :) dar sezonu trecut am fost cu miarul, no ce sa zic, acu 4 ani mi s a parut mai greu ca nu stiam pe unde e drumul si am coborat aiurea la lac pe niste sleauri de intr un loc a trebuit sa dau sidecaseul jos, dar anu asta mi s a parut parfum pe acolo si io nu ma stiu cu offroadul ca si colegii nostri de pe aici

 

39 minutes ago, yglos said:

Ca sfat pentru toti, cand depasiti ORIUNDE un vehicul lent, sau care incetineste fara a semnaliza in vreun fel, ii dati claxon

II dai sfaturi lui @igi care cred ca e cel mai longegiv conducator de vstrom din grup. Doar pe vstroame are minim 150 k km condusi, chiar crezi ca nu stie ce are de facut. Pur si simplu ala a virat brusc fara semnalizare fara nimic, doar experienta la facut sa mearga paralele cu masina si sa iasa de pe asfalt si sa se opreasca acolo fara sa il tavaleasca in mijlocu drumului, ca sa nu zicem ca pe langa crashbar si cizmele si au facut treaba de minune, si zic eu, cel care a mers in bocanci toata viata lui pana anu asta cand am reusit si eu sa imi gasesc niste cizme.

Personal cred ca habar nu ai pe unde mergem noi la plimbare, singuri sau in grup. Iar poza aia de ai pus o cu cardul ala de motociclete, ma lasa total rece, vreo 15 motociclete de acolo nu au ce cauta in afara asfaltului nici macar intr o parcare neasfaltata.

Las aici cateva filmulete, poate intelegi mai bine ce facem noi si de ce avem nevoie si de caseuri/bagaje si de crashbaruri, scuturi si alte acareturi. Toate mobrele ce le vezi in aceste filme sunt conduse de fosti sau actuali vstromisti, ca scrie vstrom pe ele sau ktm sau africatwin sau bemeu, oameni care sunt aici pe forum.


Eu cand mi am luat in 2014 primul vstrom fara vreun gand sa ies de pe asfalt cu el, fara sa stiu cu ce se mamanca o astfel de motocicleta, am avut ca si criteriu de selectare a mobrei 4 lucruri ABS, crash bar, scut si toate cele 3 cutii. Astea erau dotarile minime care trebuia sa le aibe un vstrom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


si inchei cu :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba îi explici, nu ți-a zis că are minim 400.000 de km cu mașina și cine știe câți pe mobra lui nouă? Dacă îi zic că am făcut Domogledul cap-coada cu 650-ul încărcat peste limită (full de bagaje + pasager) și cu amortizorul spate stock (adică praf), zice că vorbesc tâmpenii. Și asta în al doilea an de motoreala, abia ce schimbasem mobra și mă bucuram că știu să o țin cât de cât de ghidon.

Cu voi însă și-a găsit cui să dea sfaturi, a nimerit la fix. 😂😂😂

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică DN, da' să trăsnească dacă am văzut o bucățică de asfalt. Trebuie să mă uit pe hartă ca să fiu mai precis, dar mi-a fost recomandat de patronul hotelului unde am înnoptat ca fiind un offroad ușor. Țeapă!

 

Da, ăla era! Plus o rătăceală de câțiva km, jipiesul o luase razna. Dinspre Petroșani am plecat dimineața.

Screenshot_2021-02-13-20-10-42-296_com.google.android.apps.maps.jpg

Urcam eu vitejește, văd indicatorul cu terminarea restricțiilor, gataaaaa, dau blană, aveam peste 80. Ce țeapă mi-am luat imediat... A dansat mobra sub mine câteva zeci de metri, nu știam cum să mai sar peste bolovani.

Screenshot_2021-02-13-20-15-44-941_com.google.android.apps.maps.jpg

Screenshot_2021-02-13-20-17-09-034_com.google.android.apps.maps.jpg

Iar pentru cine nu crede, cam așa arată un DN. Nu-i trucaj.

Screenshot_2021-02-13-20-43-21-774_com.google.android.apps.maps.jpg

Screenshot_2021-02-13-20-43-35-518_com.google.android.apps.maps.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica precizare, nu are treaba cu Domogledul. Domogledul e la capatul vaii Cernei, iar aici la inceputul vaii, si e la poalele Retesatului partea sudica.

 

Revenind, au fost tot felul de legende 😁 cu acest drum, dar la intalnirea adhoc din toamna doar vreo 2 sau 3 s au intors din dum de pe acest drum. Chiar autostrada de 120 nu e, dar nu i nici un capat de tara. Mai ales ca dinspre Petrosani pana la Izbucul Cernei este doar piatra pe jos fiind un masiv calcaros, efectiv nu e noroi sau namol nici unde. Ca o fi mai tehnic sau abrupt, o fi, dar e absulut sigur dedesibt ca sa zic asa. De la Izbuc noi am luato spre Motru Sec ca stiam ca pe acolo nu e mocirla, si stiu sigur ca in jurul lacului daca mergi la Cerna Sat e plin de namoale in afara de cateva saptamani pe an (august-sept)

 

Ca m am uitat din nou la toate filmele de le am postat 😁 am regasit topcaseul asociat cu pasagerul 😁 Absulut toti caee au pasager stiu nevoia topcaseului 😁

 

Si ca tot vb de crashbaruri. Oare crashbaru ala mic si dragut de langa motor pe care e montat si scutul la 1050 nu s ar potrivi la miarele dupa 2014? Ca pare al naibii de ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...